Stelling van de Dag

Reactiescore
154
Stelling van de dag: Onderstaande is het begin van de poging tot reputatieherstel vanuit team Cala.

de62ea03a8a3dbc442fffc2a765d02bd.png
 

DeletedUser79458

Guest
Er is ook allang gemeld dat ik niet achter deze PMs sta en dat weet MM. Maar het moet niet groter gemaakt worden dan dat het is :p

Geeft wel aan wat voor mensen er met jou op Calamity spelen.

Zijn jullie jaloers op cala omdat veel mensen hem proberen te burnen overal

Bij jullie op Turtle totaal zelfde geval. Mega kinderachtig om iemand zo te stangen net voor een aanval. Dat verwacht je van een account die vaak stuk kleiner is ten opzichte van jou, niet van iemand die in een van de top 2 stammen zit.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Geeft wel aan wat voor mensen er met jou op Calamity spelen.

Is alleen helemaal niet fair om dat te baseren op deze mededeling, er zijn namelijk zat mededelingen die van veel minder respect getuigen, of hier op het AF. Betekent niet dat die personen totaal respectloos zijn.
 

DeletedUser77942

Guest
Geeft wel aan wat voor mensen er met jou op Calamity spelen.



Bij jullie op Turtle totaal zelfde geval. Mega kinderachtig om iemand zo te stangen net voor een aanval. Dat verwacht je van een account die vaak stuk kleiner is ten opzichte van jou, niet van iemand die in een van de top 2 stammen zit.


Uhm volgens mij zijn wij een stuk kleiner
Pm naar de vijand is niks mis mee
Kan je er niet tegen heb je de block button?

Als ik zou nachtchecken oke maar dit is gwn voor de fun ieder zn eige spel he
 

DeletedUser79512

Guest
Vind het gewoon triest worden nu.
P&P oke, maar dit is gewoon proberen mensen belachelijk te maken en telkens elk klein dingetje proberen te gebruiken om iemand of in dit geval een acc kapot te maken.

Doe je dat ook in IRL, mensen belachelijk maken? En hoe zou jij het vinden als het andersom gebeurd? Dacht ik al...

Trieste figuren allemaal zeg. Tis nu wel klaar hoor, stelletje zwakkelingen.
 
Reactiescore
1.365
Zit jonasje weer te flippen op cala? :O
 
Reactiescore
1.278
Vind het gewoon triest worden nu.
P&P oke, maar dit is gewoon proberen mensen belachelijk te maken en telkens elk klein dingetje proberen te gebruiken om iemand of in dit geval een acc kapot te maken.

Doe je dat ook in IRL, mensen belachelijk maken? En hoe zou jij het vinden als het andersom gebeurd? Dacht ik al...

Trieste figuren allemaal zeg. Tis nu wel klaar hoor, stelletje zwakkelingen.

Toch wel grappig dat je "mensen belachelijk maken" gebruikt.. dit is nu exact wat ik in die mededeling terugzie. Op het AF kan je nu eenmaal geconfronteerd worden met je gedrag IG. Best oké al gedraag je je gewoon fatsoenlijk en ga je met respect met elkaar om.

Calamity kon dit blijkbaar niet en dan is het AF een uitstekend middel om zo'n account in te laten zien dat een grote groep TW'ers zulk gedrag gewoon ronduit kinderachtig vinden.

Actie=reactie.
 

DeletedUser79512

Guest
Toch wel grappig dat je "mensen belachelijk maken" gebruikt.. dit is nu exact wat ik in die mededeling terugzie. Op het AF kan je nu eenmaal geconfronteerd worden met je gedrag IG. Best oké al gedraag je je gewoon fatsoenlijk en ga je met respect met elkaar om.

Calamity kon dit blijkbaar niet en dan is het AF een uitstekend middel om zo'n account in te laten zien dat een grote groep TW'ers zulk gedrag gewoon ronduit kinderachtig vinden.

Actie=reactie.

Daar gaat het niet om. Dat zie je me hierboven toch zeggen? P&P oke...

Zoals jij nu ook niet weet is er al nieuwe communicatie geweest (die MM niet vermeld hier met een screentje oid) waarin er excuses aangeboden zijn, of althans aangegeven is dat de persoon van Cala die deze pms heeft gestuurd erg kinderachtig gedrag heeft vertoond.

Dan is het volgens mij niet nodig om dit ook nog op een AF te gooien, dat is geen P&P meer maar iemand gewoon keihard belachelijk proberen te maken tegenover derest van de wereld.
 
Bovenaan