Praathoek W69

Reactiescore
1.018
Ja geen idee, had net ff gegoogeld en schijnt daarmee als stam zijnde troepen te kunnen maken en versturen. Dus net 2k verkenners gekopt met mn 2k dorpje. Zelden zo iets imbeciels meegemaakt.
Oh dit hadden ze op w19 ook maar bij gebrek aan interesse is dit er destijds tijdens de wereld nog uit gehaald, toen heetten het huurlingen kampen oid volgens mij.
Ik verdedig heel anders dan de meeste. Ik stack heel weinig dorpen/dodge heel veel en speel milliseconde werelden en meestal ook zonder boerlimiet... ik krijg overal en altijd snipes of edels tussen. Een onhoudbaar dorp ben ik hooguit een paar milliseconde kwijt en dan is het weer van mij.

Wat ik niet doe, is het hele front volzetten met ontzettend veel defence... dan ben je, je defence kwijt en ben je vrij weerloos.

Ja leuk dat je jezelf ophemelt, maar een paar ms je dorp kwijt is nog steeds je volle deffje of clear kwijt. Hoe ga je daar mee om?
Verder heet dit spel tribalwars, het is niet verboden om achterland stamgenoten je front te laten stacken. Wat doe je trouwens met je safe deff, wachten tot je al je front deff verloren bent door recaps en daarna achter je safe off timen?
 
Reactiescore
460
Ik begin te denken, dat je het niet wilt begrijpen :)

Ga het ook hier niet uitgebreid uitleggen, speel W70, dan zie je het vanzelf wel een keer :)

Onthou wel, ik speel met heel weinig OS en vaak geheel zonder en toch behoud ik mijn dorpen.
Totdat je eens eens een goede tegenstander tegenkomt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Daar speelde we voor de lol, jullie waren al twee miljoen punten of iets dergelijks, toen wij starten. En idd... ik gebruik kata's tegen gelijke of liefst grote spelers, om ze sneller te breken. Nooit tegen een klein spelertje. En de arrogantie die je co-speler toen tentoon spreidde, dat was absurd (in onze ogen). En ook al ben je dan de n. 1 van de wereld, dan zal je ze echt moeten veroveren, dorp voor dorp. Terwijl ondertussen -en ik zei dat ook- ik je BB's platgooide. Daarmee zou de wereld erg lang voor jullie gaan duren.

Ik wist ook dat vroeg of laat je stamgenoten zouden gaan klagen... dus volhouden voor ons, kata's doorlaten lopen en het protest komt vanzelf. Dat deed het ook, je medespeler bood zijn excuses aan en toen was het voor mij gedaan.

Wereld was veel te inactief. Was puur nog edelen voor dominantie. Hoe jullie alles opgesteld hadden moest je gewoon clears verknallen op dorpen of veel edels hebben.

Er kwam overigens niks van de stam en de excuses voor katagebruik kwam van mijn co zelf omdat we geen zin hadden om op deze tour verder te gaan.
 
Reactiescore
5.603
Oh dit hadden ze op w19 ook maar bij gebrek aan interesse is dit er destijds tijdens de wereld nog uit gehaald, toen heetten het huurlingen kampen oid volgens mij.
Toen er nog enigszins geluisterd werd naar de community en die dronken mafkees op z'n vingers werd getikt.
 
Reactiescore
579
Ja leuk dat je jezelf ophemelt, maar een paar ms je dorp kwijt is nog steeds je volle deffje of clear kwijt. Hoe ga je daar mee om?
Verder heet dit spel tribalwars, het is niet verboden om achterland stamgenoten je front te laten stacken. Wat doe je trouwens met je safe deff, wachten tot je al je front deff verloren bent door recaps en daarna achter je safe off timen?
Maar ik ben mijn dorp niet kwijt. Je moet wel je verdediging aanpassen aan de speelwijze van de tegenstanders.

Tegen D bijvoorbeeld, zette ik direct aan het front een paar dorpen eigen defence per dorp en daar vlak achter, per vierkant op de kaart: 1 superstack in een offence dorp met edels en daarbij alle direct front defence dorpen.

