Golden Awards

DeletedUser67275

Guest
Met regelmaat lees ik over je langdradige posts heen, maar in dit geval een erg mooi lijstje (ondanks enkele negatieve aspecten over mij). Ik vind dat je de kant van NEO goed belicht. Een aantal dingen zijn niet netjes gegaan, maar het is inderdaad echt geen hele waslijst aan zonden zoals beweerd wordt. Ook kan ik wel heerlijk genieten hoe Chess eens keihard op hun plek wordt gezet. Eindelijk wat realisme :)

Een post met inhoud op het AF, hulde.
Precies!
 
Reactiescore
453
Goeiemiddag,

Wat een post

Ik (eric) als nieuwkomer (lees begin july) op stuntman, samen met een x aantal jongens die zoals ik het noemde hun eigen reet (sry voor het taalgebruik) zelf konden afvegen hebben inderdaad gemerkt dat er een niet heel geweldige speel sfeer was, maarja dat waren we wel gewend nadat we op w67 leeg gerecruit en kapot gekatad waren, maar we zagen potententie in het helpen en daar zijn we de afgelopen 6 weken keihard mee bezig geweest.

Ik wou je erg bedanken voor deze post, het spijkert onze geschiedenis van w66 flink bij.

Eric
Stuntman
(Ja, en schedel w67 mb mrtn w38 w46 w58 en nog wel anderen, maar w46 was de mooiste)
 
Reactiescore
1.380
Haha wat een grap ben jij @underground tacticz. Iedereen die op We Regret speelt en leiding van CHESS weet wel wie de fouten gemaakt heeft op dit account. Je bent een triest mannetje en iedereen kotst je uit met je liegen en bedriegen. Je praat iedereen naar de mond zodat jij nooit iets fout doet. Kan heel boekwerk opentrekken over jou zielige gedrag maar denk dat iedereen jou wel aardig kent hier.
Ook dat Strange gevallen is is meerendeel jou fout geweest maar goed jij bent oppergod en weet hoe het werkt dus zal wel anders zijn. Btw vind jou verhalen hier dan wel weer goed. Misschien moet je daar iets mee doen ipv waar je nu voor leert. Je roeping is roddelen doe er wat mee
 

DeletedUser69389

Guest
Haha wat een grap ben jij @underground tacticz. Iedereen die op We Regret speelt en leiding van CHESS weet wel wie de fouten gemaakt heeft op dit account. Je bent een triest mannetje en iedereen kotst je uit met je liegen en bedriegen. Je praat iedereen naar de mond zodat jij nooit iets fout doet. Kan heel boekwerk opentrekken over jou zielige gedrag maar denk dat iedereen jou wel aardig kent hier.
Ook dat Strange gevallen is is meerendeel jou fout geweest maar goed jij bent oppergod en weet hoe het werkt dus zal wel anders zijn. Btw vind jou verhalen hier dan wel weer goed. Misschien moet je daar iets mee doen ipv waar je nu voor leert. Je roeping is roddelen doe er wat mee
Precies daarom word jij uitgekotst. Je slaat zonder informatie en je belazert de boel. Ik kan als ik wil tich screens laten zien van mensen die je liever zien gaan. Je assumpties over Strange zijn ook pure onzin.
 

DeletedUser79447

Guest
Beste speler: Als ik puur kijk naar het team, dan ga ik voor team Niels5151. Met een aantal goede versterkingen op onder andere dit account zorgt ervoor dat dit bij volledige activiteit een dodelijk team kan zijn op zowel offensief als defensief gebied.

Beste stam: De afgelopen weken heeft NEO haar naam steeds meer eer aan gedaan en Chess steeds minder eer aan gedaan. Ook is het voor een neutraal persoon denkbaar dat NEO sneller groeit en dat de accounts ook meer groei bevatten dan Chess accounts. Ik denk oprecht dat beide stammen op dit moment hun sterkere en zwakkere accounts hebben en dat dit in evenwicht ligt.

De beste stam speler:
Ik haat het om mijn eigen account hier neer te zetten, toch doe ik dit wel voor NEO. Plato is niet vies van helpen, op welk gebied dan ook. Voor Chess kies ik Chuchu. Vv's, leiding, planningen. Allemaal dingen die in de handen van Chu liggen. Ook ODA en ODOS zijn uiteraard on point bij dit account.

Het grootste ego: Calvin van SC. Denkt koning Laurens aan te kunnen. Volgens mij heeft Niels5151 zonder Laurens al laten zien een massa af te kunnen slaan en bij 2 keer een solo blitzje van een nietszeggend niveau een totaal van 5 dorpen te pakken.

Beste leider: Ik ga hier neutraal blijven, beide kampen hebben hun eigen interne dingen die zowel goed als fout gaan. Er is geen duidelijk beleid in beide stammen wat aantoonbaar superieur is.

Meest overschatte stam: Op dit moment kies ik voor Chess, puur om het feit dat chess de afgelopen weken enkel winst op NEO heeft geboekt door problemen van TBN en de del van Capitan. Sindsdien zijn er door 3 (onnodig) foute snipes cf'jes gepakt waar NEO zich toch iets meer heeft laten gelden.

Meest onderschatte stam: NEO. Nooit gedacht dat we met kleine acties een aantal van ongeveer 20 dorpen op Chess winst hebben kunnen maken.

Meest overschatte speler: Niels5151, met het huidige team en de grote bakkes van Laurens moet het waargemaakt worden..

Meest onderschatte speler: Niels5151, veel mensen hebben een niet z'n hoge pet op van Niels buiten Laurens om. Ik kan je vertellen dat afgelopen week offensief als defensief niks is uitgevoerd door Laurens door zijn belangrijke herexamens. Het team kan dus weldegelijk wat. Ook Rawt is een leuk account. Opgebouwd met dezelfde ligging als mijn eigen account. Diepe safe, rustig naar het front. Ik weet niet of er meer dan 1 speler op speelt, maar ik weet wat deze speler kan en dit wil ik graag weer eens zien, SO naar Wes

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: West NEO: HCA, Niels, Vic en Tim gevolgd door Oost NEO: Stuntman en Rone gevolgd door Chess met Lemon, Dab, RSAM, Babushka, Solar en Circus. (dit groepje zou wel een OP stam zijn) Overige spelers: Rawr, Son Of Plato en Vybz.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Chu en Interdictum.

Mooiste actie van de wereld: De massa van Chess op Niels waarbij zij 3 dorpen wisten te pakken door de mislukte snipes. Een goede mass, vrij netjes getimed.

Meest belovende speler voor de toekomst: Vanuit oost: Rone en interdictum, vanuit west: HCA en Circus

Meest belovende stam voor de toekomst: Beide stammen moeten de 'echte' clashes nog uitvechten. Er is nog geen stammass geweest waarbij één van de twee zijden all-in is gegaan.

Grootste blunder: tot 2 maal toe dat Cheqmate al zijn nukes op een CF doodloopt

Voor wie heb je nu echt respect: Defensief gezien team Niels5151, offensief team HCA

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stan, Niels, Rutger, Mark, Jordi, Tim, Eric, Sam, Job, Youri, Sebas en Thijmen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.583
Het grootste ego: Calvin van SC. Denkt koning Laurens aan te kunnen. Volgens mij heeft Niels5151 zonder Laurens al laten zien een massa af te kunnen slaan en bij 2 keer een solo blitzje van een nietszeggend niveau een totaal van 5 dorpen te pakken.

Calvin was enkele weken op vakantie en heeft amper gespeeld bij momenten, die dorpen zijn enkel gepakt toen er niemand online was. Dus of die aanval op SC nu geen of wel niveau had doet er letterlijk niets toe.

Buiten dat best een goed lijstje waarop ik je logica of ik het er nu mee eens ben of niet best wel in kan volgen.
 

Deleted User - 487938986

Guest
De meesten zullen mij niet kennen aangezien dit mijn eerste post is op het AF. Ik ben Justin en ik speel op We Regret To Inform U. Dit is mijn eerste wereld dus dit lijstje zal ook erg pro-Chess zijn. Ik ken simpelweg bijna niemand buiten Chess dus ik zal ook niet heel veel kunnen zeggen over N.E.O. Ik baseer mijn lijstje ook op wat ik meekrijg op het AF of in-game.

Beste speler: Lemonpops
Keer op keer wordt er alles uit de kast gehaald om ze te breken en nog steeds staat het account heel sterk. Daarnaast vind ik dat Niels5151 en TheTrainGoesChuChuuu het goed doen.


