Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Natuurlijk heb ik hier meningen over maar in tegenstelling tot wat veel mensen zullen denken, voel ik geen greintje boosheid in mij. De spelers van oud-snow die eerst hun stamgenoten naaide om bij AX te gaan, naaien nu alweer hun stamgenoten. Niet om terug te keren bij hun oude stamgenoten, maar bij 'vreemdelingen.' Ook Maai haar recruit uit TiP is terug naar zijn stam en heeft dus tweedubbel een stam verlaten voor 'iets beters'. Met eat sleep farm repeat waren al vanaf het begin continu conflicten. Mind kwam in een rotpositie, kon dus niet anders. De verlaten Vitare spelers, ken ik niet, kan ik weinig over zeggen.

Het weeral overstappen van deze spelers getuigt van veel, denk aan egoïsme, impulsiviteit en stupiditeit maar niet van loyaliteit. Maai, AX en Vitare zijn gezonder en beter af zonder deze spelers. Laat ik zeggen dat het naar mijn inziens (enkele uitzondering) nou niet echt de hoogvliegers zijn die nu TiP zijn gaan vormen. Het bestaat uit spelers die in eigen stam niet welkom waren, stamlozen, kanslozen en spelers die 'gedwongen' door vriendschap of ligging mee moesten. Echter schudt het de wereld mooi op, wat wel positief is naar mijn inziens.

Waar ik wel kritiek op heb, is de manier waarop. Geen nette verantwoordingen aan Maai in ieder geval. Sterker nog, AX moest Wolfpack stacken / helpen in zijn massa op Zuur, dit slaagde en een dag daarna kan AX de klere krijgen. Maai stak middelen en tijd in het deffen van Zuur, tevergeefs want Zuurs gehele omgeving liep over. Er zijn zelfs geen nap afspraken aangeboden. De actie heeft véél meer weg van een stab dan van de vorming van een nieuwe stam. Als jullie intentie daadwerkelijk zo goed is, dan snap ik jullie impulsieve werkwijze echt totaal niet. En wie gaat jullie leiden? Een langdurige gedumpte speler zonder toekomst en groeiruimte, succes daarmee jongens.
 

DeletedUser77704

Guest
Dit is bij meerdere stammen dus van te voren besproken, sneu al zeg ik t zelf. Mijn clears mag je koppen.

Was al 2 weken in besprekeing/bekend +/-, massa's van afgelopen week maakt het dus discutabel allemaal anders niemand echt probleem gemaakt vermoed ik zo
 
Reactiescore
2.064
Het is een vervelende wending voor Maai en AX, die al een mooi front met elkaar aan het vormen waren. Echter zal het de wereld wel een stuk leuker maken. Naar mijn mening had de tweestrijd ook iets te vroeg gekomen. De accounts die naar TiP zijn overgestapt lijken inderdaad stamhoppers, echter snap en sta ik achter deze keuze.

In het begin van de wereld ben ik samen met Sharon op TheWitch gestart. Het account is later gerestart, wel in de core en staat er nog steeds. Dit was meer voor de lol. In snow had ik het in het begin echt naar me zin, totdat dit werd verziekt door bepaalde accounts, zoals Valar. Ons account lag ook erg vast tegen het 3 a 4x zo grote kilerboy. Hier was geen door komen aan, aangezien er ook geen stamclears beschikbaar waren. Toen er verduidelijking kwam over een overstap naar AX, is ons account meegegaan. Ik was in deze periode op vakantie en ben toen ook tijdelijk gestopt met w68. Nu er weer meer actie kwam met een jumpcluster ben ik teruggekomen op het account. AX is een mooie stam, maar ook niet mijn ding. Ik heb me volledig buiten de communicatie gehouden in de AX periode.

Toen ik het hoorde over een overstap, dacht ik eerst nee. Echter is het voor mijn account de enige optie. Met 2 clustertjes van 250k kom je namelijk niet ver. Ik snap ook de keuze van mijn stamgenoten, ze willen weer een leuke 3 strijd van de wereld maken. Dit was denk ik de juiste beslissing om uit te voeren. Het neemt bepaalde risico's met zich mee. Bepaalde mensen reageren al met stab, en dat is natuurlijk grote onzin. Ik snap ook alle accounts van AX en Maai die het minder vinden of zelfs bedrogen voelen. Ik heb hier nogal dubbele gevoelens bij. Ik hoop alleen dat iedereen dit positief gaat opvangen in de komende tijd. De wereld ligt weer helemaal open, en iedereen kan winnen. Ik ben hiermee weer mee overgestapt naar de nieuwe stam.

Het is een wonder dat ons account nog bestaat, en voor mij is het een echte uitdaging in motivatie en sportief gebied om nog wat van het account te maken. Ik speel nu ongeveer 2 weken weer op wereld 68, en ik kijk uit naar eventuele fights in de toekomst. Ik hoop iedereen op een faire manier in de toekomst nog tegen te komen op wereld 68. Veel geluk aan alle stammen!
 
Reactiescore
766
Ik zeg altijd maar zo: een wereld waar ESFR niet van stam hopt, is een wereld die niet klopt. Ruzie met de buren, daarin maken die jongens overuren. Dat ze plezier hebben, dat zal, uiteindelijk komen ze toch wel weer ten val.
 
Reactiescore
1.167
Ik zeg altijd maar zo: een wereld waar ESFR niet van stam hopt, is een wereld die niet klopt. Ruzie met de buren, daarin maken die jongens overuren. Dat ze plezier hebben, dat zal, uiteindelijk komen ze toch wel weer ten val.

Haha, deze is goud. Echt sterk.
 
Reactiescore
7.940
Lewis, je hebt echt een onmogelijke kut wereld uitgekozen. Respect dat jij nog niet van de brug springt met al dit ongeluk.
 
Reactiescore
116
Goed, heb nooit echt de intentie om serieus in te gaan op het AF, maar het lijkt me in dit geval niet ongepast om even wat duiding omtrent Mind of the Murderer. Zelf had ik zéér graag een tweestrijd gezien Ax Vs Maai, want die ging zeker de moeite zijn. Vind de personen in Maai dan ook allemaal prima. Zowel persoonlijk als ook betreffende Tw-skills.

Zowel Rients als ik wisten tot vandaag 16:38 dat de kaarten stevig gingen worden geschud. We kwamen beiden even hard uit de lucht gevallen en wou op het eerste zicht van geen stamverandering weten (ook al zaten we niet eens officieel in Maai, doch was er een goede samenwerking en verstandhouding). Tot op het moment dat ik het lijstje van deelnemende accounts wat beter bekeek en besloot er een kaartje van te maken. De huidige situatie ziet er voor mij nu zo uit:

b18otX.png


Nu mogen de moraalridders uit Maai (want er waren er een paar) mij eens vertellen in welke situatie we Moam niet gewoon op delete konden zetten? Ik heb over de jaren heen best al grote fronten gehad, maar dan spreek ik over een tijd waarin ik zeeën van tijd had als bachelorstudent met niet-verplichte lessen. Vandaag is zo een account met een 300° front gewoon niet te combineren irl. Bovendien was zo een front ook nooit de bedoeling toen ik terug kwam spelen. Ik kwam casual terug, raakte meer betrokken, maar zou er men sociaal leven zeker niet meer onder laten lijden.Voorts had ik zal zeker geen zin in geklooi met enkele maanden geleden LSD en nu dit.

Als je niet kortzichtig of bekrompen bent dan zie je gewoon dat ik me in 1000 bochten zou moeten wringen om de situatie haalbaar te maken.
- Stacken? Dan ging er goed getoverd moeten worden uit een hoed. Want met de nieuwe frontvorming zou er überhaupt niet veel DEF beschikbaar zijn aan de zijde van Maai.
- VV-systeem op poten zetten? Alle respect voor de mensen die de afgelopen dagen de VV hebben gedraaid op Zuur, maar toen Ben (UM) vroeg om de VV over te nemen omdat hij eindelijk eens om eten wou was het muisstil in een chat van 46 personen. Een feilloos VV-systeem zonder elke dag te schooien om afwisseling lijkt me gewoonweg niet haalbaar.

We hebben gekozen om Tw te kunnen combineren met ons sociaal leven! Ben je hierdoor gekwetst? Niet mijn bedoeling. Kan je hier écht geen begrip voor op brengen? Zelf geen klein beetje en ga je meteen lelijke dingen roepen? Redelijk kortzichtig van je.
Gelukkig zijn er wel nog spelers die wel in een ander zijn schoenen kunnen staan zoals blijkt uit Roald zijn post: " Mind kwam in een rotpositie, kon dus niet anders.".


Om af te sluiten met een positieve noot: bedankt aan spelers als Colla, Don Pablito, UM, N-A, etc.. Voor de goede samenwerking! Ohja Roald, na al die jaren kan ik best wel nog hoog vliegen hoor ;) Alleen geen kl*ten goesting in zulk front :D

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
116
Kut robin, wie peisje gij eigelijk daje zijt? vindje da al normaal? Ik haal u fcking na de stam en dan leavdje mij...
Wachte dak u tegenkom tis ip u mulle wi maot.
Knuffelbeer :engel:
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
972
Het is een vervelende wending voor Maai en AX, die al een mooi front met elkaar aan het vormen waren. Echter zal het de wereld wel een stuk leuker maken. Naar mijn mening had de tweestrijd ook iets te vroeg gekomen. De accounts die naar TiP zijn overgestapt lijken inderdaad stamhoppers, echter snap en sta ik achter deze keuze.

