Stelling van de dag

Reactiescore
1.149
Ik denk dat het Mikeeeeeeeeeeee3 is!

Misschien ook wel Paul?

Als laatste keus natuurlijk N1k1k13k1k1111.

Verder speelt Emile al bij ons, dus hij valt af..
 

DeletedUser77704

Guest
Ik schat mijn stamgenoten prima in. We hebben de beste speler van deze wereld in onze stam zitten in mijn optiek. Het is alleen een feit vrijwel elk account in Maai al werelden gewonnen heeft, terwijl dit binnen AX zeldzamer is. Als je dat ‘aantoonbaar’ wilt, dan klik vanavond maar wat spelersprofielen binnen beide stammen open. Maai heeft een hoger winpercentage. Het is eerder realisme dan jezelf onderschatten. Het zou arrogant en respectloos zijn als ik hier ga zitten roepen dat we Maai wel even oprollen.

Qua persoonlijke overtuiging geloof ik er heilig in dat het anders gaat lopen en dat wij de eindwinst kunnen pakken. Vergelijk het met Ajax in de Champions League kwartfinale vorig jaar tegen Real Madrid. Ajax had van begin af aan de overtuiging dat ze konden winnen en hebben dit ook gedaan, maar zelfs na dat ze Real uitschakelde zul je niemand horen zeggen dat ze gemiddeld de betere spelers hebben.

Weer geen bewijs, zucht....

Je bent ruim 1.5x groter, als je dan nog nodig vind jezelf in de underdog positie te manoeuvreren is het nu echt wel beetje zielig aan het worden...
 
Reactiescore
26
Ik schat mijn stamgenoten prima in. We hebben de beste speler van deze wereld in onze stam zitten in mijn optiek. Het is alleen een feit vrijwel elk account in Maai al werelden gewonnen heeft, terwijl dit binnen AX zeldzamer is. Als je dat ‘aantoonbaar’ wilt, dan klik vanavond maar wat spelersprofielen binnen beide stammen open. Maai heeft een hoger winpercentage. Het is eerder realisme dan jezelf onderschatten. Het zou arrogant en respectloos zijn als ik hier ga zitten roepen dat we Maai wel even oprollen.

Qua persoonlijke overtuiging geloof ik er heilig in dat het anders gaat lopen en dat wij de eindwinst kunnen pakken. Vergelijk het met Ajax in de Champions League kwartfinale vorig jaar tegen Real Madrid. Ajax had van begin af aan de overtuiging dat ze konden winnen en hebben dit ook gedaan, maar zelfs na dat ze Real uitschakelde zul je niemand horen zeggen dat ze gemiddeld de betere spelers hebben.

Laatste gedeelte ben ik niet met je eens. Reden waarom Ajax doorging ten koste van Real is omdat Real dachten dat de buit al binnen was, en de 11 spelers van Ajax ver boven hun kunnen presteerden. Ik denk dat daar binnen TW geen sprake van is.

(Een vergelijking met de CL finale van 2005, zou in deze een betere zijn)

Los van het feit uiteraard dat Tranquillo door AX wordt onderschat XD
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80918

Guest
De beste speler van de wereld, was nooit anoniem geweest en zou wel herkend zijn door andere bekende spelers. Daarbij zegt het aantal wins op een spelersprofiel echt niets. Zelf won ik op zes verschillende accounts, dat je dit niet terugziet op collationem doet niets af aan mijn verleden, in positieve noch negatieve zin. Daarnaast heb ik hier allerlei voor het account nieuwe co-spelers, die elders ook dingen hebben neergezet - misschien zijn ze wel veel slechter/beter dan het accountverleden.

Tot slot; die beste speler van de wereld had zich allang uitgesproken tegen jullie r2w beleid, zo een topper speelt voor de fun, niet voor een easy win. Ik denk namelijk best wat toppers te kennen en te mogen huisvesten in vroegere/huidige stammen, dus ik denk dat ik een prima inschatting maak zo. Ik denk dat je bluft. Maak je die naam niet bekend, dan is het waarschijnlijk iemand waar we allemaal hard om gaan lachen, of toch een bluf. Maak je het wel bekend, heb ik sterke twijfels of het inderdaad 'de beste' is en zou ik wel eens willen babbelen met hem over zijn mening en reeds aangetoonde kwaliteit.


