Top/Flop spelers

DeletedUser69389

Guest
Heb ik dat gezegd? Ik zeg gewoon dat het makkelijk is commentaar te geven op ons deffen als je de situatie niet kent. Zelf kunnen jullie gewoon jullie deff slaafjes contacteren en 5 uur later staat alles gestacked, hier is het niet zo simpel. En tuurlijk weten we van te voren dat er massa ging komen. Maar wat doe je als er tegelijk andere massa loopt op ander front? En met snipen deff je 5 uur later gewoon met lagere muur tenzij je er pp in blijft pompen.
34f07f4057876afe0f61ceb37b7339ea_w200.gif


Jij bent duidelijk degene bij een feestje met de slechte grappen en verhalen? Want oh my god wat een slecht niveau van deffen vertoon je als je ingame hetzelfde hebt gedaan als wat je hier loopt te verkondigen als deffen. @dragonshield3 hier is voor jou een leermeester in het echte top deffen.
Lcy7QhqSEQmjWfKp8
 
Reactiescore
1.918
mijn oma zei altijd: de beste stuurlui staan aan wal
 
Reactiescore
89
34f07f4057876afe0f61ceb37b7339ea_w200.gif


Jij bent duidelijk degene bij een feestje met de slechte grappen en verhalen? Want oh my god wat een slecht niveau van deffen vertoon je als je ingame hetzelfde hebt gedaan als wat je hier loopt te verkondigen als deffen. @dragonshield3 hier is voor jou een leermeester in het echte top deffen.
Lcy7QhqSEQmjWfKp8

Zou graag jou zien deffen als je in zelfde situatie als ons zat, je zit te zeggen dat we slecht deffen maar je hebt geen idee hoeveel inc's, wat er in zat en hoelang ze liepen,welk account speelde je op classic 12 btw?
 

DeletedUser75839

Guest
Wat een zielige gozert die Vespa Velutina.

Als ik uberhaupt def had zou dat nu onderweg zijn naar zijn tegenstanders.

@baspost Ruben, schatje gooi je vv is even :D
 

DeletedUser69389

Guest
Zou graag jou zien deffen als je in zelfde situatie als ons zat, je zit te zeggen dat we slecht deffen maar je hebt geen idee hoeveel inc's, wat er in zat en hoelang ze liepen,welk account speelde je op classic 12 btw?
Dauntless en wees gerust hoor. Deff ervaring is bij mij wel aanwezig. Bijvoorbeeld op classic 13 aangetoond. Daarnaast heb ik meer dan genoeg gehoord over je deffen of beter gezegd het niet deffen. Want alles duur proberen te blocken ren koste van anderen noem ik niet deffen. ;)
 
Reactiescore
57
Achja, in het heetst van de strijd doe je wel eens dingen waarvan je denk, mah is dit de manier waarop ik het wil aanpakken.
Vervolgens herinner je de berichten van weed die naar zo'n beetje iedereen in de omgeving zijn gestuurd om te vragen/dwingen om zich tegen ons te keren.
Daarna kom je er achter dat we al een tijdje def van omliggende stammen aan het weg clearen zijn.
Het is een oorlog en soms moet je je niveau aanpassen aan de tegenstander, in dit geval heb ik dit gedaan.

Verder wil ik toch even reageren op de berichten hierboven.
Wij hebben gezien dat Weed wel degelijk skills bezit, zo'n beetje elk treintje is gesnipt, 100 ms was genoeg voor hem om er toch telkens weer def tussen te gooien.
Hier en daar een recap, ookal waren deze minder strak getimed.
Toch op een of andere manier is het hem wederom niet gelukt om ons af te houden.

Waar ik mij wel enorm aan stoor is het gedrag van Weed op het AF.
Ik ga de berichten niet terug zoeken, ik heb daar geen zin in.
Maar berichten als ''ik wens ze (Cave) succes om door mijn def te komen", tja ik kan er wel om lachen.
Actief op het AF, hoog van de toren blazen, maar ingame toch steken laten vallen. Misschien een idee om je tijd anders in te delen?

Weetje het is makkelijk om een stam of speler zwart te maken, als de andere partij geen zin heeft in het modder gooien.
Weed ik heb respect voor je, dat meen ik serieus. Maar is het nou echt zo moeilijk om deze wereld gewoon je verlies toe te geven?

Dit is de twee grote aanval op Fuifje, de ene keer succesvoller als de andere keer maar over beide zijn wij tevreden.
Fuifje heeft ons meerdere keren aangevallen, helaas voor hun minder succesvol. Ik wens iedereen succes in deze oorlog, laten we er een mooie strijd van maken.
Zullen vanaf nu kijken naar de feiten en de cijfers?

