Top/Flop spelers

Reactiescore
1.075
"Deze spelers nodig heeft". Je bedoelt met 2 spelers van 4E samenwerken, aangezien die toevallig handig liggen, aardige kerels zijn en we MB's nodig hebben? Dat is letterlijk 5% van heel 4e, namelijk 2/40ste deel. Overdrijven is ook een kunst.
En again, pak nou even die snicker man, je verandert in een azijnplasser op het AF wanneer je honger hebt :p

Aardige gasten, dan ken je die notuff niet :p
 
Reactiescore
3.540
Daar ben ik ook absoluut niet bang voor, maar zoals ik het nu zie heb jullie en volgens mij gentleman. een partij hulpjes om zich heen liggen dat Sinterklaas er bang van wordt. Terwijl jullie de kwaliteit hebben om het zonder te kunnen, kwestie van de weg met meer weerstand zoeken. Maar alsnog goed dat jullie snappen en herkennen dat het er nogal, makkelijk uitzien.
Daarbij moet ik zeggen dat ik benieuwd ben naar het vuurwerk en wens ik jullie alvast succes.

En One. heeft nog de hele stam Two.

Iedere stam heeft MB’s, waarom zouden wij als Walk. in een wereld met de 1:20 regel EN knetterhard moraal als enige zonder MB’s gaan spelen? Wij komen hier toch ook gewoon om te winnen, niet om de moeilijkste weg te kiezen om vervolgens straf onderuit te gaan tegen een stam die de makkelijkste weg heeft gekozen ;)

Verder gaan we natuurlijk het internen tot een zo laag mogelijke schaal beperken, maar eerlijk is eerlijk het niveau is onze hoek is zo denderend dat iedere normale overname ook een intern lijkt. Telkens alle def nog op roven, of gewoon in een ander dorp, of ze gaan full off... ODA zit er voor team Cacturne nog ff niet bij :p
 
Reactiescore
89
En One. heeft nog de hele stam Two.

Iedere stam heeft MB’s, waarom zouden wij als Walk. in een wereld met de 1:20 regel EN knetterhard moraal als enige zonder MB’s gaan spelen? Wij komen hier toch ook gewoon om te winnen, niet om de moeilijkste weg te kiezen om vervolgens straf onderuit te gaan tegen een stam die de makkelijkste weg heeft gekozen ;)

Verder gaan we natuurlijk het internen tot een zo laag mogelijke schaal beperken, maar eerlijk is eerlijk het niveau is onze hoek is zo denderend dat iedere normale overname ook een intern lijkt. Telkens alle def nog op roven, of gewoon in een ander dorp, of ze gaan full off... ODA zit er voor team Cacturne nog ff niet bij :p

Niet een aanval op One. maar een algemene statement, er is een verschil tussen een MB te hebben voor dat kutmoraal en 10 deff slaafjes, 5 DU's en 10 MB's he.

En in jullie MB stam zitten 2 leden die groter zijn dan spelers in One. waardoor ik het nut niet echt zie.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Def slaafjes zijn sowieso een zwakke zet voor gelijk wie. Een DU ook trouwens, al zijn die nog niet iets meer goed te praten
 
Reactiescore
89
Def slaafjes zijn sowieso een zwakke zet voor gelijk wie. Een DU ook trouwens, al zijn die nog niet iets meer goed te praten

Check eve why not? xD , er zijn er al 4 die we zeker weten dat zijn deff slaafjes zijn, hij noemt 1 ervan MB maar die heeft niet veel off dus zie niet hoe dat werkt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wij doen iig niet aan deffslaafjes of DU's.
 