Beste stam: Naar mijn mening doen beide stammen nu niet veel meeer ana elkaar onder. Aan beide kanten worden kleine winsten en verliezen gepakt. Vandaar dat ik hier ook niet echt een stam kan noemen.


De beste stam speler: CircusOfInsanity, TheTrainGoesChuChuuu, Bolletje, Babushka, Interdictum.
Deze spelers zijn altijd bereid de stam te helpen op wat voor manier dan ook. Offensief, defensief of vv’s pakken doen ze allemaal voor de stam.


Het grootste ego: Melvin
Heeft altijd een grote mond en commentaar op anderen. Maar niet per se op een negatieve manier. Hij heeft namelijk wel de acties om zijn grote mond te ondersteunen en zijn commentaar is vaak ook wel terecht. Hij zegt het dan alleen lekker op zn Melvins.


Meest onderschatte stam: LOA en MK
Na de toch flinke verliezen aan deze stammen, denk ik dat deze stammen flink onderschat zijn.


Beste leider: Jannes
Jannes werkt hard voor de stam en is bereid te luisteren naar alle partijen. Er is ook veel op zijn schouders gevallen en dit heeft hij prima opgevangen.


Slechtste leider: -


Meest overschatte stam: N.E.O & Chess
De reden dat ik hier beide partijen zet, is omdat er telkens gezeur over en weer is en grote praatjes op het AF. Echter is er nog geen enkel account daadwerkelijk gebroken. Beide partijen hebben nog iets te laten zien.


Meest overschatte speler: -


Meest onderschatte speler: Solar Eclipse & Niels5151

Solar Eclipse is al een tijdje het kleinste account binnen Chess, maar toch blijven ze telkens weer wat dorpjes snoepen. Daarnaast hebben ze met het wegspelen van Qua Patet ook laten zien dat ze genoeg in huis hebben.


Niels5151 blijft massa’s op zn dak krijgen, maar weet deze telkens met minimale verliezen af te slaan. De spelers hebben laten zien dat ze zich niet zomaar weg laten speler ondanks dat dat door vele gedacht werd.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Omdat ik nog vrij weinig spelers ken hier, wil ik bijna met iedereen wel een keer in een stam zitten.
Spelers die toch een special mention krijgen zijn:

Martijn (Regret), Martijn (Tacticz), Sikko, Maikel, Inge, Jason, Jannes, Calvin, Melvin, Jordy, Collin, Melvin, Ian, Gert, Harry, Yoshi en de spelers van HardcoreAngel


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Roy & Laurens
Deze spelers hoor ik eigenlijk alleen maar zeuren. Lijken me geen prettige spelers om mee samen te werken.


Mooiste spelers naam: Philosophy of Plato, An Attempt To Perfection & TheTrainGoesChuChuuu


Mooiste stam naam: Chess, Outclass your opponent!


Het tofste topic: Golden Awards, Spotprentjes


Het domste topic:

Favoriete forum poster: Jayce Garen & Underground Tacticz

Jayce Garen weet altijd een leuke meme te posten over beide partijen.


Martijn is een van de weinigen nog met goed onderbouwde posts. Wekt ook altijd wel een discussie op wat vaak vermakelijk is.

Minst favoriete forum poster: Dragonshield3
Er komt niks anders uit dan random beschuldigingen en complimenten aan zichzelf.


Dikste wannabe op het forum: -


Dikste wannabe in het spel: -


Mooiste profiel foto van spelers: CircusOfInsanity & Solar Eclipse


Mooiste profiel foto van stammen: Chess


Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van ActionReaction door TheTrainGoesChuChuuu. Een van de weinige grote accounts die echt is weggespeeld.

Meest belovende speler voor de toekomst: Yoshi & Mick, beide leuke spelers waarvan ik denk dat ze nog goeie dingen gaan laten zien.

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder: Meerdere keren falen om een speler met 1 dorp weg te spelen toen we 150k punten hadden. Beetje te laks geweest daar.

Voor wie heb je nu echt respect: Martijn, Martijn, Inge en Jason

Martijn, Inge en Jason hebben aan de basis gestaan van mijn TW avontuur. Ze hebben me alles uitgelegd en geleerd.

