Praathoek W69

Reactiescore
767
Runner up de snipe gaat niet zijn hoe men mij herinnert hopelijk, kut Robbert

Walk. vs One is idd al vrijwel gegarandeerd en als ik m’n geld zou moeten inzetten knal ik het toch vol op Walk. Cave is rukstam, fuifje gaat belemmerde groei hebben, dus Walk. wint de wereld aangezien er 500 man in de rij staan om de blaaskaken van One. weg te spelen en Walk. veruit het beste cluster en ligging heeft. Zie jullie op w70?

uhmm denk dat bijde partijen wel blaaskaaken zijn . :)
 
Reactiescore
81
Nog een voorkeur tegen wie Laurens?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bedankt aan iedereen die er was, eenzijdige banter ook maar Walk pakt de eerste zege van de wereld
 
Reactiescore
634
Best stoere actie :)
Was net kennis aan het maken met de dames van cacturne :)
 
Reactiescore
1.365
Nou pfoe, in geen tijden zulke kansloze/kinderachtige lui meegemaakt, thanks noobjes :). En nu mis is laury wel erg :(.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat een onzin, voeg mij eens even heel snel weer toe.
Toen iemand van One of aanverwanten mij kickte is gewoon de hele chat geleegd, dit is niet hoe een wereldchat werkt helaas
Nou pfoe, in geen tijden zulke kansloze/kinderachtige lui meegemaakt, thanks noobjes :). En nu mis is laury wel erg :(.
Zelfreflectie zou je wellicht goed doen
 
Reactiescore
1.365
Toen iemand van One of aanverwanten mij kickte is gewoon de hele chat geleegd, dit is niet hoe een wereldchat werkt helaas

Zelfreflectie zou je wellicht goed doen

Denk eerder met jou andersom ;).
 
Reactiescore
1.478
Volgens mij waren er weinig mensen volwassen bezig, maar als je je aan iemand ergert, leave dan zelf ipv iedereen te verwijderen. o_O
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hahaha wattt :D zo maak je nog eens wat mee. Zeg, Martijn, ik ging ff op mijn naam zoeken bij de zoekfunctie van het AF en ik vond opvallend paak jouw posts met mijn naam (Blueknife) erin verwerkt.

U miss me?

I see you are a man of culture too. Zoek dagelijks op "Bona" om mn ego te strelen
 

DeletedUser74418

Guest
Een skype groep waarin iedereen beheerderrechten heeft en iedereen elkaar kan kicken. Survival of the fittest wie overblijft in de groep dus.

Ik had natuurlijk gewonnen, maar als gulle schepper van leven heb ik de orde weer hersteld.
 
Bovenaan