Top/Flop spelers

DeletedUser77014

Guest
Deze situatie gewoon hard onderschat en was niet onze intentie om het te laten komen tot wat het nu is. Nu proberen we ook vooral onze stam te helpen met deze luxe (volgens mij clearen ze nu ook meer voor stam dan voor ons). De dominantie van onze MBs zal komende tijd wel wat minder worden maar de gevolgen van deze explosieve MB groei zullen voorlopig nog wel zichtbaar gaan zijn voor onze regio.
Wat een lul excuus weer :confused:

Wanneer wordt je 18 Joa?
 

DeletedUser76932

Guest
Leuk hoe iedereen op het AF hun dicksizes compared en de rest probeert wijs te maken dat hun "de beste zijn" of dat andere "slecht" zijn.

De wereld bepaald wel hoe dat loopt, de ene keer is iemand aan het runnen en de andere keer speelt hij je harder weg als dat hij/zij runde vorige wereld.

Ik snap niet wat het nut heeft om in te loggen op het AF puur om te zeggen dat jij beter bent als iemand anders?
 
Reactiescore
163
Als je dat oprecht denkt ,dan kan je beter terug naar het hol waar je vandaan komt.
Cala is een goed account, maar je kan het moeilijk het beste account noemen na wat er tot nu toe is laten zien. Al geloof ik goed dat ze hoog geraken. Groetjes

Even een vraagje. Waarom neem je me nog altijd serieus na al mijn posts?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Gelukkig moet niemand jou verantwoording afleggen toch Frequencerz? En trouwens, ik dacht dat jijzelf was gepromoveerd tot moraalbreker van Cala, wat liep hier mis dan dat je nu ineens tegen moraalbrekers bent
 

DeletedUser77014

Guest
Gelukkig moet niemand jou verantwoording afleggen toch Frequencerz? En trouwens, ik dacht dat jijzelf was gepromoveerd tot moraalbreker van Cala, wat liep hier mis dan dat je nu ineens tegen moraalbrekers bent
Ik ben niet tegen moraalbrekers, ik ben wel altijd tegen cala geweest lol
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Intussen bouwt onze DU Lecoq15 aan de andere kant van de wereld alvast ons tweede cluster ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Leuk feitje: Kingsdorp werd op de classic die nu bezig is, banned voor boosten.

Houdt een pleidooi tegen boosts, maar boost zelf. Hypocriet much.

Al weet iedereen wel dat Anton een mentale achterstand heeft.
 
Reactiescore
3.540
Ik ben niet tegen moraalbrekers, ik ben wel altijd tegen cala geweest lol

D6-FF46-BA-086-D-4-D57-901-F-237-F7-CCCA83-D.jpg


Altijd tegen cala maar wel MBen voor ze :confused:
 

DeletedUser77014

Guest
D6-FF46-BA-086-D-4-D57-901-F-237-F7-CCCA83-D.jpg


Altijd tegen cala maar wel MBen voor ze :confused:
Omdat TW een leuk spel blijft om te spelen, al is dit m'n laatste wereld (wat ik al lang geleden besloten heb). Ik ben altijd tegen cala geweest en voornamelijk Joa. Joa is een vies egoïstisch 17 jarig kindje, wat niet tegen kritiek kan.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Omdat TW een leuk spel blijft om te spelen, al is dit m'n laatste wereld (wat ik al lang geleden besloten heb). Ik ben altijd tegen cala geweest en voornamelijk Joa. Joa is een vies egoïstisch 17 jarig kindje, wat niet tegen kritiek kan.

Heb er ook spijt van dat ik je gevraagd heb ondanks je repu op W49 / W53.

Je zei veranderd te zijn maar helaas bleek dat algauw niet zo te zijn. Vind het oprecht jammer, want het ging op het begin echt lekker.
 
Reactiescore
5.686
Waarom de hell speel je MB voor iemand waar je een hekel aan hebt? Waar zit die logica?
Lik je ook je ex die 10x vreemdging met je beste vriend? Nee toch?
 
Bovenaan