Reactiescore
89
Wij doen iig niet aan deffslaafjes of DU's.
95f8a13304e86eb89890b51942957b1c.png


toch bijzonder weinig ODA erbij voor al die dorpen, 20 MB's is niet veel beter dan 10MB's en 5 DU's he
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Check eve why not? xD , er zijn er al 4 die we zeker weten dat zijn deff slaafjes zijn, hij noemt 1 ervan MB maar die heeft niet veel off dus zie niet hoe dat werkt.
Wat maakt jou daar dan zo zeker van? Als dat net aangeworven moraalbrekers zijn die nog uit schrik van de buurt 70% oid def waren, is het logisch dat ze die niet snel gaan doodlopen om full off te gaan. Wil best wel meegaan met je verhaal, maar def slaafjes hebben is sowieso een slechte zet dus sta wel heel kritisch omtrent de uitspraak van je. Maar als je er zo zeker van bent kan je het best bewijzen in je volgende post, en dan zal ik je ook zo geloven
 
Reactiescore
89
Kan je voor geband worden tbh

Denk dat er teveel geld gegooid word bij cala om bann te krijgen xD

Wat maakt jou daar dan zo zeker van? Als dat net aangeworven moraalbrekers zijn die nog uit schrik van de buurt 70% oid def waren, is het logisch dat ze die niet snel gaan doodlopen om full off te gaan. Wil best wel meegaan met je verhaal, maar def slaafjes hebben is sowieso een slechte zet dus sta wel heel kritisch omtrent de uitspraak van je. Maar als je er zo zeker van bent kan je het best bewijzen in je volgende post, en dan zal ik je ook zo geloven

heb je in prive gestuurd
 
Reactiescore
5.603
En One. heeft nog de hele stam Two.

Iedere stam heeft MB’s, waarom zouden wij als Walk. in een wereld met de 1:20 regel EN knetterhard moraal als enige zonder MB’s gaan spelen? Wij komen hier toch ook gewoon om te winnen, niet om de moeilijkste weg te kiezen om vervolgens straf onderuit te gaan tegen een stam die de makkelijkste weg heeft gekozen ;)

Verder gaan we natuurlijk het internen tot een zo laag mogelijke schaal beperken, maar eerlijk is eerlijk het niveau is onze hoek is zo denderend dat iedere normale overname ook een intern lijkt. Telkens alle def nog op roven, of gewoon in een ander dorp, of ze gaan full off... ODA zit er voor team Cacturne nog ff niet bij :p
Geld niet alleen voor jullie hoor pik, iedereen die zich wilt representeren als topstam maar ondertussen tientallen slaafjes gebruikt.
 
Reactiescore
1.075
Want als jij Noah niet aardig vind, is hij natuurlijk objectief gezien niet aardig. Meningen kunnen verschillen chef :p

Laten we zeggen dat de hele stam Moon en Space hem ook al niet mag, half 4E vond m een eikel en dankzij hem werd het verbond tussen space en 4E verbroken, hij is een speler die puur uit eigen belang speelt, dat zien we nu ook weer nu hij 4e heeft laten barsten en zich bij One. Heeft aangesloten
 
Reactiescore
154
Waar vind ik posts over Cave!-Weed? Of doen die stammen niet aan P&P?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Imo is dit nog altijd een vorm van boosten. Je hebt gewoon een hele stam die voor jou edelt.

Natuurlijk, dit zal ik ook niet ontkennen. En daar mag iedereen over denken hoe hij of zij wil. Ik heb enkel uitgelegd wat ons motief was en dat we niet aan deffslaafjes of DUs doen op dit moment.
 
Reactiescore
2.369
Waar vind ik posts over Cave!-Weed? Of doen die stammen niet aan P&P?
Oh jawel, maar de vorige dat er iets gepost werd, kreeg Fuifje een waarschuwing dat er niet met Cave mocht gelachen worden :(
 
Reactiescore
571
Imo is dit nog altijd een vorm van boosten. Je hebt gewoon een hele stam die voor jou edelt.

Iedere stam heeft wel mb's of du's. Mochten ze er nog geen hebben dan zijn ze opzoek. Dus iedereen boost dan :p

Cala wist niet van te voren dat dit zo zou uitpakken. Meeste mensen die als mb of du gaan spelen doen dit, omdat ze te weinig tijd hebben om actief te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan