Top/Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Realiteit is niet altijd mooi, snap ik
 

DeletedUser74418

Guest
0ed.jpg
 
Reactiescore
1.075
Nouja als je werkelijk waar geeneens kan snipen dan kan je het niet goed doen zelfs niet als het je 1e wereld is. Maar wij als One hebben de sollicitatie van Spongebob ook ontvangen en ik kan je mededelen dat dit niet zijn 1e wereld is ;)

Daarnaast over Depri, er spelen daar 3 man dat 1 iemand op festival is betekent niet dat daarom hele account moeten vallen :p

Heel jammer dat Fear zo snel gevallen is. Had al wel gedacht dat de kwaliteit van One hoger lag dan Fear maar dat het zo groot verschil was had ik nooit verwacht.

ik had vooral gehoopt dat die zelfs kon dodgen lol

@Coruscant speciaal voor jou even laten zien dat je lulkoek typt alweer.
depri stond gewoon helemaal leeg, zn ene dorp was gecleared, en de rest werd weggecleared door een anti snipe,ik snap zelfs niet waarom je erover zou liegen, t acc had letterlijk 0 troepen, omdat de 3 incs van dba dacht ik(?) fake verwacht werden en niet gedodged, maar gewoon clears bleken te zijn, daarna heb jij de rest gecleaned.

a1c7k5km.jpg

daarbij kan ik je gewoon zeggen dat er helemaalniets verbroken is geweest door 4E,maar dat jullie een deel gerecruit hebben als MB, dat is een geheel verschil.


4fc608128fa537f89abb26f18988a074.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Je hebt mij te pakken @Astaroth. ...................................

Je moet wel toegeven dat het een mooie anti snipe was 10 dagen geleden (14-08-2019) op de snipe die niet van Depri zelf was.
Sniper in kwestie is namelijk zijn dorp ook kwijt geraakt, doordat dorp leeg stond ;)
 
Reactiescore
1.075
Je hebt mij te pakken @Astaroth. ...................................

Je moet wel toegeven dat het een mooie anti snipe was 10 dagen geleden (14-08-2019) op de snipe die niet van Depri zelf was.
Sniper in kwestie is namelijk zijn dorp ook kwijt geraakt, doordat dorp leeg stond ;)

ja ik heb het dan toch ook over de mass van 11 dagen terug, jezus man, als je dingen vet drukt, doe het dan tenminste met juiste gegevens, en maak er 11 dagen en 13-08 van, de dag dat 90% van Fear! ragequitte, daarbij zoals ik net al zei, was het acc grotendeels cleared door je stamgenoot, waarna jij de rest deed, zo moeilijk lezen is het niet.
 
Reactiescore
1.075
Ik snap je punt echt niet Asta.
Wat heeft dit met Spong te maken ?

Mijn punt was dat depri als buffer naast sponge lag, maar dat door die dag in t honderd liep en het in de sterren stond geschreven dat sponge zou vallen, maar dat kon je 2 paginas terug ook lezen.
 
Reactiescore
634
Mijn punt was dat depri als buffer naast sponge lag, maar dat door die dag in t honderd liep en het in de sterren stond geschreven dat sponge zou vallen, maar dat kon je 2 paginas terug ook lezen.

Je haalt hierbij paar dingen flink door elkaar.
De Snipe was niet van Depri zelf en Depri kreeg geen Massa op al zijn dorpen.
Dus totaal troepenloos klopt niet.
Snap ook niet hoe je erbij komt, dat Depri totaal gecleard was ?

Als je paar posten terug leest, dan kan je lezen, dat ik duidelijk aangeef dat we door de scout/fakes wisten welke troepen in welke dorpen stond.
Later toen wij dorp van Depri hadden ge-edeld, liep er OS van Depri heen.

Dus nogmaals, snap je punt niet

*Ben jij toevallig familie van Stijn (heer draggy W68), die deed hield zich ook altijd voor domme, ook al werd er rapport gepost ?
 
Reactiescore
89
Heb paar van de rapportjes op spongebob gezien, volgens mij is het echt 100% te wijten aan co's die weglopen, die treinen waren zo makkelijk te snipen en er waren zelfs volle clears waar niet mee gedodged werd.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Heb paar van de rapportjes op spongebob gezien, volgens mij is het echt 100% te wijten aan co's die weglopen, die treinen waren zo makkelijk te snipen en er waren zelfs volle clears waar niet mee gedodged werd.

Fuifje heeft VV nu?
 
Reactiescore
1.075
Je haalt hierbij paar dingen flink door elkaar.
De Snipe was niet van Depri zelf en Depri kreeg geen Massa op al zijn dorpen.
Dus totaal troepenloos klopt niet.
Snap ook niet hoe je erbij komt, dat Depri totaal gecleard was ?

Als je paar posten terug leest, dan kan je lezen, dat ik duidelijk aangeef dat we door de scout/fakes wisten welke troepen in welke dorpen stond.
Later toen wij dorp van Depri hadden ge-edeld, liep er OS van Depri heen.

Dus nogmaals, snap je punt niet

*Ben jij toevallig familie van Stijn (heer draggy W68), die deed hield zich ook altijd voor domme, ook al werd er rapport gepost ?

Dus je kan alleen compleet troepenloos zijn door een massa te krijgen? Hij kreeg al op 3 verschillende dorpen een clear waar niet gedodged werd, jij hebt er 1 gecleared, en hij had 5/6(?) Dorpen op dat moment, waar ook een snipe werd mee gedaan, en ook nog ergens een csnipe die niet werkte. Jezus man, als je zelf al niet meer weet hoe je aanvalt, hoe high moet je dan zijn.
 
Reactiescore
634

Dus,
I.p.v hier onzin typen hoe het volgens jou heeft verlopen.
Kan je beste druk maken over de laatste paar dorpen die je nog hebt.

Is bijna September en als jij dan weg gespeeld bent, ga ik gelijk hebben :)
 
Reactiescore
1.075
Dus,
I.p.v hier onzin typen hoe het volgens jou heeft verlopen.
Kan je beste druk maken over de laatste paar dorpen die je nog hebt.

Is bijna September en als jij dan weg gespeeld bent, ga ik gelijk hebben :)

Ik weet hoe het gelopen is? Omdat ik op n gegeven moment 70% van de vvs in Fear! In handen had. Dat jij je druk maakt om zoiets en zelfs leugens gaat verspreiden tja. Mij boeit het eerlijk weinig.
Deze premade was ook mijn idee niet, laat staan dat ik de stam wou trekken , heb ik ook totaal geen tijd voor.

Ik hoop je wel eens tegen te komen op een betere wereld zoals een classic, waar pp geen waarde heeft.
 
Bovenaan