In het begin van de wereld ben ik samen met Sharon op TheWitch gestart. Het account is later gerestart, wel in de core en staat er nog steeds. Dit was meer voor de lol. In snow had ik het in het begin echt naar me zin, totdat dit werd verziekt door bepaalde accounts, zoals Valar. Ons account lag ook erg vast tegen het 3 a 4x zo grote kilerboy. Hier was geen door komen aan, aangezien er ook geen stamclears beschikbaar waren. Toen er verduidelijking kwam over een overstap naar AX, is ons account meegegaan. Ik was in deze periode op vakantie en ben toen ook tijdelijk gestopt met w68. Nu er weer meer actie kwam met een jumpcluster ben ik teruggekomen op het account. AX is een mooie stam, maar ook niet mijn ding. Ik heb me volledig buiten de communicatie gehouden in de AX periode.

Toen ik het hoorde over een overstap, dacht ik eerst nee. Echter is het voor mijn account de enige optie. Met 2 clustertjes van 250k kom je namelijk niet ver. Ik snap ook de keuze van mijn stamgenoten, ze willen weer een leuke 3 strijd van de wereld maken. Dit was denk ik de juiste beslissing om uit te voeren. Het neemt bepaalde risico's met zich mee. Bepaalde mensen reageren al met stab, en dat is natuurlijk grote onzin. Ik snap ook alle accounts van AX en Maai die het minder vinden of zelfs bedrogen voelen. Ik heb hier nogal dubbele gevoelens bij. Ik hoop alleen dat iedereen dit positief gaat opvangen in de komende tijd. De wereld ligt weer helemaal open, en iedereen kan winnen. Ik ben hiermee weer mee overgestapt naar de nieuwe stam.

Het is een wonder dat ons account nog bestaat, en voor mij is het een echte uitdaging in motivatie en sportief gebied om nog wat van het account te maken. Ik speel nu ongeveer 2 weken weer op wereld 68, en ik kijk uit naar eventuele fights in de toekomst. Ik hoop iedereen op een faire manier in de toekomst nog tegen te komen op wereld 68. Veel geluk aan alle stammen!

Ach, ik snap best dat voor jouw account een overstap voordeliger uit zou komen. Misschien wel voor alle accounts die overgestapt zijn zijn er zowel voor- als nadelen. Daar hoor je ook niemand iets over zeggen, want dat is natuurlijk de beweegreden om überhaupt zo'n dubieuze overstap te maken.

De manier waarop is echter gewoon op zijn minst zeer gedenkwaardig. Zoals eerder gezegd door Roald, is het allesbehalve eervol spel en getuigd het van geen schijntje loyaliteit. De manier waarop jullie deze overstap teweeg hebben gebracht, om zogenaamd een driestrijd te creëeren, werkt enkel averechts. Je hebt alledrie de topstammen tegen het harnas gejaagd, zonder overleg, zonder enig medeleven en zonder duidelijke afspraken. Denk je nou echt dat wij zo gek zijn om nu maar een driestrijd te accepteren, omdat jullie hoogmoed ons daartoe zou drijven?

Als je een discussie wilt voeren over het feit dat het al dan niet een stab is, be my guest. Ik denk dat het voor niemand er iets te doet, welke naam je het geeft. Dat je een leuke wending aan de wereld geeft, dat is een feit. Dat jullie jezelf een strop om de nek hebben gehangen, is ook een feit. En dit hebben jullie helemaal zelf gedaan, door compleet schijt te hebben aan alles wat TW eervol kán maken. Jullie hebben jezelf geen dienst bewezen door op deze manier de topdrie te "naaien", maar dat is iets wat de tijd moet leren.
 

DeletedUser69389

Guest
Een stab zou ik het niet direct noemen omwille van het feit dat er, voor zover ik het weet, geen afspraken geschonden zijn. Weinig eervol is het wel te noemen en ook uitermate vies. Vooral omdat er niet aan alle partijen een nap is aangeboden geeft al veel aan over de intenties die de stam TIP gaat hanteren en wat wereld 68 nog te wachten staat met die stam. Ik vind het wel spijtig, omdat ik Wobke (Wolfpack) op wereld 22 juist heb ervaren als een betrokken en loyale stamgenoot.
 
Reactiescore
2.064
Er is zeker wel een NAP aangeboden door de ex leden van AX. Dit heeft barnix ook bevestigd martijn.

Ik zal vanavond nog verder op alle reacties reageren.
 
Bovenaan