Top/Flop spelers

Reactiescore
1.278
Heb je screens waar one. dat belooft? Misschien dat de context niet helemaal juist begrepen is en dat er bedoeld wordt dat er verhoogde kans is om in One. te komen bij een fusie. Dit hoeft niet van One te komen, maar is simpelweg logisch beredeneren.
 

Deleted User - 487960736

Guest
Heb je screens waar one. dat beloofd? Misschien dat de context niet helemala juist begrepen is en dat er bedoeld wordt dat er verhoogde kans is om in One. te komen bij een fusie. Dit hoeft niet van One te komen, maar is simpelweg logisch beredeneren.

Ikzelf niet. Die zou Jimwen wel hebben. Ik verkondig alleen wat ik gehoord heb he;) En voor zover ik zie met March die Jimwen aanvalt en gezien March's huidige status en recente activiteiten heeft het er wel alle schijn van. Maar daarvoor zou je bij Jim moeten zijn.
 
Reactiescore
1.278
Ikzelf niet. Die zou Jimwen wel hebben. Ik verkondig alleen wat ik gehoord heb he;) En voor zover ik zie met March die Jimwen aanvalt en gezien March's huidige status en recente activiteiten heeft het er wel alle schijn van. Maar daarvoor zou je bij Jim moeten zijn.

Je verkondigd het als waarheden(zie hieronder). Iets wat ik niet helemaal begrijp gezien je informatie erg gebrekkig is. Maar ik zal straks ook even op mijn profiel zetten dat jij mij helpt, dan kan je vanavond nog uitgeroepen worden als stabber op het AF zonder nader onderzoek. Ah nee zo werkt het gelukkig niet :).

Schijnt March een handje van te hebben... nu ook Jimwen gestabbed en samenwerkend met One. Lekker bezig March! Alles voor overleving ofniet :D
 

DeletedUser78931

Guest
Je verkondigd het als waarheden(zie hieronder). Iets wat ik niet helemaal begrijp gezien je informatie erg gebrekkig is. Maar ik zal straks ook even op mijn profiel zetten dat jij mij helpt, dan kan je vanavond nog uitgeroepen worden als stabber op het AF zonder nader onderzoek. Ah nee zo werkt het gelukkig niet :).

het feit dat de speler "jimwen" bij march in de stam zat gekicked word en dan plots geedeld word door march en one. leden op het zelfde moment is toch wel overduidelijk of moet ik anders een paar glazen beginnen dragen ?
 

Deleted User - 487960736

Guest
Je verkondigd het als waarheden(zie hieronder). Iets wat ik niet helemaal begrijp gezien je informatie erg gebrekkig is. Maar ik zal straks ook even op mijn profiel zetten dat jij mij helpt, dan kan je vanavond nog uitgeroepen worden als stabber op het AF zonder nader onderzoek. Ah nee zo werkt het gelukkig niet :).

Nahh, dat was ook gebaseerd op persoonlijke ervaringen. o.a. Space. was met March in gesprek over toetreding tot de stam. Toen we het bijna rond hadden was er 1 ding wat het ego van mr March niet beviel waardoor we een lading fakes kregen. Sure, enkel fakes, alleen een gek ding om te doen tijdens overleg wat bijna rond is.
Vervolgens het DUCKTATOR verhaal wat al bevestigd is waar een overeenkomst het water ingegooid werd 'omdat het March beter uitkwam een dorp te hebben en hij zo een kans niet kon laten liggen'.

Dus dan 'schijnt March er inderdaad een handje van te hebben' en als hij Jim momenteel edelt terwijl Jim vanochtend bij Peaky zat, is dat feitelijk gezien een stab niet?
En daarnaast valt het wel in lijn met 'dat het March wel goed uitkwam en hij deze kans niet kon laten liggen', om hemzelf maar eens van eerder te quoten.

Maargoed, je mag hem best het voordeel van de twijfel geven;)
 
Reactiescore
1.278
het feit dat de speler "jimwen" bij march in de stam zat gekicked word en dan plots geedeld word door march en one. leden op het zelfde moment is toch wel overduidelijk of moet ik anders een paar glazen beginnen dragen ?

Ik weet niet hoe die zaken in elkaar zitten of het over een kick gaat of hij eruit gegaan is uit zichzelf of om welke reden er dan spraken zou zijn van een kick. Ik zeg dan ook alleen tegen ArjanYT dat niet alles is wat het lijkt en je beter eerst wat nader onderzoek kan doen zonder foutieve aannames te doen.

