Enquête: Presenteer je account

Welke account is de beste van W69?


  • Totaal aantal stemmers
    78
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
581
Op w70 boost je nu ook btw :oops::oops:
Ja, op een toegestane manier (GS kopen op de beurs)... ik bedoelde met de term abusers meer, spelers die via een glitch (zoals het laatste evenement misbruik) extreme voordeel behalen (en dat dan vooral niet melden bij support). Op geen enkele wijze, wordt er op mijn account verboden handelingen gedaan of verboden scripts en weet ik al niet meer gebruikt. Hard en fair... zo zie ik TW het liefst.

Enne... we ontmoeten elkaar nog wel op 69 ;) Be careful out there :D
 
Reactiescore
2.506
Ik heb anders gewoon op Aapjeklap en NAP time gestemd. Niet iedereen streelt hun eigen stam zodra er pp valt te winnen.

Nee, One zeker niet, want het is een vorm van boosten > vriendjespolitiek
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja, op een toegestane manier (GS kopen op de beurs)... ik bedoelde met de term abusers meer, spelers die via een glitch (zoals het laatste evenement misbruik) extreme voordeel behalen (en dat dan vooral niet melden bij support). Op geen enkele wijze, wordt er op mijn account verboden handelingen gedaan of verboden scripts en weet ik al niet meer gebruikt. Hard en fair... zo zie ik TW het liefst.

Enne... we ontmoeten elkaar nog wel op 69 ;) Be careful out there :D

Daar kan ik me zeker in vinden.

Event was overigens geen glitch dus support indienen was niet aan de orde. Kleine side note. Je oordeelt soms snel over dingen zonder de context te weten (is meer een constatering, niet als verwijt bedoeld).

Illegaal script/bot gebruik ben ik ook heel duidelijk in, daar heb ik nooit aan gedaan en zal me daar zeker niet aan wagen. Ik zou never nooit dat risico ook toelaten. Ik weet enkel dat als Cala een PP beurs bot had we niet zoveel gemiste drops zouden hebben vermeld in onze chat. We kregen ook geen informatie over de reden van de ban. Meerdere accounts werden geband deze wereld voor illegaal scriptgebruik, en niemand heeft het lek nog boven gekregen, ik weet alleen dat we na die ban de F5 niet meer hebben geprobeerd aan te raken en we niet meer dubbel op de beurs gingen zitten (pc en mobiel). Als de oorzaak bekend zou zijn is toegeven altijd de betere optie, want dan verlagen ze de straffen nog weleens. Er is in het verleden ook weleens een reeks bans uitgedeeld waar achteraf bleek dat het om teveel refreshen op de beurs ging wat hun detectie bot oppikte. Zoiets soortgelijks heeft bij ons vermoedelijk ook plaatsgevonden, het TW systeem is simpelweg ook niet geweldig meer te noemen. Als iemand anders een ban krijgt voor scripts oordeel ik ook niet direct, daarvoor is het systeem te onbetrouwbaar. Innogames wil op dat vlak ook niet transparant zijn dus je kunt je moeilijk verdedigen.

En zou tof zijn als je je bij deze wereld voegt ;)
Fuifje moet tot nu toe veel meer knokken dan Walk of One. Die kunnen iemand als jij ongetwijfeld gebruiken.

Ik heb anders gewoon op Aapjeklap en NAP time gestemd. Niet iedereen streelt hun eigen stam zodra er pp valt te winnen.

Dat kan ik waarderen, mijn stem stond ook eerst op Aapje, maar mijn stem wijzigt snel als iedereen op zichzelf stemt. Maar zo gaat het nu eenmaal in dit soort enquêtes, ik zou het zelf bij de jury gehouden hebben.
 
Reactiescore
26
- ChickMagnet
Fun, fun, fun... oh wat is het bij ons gezellig. Ik krijg acuut kippenvel van deze account, niet omdat ze zo goed zijn. Nope, omdat het van die gezellige glijers zijn. Glad, beetje slijmerig -brrrrrr- Ga eens serieus TW spelen! Dan stond je in de top 10... voor nu: Jullie zijn het nét niet, wannebee's dus 0 punten!

Bedankt voor je reactie, maar jammer man. Dat is nou juist de indruk die we niet willen wekken.

k krijg acuut kippenvel van deze account, niet omdat ze zo goed zijn
Sorry man, maar ik krijg kippenvel van de zinsnede 'deze account'. Kom op zeg

Ga eens serieus TW spelen! Dan stond je in de top 10... voor nu: Jullie zijn het nét niet, wannebee's dus 0 punten!
Tsja, laat me hierbij wel even als voetnoot vermelden dat wij geen gebruik maken van MB's, DU's en overmatig PP.
 
Reactiescore
5.686
Ik op cala
 
Reactiescore
1.581
Daar kan ik me zeker in vinden.

Dat kan ik waarderen, mijn stem stond ook eerst op Aapje, maar mijn stem wijzigt snel als iedereen op zichzelf stemt. Maar zo gaat het nu eenmaal in dit soort enquêtes, ik zou het zelf bij de jury gehouden hebben.

Eigenlijk zou je niet op jezelf mogen stemmen :p Ik heb in eerste instantie op mijzelf gestemd maar heb dit inmiddels verandert. Eens kijken of anderen dit ook gaan doen ^^
 
Reactiescore
2.506
Eigenlijk zou je niet op jezelf mogen stemmen :p Ik heb in eerste instantie op mijzelf gestemd maar heb dit inmiddels verandert. Eens kijken of anderen dit ook gaan doen ^^

Onsportief vind ik het zeker. Op classic was er laatst een gelijkspel. Toen heeft de peraoon die niet op zichzelf stemde de voorkeur van mij gekregen.
 
Reactiescore
3.540
Überhaupt een stemming over dit soort dingen ben ik geen fan van, je kunt nog zo'n goede post maken maar daar kom je niet ver mee als de andere concurrenten een grotere AF aanhang hebben. Ben vooral benieuwd naar de jury aangezien One. die het meeste AF-gangers heeft de publieksstemming sowieso al gaat winnen.
 
Reactiescore
3.540
Niet zo salty, het is maar contest. :)

En nu heel gauw op mij stemmen anders komt er een zeer boze bijlstrijder op de borrel die toevallig een pesthekel aan potten heeft.

AnguishedDefiantGelding-size_restricted.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan