Top & Flop stammen

DeletedUser79447

Guest
Sorry, maar ik vind je nu echt heel erg grappig. Als je dat ziet als een CF is alles een CF. De enige twee waar ik enigzins in kan komen zijn die twee achter jouw eerste lijn, en die zijn zelfs nogal discutabel vanwege de dorpen die hij er omheen heeft liggen.

Die van .RawR is wel een CF, maar de rest echt niet...

Zo is het ook beoordeeld toentertijd met de mb cf kwestie bij Lemon, toen kwam Lemon en Jannes ook over die cf's en die zijn ook netjes afgestaan. Toch komisch, als NEO iets doet, is het altijd een cf, doet Chess hetzelfde, is het geen cf.

Maarja, stabbers als Vybz die een NAP schend en zich in de safe van NEO laat internen mag natuurlijk ook allemaal.
 

DeletedUser77843

Guest
Dat het erna was, eens.
Maar buiten de cf die is teruggegeven wat aardig was, zijn er aan chess zijde op dit koment 6 gepakt.

Ook de intern van vybz is discutabel. Stabt Haico door tijdens de NAP ineens aanvallen te sturen. Daarna internt worden door chess, niet echt sjiek, al is dat de laatste week het juiste zinnetje aan jullie kant, niet sjiek.

Wat ben jij toch een duts zeg
Chess speelt niet chic, maar jullie zitten zagen dat we TBN aanvallen, ik zeg dat het genoeg is aan de stam en zeg af om 300 meer clears op TBN te sturen om daarna zelf edels te krijgen bij de massa op ons. Enorm chic man, wat een topstam is NEO toch...
Ook ontwijk je gewoon wat ik zeg over het voorval, en ga je debiele dingen erbij halen zoals de "stab" van vybz die zelf aanbood om de trein te blocken.
Soms vraag ik me echt af of je je eigen praatjes gelooft
 
Reactiescore
1.454
Zo is het ook beoordeeld toentertijd met de mb cf kwestie bij Lemon, toen kwam Lemon en Jannes ook over die cf's en die zijn ook netjes afgestaan. Toch komisch, als NEO iets doet, is het altijd een cf, doet Chess hetzelfde, is het geen cf.

Maarja, stabbers als Vybz die een NAP schend en zich in de safe van NEO laat internen mag natuurlijk ook allemaal.

En iemand kruipt weer in de slachtoffer rol. Dit zijn gewoon domweg geen CF’s en ik betwijfel of iemand dit anders zou zien die er objectief naar kijkt...

Daarnaast moet je niet zielig gaan doen want ik geef toch aan dat die van RawR inderdaad een CF is, waarna er wordt gezegd dat alleen NEO het fout kan doen terwijl ik letterlijk het omgekeerde zeg.

Ook moet je ophouden met Vybz bij elk gesprek die je een beetje moeilijk wordt te betrekken. Ten eerste omdat dat netjes is opgelost en hij zelfs met een meer dan net aanbod kwam (eigen trein blocken). Ten tweede omdat iedereen wel door je foutieve argumentatie heen kan kijken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Hoewel ik het wel eens ben met Roy dat in ieder geval drie dorpen CF"s zijn, hebben we (HcA) geen zin in het gezeur wat het met zich mee zal brengen. Zullen die dorpen toch binnenkort wel overnemen :engel:.

I rate the optimism :p
 

DeletedUser77843

Guest
Tof dat jullie geen zin hebben in gezeur, maar toch moeten jullie het is opbrengen...
536|548 is door nelis geïnternd van hun mb maar daar hoorde je ons een maand geleden niet op het af over zeuren
542|536 is door een Neo mb als barb in ons cluster genomen maar dat vonden ze ofc geen cf dus pakte TBN dat gewoon over en wou er niks van horen.
Als dit volgens jullie geen cfs zijn dan moet ik is dringend op zoek naar een site voor oogartsen voor jullie denk ik
Wij hoeven hierover niet op het af te komen zeuren, maar als Roy toch echt wil beginnen over cfs die chess zou hebben gepakt dan eerst is naar jezelf kijken
 

DeletedUser79447

Guest
542|536 is door een Neo mb als barb in ons cluster genomen maar dat vonden ze ofc geen cf dus pakte TBN dat gewoon over en wou er niks van horen.

Deze ligt vanuit west en oost gezien bij TBN zijn cluster, vanuit zuid en noord in Lemon zijn cluster. Het is een discutabel dorp, dat ben ik helemaal met je eens. Maar het is geen dorp achter een linie van beide.
 
Reactiescore
603
Als je alle regels strict neemt, zoals met Jannes besproken en overeengekomen:



Daarbij Rawr,

570|576

Die is gepakt op het front van Haico en dat mag dus ook niet want het is geen directe chess speler:)
6cd32a14383c173cb25f3ba5d7724246.png


Uhhh.. Met de verklaring zou ik 0 dorpen van Vybz mogen pakken o_O ik zie hier geen cf in omdat het niet in het cluster van Haico noch AATP ligt.
 
Reactiescore
278
Niet overdrijven he, de NAP tussen Haico en Vybz dateert al van erg lang geleden, beide zijn de pm's zelfs al kwijt wegens automatisch verwijderd door TW. Vervolgens valt Vybz, Haico aan (naar zijn zeggen vergeten) dit was 1 trein op dorpen die hem (al dan niet door NEO beloofd werden, maar opeens een ander NEO lid ging edelen), toen hij herinnerd werd aan de NAP bood hij zelf aan zijn eigen trein te blokken. Tot zover de mega stab van Vybz, je mag dingen best in de context plaatsen.

De cf's van bolletje zijn geen cf's, 1 tje was overduidelijk wel een CF en deze hebben we dan ook afgestaan aan NEO. De cf van jutlord is overduidelijk foutief ge edeld en dit voor alle dingen die jij opsomt maar hier word niets aan gedaan.

Waarom kan NEO niet gewoon zoals wij deden een dorp vrijwillig leeg zetten omdat het overduidelijk in andermans cluster ligt.

Dit is onzin. Ik speel niet meer, maar die NAP is er misschien nog niet eens een maand. Weet niet wat jij lang vindt, maar dit valt erg mee.
 

DeletedUser79447

Guest
Chess,

Spreek jullie rim maatjes uit de stam MK en LOA even aan over katagebruik.

Ja, we weten dat jullie in contact staan met Sarab etc en dat er dingen in jullie stam zijn besproken hierover.

Alvast bedankt.
 

DeletedUser79340

Guest
Chess,

Spreek jullie rim maatjes uit de stam MK en LOA even aan over katagebruik.

Ja, we weten dat jullie in contact staan met Sarab etc en dat er dingen in jullie stam zijn besproken hierover.

Alvast bedankt.


KATA ??? vanaf je rim ???
 
Reactiescore
3.536
Chess,

Spreek jullie rim maatjes uit de stam MK en LOA even aan over katagebruik.

Ja, we weten dat jullie in contact staan met Sarab etc en dat er dingen in jullie stam zijn besproken hierover.

Alvast bedankt.

Er is contact geweest van hun naar ons en daar stopt het dan ook, dit is al enige tijd geleden. Worden geen vv's gedraaid nooit gebeurd zelfs bij mijn weten, geen samenwerking in geen enkel opzicht.

Dus als je wat van hun wilt moet je bij hun wezen en niet bij ons.
 
Reactiescore
603
N.E.O moet het wel hebben van de beschuldigingen en assumpties ipv de feiten :rolleyes:
 
Reactiescore
603
Bovenaan