Top/Flop spelers

Reactiescore
2.191
Nou ik heb de grootste flop speler gevonden, namelijk March Of The Templars.

Begon in het begin al, met beloven def te leveren maar uiteindelijk edels sturen want ja, makkelijk dorp toch.

d5c1e7ec3cae23ac6a6b6f6b4048c9fb.png


Uiteindelijk zijn wij natuurlijk ook schuldig door het te vertrouwen, maar belofte maakt schuld en meneer is dus niet iemand van zijn woord.

Oke, tijd verder en we krijgen een massa van hem en zijn stam. Deffen lukt prima, geen dorpverlies.
En dan krijg je dit:

ea45032171b41fe3fed3137f9ea6de00.png


d1c137b969fe41befd06b1bf3376e694.png


Flop dus
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zoiets wint geen schoonheidswedstrijd neen. Veel geluk en plezier met hem nog weg te spelen
 

DeletedUser75900

Guest
Zo te zien maakt March of The Templars zich erg geliefd op deze wereld.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat vinden we van WeedistotalTrash? Is dat account inderdaad Total Trash of is die veel Cash? Ik ben wel benieuwd naar de bevindingen over dit account.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik schat het account niet zo hoog in, is vandaag volgens mij weer twee dorpen kwijt. Fuifje lijkt wat klappen te krijgen, geen idee hoe het er daar voor staat atm.
 
Reactiescore
89
Wat vinden we van WeedistotalTrash? Is dat account inderdaad Total Trash of is die veel Cash? Ik ben wel benieuwd naar de bevindingen over dit account.

Buiten deffen niet veel gedaan deze wereld xD en zeker niet veel cash.


Ik schat het account niet zo hoog in, is vandaag volgens mij weer twee dorpen kwijt. Fuifje lijkt wat klappen te krijgen, geen idee hoe het er daar voor staat atm.

En konden idd beter presteren deze wereld met mss iets meer geluk met locatie en als ik niet solo gestart was, nu weer massa van cave op ons en door omstandigheden paar dorpen verloren.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Beetje lame idd :(
Volgens mij ook helemaal niet nodig, als ik Cave vlot winsten zie maken (-12 nu al, wellicht dat er nog wat recaps lopen, maar is toch weer fors).
 
Reactiescore
5.687
Vreselijk kinderachtig. Vespa moet een politieke partij beginnen, kan hij daar kinderachtige propoganda politiek gaan bedrijven.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat mijn vraag al is beantwoord door de statistieken....
 
Bovenaan