Instellingen classic 21

Ga je spelen?

  • Ja

    Stemmen: 38 69,1%
  • Nee

    Stemmen: 17 30,9%

  • Totaal aantal stemmers
    55

Deleted User - 487694086

Guest
Emile's nieuwe co's moeten vanaf nu een hevige screening ondergaan, dus zo makkelijk zal het niet meer gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
259
Sinds wanneer is dat zo
 
Reactiescore
2.303
Sinds ik met jou gespeeld heb.
 
Reactiescore
2.478
@Duckje @The Minion hoe worden de instellingen bepaald? Uiteindelijk door jullie of komt er een stemming?

Ik heb het net met @Duckje besproken. We (hetTeam) kiezen (letterlijk) in één instellingsvoorstel uit dit topic.

Ik zou dus maar met goede instellingen komen en discussiëren. Zoals eerder al vermeld wegen discussies soms zwaarder dan een voorstel op zich.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik heb het net met @Duckje besproken. We (hetTeam) kiezen (letterlijk) in één instellingsvoorstel uit dit topic.

Ik zou dus maar met goede instellingen komen en discussiëren. Zoals eerder al vermeld wegen discussies soms zwaarder dan een voorstel op zich.
Zou je ook nog mijn voorstel kunnen bespreken, het os buiten de stam deel. Nu iets van 3 of 4 keer gevraagd op het af maar komt geen reactie.
 
Reactiescore
660
Feit, dat het tw team dan wat betrouwbare spelers in een dm vraagt om hun mening, zou fijn zijn.

Bij leuke instellingen doe ik mee in ieder geval.
Ik heb gisteren een Pm gekregen. Ben er nog over aan het nadenken. Goed voorstel pimsie.


Ik heb trouwens ook nog een leuk en origineel voorstel.
Als jullie toch zowat alles kunnen kiezen. Zouden jullie niet eens een keertje de katapulten kunnen afvinken. Kwestie van die Noobs (jaja met hoofdletter) een beetje te kortwieken in hun ongelooflijke kwaliteiten.
:p
 

DeletedUser67517

Guest
Ik krijg alleen maar PM's over PimPamPetten van het TribalWars team. Ik zal waarschijnlijk wel tot een andere categorie behoren

9a6.php
 
Reactiescore
2.478
Zou je ook nog mijn voorstel kunnen bespreken, het os buiten de stam deel. Nu iets van 3 of 4 keer gevraagd op het af maar komt geen reactie.

Dit zal Duckje waarschijnlijk doen als de tijd daarvoor is. Afgelopen week was het feest op W69 (roll-back) en binnenkort zal W70 verschijnen (hij is hier intern druk mee bezig). Hierna zal hij naar alle waarschijnlijkheid dit topic actief oppakken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nouja mijn eerste post er over was een paar maanden terug al :p
 
Reactiescore
2.489

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Totaal onverwacht dit, technisch onmogelijk. Dat hebben we nog niet zo vaak gehoord hier.
 
Reactiescore
2.489
Voor een eventuele volgende keer geen OS buiten de stam, is misschien handig om te kijken of je kan zorgen dat je wel os naar buiten je stam kan sturen, alleen dat het direct bij aankomst wordt teruggestuurd als je niet in die stam zit. Op die manier kan je dan nog wel os achter je edels timen.

Waarom is dit specifiek alleen op de Nederlandse server? Op bijvoorbeeld de UK classic is dit wel mogelijk?
Vreemd, kan je me even zeggen welke UK server dit op dit moment actief is? Dan kijk ik het even na hoe ze dit permanent geflikt hebben.

Ik vermoed dat je het over aanvallen hebt en niet over ondersteunen zoals je hierboven zegt. Of het kan zijn dat de speler toevallig net uit de stam ging en het dan dus een bezoekje werd. Je kan dus wat je wil realiseren door je support als aanval te sturen en niet als support (als no harm aanstaat).

We hebben de volgende opties in onze config:
  • No-harm: AAN/UIT <--> Aanvallen vs stamgenoten worden bezoekjes en keren dus terug
  • No_other_support: UIT/SIMPEL/ÜBER
    • Off: Je kan gewoon iedereen ondersteunen
    • simpel: Je kan enkel binnen je stam ondersteunen. iets anders is niet mogelijk te versturen.
    • über: Toevoegend op het bovenstaande als je uit de stam gaat wordt alle support die je bij stamleden hebt staan teruggetrokken en aansluitend alle support in jouw dorpen teruggestuurd. Alles wat nog loopt wordt een bezoekje en keert terug.
  • Allytime_support: "Getal" aantal uren dat je in de stam moet zitten voordat je support kan STUREN. (Lees dat je dus wel Support kan ontvangen)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Lijkt me voor inno niet heel lastig toch? Er is al een functie die er voor zorgt dat OS bij niet-stamgenoten een bezoek wordt, namelijk als je de stam leavet. Niet heel moeilijk bij te werken om dat altijd te doen, dat je wel os kan sturen, lijkt mij. Maarja moet inno natuurlijk wel van hun luie reet afkomen.
 
Reactiescore
151
Ja voor Inno niet lastig, maar bedenk maar dat .nl maar een subcommunity is en niet enorm veel te zeggen heeft tegenover het moederconcern van Innogames.
 
Bovenaan