Het beoordelen van situaties terwijl je maar één kant van het verhaal kent slaat natuurlijk nergens op.
Overigens is het niet de bedoeling dat jullie mij hier vaker zien, ik besteed mijn vrije tijd liever niet op het AF :)
 

DeletedUser69389

Guest
@underground tacticz. lekker publiekelijk tegen je stamgenoten schoppen, snap je nu waarom ik je niet in fuifje wou?
Ik wil niet een hele discussie doen laten open barsten maar als een account onder vuur ligt en dit soort uitspraken post:

Nu ga je ervan uit dat wij os krijgen. Als bijna alle leden van cave op ons gooien en maar enkelen os sturen word het moeilijk alles te deffen.

xD op een bepaald punt geraken troepen op he

e4e042fcca7d7b6c5a3a95f2380e16aa.png
Opnieuw, makellijk om te zeggen dat blocken niet slim is als je de situatie niet kent. Wij hebben ook geen deff slaven zoals sommigen dus wij kunnen niet gewoon troepen laten verloren gaan met voor edelen en recappen.
Heb ik dat gezegd? Ik zeg gewoon dat het makkelijk is commentaar te geven op ons deffen als je de situatie niet kent. Zelf kunnen jullie gewoon jullie deff slaafjes contacteren en 5 uur later staat alles gestacked, hier is het niet zo simpel. En tuurlijk weten we van te voren dat er massa ging komen. Maar wat doe je als er tegelijk andere massa loopt op ander front? En met snipen deff je 5 uur later gewoon met lagere muur tenzij je er pp in blijft pompen.
Nuja dit soort posts en geklaag over te weinig deff terwijl alleen al de helft van jullie stam gesneuvelde os records heeft is gewoon triest. Bijna net zo triest als 7 dorpen en waarvan 6 definitief van je 21 verliezen in combinatie met een verdediger van 200K bij verslagen tegenstanders en dat geeft gewoon aan dat er iets goed mis is gegaan. We kunnen zeggen wat we willen over Vespa maar ze hebben wel een punt dat Weed gewoon zijn verlies moet toegeven en beter niet stoer kan doen over het deffen. Gemiddeld 20K verdediger per dorp geeft gewoon aan dat er bijzonder duur is gedefft en ook ten koste van anderen. Als je dan nog je dorpen weet te behouden is dat tot daaraantoe maar zelfs dat is niet het geval.... Met dat er te weinig os is gestuurd lijkt het er zelfs er op alsof die de schuld van de verliezen bijna bij andere spelers wilt leggen.... Over publiekelijk tegen je stamgenoten schoppen gesproken.:rolleyes:;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
767
ben het er wel mee eens .
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik zwg ook nergens dat ik het niet met je eens ben Martijn, maar feit blijft dat het je stamgenoot is en jij wederom bewijst dat je niet je eigen likegeile gedrag opzei kan zetten voor je stamgenoten.
 

DeletedUser76932

Guest
Vind dat ook bullshit, ik ben vandaag ook tegen mijn stammies ingegaan op het AF maar waarom zou dat niet kunnen? Elkaars billen likken is ook maar saai
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Elkaar kritiek geven is wat anders dan stellingen plaatsen of een compleet account te kakken zetten puur voor de likes van andere.

Wat martijn hier doet is nergens goed voor en zorgt alleen maar voor afgunst van elkaar, Martijn kan ook gewoon vv pakken of intern zon iemand aanspreken.

Niet echt bevordelijk voor sfeer denk ik zulke acties.
 
Reactiescore
519
Als aanvalscoordinator van cave kan ik niet trotser zijn op mijn stamgenoten !!
Extreem mooie inzet en Een dikke prestatie van iedereen !!
Elk plan is maar zo goed als de uitvoering!!
@WeedIsTotalTrash bij de eerste massa heb je heel duur gedeft en de os van je stamgenoten er keihard doorgejaagd ,bij deze nog een pak duurder.
Neem je verlies en probeer in de toekomst eerst te presteren en dan op te scheppen..
Ik vind het triestig dat je je stamgenoten zo vernederd.
Hope en kazuya hebben je de eerste massa overeind gehouden..
Half fuifje staat op de eerste pagina bij ondersteuner..
Maar natuurlijk is het hun fout dat jij bent gevallen :)



Team Why Not?
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zwg ook nergens dat ik het niet met je eens ben Martijn, maar feit blijft dat het je stamgenoot is en jij wederom bewijst dat je niet je eigen likegeile gedrag opzei kan zetten voor je stamgenoten.
Ik beschouw hem alleen niet als stamgenoot omdat ikzelf niets met hem te maken heb en niet veel meer doe dan farmen en meedenken over het acc. Ik zit niet in chats en ik bemoei mij ook 0,0 met de stam zoals jijzelf ook wel weet
;) Plus hetgeen anderen al stelden. Why zou ik niet kritisch mogen zijn? Als de Ligt een fout maakt dan wijzen zijn medespelers hem daar ook op zodat hij daarvan kan leren. Hoezo zou dat bij een spelletje niet mogen? Want dat wordt lang niet altijd alleen maar op het veld gedaan maar soms ook voor de camera.;)
 
Bovenaan