Top/Flop spelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Opvallend. Een dikke massa van H. op One zo te zien :eek:
 
Reactiescore
141
Tot dusver 1 dorp verloren door One. Devilliance wel een mooie vvdd :p
 
Reactiescore
1.542

DeletedUser76932

Guest
Top/flop spelers is het topic toch?

Heb weer een nieuwe flop speler voor jullie : Geoffrey leider van Hurricane.

Probeert kleinere stammen tegen ons te laten werken door onzin te verkopen en spy's te gebruiken:

upload_2019-9-6_20-20-18.png

upload_2019-9-6_20-22-27.png

Hier geeft hij letterlijk aan dat als ze de dorpjes afstaan hij de spy weghaalt en anders laat zitten? Gatverdamme.

Verder is er nooit sprake geweest van mij die tegen Flakes is, heb goede leuke gesprekken met sommige leden gehad en nooit gezegd tegen hun te zijn.

Wat word TW tegenwoordig toch allemaal weer vies gespeeld zeg.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Hmm wel vies idd, mits dit niet 1 groot stukje toneel is van die speler.
 
Reactiescore
18
oh als ik het eens wat vuil ga spelen word het op het AF gegooid. Maar liegen bedriegen en backstabben word dan weer genegeerd, erg handig dit :p
Af maakt mij toch niet zoveel uit, word hier zoveel zever verteld dat men op den duur begint te denken dat we ons in de politiek bevinden :)
 
Reactiescore
766
oh als ik het eens wat vuil ga spelen word het op het AF gegooid. Maar liegen bedriegen en backstabben word dan weer genegeerd, erg handig dit :p
Af maakt mij toch niet zoveel uit, word hier zoveel zever verteld dat men op den duur begint te denken dat we ons in de politiek bevinden :)
Maar hier staat gewoon keihard bewijs, vriend.
 
Reactiescore
18
boeit mij dus totaal niet, die pm zegt niets, ik speel het spel zoals iedereen het spel speelt.
Als iemand mij info wil geven zal ik deze niet afslaan, heb deze speler in kwestie ook nooit om info gevraagt of om spion te gaan doorgeven.
Was uit eigen wil.
De speler in kwestie is allang uit de stam haha dusjah, als ik al een speler niet mag gaan plagen nou dan hebben jullie over grotere dingen wel te gaan klagen.
 
Reactiescore
18
Bewijs dan eens wat je beweerd. Nu lijkt het meer zoeken om je acties goed te praten.

ik hoef niks te bewijzen. :) ik speel het spel, en voor de rest, als iedereen zich gaat inmengen in hun eigen zaken, dan heeft niemand hier last van.
 
Bovenaan