Top/Flop spelers

Reactiescore
110
in het echt zou je hier gwn aangifte van kunnen doen .

Precies. Maar het mooie van TW is dat het een spel blijft. Al is de scheiding bij sommigen ver te zoeken tussen rl en game.

Misschien even de regels te lezen?
Bij het inloggen op tw kies je ervoor om je aan de regels te houden.
Als je je als een beperkte klaphark gaat gedragen kan je verwachten dat er consequenties aanhangen.
Dat jij toevallig die opmerking heel leuk vind zegt eigenlijk al genoeg hoe jij bent als persoon.

Uit een nare situatie/gebeurtenis humor halen is één van de mooie dingen van komedie, de één vind het misschien nog te vers om dat bij Nouri te doen, de andere niet. Ik wil niet zeggen dat dit geweldige humor is maar zoals ik al zei, ik kreeg er een glimlach van op mijn gezicht. Daarbij, als je zo'n voorval gebruikt om zoiets te zeggen zoals in de PM, kan je er vrij wel van uitgaan dat het niet serieus is.

Hiermee laat ik het er bij want heb alweer gemerkt dat er heel veel snowflakejes op het AF zitten. Tabee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79415

Guest
Ik ben het eens, dat soort dingen horen niet thuis op tribalwars. Gewoon op grijs zetten, gaat nergens over....
 
Reactiescore
2.191
Dat is letterlijk trashtalken wat bij een online game hoort. Denk je serieus dat iedereen die trashtalked alles meent en doen wat ze zeggen? Als je hier niet tegen kan moet je niet op het internet zitten. Denk na aub.

Als je dat trashtalken noemt, ben je zelf diegene die moet nadenken. Maar hey, online spel toch. Geen consequenties dus dan is het allemaal goed.
 
Reactiescore
983
Als je goed begrijpend zou lezen zou je deze reactie niet plaatsen. Wat er nu gebeurd is dat Schedel zijn eigen dorpen goed stackt tegelijkertijd met dat Vamos massaal dorpen aan het verliezen is aan One. Daar maakt One. spotprenten over, die duidelijk erg hard bij jullie aankomen? Dan kom jij met de reactie dat wij onwetend zijn met voor de rest geen enkele inhoud, dus je zegt dat de bovenaanstaande claim niet waar is.

Dan vraag ik me hardop af, wat gaat er dan wel gaande dat er wel deff bij Schedel staat en niks bij Vamos. Zeg dan niet dat wij onwetend zijn zonder enige uitleg te vertellen waarom het niet waar is. Beetje krom namelijk.

Zeg ook nergens dat je niet meer mag reageren maar ga dan ergens inhoudelijk op in, maakt AF iets interessanter voor de buitenstaander om te lezen.

De prenten zelf vind ik geweldig (daarom heb ik ze dan ook geliked) dus die komen niet erg hard aan neen, het feit dat One denkt te weten hoe de vork in de steel zit (en niet even logisch kan nadenken) komt dan wel weer wat harder aan ja. Als je zelf niet 1+1=2 kan doen, kan ik begrijpen dat doordenken over deze situatie niet voor elk One lid is weggelegd natuurlijk.

Waarom zouden we def naar onze noob stamgenoten sturen als we ons eigen ZWARE front moeten stacken.... :confused:
 
Reactiescore
1.278
De prenten zelf vind ik geweldig (daarom heb ik ze dan ook geliked) dus die komen niet erg hard aan neen, het feit dat One denkt te weten hoe de vork in de steel zit (en niet even logisch kan nadenken) komt dan wel weer wat harder aan ja. Als je zelf niet 1+1=2 kan doen, kan ik begrijpen dat doordenken over deze situatie niet voor elk One lid is weggelegd natuurlijk.

Waarom zouden we def naar onze noob stamgenoten sturen als we ons eigen ZWARE front moeten stacken.... :confused:

Het is toch best logisch hoe alles in elkaar zit? Een account raakt dorpen kwijt uit gebrek aan DEF en tegelijk staat een stamgenoot in de omtrek overstackt. Lijkt erop dat Schedel de prioriteiten niet goed op een rijtje heeft. 1 + 1 = 2

Soms moet je op TW nu eenmaal je verdediging wat verzwakken om tekorten elders te compenseren, zeker bij zo'n phalanx als die jullie hebben.
 
Reactiescore
767
Precies. Maar het mooie van TW is dat het een spel blijft. Al is de scheiding bij sommigen ver te zoeken tussen rl en game.

zeker als mensen je bedreigen op zoon manier is het ver te zoeken snap persoonlijk ook niet dat je dit uberhaupt normaal vind (op een spelletje) hopelijk doe je dit niet in irl .
 
Reactiescore
983
Kunnen jullie nu werkelijk zelf geen enkele reden bedenken dat er geen os bevelen liepen of onze ODS niet omhoog is gegaan? Zijn jullie dom of doen jullie expres dom? Lijkt me nu toch écht niet zo moeilijk..
 
Reactiescore
5.687
Dat ventje heeft geen idee waar die overpraat en mag de deur toch niet uit na curfew. Als je dit soort opmerkingen serieus opneemt, hoor je niet op het internet thuis. TW is over het algemeen nog heel volwassen in vergelijking met andere games waar je elkaar helemaal de kolore in scheld. Laat gaan man, dat ventje heeft gewoon wat testosteron teveel.
 
Reactiescore
1.278
Kunnen jullie nu werkelijk zelf geen enkele reden bedenken dat er geen os bevelen liepen of onze ODS niet omhoog is gegaan? Zijn jullie dom of doen jullie expres dom? Lijkt me nu toch écht niet zo moeilijk..

Kan genoeg redenen bedenken, maar die zijn allemaal onpraktisch of simpelweg slecht spel.
 
Reactiescore
1.365
Kunnen jullie nu werkelijk zelf geen enkele reden bedenken dat er geen os bevelen liepen of onze ODS niet omhoog is gegaan? Zijn jullie dom of doen jullie expres dom? Lijkt me nu toch écht niet zo moeilijk..

Jij bent SUPER DOM. En ik spoor niet. xx
 
Reactiescore
1.278
De reden is alleszins volledig buiten onze macht, maar dat het zowel onpraktisch was als slecht spel ben ik VOLLEDIG mee akkoord!

Respectabel, maar had ik niet helemaal verwacht en is volgens mij ook niet geheel logisch nadenken al kijk je de bemanningen van de andere teams binnen Walk. Denk dat je dat met mij eens moet zijn. Snap dan ook niet dat dit voor kan komen.

Ga ik er even voor het gemakt vanuit dat jullie VV daar draaien en niet aan VV regels gelegd zijn door een meesterbrein.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
Respectabel, maar had ik niet helemaal verwacht en is volgens mij ook niet geheel logisch nadenken al kijk je de bemanningen van de andere teams binnen Walk. Denk dat je dat met mij eens moet zijn.

Ga ik er even voor het gemakt vanuit dat jullie VV daar draaien en niet aan VV regels gelegd zijn door een meesterbrein.

Daar ben ik het wel mee eens. Maar ik denk dat jij het ook eens kan zijn met het volgende: Onder normale omstandigheden zou schedel dit nooit laten gebeuren en zouden ze wel echt alles doen wat nodig is. Helaas was nu enkel VV'en mogelijk, iets waar we enorm van balen.

Bij de start van de aanvallen was ons team als enige beschikbaar voor VV te draaien en kregen wij in volle paniek van de eigenaar (die ondertussen al in Madrid zit, heeft een marathon te lopen) die vv ook metéén toegestuurd zonder enige info over de incs behalve "dat er nog dorpen verloren zouden gaan". Dan verkiezen wij toch om meteen die vv te pakken om daar nog het beste van te maken. De schade die toen al aangericht was in combinatie met het feit dat wij geen def konden leveren zorgde voor dus de situatie die we nu allemaal wel kennen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Account was inderdaad onhoudbaar. Het feit dat schedel geen os kon leveren aan vamos deed het de nek om, aangezien One met zowat heel de stam erop ging en zeker meer dan 100 edels uiteindelijk heeft doodgelopen. Het snipen houdt een keer op natuurlijk.
 
Bovenaan