Daarnaast mn huidige co Martijn omdat we veel samen doen deze wereld. Ondanks de ups en downs maken we er wel wat van.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mn co’s en oude co’s. Veel plezier met ze gehad en hebben ervoor gezorgd dat ik dit spel leuk blijf vinden. Iedereen is bereid om er voor elkaar te staan en pakt iets op wanneer iemand anders niet kan.
 
Reactiescore
967
Beste stam: De afgelopen weken heeft NEO haar naam steeds meer eer aan gedaan en Chess steeds minder eer aan gedaan. Ook is het voor een neutraal persoon denkbaar dat NEO sneller groeit en dat de accounts ook meer groei bevatten dan Chess accounts. Ik denk oprecht dat beide stammen op dit moment hun sterkere en zwakkere accounts hebben en dat dit in evenwicht ligt.

De enige reden waarom het voor een neutraal persoon lijkt alsof NEO de betere stam is op groeibasis is omdat ze hun rim nog niet onder controle hadden zoals Chess dat al wel had. En natuurlijk heeft de intern van Haico ook invloed op dat vertekende beeld. Dus om daar nou je standpunt op te baseren, vind ik eerlijk gezegd wat scheef. Vooral omdat je jezelf inbeeld als de neutrale persoon.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
604
. Ook Rawt is een leuk account. Opgebouwd met dezelfde ligging als mijn eigen account. Diepe safe, rustig naar het front. Ik weet niet of er meer dan 1 speler op speelt, maar ik weet wat deze speler kan en dit wil ik graag weer eens zien, SO naar Wes

Thx voor de nominatie haha. Spelen met 5 man op .RawR atm. Oud vertrouwt team van w49/w51 :D ben geen torenwerelden gewend dus zal weer wennen worden
 
Reactiescore
604

Sean en Paul.

Sean en Paul speelde ik samen mee w49 op et Murus Magnificum, Sean en Paul speelde samen op The Bathman w51 en ik op Auf Der Jagd en Sean speelde bij me op w62 Runner 5
 

DeletedUser79447

Guest
Lekker teampje voor mb acc ga je chess invite is ff ophalen
 

DeletedUser79340

Guest
De meesten zullen mij niet kennen aangezien dit mijn eerste post is op het AF. Ik ben Justin en ik speel op We Regret To Inform U. Dit is mijn eerste wereld dus dit lijstje zal ook erg pro-Chess zijn. Ik ken simpelweg bijna niemand buiten Chess dus ik zal ook niet heel veel kunnen zeggen over N.E.O. Ik baseer mijn lijstje ook op wat ik meekrijg op het AF of in-game.

Beste speler: Lemonpops
Keer op keer wordt er alles uit de kast gehaald om ze te breken en nog steeds staat het account heel sterk. Daarnaast vind ik dat Niels5151 en TheTrainGoesChuChuuu het goed doen.


Beste stam: Naar mijn mening doen beide stammen nu niet veel meeer ana elkaar onder. Aan beide kanten worden kleine winsten en verliezen gepakt. Vandaar dat ik hier ook niet echt een stam kan noemen.


De beste stam speler: CircusOfInsanity, TheTrainGoesChuChuuu, Bolletje, Babushka, Interdictum.
Deze spelers zijn altijd bereid de stam te helpen op wat voor manier dan ook. Offensief, defensief of vv’s pakken doen ze allemaal voor de stam.


Het grootste ego: Melvin
Heeft altijd een grote mond en commentaar op anderen. Maar niet per se op een negatieve manier. Hij heeft namelijk wel de acties om zijn grote mond te ondersteunen en zijn commentaar is vaak ook wel terecht. Hij zegt het dan alleen lekker op zn Melvins.


Meest onderschatte stam: LOA en MK
Na de toch flinke verliezen aan deze stammen, denk ik dat deze stammen flink onderschat zijn.


Beste leider: Jannes
Jannes werkt hard voor de stam en is bereid te luisteren naar alle partijen. Er is ook veel op zijn schouders gevallen en dit heeft hij prima opgevangen.


Slechtste leider: -


Meest overschatte stam: N.E.O & Chess
De reden dat ik hier beide partijen zet, is omdat er telkens gezeur over en weer is en grote praatjes op het AF. Echter is er nog geen enkel account daadwerkelijk gebroken. Beide partijen hebben nog iets te laten zien.