Prima vergelijking, ga ik wel in mee; Ajax kan er wel in geloven, maar als ze geen supporters hebben om hun te stimuleren en aan te moedigen, zullen ze weinig klaarspelen. Daarnaast is dit geen reguliere wedstrijd, aangezien de tegenpartij wel veertig capabele wissels op de bank heeft zitten, en Ajax slechts enkele. Ondertussen duurt de wedstrijd ook niet een ruime 90 minuten, maar een dag of vierhonderd. Netwerken (Lees: groepen spelers) vergaar je door ervaring/aanzien/speeljaren en wereld worden gewonnen door; precies, netwerken - en vrijwel altijd door dezelfde netwerken. Succes met jullie profilatie AX.

Ik heb allang een naam genoemd in een eerdere post hoor. Wilde ´m alleen niet blijven noemen. Heeft genoeg veren in z´n reet zitten.

Verder is vaak genoeg uitgelegd welke acties tot de overstap hebben geleid. Het is schrijnend dat het gespreksonderwerp op dit forum de Recruit2Win van Maai was vóór jullie dit onderwerp aansneden en dat je nu maar door en door blijft gaan over dezelfde R2W bij je concurrent.

Sinds begin van de wereld speelde wij in een situatie met 0 MB´s terwijl de gemiddelde Maai speler er 4 à 5 op hun spelersprofiel had staan. Sinds het begin zaten wij in een stam die maar 50% van jullie formaat had en moesten we toezien hoe aangrenzende potentiële recruits door Maai werden binnen gehengeld. Ten tijden dat wij in Zero. zaten werd door de omliggende stammen (Snow - west, AX - noord, Paint! - oost) massa diplomatiek bedreven om ons met 3 stammen van 3 kanten aan te vallen. Draaien wij de rollen om dan is het hek van de dam, maar blijkbaar hadden wij wel gewoon zonder te klagen in de situatie moeten blijven zitten dat de enemy veel meer mogelijkheden, BG's en recruits had?

Het spijt mij dat we geen optie vonden om het precies 50/50 te maken, maar dat we in plaats daarvan een move hebben gemaakt die ons naar de kwantitatief grotere zijde van de wereld verplaatste. Ik zie echter niet in wat wij zo énorm verkeerd deden dat hier maar over door en door gegaan moet worden door stammen die zelf ook lekker van hun 'man-meer-situatie' konden profiteren. Jullie tappen gewoon uit hetzelfde kraantje, hebben enkel een kleiner vat aangesloten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Ik heb allang een naam genoemd in een eerdere post hoor. Wilde ´m alleen niet blijven noemen. Heeft genoeg veren in z´n reet zitten.

Verder is vaak genoeg uitgelegd welke acties tot de overstap hebben geleid. Het is schrijnend dat het gespreksonderwerp op dit forum de Recruit2Win van Maai was vóór jullie dit onderwerp aansneden en dat je nu maar door en door blijft gaan over dezelfde R2W bij je concurrent.

Sinds begin van de wereld speelde wij in een situatie met 0 MB´s terwijl de gemiddelde Maai speler er 4 à 5 op hun spelersprofiel had staan. Sinds het begin zaten wij in een stam die maar 50% van jullie formaat had en moesten we toezien hoe aangrenzende potentiële recruits door Maai werden binnen gehengeld. Ten tijden dat wij in Zero. zaten werd door de omliggende stammen (Snow - west, AX - noord, Paint! - oost) massa diplomatiek bedreven om ons met 3 stammen van 3 kanten aan te vallen. Draaien wij de rollen om dan is het hek van de dam, maar blijkbaar hadden wij wel gewoon zonder te klagen in de situatie moeten blijven zitten dat de enemy veel meer mogelijkheden, BG's en recruits had?

