Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser80398

Guest
Hmmm Ax heeft wel veel intern af te spreken en regelen krijg ik hier de indruk ;D
Zouden jullie lijstje kunnen maken met wie jullie allemaal afspraken hebben? Houd het voor ons ook zo overzichtelijk namelijk.

Momenteel kom ik aan:
-Tavern
-DV
-XII
-H
-Anx
-Null (of althans een deel? idk hoe of wat die zijn meegegaan met de fusie, semi fusie, overstap whatever je het wil noemen)
- Kill
-Dvries
zijn er die ik nog mis? ;D

de stam Dvries, wat een prachtige naam. :cool:
 

DeletedUser81290

Guest
Beste,

Even een kleine uitleg voor mijn besluit om TranquilloPorFavor aan te vallen. Hierbij wordt AX verkeerd beoordeeld. Het besluit is al lang geleden genomen om dit te doen vanaf onze kant. Dit omdat er altijd een spelletje werd gespeeld met ons.

Ik heb vanaf dag 1 al contact met spelers van de huidige stam AX. Ik ken deze spelers van vorige wereld w67. Hun hebben zeker mij niet hoeven te overtuigen om mee te doen.

Het begon bij TranquilloPorFavor met def vragen omdat die aanvallen kreeg van toen nog een stam ffg genaamd. Of wij als stam wilde helpen met def hij recapte toen van hun dorpen die hun hadden veroverd en die ze terug wilde. Faith had toen geholpen en uiteindelijk heeft hij haar zover gekregen voor hem te komen spelen en onze stam uit te gaan. Uiteindelijk is de speler van ffg die hij oorlog mee had gestopt. En is die bg geworden met ffg.

Ffg viel ons heel veel aan hun hebben het zwaar gehad tegen ons met snipe en alles steeds vol def zetten wij hebben nooit om hulp gevraagd bij hem. Of officieel met hem een nap afgesloten. Kwam altijd van zijn kant als hij iets nodig had. Opgeven moment heeft die liesebeest de schuldgegeven van een nap of bg verbreken tussen ons en ffg die wij niet eens hadden net zo min als dat er officieel een nap of bg was tussen ons en Caio. FFG was begonnen met aanvallen ook dat klopte niet.
Jarinho heeft ons meerdere keren aangevallen en zelfs tranquillo zelf omdat jel aanval uitvoerden op dorp van hun. En hij voerde vervolgens aanvallen uit op mij terwijl ik er niets mee te maken had.
FFG konden wij zelf niet aanvallen omdat we wisten dat deze vol gezet was tevens door TranquilloPorFavor zelf.


Zoals wij al langer wisten hield die met alle stammen contact om er zelf altijd beter van te worden in onze ogen...


Hierbij wil ik het graag laten en zal verder wat er ook geschreven wordt over onze stam niet op reageren!
 

DeletedUser80615

Guest
Hahaha hoelang heb je aan je duim moeten zuigen voor dit verhaal?

bewijzen dat het niet klopt ? want er zijn elementen in het verhaal dat ik alvast wel kan aantonen als je dat wilt... bijvoorbeeld dat je os naar FFG hebt gestuurd.

Je claimt een NAP/Bg te hebben afgesproken met hun... Aen. Is niet erg moeilijk toch?
ls dat officieel is afgesproken kan je me vast wel een pm daaromtrent geven waarin duidelijk is dat je een wederkerige samenwerking met hun had. (en dus niet jij die enkel hun om hulp vroeg voor vanalles en nog wat)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
26
bewijzen dat het niet klopt ? want er zijn elementen in het verhaal dat ik alvast wel kan aantonen als je dat wilt... bijvoorbeeld dat je os naar FFG hebt gestuurd.

Je claimt een NAP/Bg te hebben afgesproken met hun... Aen. Is niet erg moeilijk toch?
ls dat officieel is afgesproken kan je me vast wel een pm daaromtrent geven waarin duidelijk is dat je een wederkerige samenwerking met hun had. (en dus niet jij die enkel hun om hulp vroeg voor vanalles en nog wat)

Ja heb shitload aan berichten die daar op duiden. Heb Thijs/.Chefdiepvries al een pm gestuurd met alle tekst en uitleg.

Daarnaast heb ik FFG geholpen. Omdat er een BG met FFG was. Echter heb ik nóóit een aanval op de stam van Sander gedaan. Omdat daar dus afspraken mee waren.
 

DeletedUser80918

Guest
Ja heb shitload aan berichten die daar op duiden. Heb Thijs/.Chefdiepvries al een pm gestuurd met alle tekst en uitleg.

Daarnaast heb ik FFG geholpen. Omdat er een BG met FFG was. Echter heb ik nóóit een aanval op de stam van Sander gedaan. Omdat daar dus afspraken mee waren.

''Die daar op duiden''. Is er specifiek iets afgesproken of niet? Want uit persoonlijke ervaring kan ik stellen dat jij wel vaker dingen ziet die ergens op duiden zonder dat er afspraken gemaakt zijn.
 

DeletedUser80615

Guest
hint: 2019-06-26 11:37:22

naja is lang geleden, ga dat niet ontkennen... maar je hebt het woord 'nooit' gebruikt dus als we je zin letterlijk nemen, woord voor woord, dan klopt hij al niet
 
Reactiescore
3.457
Want uit persoonlijke ervaring kan ik stellen dat jij wel vaker dingen ziet die ergens op duiden zonder dat er afspraken gemaakt zijn.
Ja Tranq !
Als je samen in een chat zit om een bepaalde stam aan te vallen is het toch heel normaal dat je die gewoon joint ipv aan te vallen??
Dat zag je ook verkeerd:eek:
 

DeletedUser77791

Guest
Moddergooien gaat lekker door..

Ins is juist de stam die afspraken heeft geschonden. Wij hebben voor de CF allang een handuitreiking gedaan.

Spelers die ervan moeten weten zijn daarvoor ingelicht.

Sorry? Welke afspraken zouden wij als stam geschonden hebben? Zover ik weet is er behalve een bericht van spijker om akio aan te vallen nooit contact geweest tussen ax en savg (nu ins)

Edit: ik stuur je even in-game pb, ik wil hier wel meer over weten :)
 

DeletedUser80918

Guest
Litertje azijn weer binnen voor vandaag?:)

Ja, zo kun je ook reageren. Jij hebt allemaal NAP´s waar de andere kant niets van weet steeds. Citeer nog cool wat internetmemes, gooi nog wat leuke one-liners op het AF, doe waar je zin in hebt. Maar spreek ook gewoon je NAP's duidelijk af in plaats van keer op keer te komen roepen dat er hele gesprekken zijn die er vaag op duiden dat er iets is afgesproken.
 
Reactiescore
26
Ja, zo kun je ook reageren. Jij hebt allemaal NAP´s waar de andere kant niets van weet steeds. Citeer nog cool wat internetmemes, gooi nog wat leuke one-liners op het AF, doe waar je zin in hebt. Maar spreek ook gewoon je NAP's duidelijk af in plaats van keer op keer te komen roepen dat er hele gesprekken zijn die er vaag op duiden dat er iets is afgesproken.

"Boeie Ruurd Boeie".
 
Bovenaan