Stelling: Farm-instellingen

Op welke wereld zou jij eerder starten?


  • Totaal aantal stemmers
    47
Reactiescore
2.478
Hallo luitjes,

Om toch wat leven in het forum te krijgen heb ik besloten om een discussie te starten omtrent de farm-instellingen. Wat is jou ideale farm-instelling?

Korte uitleg:
Op een Haul wereld kun je onbeperkt farmen
Op een Limited Haul (LH) wereld staat er een farmlimiet open waar je niet over heen kunt (na 24u krijgt die een reset)
Op een No Haul (NH) wereld kun je totaal geen gs buitmaken

Moet de 'haul' aanstaan? Ja, nee? Waarom wel en waarom niet? De stelling die ik hierbij ga doen in de volgende:

Stelling: Ik zou eerder starten op een NH wereld starten, omdat farmen te veel tijd in beslag neemt?
 

DeletedUser78003

Guest
Mee eens, dit is eindelijk eens een wereld die ik serieus kan gaan spelen, ondanks een full time baan. Op een normale wereld leg je het dan binnen de 1e week al af tegen de farmteams
 
Reactiescore
1.454
Heb ook liever no haul. Het eindeloos op B en C rammen is gewoon niet leuk om te doen imo. Daarnaast, doordat er niet gefarmd kan worden, is er minder GS in het spel en is er dus ook minder GS op de PP beurs te vinden. Dat betekent dat de verschillen kleiner blijven. Natuurlijk steken er wel een paar flink boven uit, maar op een Haul wereld is de top 25 early game niet haalbaar wanneer je er niet minimaal 20k tegen aangooit.

Al met al, No Haul is gewoon chiller :)
 
Reactiescore
489
Ik vind farmen wel een skill in Tw dus moest ik tijd teveel hebben vind ik een haul wereld wel leuker om te spelen. Een NH wereld vind ik deze keer leuker omdat het iets makkelijker te combineren is met je RL (vooral early game).
 
Reactiescore
2.369
Lekker biased om deze poll op een nohaulforum te gooien Aldo :p
@The Minion
 
Reactiescore
579
Nou, ik ben een old skool speler en verveel me te pletter (nu al) op W70... met een haul wereld, heb ik niet alleen iets te doen, ik maak er ook het verschil en hou degene die GS kopen vlotjes bij. Op no-haul moet je wel GS kopen om in de top te staan, dat is niet mijn stijl. Ik doe het... maar liever farm ik mijn GS zelf bij elkaar.
 
Reactiescore
5.603
Of je nu op B & C ramt of continu op f5 ramt om de markt te refreshen, maakt niet zoveel uit lijkt me.
 
Reactiescore
1.454
Ik snap eigenlijk niet dat mensen een no haul wereld saai vinden. Het eindeloos op C rammen is saai in mijn opinie. In die tijd doe ik liever iets beters met me leven zoals afspreken met maten van me of naar een kale muur staren (dat is net zo leuk, als niet leuker dan eindeloos farmen).

Een no haul wereld is gewoon veel chiller. Je hoeft niet per se 24/7 on te zijn en vooral mid tot late game moet je gewoon veel tactischer omgaan met je gs, want je krijgt namelijk niet die 100 mil gs extra per dag die je kan verspillen.
 
Reactiescore
579
Ik snap eigenlijk niet dat mensen een no haul wereld saai vinden. Het eindeloos op C rammen is saai in mijn opinie.
Hohoho... old skool farmen op de kaart he... niet met de achterlijke farm-assistent. En terwijl je dat doet, hou je in combinatie met TWMaps, alles en iedereen in je buurt in de gaten. Op een gegeven moment ken je alles -tot in de verre omtrek- als je broekzak. En ja, ik beken... ik heb tijd teveel :(
 
Reactiescore
5.603
Wordt de markt niet automatisch geupdate?
Geen idee, las ergens dat f5 spammen nodig was. Ik heb het zelf nog nooit intensief gebruikt so idk
 
Reactiescore
1.468
Ik vind het uberhaupt wel interessant om te zien dat een no-haul ruim wint. (I know, w70 forum maar toch)

Het interessante is hier: zorgt een No-Haul er daadwerkelijk voor dat je minder tijd in alles hoeft te steken?

Ik denk van niet. Ik denk dat het speelveld zich verplaatst naar andere werelden, mensen gaan meer PP farmen, om zo de trage No-Haul start te compenseren.
 
Reactiescore
579
Het interessante is hier: zorgt een No-Haul er daadwerkelijk voor dat je minder tijd in alles hoeft te steken? Ik denk van niet. Ik denk dat het speelveld zich verplaatst naar andere werelden, mensen gaan meer PP farmen, om zo de trage No-Haul start te compenseren.
In mijn geval is je aanname correct. Ik ga zeker op andere werelden dingen doen. Niet PP farmen of zo, maar er zijn zat stammen met een account in VV, waar ze spelers voor zoeken. Of een account dat het moeilijk krijgt en een beetje hulp nodig heeft etc.
 
Reactiescore
1.454
Hohoho... old skool farmen op de kaart he... niet met de achterlijke farm-assistent. En terwijl je dat doet, hou je in combinatie met TWMaps, alles en iedereen in je buurt in de gaten. Op een gegeven moment ken je alles -tot in de verre omtrek- als je broekzak. En ja, ik beken... ik heb tijd teveel :(

Old skool farmen (puke). Dat koste zoveel tijd en moeite dat je er ‘s nachts gewoon nachtmerries van kreeg! Nee, doe dan maar No Haul :p

En ja, het ia duidelijk dat je tijd teveel hebt :p
 
Bovenaan