Top/Flop spelers

DeletedUser79074

Guest
Maatje 48 dus die zijn behoorlijk lang ja..


Over die cursus anton zie ik helaas van af heb geen pro tips nodig toch bedankt voor het aanbod schat zal het onthouden als je een keer zonder pp zit
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten
...
...
Dat ze grotere schoenen nodig hebben
 
Reactiescore
967
Nou, gewoon het feit dat er 10 treintjes klaar stonden. Heb jij op het moment niet hoor. Ik ook niet..:p

Als iemand 10 dorpen edelt in een tijdsbestek van 3,5 uur hoeft dit niet te betekenen dat ze ook daadwerkelijk met 10 treinen hebben gewerkt. Zeker als je in overweging neemt hoe compact dat cluster en die dorpen lagen.
 
Reactiescore
634
Als iemand 10 dorpen edelt in een tijdsbestek van 3,5 uur hoeft dit niet te betekenen dat ze ook daadwerkelijk met 10 treinen hebben gewerkt. Zeker als je in overweging neemt hoe compact dat cluster en die dorpen lagen.

Heb je best een goed punt.
Volgens mij stonden er 14 treinen klaar waarvan er 10 zijn ingezet :)
 
Reactiescore
967
Is verder ook totaal niet relevant of er nou wel of geen 10 treinen zijn gebruikt. Ik wilde enkel aankaarten dat de een de ander niet uitsluit.

p.s. wat moet je in godsnaam met 14 treinen als je die toch niet met nukes kan voorzien.
 
Reactiescore
1.278
Is verder ook totaal niet relevant of er nou wel of geen 10 treinen zijn gebruikt. Ik wilde enkel aankaarten dat de een de ander niet uitsluit.

p.s. wat moet je in godsnaam met 14 treinen als je die toch niet met nukes kan voorzien.

Full OFF spelen he.
 
Reactiescore
1.365
Jup, Bobspons was idd gaan ''runnen''. En had aardig wat snipe/dodge fouten idd :). Easy overnames, amper skill aan :p.
 
Reactiescore
1.278
Speelt Coruscant weer 95% off? Zou weer eens niet:rolleyes:

w69 is w61 opnieuw. Ben benieuwd wanneer jij een paar keer doodloopt op een defnub chick.:eek:
 
Reactiescore
967
Die chick deffde beter dan heel Lick op die wereld. Ze imponeerde jou zo erg dat je haar nummer hebt proberen te achterhalen, dus in hoeverre zegt dat wat over haar of jouw niveau:eek:
 
Reactiescore
1.167
Die chick deffde beter dan heel Lick op die wereld. Ze imponeerde jou zo erg dat je haar nummer hebt proberen te achterhalen, dus in hoeverre zegt dat wat over haar of jouw niveau:eek:

Waar speel jij
 
Reactiescore
1.278
Die chick deffde beter dan heel Lick op die wereld. Ze imponeerde jou zo erg dat je haar nummer hebt proberen te achterhalen, dus in hoeverre zegt dat wat over haar of jouw niveau:eek:

Je verwisselt me met Jordy @hellriser. Die TW gebruikte als tinder. Dan zonder foto's maar met TW skills
 
Reactiescore
967
Je verwisselt me met Jordy @hellriser. Die TW gebruikte als tinder. Dan zonder foto's maar met TW skills

Juist ja, en dan waren Benji, Jonas en jij ook niet bezig met het achterhalen van het nummer van Panda destijds. En toen ze daadwerkelijk haar nummer gaf te laf zijn om te reageren :eek:
 
Bovenaan