Nahh, dat was ook gebaseerd op persoonlijke ervaringen. o.a. Space. was met March in gesprek over toetreding tot de stam. Toen we het bijna rond hadden was er 1 ding wat het ego van mr March niet beviel waardoor we een lading fakes kregen. Sure, enkel fakes, alleen een gek ding om te doen tijdens overleg wat bijna rond is.
Vervolgens het DUCKTATOR verhaal wat al bevestigd is waar een overeenkomst het water ingegooid werd 'omdat het March beter uitkwam een dorp te hebben en hij zo een kans niet kon laten liggen'.

Dus dan 'schijnt March er inderdaad een handje van te hebben' en als hij Jim momenteel edelt terwijl Jim vanochtend bij Peaky zat, is dat feitelijk gezien een stab niet?
En daarnaast valt het wel in lijn met 'dat het March wel goed uitkwam en hij deze kans niet kon laten liggen', om hemzelf maar eens van eerder te quoten.

Maargoed, je mag hem best het voordeel van de twijfel geven;)

Zoals ik hierboven meld heb ik geen idee waarom Jim uit die stam is. Op het moment dat iemand gekickt wordt en daarna direct geedeld is dat natuurlijk een stab en ik zal de eerste zijn die dat bekent. Of althans zolang er geen sprake is van spionage etc. etc. Helaas kan ik aan de statistieken de context niet aflezen dus vandaar denk ik dat het handig is om eerst beide partijen te informeren voordat er direct heftig met de vinger gewezen wordt. Stel er is sprake van een vrijwillige leave dan staat March naar mijn beleving volledig in zijn recht.
 
Reactiescore
2.178
March is en blijft een mietje die enkel makkelijke dorpen kan pakken. Heeft geen ethische kant daarin en zal ook stabben wanneer hij er voordeel uit haalt.

Weet niet of One er mee te maken heeft, zoja, moeten ze zich schamen, zonee hebben ze onbedoeld geprofiteerd van hoe march is.
 

DeletedUser73927

Guest
March is en blijft een mietje die enkel makkelijke dorpen kan pakken. Heeft geen ethische kant daarin en zal ook stabben wanneer hij er voordeel uit haalt.

Weet niet of One er mee te maken heeft, zoja, moeten ze zich schamen, zonee hebben ze onbedoeld geprofiteerd van hoe march is.

Mooie ad hominem. Komt met feiten of ga lekker fietsen ofzo
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Schijnt March een handje van te hebben... nu ook Jimwen gestabbed en samenwerkend met One. Lekker bezig March! Alles voor overleving ofniet :D

Samenwerking met One.? Als dat zo is, zijn ze in One ook droeftoeters.

(Let op dat ik als zeg, voordat ik een heel leger op me krijg)

het feit dat de speler "jimwen" bij march in de stam zat gekicked word en dan plots geedeld word door march en one. leden op het zelfde moment is toch wel overduidelijk of moet ik anders een paar glazen beginnen dragen ?

Voor hier alle mensen die hier (eventueel) verdenken dat March en One een samenwerking hebben, dat is flinke onzin. Vandaag zijn wij als Coruscant tegen flink wat OS aangelopen toen we clears gooide op Peaky leden (zie flinke ODS stijging van March hieronder).

upload_2019-9-9_11-12-16.png

Deze ODS stijging komt door de speler Olivierverhaeghe8 (zie hieronder)

upload_2019-9-9_11-13-2.png

One heeft dus samenwerking met iemand die tegen hun os't? Geloof je het zelf :p

En nee @The Holy Crusades het is dus niet overduidelijk, March profiteert gewoon van het feit dat Dormpie op Jimwen aanvalt. Enige wat dit bewijst is dat Peaky gewoon door zoveel BG's/spelers zo dicht op elkaar recruiteren dat ze allemaal geen richting meer op kunnen en dat spelers worden geforceerd zich op te geven als intern aan grotere spelers.
 

DeletedUser76932

Guest
Arjan kom op man... Dat je het moeilijk hebt tegen One. betekend niet dat je ons belachelijk moet maken op het AF. Er is nooit maar dan ook nooit tegen march gezegd als je fusseert krijg je een plek in One. Sterker nog, we zitten vol dus er is niet eens plek?