Ik kon vanuit dat superstacked offence dorp recappen, de nog bijna volledige defence terugtrekken op de eigen frontdorpen (zodra de muur van een dorp onder L10 zakte ging de eigen OS weg... ik had geen OS van de stam). Dus zodra de frontdorpen leeg waren, hadden ze nog hun eigen troepen vlakbij. De grootste aanvallen zijn dan voorbij en je kan met de nog intact zijnde defence/offence de frontspeler(s) bestrijden. Niet door die te stacken, want de muren zijn weg, maar met snipes e.d.

Tegelijkertijd dodge ik real time (ja, ook met 10.000 aanvallen) mijn offence dorpen aan het front. Die komen steeds terug op hun dorp als een aanval voorbij is enz.. Daar kan ik altijd mee recappen/backdraften alsdat nodig is. Het is juist daarom dat ik mijn medespelers (als ik al niet alleen speel) tijdens het verdedigen, wegstuur... die gaan de eerste 36/48 uur maar even wat anders doen. Daarna is de grootste golf aanvallen wel geweest en kunnen ze weer op de account ;)

En ja... voor het geval men weer in ongeloof valt, ik kan dat hebben... sla dan gerust 1 of 2 nachten over.

Totdat je eens eens een goede tegenstander tegenkomt.
Ik heb de degens gekruist met de grootste TW spelers van dat moment (zowel op eigen als VV accounts) en speelde ze allemaal weg. Zonder uitzondering.

Wereld was veel te inactief. Was puur nog edelen voor dominantie. Hoe jullie alles opgesteld hadden moest je gewoon clears verknallen op dorpen of veel edels hebben.

Er kwam overigens niks van de stam en de excuses voor katagebruik kwam van mijn co zelf omdat we geen zin hadden om op deze tour verder te gaan.
Ik weet het en het geeft ook niets, we wilde ons niet laten doen en jullie motivatie was laag, dat viel in ons voordeel uit. Uiteindelijk hebben jullie de wereld gewonnen en wij zijn ook tevreden naar huis gegaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.603
Het is juist daarom dat ik mijn medespelers (als ik al niet alleen speel) tijdens het verdedigen, wegstuur... die gaan de eerste 36/48 uur maar even wat anders doen. Daarna is de grootste golf aanvallen wel geweest en kunnen ze weer op de account ;)

En ja... voor het geval men weer in ongeloof valt, ik kan dat hebben... sla dan gerust 1 of 2 nachten over.

Heuj, lekker man. Je had bij mij moeten spelen vroeger, ik lekker op stap en jij me massa’s deffen. Werelds.
 
Reactiescore
5.603
Ja van jou wist ik het. Ook werelds.
 
Reactiescore
7.918
Was jammer genoeg niet zo. Vlammer was een makkelijk account, aangezien de frontspelers bizar slecht waren (desondanks een gigantische overmacht). Ik ging puur op delete omdat Sam, mijn enige safe zone op delete ging. Ik ga geen 24/7 deffen gg ez wp

Ik weet het schat, ondanks dat we soms niet goed overeenkomen weet ik wel dat het meerendeel hier niet aan jouw niveau komt ;)
 
Reactiescore
2.178
Maar ik ben mijn dorp niet kwijt. Je moet wel je verdediging aanpassen aan de speelwijze van de tegenstanders.

Tegen D bijvoorbeeld, zette ik direct aan het front een paar dorpen eigen defence per dorp en daar vlak achter, per vierkant op de kaart: 1 superstack in een offence dorp met edels en daarbij alle direct front defence dorpen.

Ik kon vanuit dat superstacked offence dorp recappen, de nog bijna volledige defence terugtrekken op de eigen frontdorpen (zodra de muur van een dorp onder L10 zakte ging de eigen OS weg... ik had geen OS van de stam). Dus zodra de frontdorpen leeg waren, hadden ze nog hun eigen troepen vlakbij. De grootste aanvallen zijn dan voorbij en je kan met de nog intact zijnde defence/offence de frontspeler(s) bestrijden. Niet door die te stacken, want de muren zijn weg, maar met snipes e.d.

Tegelijkertijd dodge ik real time (ja, ook met 10.000 aanvallen) mijn offence dorpen aan het front. Die komen steeds terug op hun dorp als een aanval voorbij is enz.. Daar kan ik altijd mee recappen/backdraften alsdat nodig is. Het is juist daarom dat ik mijn medespelers (als ik al niet alleen speel) tijdens het verdedigen, wegstuur... die gaan de eerste 36/48 uur maar even wat anders doen. Daarna is de grootste golf aanvallen wel geweest en kunnen ze weer op de account ;)

En ja... voor het geval men weer in ongeloof valt, ik kan dat hebben... sla dan gerust 1 of 2 nachten over.


