Golden Awards

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Maak je maar niet druk, Laurens komt vanzelf een hopeloos account deffen. Hoe arrogant hij ook is, hij doet t toch maar weer bijna elke wereld.. Als er maar genoeg incs zijn.
 
Reactiescore
634
W5 volle seconden + boerlimiet op 36k. Daar had jij na de eerste blitz al weggeweest. Dat is het verschil kuikentje.

Dus ......????
Had de tegenstander enkel boer limiet van 36k ?.
Jij wilt iets vergelijken wat totaal niet relevant is.

Kom daarom met iets aanzetten, wat relevant is......
 

DeletedUser74418

Guest
Even los van de discussie wie welke wereld(en) heeft gewonnen en wie grootste Ego heeft.

W65 waren er ook enkele spelers die aangaven dat huidige werelden niet zoveel voorstellen.
Zelf hadden ze W2 bv gespeeld en zien zichzelf als iets aparts.

Nu ene @dragonshield3 die W5 had gespeeld en W5 iets als aparts ziet.
(Terwijl W69 veel aparter is, hier kunnen accounts zomaar even dorpen inkopen en mag je met achterstand tegen hun strijden)

Ik zie het als een spelers die 69-5 = 64 werelden ervaring op heeft kunnen doen en mocht hij W69 spelen en ver bovenuit moeten steken (met al zijn opgedane ervaring).

Mocht je gestopt zijn met TW of W69 niet spelen, snap ik de inbreng sws niet.
Zelfde gedoe met de AF bende die ook vaak verwezen naar de eerdere werelden waar ze gespeeld zouden hebben en huidige werelden de accounts als Noobs bestempelen.

Snap daarom dus niet waarom er op AF "stoer" wordt gedaan en niet IG komen meespelen en laten zien hoe het echt moet.

Moet zeggen dat ik het hier niet oneens mee ben, maar kan nogsteeds niet begrijpen hoe je het niet doorhebt dat je zelf de allergrootste wannabe op het w69 forum bent :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Dus ......????
Had de tegenstander enkel boer limiet van 36k ?.
Jij wilt iets vergelijken wat totaal niet relevant is.

Kom daarom met iets aanzetten, wat relevant is......

Dit antwoord toont al aan wat voor godverdomse noob je eigenlijk bent.

Zoek anders even op wat boerlimiet betekent, ruknoob.
 
Reactiescore
331
De ervaringen die ik met haar had waren altijd positief (dat ik dit zeg zal zelfs haar verbazen), dus dats mijn mening.
 
Reactiescore
634
Je kan zo hoog of laag springen als je maar wilt.
Het blijft onzin.

Hetgeen wat de tegenstander had, had jij ook en daar pas je je speelstijl op aan.
Zelfde met werelden met ridder - kerk - toren of .......

Kom daarom niet op AF held uithangen, maar IG laten zien wat je ware kunde zijn
 
Reactiescore
1.037
Je kan zo hoog of laag springen als je maar wilt.
Het blijft onzin.

Hetgeen wat de tegenstander had, had jij ook en daar pas je je speelstijl op aan.
Zelfde met werelden met ridder - kerk - toren of .......

Kom daarom niet op AF held uithangen, maar IG laten zien wat je ware kunde zijn
Oh, want dat doet hij nooit wil je beweren?
 
Reactiescore
331
Ja man

Zat in O² toen, ten tijde van EQUI enzo
 
Bovenaan