En voordat je met het excuus komt van "jimwen zegt dit dus ik post het maar". Ga eerst de geruchte na en kijk of het feiten zijn voordat je ze post. Dit slaat natuurlijk nergens op!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.918
Dus op het AF mag je alleen objectief posten als dit ten voordele is van je stamgenoten? :eek:

Uiteraard niet, nergens staat die regel. Wat echter wel keer op keer bewezen is is dat politiek en propaganda een belangrijk, wellicht één van de, onderdeel is in dit spel. Het voeren van goede propaganda jegens vijanden heeft in het verleden sommige stammen doen vallen. Daarnaast is een heersende consensus binnen stammen uiteraard bevorderlijker dan hetgeen Martijn hier doet. Ik snap heus dat je je soms kan ergeren aan stamgenoten, doch is het profileren als solide blok hier belangrijker voor het algeheel belang dan enige frustraties ventileren.
 

DeletedUser75900

Guest
@ArjanYT en @The Holy Crusades, met alle respect. Maar ALS je op het forum wil bashen, kom dan wel met 100% waterdicht bewijs. Nu creëert het meer backfire dan nodig is. Wij weten hoe de vork in de steel zit, maar niet alles hoeft direct op het AF gegooid te worden dan :) Dit komt niet direct ten goede van Space zo namelijk.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Als ik het zo nu goed lees is March aan het stabben en heeft One er 0,0 betrekking bij?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Als ik het zo nu goed lees is March aan het stabben en heeft One er 0,0 betrekking bij?

We weten niet welke rol Jim hierin heeft gespeeld dus best vroeg om het gelijk al de stempel "stab" te geven. One. staat hier inderdaad volledig buiten.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
We weten niet welke rol Jim hierin heeft gespeeld dus best vroeg om het gelijk al de stempel "stab" te geven. One. staat hier inderdaad volledig buiten.

Ja had "beweren" erbij moeten zetten, want ik wil zeker niet oordelen verder.
 

DeletedUser75900

Guest
Voor zover ik weet zou March hebben lopen aandringen bij Jimwen om te fuseren om zo aansluiting te vinden met de top 10 op deze wereld. Ook werd er beweerd dat ze dan bij One. zouden komen. Hier is echter geen bewijs van, dus om daar nog van te spreken lijkt mij onlogisch. Hoe ik March ken vanuit PM gesprekken is hij wel heel gretig in het winnen van dit spel, wat ik opzich kan snappen. Of dit dat in het straatje van zijn houding en karakter kan passen, zou kunnen maar er is geen 100% bewijs van.

Echter uit eigen ervaringen met March en vanuit de omgeving is hij voor mij onbetrouwbaar, maar dat is persoonlijk en hoeft niet per definitie voor iedereen zo te zijn.
 
Reactiescore
89
Achja, in het heetst van de strijd doe je wel eens dingen waarvan je denk, mah is dit de manier waarop ik het wil aanpakken.
Vervolgens herinner je de berichten van weed die naar zo'n beetje iedereen in de omgeving zijn gestuurd om te vragen/dwingen om zich tegen ons te keren.
Daarna kom je er achter dat we al een tijdje def van omliggende stammen aan het weg clearen zijn.
Het is een oorlog en soms moet je je niveau aanpassen aan de tegenstander, in dit geval heb ik dit gedaan.

Hier wil ook nog op reageren. Ik ben deze wereld solo gestart, tijdens de NAP tussen ons en cave was bijna elke speler die tussen mij en vespa lag dorpen voor vespa aan het uitbouwen of voor vespa aan het spelen. Wij hebben OS gekregen van 1 stam naast ons omdat 1 van die spelers vroeg om onze MB te worden. Nadat jullie ons aanvallen met minstens 5 spelers buiten cave die rond ons liggen is het vrij hyprocriet dat je hier nu durft te zeggen dat jullie je verlagen naar ons niveau. Hoeveel stabs en noob recruits heeft cave deze wereld al gedaan? En waar heb ik mijn verlies deze wereld ontkent?
 

Deleted User - 487960736

Guest
Ik zal me bij deze rectificeren. Had inderdaad One. niet mogen/moeten noemen, was niet proper van me. Dus excuus daarvoor, er is niets bewezen en zo op het oog inderdaad bullshit wat ik verkondig.
Ik heb al snel dat ik dingen extreem verwoord;) Ik zal de volgende keer zeggen dat, wat er tussen March en Jim gebeurt op zijn minst opmerkelijk is, maar op weinig feiten gebaseerd.
Heb inderdaad gehandeld op de berichten die mij toegestuurd zijn, zonder deze feitelijk te checken, het viel in plek met wat ikzelf gezien had. Dus alles wat jullie lezen is 'mijn mening' te noemen i.p.v. feitelijk juist.

Ik zal er aan werken dit te voorkomen in de toekomst ;)
xxx schatjes
 
Bovenaan