Ik heb de degens gekruist met de grootste TW spelers van dat moment (zowel op eigen als VV accounts) en speelde ze allemaal weg. Zonder uitzondering.


Ik weet het en het geeft ook niets, we wilde ons niet laten doen en jullie motivatie was laag, dat viel in ons voordeel uit. Uiteindelijk hebben jullie de wereld gewonnen en wij zijn ook tevreden naar huis gegaan ;)

Kan ook goed met smid op lvl 1 gekatad.
 
Reactiescore
1.089
Groot gelijk heb je.
Snap het sws niet dat er awards worden uitgedeeld aan Accounts die eerdere werelden wel degelijk hebben gepresteerd en W69 "nog" niet veel hebben laten zien.
Ook heb je gelijk dat Teams die erop spelen niet zoveel invloed mag hebben, over de verwachting van een account.

Nu heb je bv ene Mark, die op AF grote mond heeft en IG eigenlijk niks heeft waar kunnen maken.
Hoe komt die gast aan zo een Ego ?
Eerdere werelden paar accounts weg knallen, zegt toch nikksssss

Dus volg @Sevii zijn advies en zet in de GA lijsten die eerste weken/maanden worden ingevuld sws de namen van de Boosters in.
Of ze er over paar weken nog actief zullen zijn in W69 zien we dan wel :)

Dit was trouwens zijn eerste reactie, direct op de man spelen en iemand onderuit halen, zijn stijl van posten. Daar ben ik op verder gegaan, omdat dit simpelweg een ruk manier van posten is. Dat jij dat niet vindt, omdat jij het overduidelijk goed met hem kan vinden, is jouw mening maar doet er in onze discussie niet toe.

En deze eerste post van Coruscant vind je wel normaal? Sarcastisch, kinderlijk en ego-centrisch op een vrij normale (en naar mijn idee steekhoudende) stelling van Sevii. Daar is DS3 op verder gegaan omdat dit simpelweg een ruk manier van posten is. Dat jij dat niet vindt, omdat jij het overduidelijk goed met hem kan vinden, is jouw mening maar doet er in onze discussie niet toe.

Kijk weet je wat het is vtcpro, jij probeert een kip-ei discussie te voeren die een duidelijke oorsprong heeft. Dat gaat gewoon niet werken.
 
Reactiescore
1.018
Maar ik ben mijn dorp niet kwijt. Je moet wel je verdediging aanpassen aan de speelwijze van de tegenstanders.
Ja sure, maar de discussie begon omdat jij zei groot fan te zijn van recaps, dat is prima maar als dat je go to deffstrat is dan houd je het niet lang vol.
Tegen D bijvoorbeeld, zette ik direct aan het front een paar dorpen eigen defence per dorp en daar vlak achter, per vierkant op de kaart: 1 superstack in een offence dorp met edels en daarbij alle direct front defence dorpen.
Maar nu verander je al waar het over gaat, waar je eerst zei dat je minimaal stack te stack je nu 1 edel dorp en alle direct front defence dorpen, groot verschil als je het mij vraagt. Als je al je deffdorpen aan het front en een edeldorp stacked ben je trouwens met slimme tegenstanders na 1 dag je frontoff kwijt, hoe los je dat op? Met 1 edeldorp en deffdorpen kun je namelijk als het goed is niet alles blijven recappen.
Ik kon vanuit dat superstacked offence dorp recappen, de nog bijna volledige defence terugtrekken op de eigen frontdorpen (zodra de muur van een dorp onder L10 zakte ging de eigen OS weg... ik had geen OS van de stam). Dus zodra de frontdorpen leeg waren, hadden ze nog hun eigen troepen vlakbij. De grootste aanvallen zijn dan voorbij en je kan met de nog intact zijnde defence/offence de frontspeler(s) bestrijden. Niet door die te stacken, want de muren zijn weg, maar met snipes e.d.
De intacte off die je met een redelijke tegenstander die deff timet kwijt bent en de deff die er heel hard doorheen gaat zodra je tegenstander split of met edelclears werkt. Ik vind dat je het leuk weet te verkopen maar ben niet overtuigd van de strategieën die je hier uitlegt



