Praathoek W69

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Lel dragonshield gerekt, gg ez

Was jammer genoeg niet zo. Vlammer was een makkelijk account, aangezien de frontspelers bizar slecht waren (desondanks een gigantische overmacht). Ik ging puur op delete omdat Sam, mijn enige safe zone op delete ging. Ik ga geen 24/7 deffen gg ez wp
 
Reactiescore
5.686
PIMP ken ik nog wel, qua naam althans.
 
Reactiescore
581
PIMP ken ik nog wel, qua naam althans.
Schijnt dat na het aan de stam overdragen van die account (Thorsten was al eerder weg gegaan), er continue andere spelers op zaten :) Een beetje (vergeef mij mijn taalgebruik) de hoer van W15 :D Met Waldorf en Stadler als pimp's als profiel pic.

Mijn account Swedish Chef (voorheen w visser) komt ook van die wereld. In de eindfase (zes maanden maar) nog een poosje hard op die account gespeeld en 1349 vijandige dorpen mee geedeld in een maand (maart 2013), voor dat hij geinternt werd. Elke dag 1500-2000 aanvallen met de hand wegsturen, als ik er nog aan denk :)

https://nl.twstats.com/nl15/index.php?page=player&id=177507&mode=conquer_periods
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.686
Schijnt dat na het aan de stam overdragen van die account (Thorsten was al eerder weg gegaan), er continue andere spelers op zaten :) Een beetje (vergeef mij mijn taalgebruik) de hoer van W15 :D
Er waren wel meer hoeren op w15 ;)
 
Reactiescore
1.283
Mooie post, maar het woord "Serverfout" zegt het al. Als ik dat aangeef, is het ook echt zo. Iedereen weet dat ik nooit excuses zoek als ik dorpen ga verliezen. Ik herinner me trouwens perfect wat er die dag gebeurde, ik ging deffen en ik werd vanwege classic geddost (niet als enige in de classic stam, dit kan je navragen aan Howlin). Mijn internet heeft er toen de hele dag uitgelegen, en dus heb ik weinig kunnen doen.

Jammer dat je mij daarvoor aanrekent trouwens, en nee, ik was niet actiever op W5. Alleen vanaf W18 werd ik actiever. W58 kon ik weinig aan doen, en we zijn toen ook maar op delete gegaan vanwege de delete van mijn buuraccount. (Itsofficial)

Als je mij aanrekent voor een massa vanwege een ddos aanval, wees blij en doe gerust. Ik heb dit vanaf het eerste moment aangegeven, dus het nu oprakelen is een beetje zwak score omdat ik je "stammies" of "co's" terecht wijs op hun onterechte ego's. Ze kunnen me beiden niet aan, zelfs samen niet. ;)

Ik ben volgens mij niet over de classic wereld begonnen? Ik heb nooit een classic bespeeld dus dat zou raar voor mij zijn om daarover te beginnen.
Ik had het puur over w58, en daar heb je zover ik weet geen DDOS aanval gehad of vernoemt. Ik kan mij hierin vergissen maar gezien je reactie van net was dat niet het geval.

Was jammer genoeg niet zo. Vlammer was een makkelijk account, aangezien de frontspelers bizar slecht waren (desondanks een gigantische overmacht). Ik ging puur op delete omdat Sam, mijn enige safe zone op delete ging. Ik ga geen 24/7 deffen gg ez wp

Grappig dat je dat aanhaalt, want tot nog geen maand ervoor hadden Jack en Schedel zo goed als 100% front gehad de hele wereld en kregen jullie beide accounts niet weggespeeld ondanks jullie overmacht van toen...

Dat vroeg ik mij dus ook gelijk af... W15, gestart als P.I.M.P... toen ik een PBG moest edelen, mijn account maar aan de stam gegeven (V.) die hebben er nieuwe spelers opgezet.

Ikzelf heb gespeeld op het account Rotspartij samen met Frank en Amirigo. Eerst in de stam Hypo en daarna na een stamswitch gemaakt te hebben in *MLP* gespeeld tot 16/18 miljoen punten. Toen was ons team er klaar mee en hebben wij het overgedragen aan een ander team.