Het spijt mij dat we geen optie vonden om het precies 50/50 te maken, maar dat we in plaats daarvan een move hebben gemaakt die ons naar de kwantitatief grotere zijde van de wereld verplaatste. Ik zie echter niet in wat wij zo énorm verkeerd deden dat hier maar over door en door gegaan moet worden door stammen die zelf ook lekker van hun 'man-meer-situatie' konden profiteren. Jullie tappen gewoon uit hetzelfde kraantje, hebben enkel een kleiner vat aangesloten.

Nog steeds geen bewijs van jullie "reden" tot leave. Nog steeds niet laten zien terwijl dit zo doorslaggevend was. Namelijk de bedreiging dat Ax en Maai samen tegen Snow zouden gaan. Dit was toch de hoofdreden volgens jullie eigen berichten hier?
 

DeletedUser81255

Guest
Nog steeds geen bewijs van jullie "reden" tot leave. Nog steeds niet laten zien terwijl dit zo doorslaggevend was. Namelijk de bedreiging dat Ax en Maai samen tegen Snow zouden gaan. Dit was toch de hoofdreden volgens jullie eigen berichten hier?

Bevestigd min of meer de dreiging waarmee AX leden van Snow heeft overgehaald.
 
Reactiescore
301
bored-man.jpg
 
Reactiescore
2.303
Ik denk dat het Mikeeeeeeeeeeee3 is!

Misschien ook wel Paul?

Als laatste keus natuurlijk N1k1k13k1k1111.

Verder speelt Emile al bij ons, dus hij valt af..
Dat afvallen valt wel tegen :/
 
Reactiescore
1.149
Stelling: XII is triest bezig, werken samen met Ax en geven nu dorpen aan Maai :rolleyes:

Wat precies bedoel jij in je stelling met 'geven dorpen aan Maai'? Kan het gemist hebben hoor, maar ik zie het niet terug op twstats.
 

DeletedUser77704

Guest
Nog over de vorige stelling, heb begrepen dat de leavers hier gewoon over gelogen hebben tegen hun oude stam Snow/Vitare.

Verklaart ook het niet posten van bewijs, want dit is er niet
 
Reactiescore
766
Nog over de vorige stelling, heb begrepen dat de leavers hier gewoon over gelogen hebben tegen hun oude stam Snow/Vitare.

Verklaart ook het niet posten van bewijs, want dit is er niet
Hoe bedoel je dat precies?
 
Reactiescore
766
Degene die Snow/Vitare leavde met excuses dat ze dit deden omdat met massa werd gedreigd van Maai en Ax samen, hebben dit uit hun duim gezogen.
Ooh ja dat was toch al bekend :p

Dacht dat je jouw recente stelling bedoelde, klopt ok niet :)
 

DeletedUser77704

Guest
Ooh ja dat was toch al bekend :p

Dacht dat je jouw recente stelling bedoelde, klopt ok niet :)

Kreeg nu ook bevestigd soortement, vind overstap dan extra triest als ze niet gewoon eerlijk waren daarover.

Zeg waar op lijkt, Ax zegt er BG met XII voor op :D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ja, we krijgen alle dorpen van XII gratis. Hebben er vandaag al heel veel weten te internen!! :eek:o_O
 
Reactiescore
766
Kreeg nu ook bevestigd soortement, vind overstap dan extra triest als ze niet gewoon eerlijk waren daarover.

Zeg waar op lijkt, Ax zegt er BG met XII voor op :D
Buffer is op en ze worden weggegooid als oud vuil, zoals voorspeld. Hoe lang wachten we tot enkele XII leden hun weg vinden naar AX toe? ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ja, we krijgen alle dorpen van XII gratis. Hebben er vandaag al heel veel weten te internen!! :eek:o_O

Nou enorm, echt een vetpot de afgelopen dagen geen 1 maar in de afgelopen week toch maar liefst 2

upload_2019-9-2_22-2-16.png

:eek2:
 
Bovenaan