Praathoek W69

Reactiescore
1.089
Dat bedoel ik dus, je komt nu weer mengen met iets wat totaal irrelevant is en echt bloedirritant. Nogmaals, wat probeer je hiermee te bereiken?

Hij probeert hetzelfde te bereiken met wat Coruscant doet door egocentrisch in de derde persoon te praten, stoken/ irriteren/ you name it.


Kan je die even citeren voor me dan, want weet niet welke post je bedoeld?

Ik ga geen cursus AF gebruik geven, klik maar lekker terug, de hele discussie die ds3 niet begon, begint op pagina 10 van GA topic.
 
Reactiescore
766
Hij probeert hetzelfde te bereiken met wat Coruscant doet door egocentrisch in de derde persoon te praten, stoken/ irriteren/ you name it.




Ik ga geen cursus AF gebruik geven, klik maar lekker terug, de hele discussie die ds3 niet begon, begint op pagina 10 van GA topic.
Dan is het toch zeer frappant dat hij zo aan het haten is op corus, als hij gewoon hetzelfde doet.

Dan zijn wij bij deze uitgepraat, bedankt voor je uiterst chille bijdrage.
 
Reactiescore
766
Dan is het toch zeer frappant dat hij zo aan het haten is op corus, als hij gewoon hetzelfde doet.

Dan zijn wij bij deze uitgepraat, bedankt voor je uiterst chille bijdrage.
Deze Coruscant is toch eigenlijk totaal niet serieus te nemen? Op 1 wereld wat gepresteerd (niet eens wonderbaarlijk te noemen) en verkondigen dat hij als beste speler moet vernoemd worden op basis van die prestatie.

Als ik nu start onder Dragonshield3 verdien ik de beste speler nominatie in elk lijstje, want ik heb veruit de meeste werelden gewonnen en het meest gepresteerd op vorige werelden!!!

Dit was trouwens zijn eerste reactie, direct op de man spelen en iemand onderuit halen, zijn stijl van posten. Daar ben ik op verder gegaan, omdat dit simpelweg een ruk manier van posten is. Dat jij dat niet vindt, omdat jij het overduidelijk goed met hem kan vinden, is jouw mening maar doet er in onze discussie niet toe.
 
Reactiescore
579
Daarom zijn boerwerelden qua niveau hoger?
Ik verbeterde mij in een latere post, boerlimieten zijn niet hetgeen wat ik vreselijk vind, het is het duur herbouwen van je edels... dat mij tegenstaat. 1 van de pijlers van mijn deffen (recappen/backdraften), valt daarmee weg.
 
Reactiescore
1.018
En nee -even een correctie- DS3... boerlimieten zijn het probleem niet, dat duur herbouwen/pakketjes systeem... dat vind ik vreselijk.
Vreselijk, moeten nadenken over hoe je je edels gebruikt. Daarnaast ga je als recappen 1 van je pijlers is nooit een lange oorlog tegemoet
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Hohoho... we braken in hoofdzaak eerst de BB's af (meer specifiek, de opslagplaatsen)... en we speelde daar niet eens serieus, gewoon samen met het vrouwtje beetje dollen (met een hele late start voor de lol, en daarna een reis -voor mij- de hele wereld over om bij haar te komen liggen) en toen kwamen jullie ineens langs.

Tenminste... in eerste instantie een co-speler van jouw account, zijn attitude hebben we een beetje afgestraft (zie de opslagplaatsen in BB's) en hoewel jullie een flink stuk groter waren -geef toe- heb je hard moeten vechten. Toen je co-speler zijn excuses maakte was het voor mij gedaan ;)

Het vrouwtje is echter iets rancuneuzer dan ik en die gunde jullie geen punt meer. Reina, heeft ze idd voor een flink deel afgebroken. Daar staat mij wel iets van bij.

Het was uit protest tegen katas toch? :redface:
Dat jullie opslagplaatsen in BBs sloopten en eigen dorpen half afbraken.

Vond het gewoon grappig, want die acties zijn echt compleet in contrast met wat je hier aangeeft :p

Jullie defften wel keurig inderdaad. Voor ons ook gewoon vervelend, want we speelden op clears zoveel mogelijk saven (ivm GS kosten) en met onze 10-20 edels konden we niet zoveel. :(
 
Reactiescore
579
Het was uit protest tegen katas toch? :redface:
Dat jullie opslagplaatsen in BBs sloopten en eigen dorpen half afbraken.

Vond het gewoon grappig, want die acties zijn echt compleet in contrast met wat je hier aangeeft :p

Jullie defften wel keurig inderdaad. Voor ons ook gewoon vervelend, want we speelden op clears zoveel mogelijk saven (ivm GS kosten) en met onze 10-20 edels konden we niet zoveel. :(
Daar speelde we voor de lol, jullie waren al twee miljoen punten of iets dergelijks, toen wij starten. En idd... ik gebruik kata's tegen gelijke of liefst grote spelers, om ze sneller te breken. Nooit tegen een klein spelertje. En de arrogantie die je co-speler toen tentoon spreidde, dat was absurd (in onze ogen). En ook al ben je dan de n. 1 van de wereld, dan zal je ze echt moeten veroveren, dorp voor dorp. Terwijl ondertussen -en ik zei dat ook- ik je BB's platgooide. Daarmee zou de wereld erg lang voor jullie gaan duren.