Op het AF had ik toen als account xchipjessxx als ik mij niet vergis :)

Rick
 
Reactiescore
581
Ikzelf heb gespeeld op het account Rotspartij samen met Frank en Amirigo. Eerst in de stam Hypo en daarna na een stamswitch gemaakt te hebben in *MLP* gespeeld tot 16/18 miljoen punten. Toen was ons team er klaar mee en hebben wij het overgedragen aan een ander team.

Op het AF had ik toen als account xchipjessxx als ik mij niet vergis :)

Rick
Hebben we elkaar gemist :) Gestart en de eindfase gespeeld.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik ben volgens mij niet over de classic wereld begonnen? Ik heb nooit een classic bespeeld dus dat zou raar voor mij zijn om daarover te beginnen.
Ik had het puur over w58, en daar heb je zover ik weet geen DDOS aanval gehad of vernoemt. Ik kan mij hierin vergissen maar gezien je reactie van net was dat niet het geval.



Grappig dat je dat aanhaalt, want tot nog geen maand ervoor hadden Jack en Schedel zo goed als 100% front gehad de hele wereld en kregen jullie beide accounts niet weggespeeld ondanks jullie overmacht van toen...


Rick

Een DDos aanval is op je internet (dus ik had geen internet vanwege een DDos aanval die door een classic tegenstander was uitgevoerd). Ik hoop dat je het nu snapt.

Jij hebt het dan over de tijd van Vlammer in de vorige stam. Ik speelde toen niet op vlammer. Toen ik erop speelde waren jullie net de overmacht dacht ik. :p Ik heb W58 in totaal een 2-tal maanden gespeeld, en dat was enkel in Broken of echt het einde van Nova denk ik. Ik weet er de details oprecht niet meer van, maar ik heb Jack of schedel nooit aangevallen met een massa oid.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Juh, was heel vreemd. Ik kon echt niks meer doen terwijl ik wel "verbonden" was. Heel vreemde ervaring en heeft tot 's avonds 10uur geduurd ofzo.

Even een editje aan mijn vorige post. Zo te zien niets van waar, ook niet van die "zogezegde pm". Account Vlammer stond vanaf 16/04 op delete, en de veroveringen gebeurde op 17/04. Dat lijkt me nogal stug dan. Althans, ik heb Vlammer op delete gezet die dag, want Sam ging op delete. Als ik op TWstats kijk, zie ik dat het account niet op delete is gegaan en er dus iemand heeft gelogd, maar dat was ik zeer zeker niet :p

Die DDos is wel daadwerkelijk gebeurd tho, maar zo te zien niet toen.
 
Reactiescore
1.283
Ik moet helaas ook even terugkomen op mijn post. Het aantal overnames dat gedaan werd op de 17de was inderdaad toen je op delete was en er geen tegenstand was. Op de 16de ben je wel daarentegen al je eerste dorpen kwijtgeraakt terwijl je van te voren al verklaarde dat dit niet ging gebeuren.
Ik heb even op skype lopen terugzoeken voor de bewijzen :)

b76dee4c36f1589624cb33e2de92b317.png


Ik denk dat je de schrijfstijl van jezelf wel herkent waarin je zeer zeker van je zaak bent.

b71487c9436f97aabd09a8b14351ada7.png


Ik wist ook niet meer het precieze excuus dat je had gegeven, afgezien van het feit dat het een smoesje was.
Zie hierboven welke smoes je had gegeven op je dorpverlies om jezelf goed te praten.

dc94aea8bba94dd399b1ffd7ffcadc3e.png


De winst was niet hoog, maar op die dag dat je deffte gooide je letterlijk alles voor de edels dat je kan vinden. 20k LC stacks, 10k ZC stacks. Onze aanvaller van de dag was dan ook erg hoog. Dit had je maximaal nog een dag volgehouden en dan had je de troepen niet meer om ons af te stoppen en hadden we alsnog eroverheen gelopen.
Wij speelde namelijk wel duurzaam met onze troepen door constant edels te timen achter clears met minimale begeleiding waardoor wij nog meerdere dagen door konden gaan met onze edeltactiek zonder onze front off te verliezen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Je weet dat ik zo defte net omdat we op delete gingen toch? Vlammer was een verloren account. Dat wisten we maar al te goed. :p

Verder is snipen via mobiel niet altijd even handig in de wagen! Tevens mag je die 25k aan dorpjes best hebben van me. Dat boeit me geen flikker.
 
