Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser80398

Guest
Haha, stiekem moet ik hier wel een beetje om lachen.

Zelfs het argument: Heel de wereld tegen Maai proberen jullie op deze wijze zelfs om te draaien. Feiten na deze dag: Tranquillo vs. AX, GOT, XII en 1/2. Waarbij de rol van Gendry zeer discutabel is.
Jullie willen het woord stab niet in de mond nemen, dus dat zal ik ook achterwege laten. Wel is het zeer opvallend dat gedurende de periode van Snow, gezamenlijk met Ciao gesproken is over: Het aanvallen op AX, het wegbashen van Paint, en wederzijdse hulp konden we altijd vragen en verwachten. Nog geen 2 weken geleden kwam er een aanval vanuit Snow op Ciao. Na jou bericht te hebben wat dit te betekenen had, gaf je aan dat dit uiteraard een fout was. En niet weer zou gebeuren.

We kennen allemaal het vervolg...

Op z'n minst had je na de fusie met AX een berichtje kunnen doen dat de verstandhoudingen tussen Ciao en Gendry anders zullen worden/zijn. Maar blijkbaar hebben wij een andere visie op fatsoensnormen.

Daarnaast is er afgelopen weken vanuit Ciao nog contact met GOT geweest. Daarin kwam een NAP naar voren. Die eigenlijk sinds de start van de wereld van kracht is geweest, maar afgelopen weken nogmaals is benadrukt.
Tot mijn grote verbazing heeft AX zelfs GOT weten om te praten om volgas op Tranquillo clears te gooien + edels en geen waarde aan afspraken moeten hechten.

Héél chique.

De aanname dat je hier doet dat AX de stam GOT heeft omgepraat klopt niet helemaal.
De stam GOT, naja eigenlijk gaat het hier maar om 1 speler heeft zelf aangeboden om mee te helpen.
Dus de schuld hier bij ons liggen is dan wel weer erg makkelijk hé?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wel lief dat Maai een enemy stacked en VV voor hen draait. Of het was natuurlijk onzin dat jullie zoveel enemies hebben en jullie hebben wel degelijk de Bg’s die in de ‘complottheorien’ besproken werden.

Amicus meus, inimicus inimici mei ;)
 

DeletedUser78680

Guest
Ax helpt dan ook een hele stam en ontkent het vervolgens. Zoiets van wie de bal kaatst kan hem terug verwachten? :D
 

DeletedUser80398

Guest
Ik heb helemaal niks ontkent hoor, zoals jij weet heb ik het zelfs toegegeven ook.
Er is 1 speler geweest die anders aankondigde, maar die heeft niet vanuit AX gesproken.
 
Reactiescore
63
De aanname dat je hier doet dat AX de stam GOT heeft omgepraat klopt niet helemaal.
De stam GOT, naja eigenlijk gaat het hier maar om 1 speler heeft zelf aangeboden om mee te helpen.
Dus de schuld hier bij ons liggen is dan wel weer erg makkelijk hé?

Dan heeft die speler de Stab gepleegd. Maar dat jullie hier graag gebruik van maken getuicht niet van fair play
 
Reactiescore
63
Als dergelijke afspraken al vanaf het begin van de wereld gelden, zal rond eind mei begin juni zijn geweest, zou je zeggen dat dat wel bekent is bij jullie :p of heb ik jullie nu een beetje overschat? :rolleyes:
 

DeletedUser80918

Guest
Ax helpt dan ook een hele stam en ontkent het vervolgens. Zoiets van wie de bal kaatst kan hem terug verwachten? :D

Pablootje, je begint langzaam lachwekkend te worden. Vooral omdat jullie ook al de hele tijd zaken ontkennen die gewoon waarheid blijken te zijn. Je doet precies hetzelfde als AX, ontkent het net zo als AX, doet alleen een stukje arroganter op het forum en mist een stukje zelfbesef om dit in te zien.

Dat jullie keihard schreeuwen betekend niet dat het ook maar enigszins de waarheid bevat wat jullie zeggen. Jullie schreeuwde ook keihard dat er geen betrekkingen waren met TiP en geen betrekkingen met Ciao, dat er geen recruits uit die hoek gingen komen. En kijk nu wat er gebeurd is. Is niet erg hoor, dat is het spel, maar ga dan niet klagen dat AX ''het ontkent'' terwijl jullie zelf een hele reeks aan onterechte ontkenningen hebben gepost.
 

DeletedUser80398

Guest
Het maakt mij verder ook niet uit dat het gebeurd, is nou eenmaal een onderdeel van het spel.
Vind het alleen wel grappig dat Maai om sommige zaken heel het AF vol spamde en het vervolgens zelf ook doen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Het maakt mij verder ook niet uit dat het gebeurd, is nou eenmaal een onderdeel van het spel.
Vind het alleen wel grappig dat Maai om sommige zaken heel het AF vol spamde en het vervolgens zelf ook doen.

Ben ik het ook mee eens hoor, daar niet van :)
 

DeletedUser80918

Guest
Het maakt mij verder ook niet uit dat het gebeurd, is nou eenmaal een onderdeel van het spel.
Vind het alleen wel grappig dat Maai om sommige zaken heel het AF vol spamde en het vervolgens zelf ook doen.

Precies dit, dat is het enige punt. En dan zelf ook nog moord en brand schreeuwen als er enige hypocrisie in iemands post naar voren komt, terwijl ze zelf steevast eerst klagen en dan kopieëren. Om nog maar te zwijgen van de zaken waar Maai zelf het slechte voorbeeld gaf, door andere gekopieerd werd en toen alsnog zelf ging klagen...
 