Meest overschatte speler: -


Meest onderschatte speler: Solar Eclipse & Niels5151

Solar Eclipse is al een tijdje het kleinste account binnen Chess, maar toch blijven ze telkens weer wat dorpjes snoepen. Daarnaast hebben ze met het wegspelen van Qua Patet ook laten zien dat ze genoeg in huis hebben.


Niels5151 blijft massa’s op zn dak krijgen, maar weet deze telkens met minimale verliezen af te slaan. De spelers hebben laten zien dat ze zich niet zomaar weg laten speler ondanks dat dat door vele gedacht werd.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Omdat ik nog vrij weinig spelers ken hier, wil ik bijna met iedereen wel een keer in een stam zitten.
Spelers die toch een special mention krijgen zijn:

Martijn (Regret), Martijn (Tacticz), Sikko, Maikel, Inge, Jason, Jannes, Calvin, Melvin, Jordy, Collin, Melvin, Ian, Gert, Harry, Yoshi en de spelers van HardcoreAngel


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Roy & Laurens
Deze spelers hoor ik eigenlijk alleen maar zeuren. Lijken me geen prettige spelers om mee samen te werken.


Mooiste spelers naam: Philosophy of Plato, An Attempt To Perfection & TheTrainGoesChuChuuu


Mooiste stam naam: Chess, Outclass your opponent!


Het tofste topic: Golden Awards, Spotprentjes


Het domste topic:

Favoriete forum poster: Jayce Garen & Underground Tacticz

Jayce Garen weet altijd een leuke meme te posten over beide partijen.


Martijn is een van de weinigen nog met goed onderbouwde posts. Wekt ook altijd wel een discussie op wat vaak vermakelijk is.

Minst favoriete forum poster: Dragonshield3
Er komt niks anders uit dan random beschuldigingen en complimenten aan zichzelf.


Dikste wannabe op het forum: -


Dikste wannabe in het spel: -


Mooiste profiel foto van spelers: CircusOfInsanity & Solar Eclipse


Mooiste profiel foto van stammen: Chess


Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van ActionReaction door TheTrainGoesChuChuuu. Een van de weinige grote accounts die echt is weggespeeld.

Meest belovende speler voor de toekomst: Yoshi & Mick, beide leuke spelers waarvan ik denk dat ze nog goeie dingen gaan laten zien.

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder: Meerdere keren falen om een speler met 1 dorp weg te spelen toen we 150k punten hadden. Beetje te laks geweest daar.

Voor wie heb je nu echt respect: Martijn, Martijn, Inge en Jason

Martijn, Inge en Jason hebben aan de basis gestaan van mijn TW avontuur. Ze hebben me alles uitgelegd en geleerd.

Daarnaast mn huidige co Martijn omdat we veel samen doen deze wereld. Ondanks de ups en downs maken we er wel wat van.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mn co’s en oude co’s. Veel plezier met ze gehad en hebben ervoor gezorgd dat ik dit spel leuk blijf vinden. Iedereen is bereid om er voor elkaar te staan en pakt iets op wanneer iemand anders niet kan.




:( niet zo doen tegen Laurens ;) xd


verder mooie post veel mensen dachten inderdaad dat niels5151 snel weg gespeeld zou worden xd

ik wacht de volgende massa maar af ;)
 
Reactiescore
3.583
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Omdat ik nog vrij weinig spelers ken hier, wil ik bijna met iedereen wel een keer in een stam zitten.
Spelers die toch een special mention krijgen zijn:

Martijn (Regret), Sikko, Maikel, Inge, Jason, Jannes, Calvin, Melvin, Jordy, Collin, Melvin, Ian, Gert, Harry, Yoshi en de spelers van HardcoreAngel

Hoeveel Melvin's ken jij :eek: 1tje is toch echt wel genoeg :(

Lekker teampje voor mb acc ga je chess invite is ff ophalen

Moeten ze eerst leren schaken, dat is de nieuwe vereiste om kans op toelating te krijgen.
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
604
Lekker teampje voor mb acc ga je chess invite is ff ophalen

Haha ben ook letterlijk al mb begonnen op 200k maar TUF liet ons heen doen totdat we zowat de hele rim hadden :x eigenlijk een plekje verdiend en toen heb ik mn oude team maar eens aangesproken
 
Bovenaan