Tegelijkertijd dodge ik real time (ja, ook met 10.000 aanvallen) mijn offence dorpen aan het front. Die komen steeds terug op hun dorp als een aanval voorbij is enz.. Daar kan ik altijd mee recappen/backdraften alsdat nodig is. Het is juist daarom dat ik mijn medespelers (als ik al niet alleen speel) tijdens het verdedigen, wegstuur... die gaan de eerste 36/48 uur maar even wat anders doen. Daarna is de grootste golf aanvallen wel geweest en kunnen ze weer op de account ;)
Vind ik niet bevorderlijk voor de samenwerking op een account maar oké
En ja... voor het geval men weer in ongeloof valt, ik kan dat hebben... sla dan gerust 1 of 2 nachten over.

Ach, qua nachten opblijven sta ik nergens meer van versteld hoor :tongue:
 
Reactiescore
634
We kunnen hele discussie opnieuw gaan voeren, denk alleen dat we daarmee niks gaan opschieten.

Mijn opmerking was puur gericht op die van Sevii, omdat Team DBA volgens de stats van W69 wel degelijk een account is die genomineerd kan worden als beste speler. Enige verwijzing naar verleden is, dat ik aangeef dat het geen runners zijn.
GA lijst van Sevii laat dit ook zien.

Alleen werd de hele gedoe gisteren flink verkloot doordat een speler zich ermee ging bemoeien die niet actief is op W69 en niet tegen Team Coruscant eerder heeft gefront.
Er kan nu wel domme opmerking geplaatst worden over mij, maar ik zit niet op een AF te typen dat ik betere speler ben, terwijl ik W niet speel.

Nu wordt net gedaan dat ik zit te pronken met eerdere prestaties van Coruscant.
Heb dit maar 1x nadrukkelijk gedaan om iets te verduidelijken tegen die Noob die W5 gespeeld had en W69 even paar accounts probeert belachelijk te maken.

Tegenover @Astaroth. heb ik inderdaad grof gedaan. Opzicht nog goed ingehouden.
Lees de beschuldigingen van die maloot maar eens na. Een voor een met bewijs aangetoond dat het leugens waren.
En uiteindelijk is @Astaroth. foetsieeeeee

Heb verder over de top 10 of top 20 geen woorden getypt.
Enkel wat zitten te kloten met Joachim.
 
Reactiescore
460
Astaroth doet het nochtans prima voor zijn ligging en wat hij te verduren krijgt.
 
Reactiescore
1.089
We kunnen hele discussie opnieuw gaan voeren, denk alleen dat we daarmee niks gaan opschieten.

Mijn opmerking was puur gericht op die van Sevii, omdat Team DBA volgens de stats van W69 wel degelijk een account is die genomineerd kan worden als beste speler. Enige verwijzing naar verleden is, dat ik aangeef dat het geen runners zijn.
GA lijst van Sevii laat dit ook zien.

Alleen werd de hele gedoe gisteren flink verkloot doordat een speler zich ermee ging bemoeien die niet actief is op W69 en niet tegen Team Coruscant eerder heeft gefront.
Er kan nu wel domme opmerking geplaatst worden over mij, maar ik zit niet op een AF te typen dat ik betere speler ben, terwijl ik W niet speel.

Nu wordt net gedaan dat ik zit te pronken met eerdere prestaties van Coruscant.
Heb dit maar 1x nadrukkelijk gedaan om iets te verduidelijken tegen die Noob die W5 gespeeld had en W69 even paar accounts probeert belachelijk te maken.

Tegenover @Astaroth. heb ik inderdaad grof gedaan. Opzicht nog goed ingehouden.
Lees de beschuldigingen van die maloot maar eens na. Een voor een met bewijs aangetoond dat het leugens waren.
En uiteindelijk is @Astaroth. foetsieeeeee

Heb verder over de top 10 of top 20 geen woorden getypt.
Enkel wat zitten te kloten met Joachim.

Het is volgens mij toen al aangegeven dat dat slechts een voorbeeld was. Jij ging daar met gestrekt been tegenin prima, maar dan moet men ook niet gaan zeuren als daarin mee wordt gegaan.
 
Bovenaan