Top/Flop spelers

Reactiescore
470
Het verschil zit in het niet kunnen en het niet willen loggen. Dat ik je dat nu moet uitleggen zegt veel over het niveau van deze discussie. We houden erover op, je hanteert altijd dezelfde stijl hier en op die manier wordt niets bereikt.

Het verschil zit in een grote bek op het AF hebben op 64 en daarna falen en nu een grote bek terug krijgen en dan zeggen dat het komt omdat hij er niet was? Je snapt toch wel dat dit allemaal begint bij de grote bek van DBA op het AF van 64 toen hij op cfx kwam spelen toch?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het is en blijft het AF, dus alles wordt heen en weer opgeblazen.

Als men overigens eens goed naar alle statistieken gaat kijken is er ook heel duidelijk te zien dat niet iedereen in Walk "internt/boost met pp". Maar zoals ik hierboven al zei, alles word altijd lekker opgeblazen en nu wordt elk acc uit Walk over de zelfde streep getrokken als de accounts binnen Walk die wel aan "internen/boosten met pp" doen.

Daarbij lees ik hierboven wel iets heel grappigs en weet ik ook niet of ik dat serieus moet nemen, maar als men in Walk één ding niet is, zijn het stelletje amateurs.

We zijn een premade ontstaan uit een gewonnen wereld (nog niet omdat de wereld nog niet gesloten is), hebben daar een enorme maar echt enorme overmacht weten te overwinnen dus noobs zijn we zeker niet. Maargoed dat zullen we ingame op w69 naast het volgens jullie internen/pp abusen wel laten zien.

Wel typerend dat je hier toegeeft dat er veel kwaliteit in Walk zit waar ik het volledig mee eens ben.

Maar kun je mij dan ook uitleggen waarom Walk met zoveel kwaliteit een boostaccount heeft waar alleen maar pakketjes worden gespawnd en daarna gefarmd wordt door mede leden?
 
Reactiescore
5.686
Wie zegt dat ds3 alleen defft, die spoort niet. Bashen kan hij ook goed.
Het grappige is eigelijk nog dat iedereen hier maar tegenin gaat op een normale werkdag, hebben jullie niks beters te doen? Ds3 interesseert het oprecht geen ene kloot wat jullie van hem vinden, zijn jullie zo onzeker wel wat te geven om wat hij vindt?
Ga werken of studeren ipv je onzekerheid bloot te geven op een forum van een spel.

Bash mij maar, aangezien jullie daar schijnbaar erg vrolijk van worden.
 

DeletedUser79512

Guest
Wel typerend dat je hier toegeeft dat er veel kwaliteit in Walk zit waar ik het volledig mee eens ben.

Maar kun je mij dan ook uitleggen waarom Walk met zoveel kwaliteit een boostaccount heeft waar alleen maar pakketjes worden gespawnd en daarna gefarmd wordt door mede leden?

De bespeler van misbruik heeft er bakken met geld in zitten en het is toch zonde om het acc maar op delete/intern te zetten terwijl er nog 50 gs pakketten op staan? Lijkt mij niet raar dat dat dan opgemaakt wordt..

Er zijn inderdaad accounts binnen One die met opzet minimaal PP hebben gebruikt en PP farmers met opzet niet als DU hebben aangenomen.
Dat Walk nu achteraf gaat janken dat het allemaal uit de hand is gelopen, is puur reden zoeken om afwezig te kunnen zijn tijdens Herfst vakantie :)

Je ziet Walk anders nergens janken hoor? Jullie allemaal zijn degene die er over janken en over komen klagen. Je moet dingen niet gaan lopen omdraaien nu.

Daarbij vind ik het echt achterlijk dat jullie die pp farmers niet als DU aan hebben genomen. Op delete gezet? Zodat t een bb dorpje word en die miss weer door een of andere deffnoob geedelt wordt? Of gwn maar laten liggen en wachten tot een enemy t edelt zodat t niet als 'intern' gezien wordt als One speler het daarna edelen? Komt voor mij anders allemaal op t zelfde neer als gwn dorpen aan vijand geven (sorry maar geloof er overigens geen reed van dat die dorpen uiteindelijk niet bij One terechtkomen/terecht zijn gekomen)
 
Reactiescore
1.283
Wie zegt dat ds3 alleen defft, die spoort niet. Bashen kan hij ook goed.
Het grappige is eigelijk nog dat iedereen hier maar tegenin gaat op een normale werkdag, hebben jullie niks beters te doen? Ds3 interesseert het oprecht geen ene kloot wat jullie van hem vinden, zijn jullie zo onzeker wel wat te geven om wat hij vindt?
Ga werken of studeren ipv je onzekerheid bloot te geven op een forum van een spel.

Bash mij maar, aangezien jullie daar schijnbaar erg vrolijk van worden.

Lieverd, jij ben hier op een doordeweekse dag om een man zijn gat te likken, vraag me af wat erger is.

Mits je het goed vind dan check ik het af nog even tijdens mijn welverdiende vakantie, maar misschien moet je het eerst even overleggen met je papa Lau.
 
Reactiescore
5.686
Lieverd, jij ben hier op een doordeweekse dag om een man zijn gat te likken, vraag me af wat erger is.

Mits je het goed vind dan check ik het af nog even tijdens mijn welverdiende vakantie, maar misschien moet je het eerst even overleggen met je papa Lau.
Grappig hoe jij hieruit kan opmaken dat ik ds3 steun terwijl ik aangeef dat die iedereen basht. Nog grappiger vind ik dat jij denkt dat ik zijn gat lik. Ik heb nog nooit met die jongen samen gespeeld en het kan me ook aan me kont roesten wat hij of jij of wie dan ook over me denkt. Ik geef alleen aan dat het nogal frappant is dat iedereen hier elkaar zit af te bashen en vervolgens gepikeerd doet als iemands wat naars zegt. Boe boe.
 
Reactiescore
1.283
Grappig hoe jij hieruit kan opmaken dat ik ds3 steun terwijl ik aangeef dat die iedereen basht. Nog grappiger vind ik dat jij denkt dat ik zijn gat lik. Ik heb nog nooit met die jongen samen gespeeld en het kan me ook aan me kont roesten wat hij of jij of wie dan ook over me denkt. Ik geef alleen aan dat het nogal frappant is dat iedereen hier elkaar zit af te bashen en vervolgens gepikeerd doet als iemands wat naars zegt. Boe boe.

Ik moest je bericht even teruglezen om te zien of ik Soms het verkeerde bericht gelezen had, maar dit + je vorige post krijg ik niet op 1 rijtje :eek:
 
Reactiescore
5.686
Ik moest je bericht even teruglezen om te zien of ik Soms het verkeerde bericht gelezen had, maar dit + je vorige post krijg ik niet op 1 rijtje :eek:

Als je mijn post niet op een rijtje krijgt, is dat niet mijn probleem. Geniet nog van je vakantie lieverd!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
De bespeler van misbruik heeft er bakken met geld in zitten en het is toch zonde om het acc maar op delete/intern te zetten terwijl er nog 50 gs pakketten op staan? Lijkt mij niet raar dat dat dan opgemaakt wordt..

Dus Walk heeft boostaccounts nodig om wereldwinst binnen te halen? Zou heb je inderdaad wel de favorietenrol als je dit soort fratsen uithaalt :p
 
Bovenaan