Top/Flop spelers

DeletedUser69389

Guest
Elkaar kritiek geven is wat anders dan stellingen plaatsen of een compleet account te kakken zetten puur voor de likes van andere.

Wat martijn hier doet is nergens goed voor en zorgt alleen maar voor afgunst van elkaar, Martijn kan ook gewoon vv pakken of intern zon iemand aanspreken.

Niet echt bevordelijk voor sfeer denk ik zulke acties.
Het niet fatsoenlijk omgaan met deff van stamgenoten en het zeuren dat je alsnog te weinig krijgt is ook niet bepaald bevorderlijk...

De stelling was niet negatief en niet positief maar gewoon een stelling die gericht is op de actualiteit en ook een actuele vraag is voor je stam. Ik zette het account pas te kakken toen Weed dat zelf deed met zijn uitspraken als: ‘Als je sniped zijn je muren laag’
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik beschouw hem alleen niet als stamgenoot omdat ikzelf niets met hem te maken heb en niet veel meer doe dan farmen en meedenken over het acc. Ik zit niet in chats en ik bemoei mij ook 0,0 met de stam zoals jijzelf ook wel weet
;) Plus hetgeen anderen al stelden. Why zou ik niet kritisch mogen zijn? Als de Ligt een fout maakt dan wijzen zijn medespelers hem daar ook op zodat hij daarvan kan leren. Hoezo zou dat bij een spelletje niet mogen? Want dat wordt lang niet altijd alleen maar op het veld gedaan maar soms ook voor de camera.;)

Als De Ligt een teamgenoot voor camera of talkshow zou roasten word dat niet vriendelijk opgevat, lekker statement :p. Je bent gewoon geil van elke like die je kan krijgen, je speelt op een fuifje account en bent dus zijn stamgenoot, gedraag je er dan ook naar.
 
Reactiescore
760
@Unidentified Black Male. ik vind het persoonlijk niet als like geil overkomen ik snap je punt dat het niet fijn is om je eige stam genoten te roasten de grond in te boren maar tbh vraagt @WeedIsTotalTrash er wel om . als iemand het in voetbal in compleets doms zegt woord die ook de dag erna in elke talk show geroast (en volgende week zitten ze gwn weer met elkaar om tafel) soms moet het hard leers dan zacht.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Unidentified Black Male. ik vind het persoonlijk niet als like geil overkomen ik snap je punt dat het niet fijn is om je eige stam genoten te roasten de grond in te boren maar tbh vraagt @WeedIsTotalTrash er wel om . als iemand het in voetbal in compleets doms zegt woord die ook de dag erna in elke talk show geroast (en volgende week zitten ze gwn weer met elkaar om tafel) soms moet het hard leers dan zacht.
Idd geroast door een andere partij.

Ben het eens omtrent weed hoor, belachelijk hoe hij zich hier voor doet. Maar wat Martijn doet is oncollegiaal en gewoon gemeen, Martijn moet lekker zijn vv nemen, kan die ze meteen wat dingen leren als ik het goed begrijp.
 
Reactiescore
760
Idd geroast door een andere partij.

Ben het eens omtrent weed hoor, belachelijk hoe hij zich hier voor doet. Maar wat Martijn doet is oncollegiaal en gewoon gemeen, Martijn moet lekker zijn vv nemen, kan die ze meteen wat dingen leren als ik het goed begrijp.

Mee eens hoor dat martijn idd gwn had kunnen deffen of volgende keer , maar snap eigelijk beide kanten misschien niet al te netjes wat martijn doet , maar betekent niet dat @WeedIsTotalTrash zo belachelijk hoeft te posten , eigelijk zich gwn niet op het Af moeten tonen voor zijn eigen best will een daarin begrijp ik martijn volkomen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Die dropped Sws vv,of gaat ff”lunchen “ en is na 3 dagen weer terug.
#wegmetmartijn
En ook dit, heb Martijn ook vaker dan eens horen en zien vertrekken bij incs, dus echt zeuren over het deffwerk mag die ook niet.
 
Reactiescore
89
Ik wil niet een hele discussie doen laten open barsten maar als een account onder vuur ligt en dit soort uitspraken post:






Nuja dit soort posts en geklaag over te weinig deff terwijl alleen al de helft van jullie stam gesneuvelde os records heeft is gewoon triest. Bijna net zo triest als 7 dorpen en waarvan 6 definitief van je 21 verliezen in combinatie met een verdediger van 200K bij verslagen tegenstanders en dat geeft gewoon aan dat er iets goed mis is gegaan. We kunnen zeggen wat we willen over Vespa maar ze hebben wel een punt dat Weed gewoon zijn verlies moet toegeven en beter niet stoer kan doen over het deffen. Gemiddeld 20K verdediger per dorp geeft gewoon aan dat er bijzonder duur is gedefft en ook ten koste van anderen. Als je dan nog je dorpen weet te behouden is dat tot daaraantoe maar zelfs dat is niet het geval.... Met dat er te weinig os is gestuurd lijkt het er zelfs er op alsof die de schuld van de verliezen bijna bij andere spelers wilt leggen.... Over publiekelijk tegen je stamgenoten schoppen gesproken.:rolleyes:;)


Heb ik ergens gezegd dat ik mijn verlies niet toe geef? Ik wou hier alleen maar aantonen dat we niet alleen verliezen door 'duur te deffen' maar dat er meerdere redenen zijn. En waar schop ik tegen stamgenoten? Is zeggen dat er niet super veel os kwam omdat er langs ander front ook inc's kwamen nu al schoppen tegen stamgenoten?


