Speedronde #4299 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#4299 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zaterdag 14-09-19 10:00
Einde: Zaterdag 14-09-19 13:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 14-09-19 10:00
* Einde: Zaterdag 14-09-19 13:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: De leden van de winnende stam krijgen 50 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: ja, met skillboeken
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs (!)
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3500 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 2
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is de prijs van goudmunten gehalveerd.
 

DeletedUser81259

Guest
Leuke ronde, lang nummer 1 gestaan en samengewerkt met een vriend die nummer 2 staat. Ik kan zeggen dat we beide nog redelijk noob zijn. Emilia Clarke kan dit dus blijkbaar niet handelen dat 2 noobs samenwerken en nummer 1 staan.Waarna hij 5 spelers optrommelt om ons aan te vallen. mijn maat krijgt een trein, en ik stuur een splittrein naar de speler die hem treinde en edel zn dorp, vanaf dan krijg ik constant 20 incomings van emilia Clarke en z'n vriendjes. Hieronder een paar rapportjes:

Toch jammer dat een pro die mij 1 op 1 makkelijk zou verslaan (zelfs in z'n eentje tegen mij en m'n maat zou hij ons nog verslaan). 5 vrienden moet regelen om constant 20 aanvallen op mij te sturen (met kata's) om systematisch mijn dorp af te breken. Maar alsnog goed gespeeld emilia Clarke en je vriendjes. Ik had zo geen schijn van kans.


upload_2019-9-14_12-21-44.png

upload_2019-9-14_12-22-9.png

upload_2019-9-14_12-22-55.png



upload_2019-9-14_12-24-17.png


upload_2019-9-14_12-24-54.png


upload_2019-9-14_12-25-21.png


upload_2019-9-14_12-26-46.png
 

Bijlagen

  • upload_2019-9-14_12-23-33.png
    upload_2019-9-14_12-23-33.png
    376,2 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.599
Op speeds is 'geganged' worden sowieso niet echt iets aparts.
 

DeletedUser81259

Guest
Heb je ook rapportjes waar de tijden dichter bij elkaar zitten? Hier zit er wel 15 minuten tussen de aanvallen, dat zegt niet gelijk dat het afgesproken werk is lijkt mij?

Maar leuk dat je een AF post maakt met screentjes, dat is al beter dan zeggen dat je geganged bent zonder rapportjes te posten :eek:

Van het een op het andere moment kreeg ik constant 20 of meer incomings van 6 verschillende spelers. Daarvoor 1,5 uur geen een aanval gehad dus lijkt me niet dat dat toeval is.

Voor deze post daarna snel wat rapportjes opgezocht van de verschillende spelers en rapportjes met kata's. De reden dat ik deze post maakte was omdat ik het jammer vind dat de op 3 na beste speeder van tw met 5 vriendjes en kata's een speler platgooit. Maar van andere spelers gehoord dat Emilia Clarke toch geen 'pro' speeder is dus dan heb ik er ook geen problemen mee, met z'n manier van spelen.
 
Bovenaan