Reactiescore
1.283
Je weet dat ik zo defte net omdat we op delete gingen toch? Vlammer was een verloren account. Dat wisten we maar al te goed. :p

Verder is snipen via mobiel niet altijd even handig in de wagen! Tevens mag je die 25k aan dorpjes best hebben van me. Dat boeit me geen flikker.

Dat snap ik ook wel, maar wat je lijkt te vergeten is dat dit begon met jij die claimde defensief "gedomineerd" te hebben op meerdere werelden waar je ook 58 heb vermeld.
Iemand die domineert en daarbij ook nog eens claimed geen dorpen te verliezen en het daarna wel te doen. Dat vind ik toch wel een beetje een opgeblazen ego.

Ik wil zeker niet claimen dat ik beter kan deffen dan jij dat kan, ik kan zelf ook wel inzien dat je een sterkere deffer bent en meer ervaring ermee hebt. Daarentegen ben je meer iemand die "een dagje massa komt deffen" net zoals je op w60 ook een keer bij ons komt doen. Echter ben je vaak vrij snel daarna weer weg.

Daar waar andere "newgen" spelers zoals onder andere TAS/MM en Coruscant waar jij niet zo'n hoge pet van ophebt een stuk meer doorzettingsvermogen hebben en hele werelden meespeelt en niet enkel de midgame/endgame fase :)

En die 25k aan dorpjes waren daarentegen zeer zalig, al was het alleen al om je op je woorden te laten terugkomen:rolleyes:

Isidorus van Sevilla op W24. Zoek maar op als je toch van W24 bent. En dat ligt trouwens aan jou. Voor 64 heb ik op 59, 58, 52, 49, 47 defensief gedomineerd zowat.

Neem daar een paar classic bij en mn palmares komen al boven die van een doorsnee speler zoals jij.

Wat zegt 1000 aanvallen eruit gooien met 1C uberhaupt over skills? Man man man, newgen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Bweh. Over mijn doorzettingsvermogen klagen is vrij passé to be fair. Ik ben een deffer; ik def dus. Ik ga geen accountjes opbouwen als het niet mijn account is.

Voorbeeldje: op 62 werd ik gevraagd om te deffen, ik defte en dat was het. Ik word niet gevraagd als ‘offensieve co’ of wat dan ook, en dat weten mensen.

Wat je wel kan verwachten is ik, volledig gemotiveerd, om idioten weg te spelen of te kloten door ze niet te laten slapen oid. Mijn doorzettingsvermogen zal altijd groot zijn als de situatie zich daarnaar gedraagt. Daar weet jij bijster weinig over to be fair.
 
Reactiescore
1.283
Bweh. Over mijn doorzettingsvermogen klagen is vrij passé to be fair. Ik ben een deffer; ik def dus. Ik ga geen accountjes opbouwen als het niet mijn account is.

Voorbeeldje: op 62 werd ik gevraagd om te deffen, ik defte en dat was het. Ik word niet gevraagd als ‘offensieve co’ of wat dan ook, en dat weten mensen.

Wat je wel kan verwachten is ik, volledig gemotiveerd, om idioten weg te spelen of te kloten door ze niet te laten slapen oid. Mijn doorzettingsvermogen zal altijd groot zijn als de situatie zich daarnaar gedraagt. Daar weet jij bijster weinig over to be fair.

Dat mag je vinden, ik ben je dan ook niet op veel werelden tegengekomen. Ik baseer mijn mening op de korte ervaringen met je op wereld 58 en wereld 60 (toen je inviel bij Initium Novum). Op basis van die prestaties is mijn mening gebaseerd, op andere werelden geloof ik wel dat je langere/betere prestaties heb neergezet.

Ik twijfel er niet over dat ik je vast weer een keer tegenkom aan het front. Ben benieuwd hoe je het zou doen tegen een massa die door TAS of een Schedel is opgezet. De laatste twee werelden heeft niemand een massa kunnen stoppen van TAS.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Nou komt misschien wel deze wereld. Zal ik meteen de eerste zijn toch?
 
Reactiescore
5.686
Mocht nog iemand een goede netflix serie zoeken, Fariña is een echte aanrader.
 
Bovenaan