Top/Flop spelers

Reactiescore
634
Ja er zijn dingen ongelooflijk uit de hand gelopen, waar eerder een stokje voor gestoken had kunnen worden, maar je kan mij ook echt niet vertellen dat een andere topstam op w69 er wel een stokje voor had gestoken, dat is natuurlijk gewoon de grootste onzin ooit. Alsof men nee zegt tegen gratis dorpen, of foei gaat zeggen tegen iemand die overmatig pp gebruikt.

Er zijn inderdaad accounts binnen One die met opzet minimaal PP hebben gebruikt en PP farmers met opzet niet als DU hebben aangenomen.
Dat Walk nu achteraf gaat janken dat het allemaal uit de hand is gelopen, is puur reden zoeken om afwezig te kunnen zijn tijdens Herfst vakantie :)
 
Reactiescore
766
Want het boeit op welk vlak dat hij moest werken? Hij had een grote smoel en werd gerekt.

Hij heeft hier nu ook een grote smoel alsof hij een fantastische speler is. Dat is hij niet. Basta
En toch staat het account redelijk hoog op de ranglijst en is er al het eea weggebasht. Hij is niet gerekt als hij er niet was op momenten dat er dorpen werden verloren. En dat zijn overigens jouw woorden, vent.
 
Reactiescore
766

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141

Komt nog schat. Geloof me. Jij bent trouwens ook een nieuweling, dus ik knijp er inderdaad wel op he?

Mooie eindconclusie, jouw eerdere post slaat dus op niets.

Dus, een speler die gerekt word en desondanks een grote smoel heeft wordt getolereerd? Haha, jeetje mineetje wat een niveau zeg.

Hij moest werken dus werd gerekt, maar er werden geen dorpen verloren als die online was. Bro, waar slaat dat dan op? Ik kan 2000 dorpen verliezen maar 0 als ik online ben, en dan is mijn grote smoel terecht?

Ben je dom of doe je gewoon zo?
 
Reactiescore
766
Komt nog schat. Geloof me. Jij bent trouwens ook een nieuweling, dus ik knijp er inderdaad wel op he?



Dus, een speler die gerekt word en desondanks een grote smoel heeft wordt getolereerd? Haha, jeetje mineetje wat een niveau zeg.

Hij moest werken dus werd gerekt, maar er werden geen dorpen verloren als die online was. Bro, waar slaat dat dan op? Ik kan 2000 dorpen verliezen maar 0 als ik online ben, en dan is mijn grote smoel terecht?

Ben je dom of doe je gewoon zo?
Nee, een speler waar het account gerekt wordt wanneer hij er niet is en waar het niet gerekt wordt wanneer hij er wel is, wordt getolereerd. Dat is het verschil.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dat wordt net niet getolereerd, zeker niet. Misschien bij jou, omdat het je ‘vriend’ is.
 
Reactiescore
634
Spons was in iedergeval niet inactief.
2 stammen hadden zijn VV gedraaid.

Los van Spons, One heeft al meerdere stammen weggespeeld, daar Walk nog steeds bezig is met internen :)
 
Reactiescore
766
Dat wordt net niet getolereerd, zeker niet. Misschien bij jou, omdat het je ‘vriend’ is.
Jij bent vrijwel de enige die continu afgeeft op team dba en in het specifiek, op Jonah. Niet iedereen heeft de tijd om 24/7 solo een account te onderhouden, jij misschien wel, maar het gros van de spelers niet.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Mooi weer tijdens aanvallen, denk niet dat je het dan begrijpt knul. :p
Je doet waar je goed in bent, meer niet. Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. Jij geniet van deffen, anderen niet. Voor jou is het leuk om te deffen, voor anderen niet. Doe je bril af, vent.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dus ik doe wat ik leuk vind, en niet wat ik niet leuk vind -> fout op een spel waarin ik vrije keuze heb.

Gewoon je mond houden is beter denk ik.
 
Reactiescore
1.476
Laurens,
Krijg zo de indruk dat jij beetje knijp hebt voor de nieuwelingen.
Waar blijf je nou, ben nog steeds aan het wachten dat je een account gaat joinen en fronten met Coruscant
Het is te vroeg in de wereld om van fronten te spreken.
 
Bovenaan