Praathoek W69

Reactiescore
2.478
Ik heb je nummer Lars
 
Reactiescore
1.476
Ik snap nooit het probleem dat mensen hebben met hun nummer weggeven. Wat kan er misgaan?

En nee, ik ga het niet op het AF zetten.
 
Reactiescore
766
Moet er niet aan denken om door mijn stam wakker gebeld te worden of op werk gebeld word.
Het gaat om whatsapp gebruik toch, niet om elkaar te bellen :p
 
Reactiescore
766
Met Whatsapp kun je toch bellen, of dan hebben ze je nummer. Ik heb het nu wel voor het account, maar ben er nog voorzichtig mee :p
Das waar, maar goed dat is niet waarvoor het bedoeld is :p

Het zou kunnen gebeuren maar is dan ook vrij makkelijk op te lossen. Blokkeren als er misbruik van wordt gemaakt :)
 
Reactiescore
1.476
Je kan ook gewoon met je co's afspreken of je wel/niet gebeld wil worden. Ik vond het nooit zo erg wakker gebeld te worden als mijn co geen tijd meer heeft. Maar ik sliep dan ook erg vaak en lang uit.
 
Reactiescore
1.018
Ik heb je nummer Lars
Maar jij bent dan ook geen wildvreemde! Ik vind het nog wel verschil maken of je zelf per persoon kan kiezen of je je nummer geeft of dat je gewoon in een stamchat met 30 a 40 spelers word gegooid zonder er verder nog controle over te hebben.
 
Reactiescore
5.597
Whatsapp gebruiken voor een game toont al aan hoe verslaafd je aan een game bent. Hou gewoon privé en games gescheiden.
 
Reactiescore
2.478
Maar jij bent dan ook geen wildvreemde! Ik vind het nog wel verschil maken of je zelf per persoon kan kiezen of je je nummer geeft of dat je gewoon in een stamchat met 30 a 40 spelers word gegooid zonder er verder nog controle over te hebben.

Ben ik het over eens. Meerdere spelers hebben mn nummer, maar niet iedereen hoeft hem.

Voor de duidekijk ik voer geen inhoudelijke discussies per app met spelers het is puur sociaal of waarschuwings appjes
 
Reactiescore
5.597
Tot nu toe niet gebeurt. Maar ik snap niet dat je het communiceren via een apparaat dat bedoeld is voor communicatie als een teken van verslaving ziet.
Waarom zou je in godsnaam als je bijv. aan het werk bent/ in college zit/ met je vriend(in) op stap bent geappt willen worden door online vrienden, vanwege een spelletje.
Heb het wellicht verkeerd verwoord, bedoel er meer mee dat als je een spel in dus verre maten met je dagelijks leven laat bemoeien dat dit toch wel duid op enig afhankelijkheid.
 
Bovenaan