Als aanvalscoordinator van cave kan ik niet trotser zijn op mijn stamgenoten !!
Extreem mooie inzet en Een dikke prestatie van iedereen !!
Elk plan is maar zo goed als de uitvoering!!
@WeedIsTotalTrash bij de eerste massa heb je heel duur gedeft en de os van je stamgenoten er keihard doorgejaagd ,bij deze nog een pak duurder.
Neem je verlies en probeer in de toekomst eerst te presteren en dan op te scheppen..
Ik vind het triestig dat je je stamgenoten zo vernederd.
Hope en kazuya hebben je de eerste massa overeind gehouden..
Half fuifje staat op de eerste pagina bij ondersteuner..
Maar natuurlijk is het hun fout dat jij bent gevallen :)



Team Why Not?

Opnieuw waar geef ik mijn stamgenoten de schuld? En ik ben niet de enige in fuifje die vandaag is aangevallen dus niet alle ODS komt van bij ons. En ik sta zelf ook in die lijst van ondersteuner.

Ik geef mijn verlies zeker en vast toe. Geef jij ook toe dat je het zonder al je deffslaafjes niet half zo ver zou schoppen?


Het niet fatsoenlijk omgaan met deff van stamgenoten en het zeuren dat je alsnog te weinig krijgt is ook niet bepaald bevorderlijk...

De stelling was niet negatief en niet positief maar gewoon een stelling die gericht is op de actualiteit en ook een actuele vraag is voor je stam. Ik zette het account pas te kakken toen Weed dat zelf deed met zijn uitspraken als: ‘Als je sniped zijn je muren laag’

Dat van dat snipen zijn muren laag gaat over bepaalde dorpen met zo een ligging dat snipen daar niets uithaalde, maar je kent de situatie niet dus je begrijpt dat niet. Natuurlijk is snipen soms de beste oplossing en dan doen we dat ook zoveel mogelijk. Net als voordelen en recappen maar als je dan luie edels krijgt en dergelijke ben je alsnog het dorp kwijt. En ja ik weet dat je meer dan 1 edel kan sturen maar dat wil niet zeggen dat er altijd meer dan 1 beschikbaar is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74418

Guest
Kan de speler van harvester of sorrow mij een pm sturen op het af? :)
 
Reactiescore
1.278
Dus waarom reageer je?

Het is ook totaal niet vreemd dat je op een forum voor iedereen toegankelijk naar een specifiek persoon vraagt. Nee hoor dit vinden wij niet vreemd alleen een beetje raar.
 
Reactiescore
3.540
Het is ook totaal niet vreemd dat je op een forum voor iedereen toegankelijk naar een specifiek persoon vraagt. Nee hoor dit vinden wij niet vreemd alleen een beetje raar.

En wij vinden dan weer andere dingen raar. Zal nog wel uitgelegd worden een dezer dagen.
 
Reactiescore
1.278

Deleted User - 487960736

Guest
Schijnt March een handje van te hebben... nu ook Jimwen gestabbed en samenwerkend met One. Lekker bezig March! Alles voor overleving ofniet :D

Nou ik heb de grootste flop speler gevonden, namelijk March Of The Templars.

Begon in het begin al, met beloven def te leveren maar uiteindelijk edels sturen want ja, makkelijk dorp toch.

d5c1e7ec3cae23ac6a6b6f6b4048c9fb.png


Uiteindelijk zijn wij natuurlijk ook schuldig door het te vertrouwen, maar belofte maakt schuld en meneer is dus niet iemand van zijn woord.

Oke, tijd verder en we krijgen een massa van hem en zijn stam. Deffen lukt prima, geen dorpverlies.
En dan krijg je dit:

ea45032171b41fe3fed3137f9ea6de00.png


d1c137b969fe41befd06b1bf3376e694.png


Flop dus
 
Reactiescore
2.178
Samenwerking met One.? Als dat zo is, zijn ze in One ook droeftoeters.

(Let op dat ik als zeg, voordat ik een heel leger op me krijg)
 

Deleted User - 487960736

Guest
Jimwens profiel legt een en ander uit.
49be44c878777c2ea0c1b11ce3edda4b.png


Bevestigd ook wat ik gehoord heb. Als March en Jimwen zouden fuseren werd ze een plekje in One. beloofd. Jimwen zag dit niet zitten, waarna March aan One. beloofd heeft Jim geen OS te bieden.
612c2f285020949009cbe5f97a6c0f79.png

Vervolgens in March lekker mee gaan edelen:
6aed9ab16471dcf44bc2a7f6cd1277b0.png


Heb je meer screens te bieden?
 
Bovenaan