Top/Flop spelers

Reactiescore
89
Pik iedere stam heeft wel mb's of du's. Mochten ze er nog geen hebben dan zijn ze opzoek. Dus iedereen boost dan :p

Cala wist niet van te voren dat dit zo zou uitpakken. Meeste mensen die als mb of du gaan spelen doen dit, omdat ze te weinig tijd hebben om actief te spelen.


Opnieuw, er is een verschil tussen 1/2 MB's of een hele stam die MB is voor praktisch 1 persoon en tegelijk zichzelf laten internen. Dit is geen probleem voor jullie maar tegelijk wel kritiek geven op ruai dat zijn farmstats geboost zijn.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Klopt had deze motivatie ook niet verwacht van onze MBs. Ze zouden oorspronkelijk ook niet alle 6 doorgaan als MBs.

En onze stammies lenen ze genoeg hoor @WeedIsTotalTrash ;)
 

DeletedUser73927

Guest
Laten we zeggen dat de hele stam Moon en Space hem ook al niet mag, half 4E vond m een eikel en dankzij hem werd het verbond tussen space en 4E verbroken, hij is een speler die puur uit eigen belang speelt, dat zien we nu ook weer nu hij 4e heeft laten barsten en zich bij One. Heeft aangesloten

Ad populum is een drogredenatie. Ik mag Noah en de rest van het team mag Noah, dat is het enige wat belangrijk is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Dus eerst was DU/intern een optie? Stop met excuses gooien man, je lult je d'r niet onderuit, je bent gewoon een noob. :)

Is geen excuus maar wel een oprechte constatering dat het aardig "uit de hand liep".

Een aantal zouden alleen ff dorpje uitbouwen ja. En niet ineens naar 50k groeien.
 
Reactiescore
5.611
1 moraalbreker was normaal meer dan zat, DU en meer mbs zijn gewoon bang dat je ze pakt dus melden ze zich maar gewoon aan voor zoiets.

Gentleman, moraalbreker nodig pik? Alleen als ik in je profiel sta als “onder mijn bescherming” xx
 
Reactiescore
1.278
@Calamity.
Volgens mij zeker terechte constateringen. Een mb, du of wat dan ook gebruik iedereen en is natuurlijk helemaal niks mis mee. Toch vind ik het erg ver gaan om een stam ter grootte van jezelf te gebruiken(ongeveer beide 34 dorpen).

Die 1/20 regels is niet voor niks in het leven geroepen en dit is simpelweg om de beginnende speler wat bescherming te geven tegen de grote spelers. Zelfde idee als moraal dus. De beginnende speler heeft met het PP-abuse en de acc's met overbemanning natuurlijk al helemaal geen kansen, maar gun ze dan op zijn minst dan nog de mogelijkheid op strijd.

Denk dat je zelf ook wel door hebt dat je zo niet helemaal lekker bezig bent en feitelijk gezien is het natuurlijk de regels omzeilen. Jammer en zo onnodig. Waarom moeten die mb's en hulpen ook weer meer en meer en kent men geen maat :s.
 
Reactiescore
5.611
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
@Calamity.
Volgens mij zeker terechte constateringen. Een mb, du of wat dan ook gebruik iedereen en is natuurlijk helemaal niks mis mee. Toch vind ik het erg ver gaan om een stam ter grootte van jezelf te gebruiken(ongeveer).

Die 1/20 regels is niet voor niks in het leven geroepen en dit is simpelweg om de beginnende speler wat bescherming te geven tegen de grote spelers. Zelfde idee als moraal dus. De beginnende speler heeft met het PP-abuse en de acc's met overbemanning natuurlijk al helemaal geen kansen, maar gun ze dan op zijn minst dan nog de mogelijkheid op strijd.

Denk dat je zelf ook wel door hebt dat je zo niet helemaal lekker bezig bent en feitelijk gezien is het natuurlijk de regels omzeilen. Jammer en zo onnodig. Waarom moeten die mb's en hulpen ook weer meer en meer en kent men geen maat :s.

Deze situatie gewoon hard onderschat en was niet onze intentie om het te laten komen tot wat het nu is. Nu proberen we ook vooral onze stam te helpen met deze luxe (volgens mij clearen ze nu ook meer voor stam dan voor ons). De dominantie van onze MBs zal komende tijd wel wat minder worden maar de gevolgen van deze explosieve MB groei zullen voorlopig nog wel zichtbaar gaan zijn voor onze regio.
 
Bovenaan