Top/Flop spelers

Reactiescore
634
Speelt Coruscant weer 95% off?

Dammmm, jij bent een echte Coruscant kenner :)
Gaan straks nog onze mb's/du's edelen om totaal aantal te verminderen tot 6 stuks :(.
Pffffff en dan die 42k pp nog ergens zien te verspillen :)
 
Reactiescore
634
Waarom post je zo retarded in 3e persoon?

Misschien omdat er meerdere spelers op Account spelen en dit een gezamenlijke beslissing is ?
Als er GA zou staan i.p.v. Gaan, zou dat oneerlijk zijn voor mede spelers, die ook edels versturen
 
Reactiescore
967
Dammmm, jij bent een echte Coruscant kenner :)
Gaan straks nog onze mb's/du's edelen om totaal aantal te verminderen tot 6 stuks :(.
Pffffff en dan die 42k pp nog ergens zien te verspillen :)

Stamgenoot op W61 voor wat dat ook mag betekenen. Dus daaruit mag je je eigen conclusie trekken. Maar weet ondertussen wel hoe jullie te werk gaan.
 

DeletedUser79415

Guest
Een inactieve sp0ngeb0b wegspelen tussen 3 uur smiddags en 8 uur savonds, denk dat dit ongeveer een even lastige prestatie was als 10 barbs edelen :p

Terug komend hierop...

Misbruik pakt zo super veel bbs dus zal wel echt heeeeel pro zijn.

Cala internt zo veel dus zullen wel echter toppers zijn.

Maar zodra Corus een account wegspeelt dan is het niet zo moeilijk... ik snap het eigenlijk niet, juist jullie zouden enorm veel veren in hun reet moeten duwen want een speler wegspelen is lastiger dan bbs en interns edelen.

Hoop dat wij mogen fronten cactusje. Kijken hoe goed je bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Terug komend hierop...

Misbruik pakt zo tering veel bbs dus zal wel echt heeeeel pro zijn.

Cala internt zo veel dus zullen wel echter toppers zijn.

Maar zodra Corus een account wegspeelt dan is het niet zo moeilijk... ik snap het eigenlijk niet, juist jullie zouden enorm veel veren in hun reet moeten duwen want een speler wegspelen is lastiger dan bbs en interns edelen.

Hoop dat wij mogen fronten cactusje. Kijken hoe goed je bent.

Het gaat toch ook niet om de vergelijking met Cac of Cala toch?

Want ofc, Corus heeft moeten vechten voor elk dorp in tegenstelling tot Cala/Cac. Maar niet elk dorp hoeft even lastig te zijn.
 

DeletedUser74418

Guest
Terug komend hierop...

Misbruik pakt zo tering veel bbs dus zal wel echt heeeeel pro zijn.

Cala internt zo veel dus zullen wel echter toppers zijn.

Maar zodra Corus een account wegspeelt dan is het niet zo moeilijk... ik snap het eigenlijk niet, juist jullie zouden enorm veel veren in hun reet moeten duwen want een speler wegspelen is lastiger dan bbs en interns edelen.

Hoop dat wij mogen fronten cactusje. Kijken hoe goed je bent.

Er wordt dan ook niet gepronkt met internen/bbs edelen door cala/misbruik. Een essentieel verschil dat jullie maar niet kunnen inzien.
 

DeletedUser69481

Guest
Er wordt dan ook niet gepronkt met internen/bbs edelen door cala/misbruik. Een essentieel verschil dat jullie maar niet kunnen inzien.

Ik heb toch niemand van Corus zien pronken met het wegspelen van spongebob. Een essentieel verschil dat jullie maar niet kunnen inzien.
 

DeletedUser69481

Guest
Door Corus niet neen, één van hun aanhangsels wel.
Zoals je hier boven al ziet speelt Stay-City niet meer op Corus. Je kunt moeilijk ons ervoor blamen terwijl we niet eens hebben opgeschept over het weg spelen van Spongebob.
 
Reactiescore
983
Je kan mijn gebruik van het woord aanhangsels wel wat breder nemen dan enkel co speler of stamspeler tho :)

"niet hebben opgeschept over het wegspelen van Spongebob". Dus jij durft te zeggen dat hier op het forum komen roepen dat Coruscant top is omdat hij net 10 dorpen heeft gepakt (van Spongebob ja) niet opscheppen is over het wegspelen van Spongebob? Please...
 
Reactiescore
3.540
Terug komend hierop...

Misbruik pakt zo super veel bbs dus zal wel echt heeeeel pro zijn.

Cala internt zo veel dus zullen wel echter toppers zijn.

Maar zodra Corus een account wegspeelt dan is het niet zo moeilijk... ik snap het eigenlijk niet, juist jullie zouden enorm veel veren in hun reet moeten duwen want een speler wegspelen is lastiger dan bbs en interns edelen.

Hoop dat wij mogen fronten cactusje. Kijken hoe goed je bent.

Als ik dit zo lees heb je al een flinke cactus in je reet, dus je weet in ieder geval al hoe het voelt om met ons te fronten ;)
 

DeletedUser77942

Guest
Ik hoorde dat walk eerder een stelletje amateurs is

Dus snap wel dat ze er zo moeten komen :eek:

Al ga je me niet vertellen dat de rest van de stammen dit niet doet en deed? Kijk naar een fuifje enzo ( mysterymen had ook een forse intern?) Dus wat is er mis mee
 
Bovenaan