Ik wist ook dat vroeg of laat je stamgenoten zouden gaan klagen... dus volhouden voor ons, kata's doorlaten lopen en het protest komt vanzelf. Dat deed het ook, je medespeler bood zijn excuses aan en toen was het voor mij gedaan.

En hoe precies houd je een recap oorlog rendabel?
Da's simpel hoor, alles draait om de ombouw van je cluster. Eerste lijn def, tweede lijn mix en derde lijn offence, vierde idem, daarachter safezone def enz. Of indien geen safezone, dan werk je van het centrum uit en leg je lijn na lijn, de juiste dorpen neer. Bij mijn eerste edeltarget, denk ik al mijn toekomstige cluster en dat blijft zo.

Normaal is het zo dat als je veel defence maakt, je dorpen later uitgebouwd zijn dan offence. Maak je veel offence, achter de eerste/tweede lijn, dan zijn je dorpen net zo snel klaar als die van je tegenstander en is een oneindige recap oorlog mogelijk. En zelfs eenvoudig, als je de shortrange edeltreinen omlegd met je def of met backdrafts en verder veel laat passeren.

Moet er wel bij zeggen, dat het makkelijker geworden is. De meeste aanvallen duren een paar dagen en ze zijn voorbij... stamoffence loopt ook dagen terug. Zijn nog weinig stammen die weken en indien nodig maanden doorgaan.

Moet wel zeggen dat
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.598
Zomaar iets he, welke dronken malloot heeft die bolwerken bedacht?
 

DeletedUser73927

Guest
Voordat iedereen jankt trouwens, hoe zit het met kata's op bolwerken? Die dingen zijn basicly gemaakt in de vorm van een reusachtige kata magneet, die mogen toch wel filiaal gesloopt worden of gaan we dan ook gejank krijgen omtrent de kata regels?
 
Reactiescore
1.018
Zomaar iets he, welke dronken malloot heeft die bolwerken bedacht?
Geen idee, hoe werken ze?


@Triador, op welke manier wil je recappen rendabel houden, in je front bouw je geen troepen op, je kan na 1 dag alleen nog maar verre deff sturen en als je tegen een tegenstander speelt die direct stacks achter z'n edels stuurt of deff edels gebruikt verlies je meer dan je wint
 
Reactiescore
5.598
Geen idee, hoe werken ze?
Ja geen idee, had net ff gegoogeld en schijnt daarmee als stam zijnde troepen te kunnen maken en versturen. Dus net 2k verkenners gekopt met mn 2k dorpje. Zelden zo iets imbeciels meegemaakt.
 
Reactiescore
579
Geen idee, hoe werken ze?


@Triador, op welke manier wil je recappen rendabel houden, in je front bouw je geen troepen op, je kan na 1 dag alleen nog maar verre deff sturen en als je tegen een tegenstander speelt die direct stacks achter z'n edels stuurt of deff edels gebruikt verlies je meer dan je wint
Ik verdedig heel anders dan de meeste. Ik stack heel weinig dorpen/dodge heel veel en speel milliseconde werelden en meestal ook zonder boerlimiet... ik krijg overal en altijd snipes of edels tussen. Een onhoudbaar dorp ben ik hooguit een paar milliseconde kwijt en dan is het weer van mij.

Wat ik niet doe, is het hele front volzetten met ontzettend veel defence... dan ben je, je defence kwijt en ben je vrij weerloos.
 
Reactiescore
3.540
Ik denk dezelfde als die verlichting shit, die belegeringsdorpen shit, de eventshit, de elke wereld is hetzelfde shit en de pp spend shit.

Al die nieuwe toevoegingen met universiteiten, belegeringsdorpen, bolwerken, en in mindere maten ook uitkijktoren, mag allemaal oprotten wat mij betreft. Doe mij lekker een simpele dominantiewereld met een ledenlimiet van 7 ofzo...
 
Reactiescore
579
Voordat iedereen jankt trouwens, hoe zit het met kata's op bolwerken? Die dingen zijn basicly gemaakt in de vorm van een reusachtige kata magneet, die mogen toch wel filiaal gesloopt worden of gaan we dan ook gejank krijgen omtrent de kata regels?
Ook geen enkel idee...

Al die nieuwe toevoegingen met universiteiten, belegeringsdorpen, bolwerken, en in mindere maten ook uitkijktoren, mag allemaal oprotten wat mij betreft. Doe mij lekker een simpele dominantiewereld met een ledenlimiet van 7 ofzo...
Mee eens!
 
Reactiescore
460
Ik verdedig heel anders dan de meeste. Ik stack heel weinig dorpen/dodge heel veel en speel milliseconde werelden en meestal ook zonder boerlimiet... ik krijg overal en altijd snipes of edels tussen. Een onhoudbaar dorp ben ik hooguit een paar milliseconde kwijt en dan is het weer van mij.

Wat ik niet doe, is het hele front volzetten met ontzettend veel defence... dan ben je, je defence kwijt en ben je vrij weerloos.
Dus jij gaat je dorpen aan het front stacken met defence die je zelf ook gebruikt om tijdens een massa te deffen ?
 
Reactiescore
579
Ik begin te denken, dat je het niet wilt begrijpen :)

Ga het ook hier niet uitgebreid uitleggen, speel W70, dan zie je het vanzelf wel een keer :)

Onthou wel, ik speel met heel weinig OS en vaak geheel zonder en toch behoud ik mijn dorpen.
 
Bovenaan