DeletedUser78680

Guest
Pablootje, je begint langzaam lachwekkend te worden. Vooral omdat jullie ook al de hele tijd zaken ontkennen die gewoon waarheid blijken te zijn. Je doet precies hetzelfde als AX, ontkent het net zo als AX, doet alleen een stukje arroganter op het forum en mist een stukje zelfbesef om dit in te zien.

Dat jullie keihard schreeuwen betekend niet dat het ook maar enigszins de waarheid bevat wat jullie zeggen. Jullie schreeuwde ook keihard dat er geen betrekkingen waren met TiP en geen betrekkingen met Ciao, dat er geen recruits uit die hoek gingen komen. En kijk nu wat er gebeurd is. Is niet erg hoor, dat is het spel, maar ga dan niet klagen dat AX ''het ontkent'' terwijl jullie zelf een hele reeks aan onterechte ontkenningen hebben gepost.

Gendrytje je bent wat op je tenen getrapt door onze actie van gister lijkt het. Denk om je hartslag ;)

Als jij mij even kunt vertellen waar IK zeg dat wij niks van Tip/Ciao zullen recruiten dan mag je me lachwekkend noemen. Daarnaast wat heb ik ooit ontkend?
 

DeletedUser80918

Guest
Gendrytje je bent wat op je tenen getrapt door onze actie van gister lijkt het. Denk om je hartslag ;)

Als jij mij even kunt vertellen waar IK zeg dat wij niks van Tip/Ciao zullen recruiten dan mag je me lachwekkend noemen. Daarnaast wat heb ik ooit ontkend?

Van welke actie moet ik op mijn tenen getrapt zijn? Dat mijn random ongetimede treintje midden op de dag geblockt werd? Want verder hebben jullie mij weinig in de weg gelegd gister? Geloof dat jullie boze PM's stuurde en het AF opzochten dus als iemand op de tenen getrapt was....

Tweede deel ga ik niet eens op in. Als je wilt dat we voortaan kijken naar welk account iets zegt ipv welke stam dan mag je dit eerst in Maai zelf communiceren. Nog zo'n voorbeeldje waar iets blijkbaar alleen relevant is als Maai het lijdend voorwerp is en niet als jullie zelf selectief aan het AF-bashen zijn.
 

DeletedUser78680

Guest
Van welke actie moet ik op mijn tenen getrapt zijn? Dat mijn random ongetimede treintje midden op de dag geblockt werd? Want verder hebben jullie mij weinig in de weg gelegd gister? Geloof dat jullie boze PM's stuurde en het AF opzochten dus als iemand op de tenen getrapt was....



Tweede deel ga ik niet eens op in. Als je wilt dat we voortaan kijken naar welk account iets zegt ipv welke stam dan mag je dit eerst in Maai zelf communiceren. Nog zo'n voorbeeldje waar iets blijkbaar alleen relevant is als Maai het lijdend voorwerp is en niet als jullie zelf selectief aan het AF-bashen zijn.

Boze Pms juist.... Wij leggen alleen even op het AF neer dat je niet aan Fair-Play doet. Zo weten jou vijanden waar ze aan toe zijn.


Maar dat is toch precies het doel van het AF? als je wil dat een stam op 1 mening staat laat dan 1 iemand uit de stam een bericht posten en voer anders even een stemming uit of het zo correct word verwoord?

Ieder lid denkt binnen een stam op een bepaalde manier ergens over. Ik zal ongetwijfeld wat anders zeggen als bijv Colla/Aod. Dat is toch het mooie van het AF :)?

Klein voorbeeldje over Draggy. Die gebruikt kata's en noemt het een tacktiek. Heb ik Ax hier mee aangevallen? neen enkel gezegd dat het triest is dat er niets aan gedaan word. Maar het is toch zeker wel een persoonlijke aanval op Draggy ;)
 
Reactiescore
972
Gendry'tje toch, neem een snickers als je trek hebt. De frustratie druipt er vanaf bij je, zowel op het AF als IG. Ik begin het een beetje aandoenlijk te vinden.

Verder jullie met je zogenaamde hypocrisie. Wij hebben sinds wij Tranquillo daadwerkelijk geholpen hebben altijd ontkent dat we samenwerkten, omdat we dat tot op de dag van eergister niet hebben gedaan. Vanaf dat de eerste OS liep, hebben wij noch op het AF, noch IG ook maar iets van samenwerking ontkent. Tot zover het verschil met AX, dat structureel op het AF ontkende dat er samenwerking was, tot ik met bewijzen kwam dat het wel zo was. Pas toén werd inderdaad door Diepvries toegegeven, maar niet eerder, en zie daar het verschil. Maai en AX zijn op geen enkele manier te vergelijken. Maar dat is natuurlijk vrij logisch, met het korte-termijn denken wat heerst binnen AX ga je nooit een wereld winnen en zorgt zelfs voor onenigheid onder de eigen leden. Kan nooit lang goed gaan, daar in het Westen.
 

DeletedUser80398

Guest
Structureel ontkennen op het AF is gebeurd door 1 speler en niet door heel AX. Gelukkig nog niet eerder aangegeven. :rolleyes:
Ik heb het toegegeven omdat het eerder niet relevant was en toen ik een post had geplaatst ik pas op het AF het hele verhaal heb gelezen.
Maar als jullie bij Maai je zoveel beter voelen in jullie doen en laten moeten jullie dat vooral lekker vast houden.
Maar ik blijf het hypocriet vinden.
 
Bovenaan