Praathoek W69

Reactiescore
1.037
Kinderen terug jullie hok in en laat de bijlen, calavarie en speren maar spreken.
Ik speel met een 700p dorp W69, denk je echt dat ik hier serieus speel :tongue:

Het is mij echt teveel moeite om alles tot in het kleinste detail uit te leggen. Sorry... Kan alleen zeggen dat mijn manier van verwerken van incomings, treinen met edels, edelclears etc werkt. Iedere keer weer.
Oké, laten we het hierbij
 
Reactiescore
983
Mijn opmerking was puur gericht op die van Sevii, omdat Team DBA volgens de stats van W69 wel degelijk een account is die genomineerd kan worden als beste speler. Enige verwijzing naar verleden is, dat ik aangeef dat het geen runners zijn.
GA lijst van Sevii laat dit ook zien.

En mijn opmerking was een simpel voorbeeld op het lijstje van Rene omdat hij team DBA benoemde wegens alles BEHALVE die statistieken. Ik heb nergens het woord statistieken in zijn benoeming zien voorbij komen, enkel verwijzingen naar het verleden. Als je een voorbeeld wilt hoe het moest moet je maar eens naar mijn lijstje gaan kijken , al ben ik daar zelfs het farmen/roven in vergeten op te nemen werd mij terecht opgemerkt door een stamgenoot. Het lijstje van Rene (zoals ik toen ook gezegd heb) was EEN van de voorbeelden die mij storen van de nutteloze benoemingen die enkel gebaseerd zijn op alles behalve statistieken van W69.

Het is jouw recht op mijn opmerking in te gaan, maar als mensen dan op jouw ingaan is het plots "een heel gedoe"?
 
Reactiescore
1.478
Daarnaast ga je als recappen 1 van je pijlers is nooit een lange oorlog tegemoet
Als je enkel met deftroepen deft raak je ook snel uitgeput. Het verschilt natuurlijk per situatie, maar ik gebruik niet vaak deftroepen voor een dorp zonder populatie.
Voor 64 heb ik op 59 defensief gedomineerd zowat.
Waar heb jij op w59 gedeft? Buiten één massa op fluffydog heeft vinage defensief gezien een rustig leven gehad.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Vlekje! Buiten Runner heeft er niemand meer massa’s gehad dan vlekje :p
 
Reactiescore
89
Het is mij echt teveel moeite om alles tot in het kleinste detail uit te leggen. Sorry... Kan alleen zeggen dat mijn manier van verwerken van incomings, treinen met edels, edelclears etc werkt. Iedere keer weer.

Wereld is nog niet lang genoeg bezig om front dorpen nu al te superstacken :p op vroegere werelden met meer spelers waar je eerst lang kon groeien voor er echt massa's gedaan werden was deffen pak simpeler imo. + we hadden eerst pbg met de 3 leden van cave waarmee ik front heb daarom dat cluster zo was.
 
Reactiescore
581
Ik gaf ook aan, hoe ik het deed tegen D in een ongeveer mid-game wereld. Superstacken is hier niet aan de orde. Maar eerst snipes en daarna een backtime op zijn clears (ik ga dan ook niet defensief spelen) kreeg hij in ieder geval in deze fase.

De kunst van overleven is direct na de start, overheersen. Je hele omgeving, zodat er eigenlijk niemand echt groot kan worden, buiten jezelf (dat is wel lastiger geworden met PP abusers in je buurt). FF zakken in de rankings omdat je volle bak inzet op troepen en daarna de grootste spelers direct weg edelen (laat de BB's met rust). Niet scouten, geen slapende honden wakker maken... gewoon zonder enige twijfel die volle clear (al of niet met edels/kata's) op zijn dak gooien. Als hij/zij groot is met het eerste dorp, zijn ze offensief... dan is het een kwestie van de eerste zijn.
 
Reactiescore
1.478
Vlekje! Buiten Runner heeft er niemand meer massa’s gehad dan vlekje :p
Early game stond vlekje inderdaad meer onder druk, maar mid/lategame niet toch? Het was in elk geval niet zo dominerend dat ik ooit iets over je gehoord heb. No offense natuurlijk, ik speelde zelf in een ander continent.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Early game stond vlekje inderdaad meer onder druk, maar mid/lategame niet toch? Het was in elk geval niet zo dominerend dat ik ooit iets over je gehoord heb. No offense natuurlijk, ik speelde zelf in een ander continent.

Bweh, heb een # massa’s mogen deffen hoor. Meer dan enig ander account in de periode dat ik er speelde.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zelf ik weet dat de Lau op vlekje goed aan het deffen was late game, en ik wist nieteens hoe men naburig account heette..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.686
Zelf ik weet dat de Lau op vlekje goed aan het deffen was late game, en ik wist nieteens hoe het naburig account heette..
Leuk koosnaampje heb je daar, wat wordt er jou in je oor gefluisterd door Laurens?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zat gewoon bij hem in de stam maar ok
 
Reactiescore
5.686
Zeer zeker.
 
Reactiescore
89
Als why not? beweerd dat de mensen die hem stacken niet zijn deffslaafjes of MB's zijn, mogen wij deze dan volgens de afspraken kata'en als ze niet in een top 15 stam zitten?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Afgezien van het stukje "mogen", is dat iets wat je zou willen dan?
 
Reactiescore
89
Willen niet per se maar als why not? in elk dorp 10k dual , en volle deff ridder heeft staan en daar bovenop 90% deff gaat omdat hij bijna alles via intern krijgt waardoor hij eigen deff mobiel kan houden moeten we daar toch iets tegen doen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Mja idontknow, heb die massa niet gezien natuurlijk maar als je voor 00u al loopt kun je deze block verwachten.
 
Bovenaan