Top/Flop spelers

Reactiescore
1.476
Altijd maar die classic. Er is geen pp-gebruik, maar de andere instellingen interesseren me niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Blijkbaar interesseert niemand de pp functie ook aangezien er maar eindeloze pagina's discussie uit voortvloeit, niet zo gek dan he dat er doorverwezen wordt naar een pp loze wereld
 
Reactiescore
141
Dus ik begrijp het goed dat 10k pp 'niet veel pp' is? Wij leven dan met andere normen jongen.

Iedereen verschilt hier van mening. De een vind 10k pp onnoemelijk veel, de ander vind dat net niks.

Zoals Joachim al zegt, zeker deze wereld zijn er meer dan genoeg spelers geweest die boven die 10k zaten in de start
 
Reactiescore
1.363
Jij altijd Kenneth, noobje. <3
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Netjes natuurlijk. Maar de vraag is hoe het slachtoffer heeft gedeffed denk ik :p
 
Reactiescore
3.540
Een inactieve sp0ngeb0b wegspelen tussen 3 uur smiddags en 8 uur savonds, denk dat dit ongeveer een even lastige prestatie was als 10 barbs edelen :p
 
Reactiescore
2.178
Met afgelopen event waarbij je edels kan boosten.. blijft netjes maar 10 treinen is niet zo speciaal dan.
 
Reactiescore
3.540
Daar weet je nieuwe stamgenoot genoeg van hé? BB's edelen.

Zie je hem er over opscheppen op het AF? Beetje raar dat je coruscant probeert op te hemelen over een non-prestatie. Dat is hetzelfde als zeggen: "Coruscant heeft vanochtend na het ontbijt direct zijn tanden gepoetst. Coruscant top? "
 
Reactiescore
1.454
Zie je hem er over opscheppen op het AF? Beetje raar dat je coruscant probeert op te hemelen over een non-prestatie. Dat is hetzelfde als zeggen: "Coruscant heeft vanochtend na het ontbijt direct zijn tanden gepoetst. Coruscant top? "

Wel een topper dat die vanochtend zijn tanden gepoetst heeft though. Ik heb van horen en zeggen dat die het normaal namelijk niet deed :eek:
 
Reactiescore
205
Zie je hem er over opscheppen op het AF? Beetje raar dat je coruscant probeert op te hemelen over een non-prestatie. Dat is hetzelfde als zeggen: "Coruscant heeft vanochtend na het ontbijt direct zijn tanden gepoetst. Coruscant top? "

Mensen ophemelen en de grond in stampen is de bedoeling van deze topic. Beetje een stomme opmerking van je hoor.
 
Bovenaan