Het einde van Vitality in de huidige wereld.

Reactiescore
3.540
Het is toch echt bijna altijd hetzelfde. Dan komt er een beetje tegenstand aan en dan gaan ze op delete.

Als je tegenstand wilt moet je niet naar een stam gaan of in een stam zitten die alle uitdaging uit de weg gaan. Dus kappen met zeuren.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Jannes krijgt 2 dagen geen aandacht dus besluit maar te roepen dat Class alle uitdaging uit de weg ging. Nice.
 
Reactiescore
1.089
Als je tegenstand wilt moet je niet naar een stam gaan of in een stam zitten die alle uitdaging uit de weg gaan. Dus kappen met zeuren.

Jij en firedrakan hebben de ban op JB expres opgelopen zodat je niet gerekt zou worden. Je bent alle uitdaging uit de weg gegaan.
Pawn is gaan runnen bij de eerste aanvallen, zijn de uitdaging uit de weg gegaan. VIT speelt met 30 accounts, full deff, en stoppen vanwege de edelhalvering, zijn alle uitdaging uit de weg gegaan.

Op welk vlak komen deze 4 statements met elkaar overeen? Jij mag kiezen, A slaat nergens op of B is de volledige waarheid.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74569

Guest
Jij en firedrakan hebben de ban op JB expres opgelopen zodat je niet gerekt zou worden. Je bent alle uitdaging uit de weg gegaan.
Pawn is gaan runnen bij de eerste aanvallen, zijn de uitdaging uit de weg gegaan. VIT speelt met 30 accounts, full deff, en stoppen vanwege de edelhalvering, zijn alle uitdaging uit de weg gegaan.

Op welk vlak komen deze 4 statements met elkaar overeen? Jij mag kiezen, A slaat nergens op of B is de volledige waarheid.

Als ik me juist herinner stopte VIT niet door de edelhalvering maar omdat zij afzonderlijk de tijd niet hadden om tegen een groep te spelen die 5 spelers per account hebben en zo constant online kunnen zijn. Verbeter me als ik het hier fout heb.
 
Reactiescore
1.075
Heh, sinds wanneer is Class zo overbemand dan?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ja dat Class ophemelen met de zieke activiteit en de pro's is begonnen bij Jannes en is lekker aangeslagen. Nu de wereld toch voorbij is kan ik je vertellen dat elk account 1 of 2 actieve spelers heeft en er echt idioot veel fout is gegaan binnen Class. Als stammen een beetje kunde maar vooral lef hadden, had je Class vrij erg kunnen laten bloeden.
 
Reactiescore
1.089
Als ik me juist herinner stopte VIT niet door de edelhalvering maar omdat zij afzonderlijk de tijd niet hadden om tegen een groep te spelen die 5 spelers per account hebben en zo constant online kunnen zijn. Verbeter me als ik het hier fout heb.

Mijn reactie kan natuurlijk met een korreltje zout genomen worden. Ik probeerde alleen JB duidelijk te maken dat zijn one-liners nergens op slaan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
1 actieve speler op Bananass, 2 op Aes, 1 op Chloro en de andere teams zijn noobs.
 
Reactiescore
259
Ik was wel actief op mysterious maar kon er vrij weinig van ;( gelukkig niemand die het zag
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Aan VIT, zorg dat je gewoon reguliere werelden gaat spelen, daar hoef je minder activiteit voor te hebben. Daarnaast een beter beleid voeren, al had het hier waarschijnlijk niet veel uitgemaakt.

Anyway, gefeliciteerd Class, al denk ik niet dat het de meest bevredigende winst is. Ik startte hier voor de lol, solo. Nu weet ik ook gelijk weer waarom classics niet mijn ding zijn, het is te intensief qua snelheid en daarmee activiteitsdruk (naar mijn smaak). Niet dat ik overigens actief hoefde te zijn in mijn rim, maar een front solo doen gedurende een zomer dat je zelf 7x een week weg bent, zou volstrekt kansloos geweest zijn. Daarnaast zijn de aspecten die ik het leukste vind; diplomatiek, communicatie en propaganda nauwelijks aanwezig. Dit vooral doordat de werelden dusdanig klein (en kort) zijn waardoor de hoeveelheid spelers, p&p'ers en stam ook marginaal zijn. Voor mij geen volgende classic meer. Succes met de volgende :smile:
 
Reactiescore
1.018
. Daarnaast een beter beleid voeren, al had het hier waarschijnlijk niet veel uitgemaakt.
Niet zo zwartgallig joh, ik denk dat oprecht het ophemelen op het af een rol heeft gespeeld in het ontzag dat de stammen tov class toonden
 

Deleted User - 487958296

Guest
Vergeet niet dat we alle uitdaging uit de weg zijn gegaan :boer:
 
Reactiescore
460
Als ik me juist herinner stopte VIT niet door de edelhalvering maar omdat zij afzonderlijk de tijd niet hadden om tegen een groep te spelen die 5 spelers per account hebben en zo constant online kunnen zijn. Verbeter me als ik het hier fout heb.
Als jullie wat meer offensief deden hadden we een totaal andere classic gezien.
De dag van de massa op jullie was vgm zelfs de enige dag dat er op elk account iemand beschikbaar was om te offen. Ofja voor Remine hebben we zelf een externe speler moeten zoeken en op mysterious is er ook iemand overgestapt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
En de eerdere aanval grotendeels via vv's gegaan, wat ook een ramp was met het sturen op bepaalde fronten van de acc's die vv deden.
 
Reactiescore
3.540
Jij en firedrakan hebben de ban op JB expres opgelopen zodat je niet gerekt zou worden. Je bent alle uitdaging uit de weg gegaan.
Pawn is gaan runnen bij de eerste aanvallen, zijn de uitdaging uit de weg gegaan. VIT speelt met 30 accounts, full deff, en stoppen vanwege de edelhalvering, zijn alle uitdaging uit de weg gegaan.

Op welk vlak komen deze 4 statements met elkaar overeen? Jij mag kiezen, A slaat nergens op of B is de volledige waarheid.

Het enige waarin ik mij kan vinden is dat Pawn uitdaging uit de weg is gegaan. Voor het overige zie ik het toch anders. Ik heb trouwens Class nergens extreem zitten ophemelen, heb gezegd ze veel actiever en beter zijn dan eender welke andere stam, veel ervaring hebben en al meerdere classics gewonnen hebben. Die adelbrieven kon ik niet voorleggen bij andere stammen. Tevens Class bij uitstek de topfavoriet genoemd niet omdat Class goddelijk goed is maar omdat het verschil met de vijand zo groot was (de vijand was mss zo slecht).
 
Bovenaan