19/8 Roll-back NL69

Reactiescore
2.489
00:00:01 om exact op de seconde precies te zijn :) (hij kan in principe een paar seconden afwijken)
 

DeletedUser79415

Guest
en al 1 iemand is de Sjaak met aankomst 00;00;00 xD. (not me)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Neen, net nog iets meer traantjes dan setbacks!
 

DeletedUser79415

Guest
Oehh dat is indd enorm vervelend mag je er weer 700 bbs in klikken , rip
 
Reactiescore
2.489
update 20/8 11:42 -
Alle premium inzettingen die niet correct vergoed waren zijn dit inmiddels ook. Mocht je alsnog verloren premium punten hebben aarzel niet een supportaanvraag in te sturen.
 
Reactiescore
2.489
Update 20/8 15:21
- De Event-Ranglijst valt helaas niet te herstellen. Personen die hiervoor een ticket ingediend hebben zullen gecompenseerd worden.
- De vlaggen waren ogenschijnlijk gemaakt te zijn maar zijn dit uiteindelijk niet. Aangezien we hier met corrupte data te maken hebben kunnen we dit ook niet zomaar oplossen en moet dit uitvoerig en gedetailleerd bekeken worden. Helaas betekent dit dat de vlaggen dus nog een tijdje in 'limbo' zullen verkeren.

We sluiten hierbij dus deze case ook af. Het nog lopende issue met vlaggen zullen we individueel met de spelers verder opvolgen van zodra onze ontwikkelaars ons meer informatie bezorgen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
 
Reactiescore
766
Update 20/8 15:21
- De Event-Ranglijst valt helaas niet te herstellen. Personen die hiervoor een ticket ingediend hebben zullen gecompenseerd worden.
- De vlaggen waren ogenschijnlijk gemaakt te zijn maar zijn dit uiteindelijk niet. Aangezien we hier met corrupte data te maken hebben kunnen we dit ook niet zomaar oplossen en moet dit uitvoerig en gedetailleerd bekeken worden. Helaas betekent dit dat de vlaggen dus nog een tijdje in 'limbo' zullen verkeren.

We sluiten hierbij dus deze case ook af. Het nog lopende issue met vlaggen zullen we individueel met de spelers verder opvolgen van zodra onze ontwikkelaars ons meer informatie bezorgen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Waarom worden alleen personen die een ticket hebben gestuurd gecompenseerd, iedereen stond toch op die ranglijst? Ikzelf heb bijvoorbeeld geen moeite genomen om een ticket te sturen om mijzelf tijd/moeite te besparen, maar ook om jullie tijd/moeite te besparen? Daar ben je dan nu de dupe van omdat je niet over alles een ticket stuurt en er gewoon vanuit gaat dat jullie het netjes proberen op te lossen? Of begrijp ik dat verkeerd?

Veel vragen, weinig antwoorden, ik weet het..
 
Reactiescore
2.489
Waarom worden alleen personen die een ticket hebben gestuurd gecompenseerd, iedereen stond toch op die ranglijst? Ikzelf heb bijvoorbeeld geen moeite genomen om een ticket te sturen om mijzelf tijd/moeite te besparen, maar ook om jullie tijd/moeite te besparen? Daar ben je dan nu de dupe van omdat je niet over alles een ticket stuurt en er gewoon vanuit gaat dat jullie het netjes proberen op te lossen? Of begrijp ik dat verkeerd?

Veel vragen, weinig antwoorden, ik weet het..

Er is gisterenavond expliciet gevraagd een ticket aan te maken zodat we de omvang in kaart kunnen brengen. Ik begrijp dat je niet de moeite genomen hebt en je kan andere spelers die dat wel gedaan hebben dankbaar zijn. Op basis van deze info die we gekregen hebben (en het aantal) is er besloten dat nadat we op de hoogte waren dat het probleem niet te verhelpen was extra compensaties voor uit te delen. We hebben geen overzicht wie er wel/niet actief meegespeelt heeft met de events en limiteren dus de compensatie enkel tot de personen die een ticket indienen.

Het staat je vrij nu alsnog een ticket in te dienen.
 
Reactiescore
634
Mod Team heeft het druk genoeg gehad.

Zal daarom maar niet verklappen dat je per ingediende Ticket 1000 dukaten kan krijgen tot max 5000 dukaten voor 5 tickets.
Zou anders unfair zijn en de druk van Support niet verlichten :)
 
Reactiescore
579
Het staat hem ook vrij om dat niet te doen. Mag hij alleen niet (meer) zagen. Ik heb ook 300pp (2x inhuren x 50PP en tenminste 2x de troepen genezen x 100PP) in het evenement gestoken, maar daar ga ik geen moeite voor doen. Ik speel ook niet verder op deze wereld en heb niets aan InGame, alleen op deze wereld geldig, zijnde compensaties.
 
Reactiescore
634
Je hebt een punt en uiteindelijk is het jouw keuze.

De tickets zijn nodig om de omvang van de schade te bekijken en te inventariseren zodat ik tegen InnoGames kan zeggen we hebben x spelers die last hebben van

Maar gisteren werd er nadrukkelijk gevraagd om Tickets te sturen.
Als er meerdere spelers gehoor hadden gegeven aan deze oproep.
Zou er wellicht meer bij Inno los gekregen zijn.

Nu moet iedereen het maar met 5.000 dukaten doen, terwijl de PP die erin gestoken is, foetsieeeee, weg zijn.
Terwijl meeste al met de ranking +5000 dukaten gekregen zouden hebben.
 
Reactiescore
579
De compensatie is ook ondermaats, zeker als je veel in het evenement gestoken hebt.

Mijn eerdere reactie was er overigens eentje t.a.v. Duckjes laatste zin:

Het staat je vrij nu alsnog een ticket in te dienen.

En niet op jouw post ;)
 

DeletedUser80042

Guest
Wij hebben 2 vlaggen van aanvalssterkte kwijt van level 7, en 1 vlag van muntkosten verlagen level 8 kwijt door de roll-back en wat krijgen wij "ter compensatie"... 3 vlaggen. Een verdedigingsvlag van level 3 en 5 en een vlag van geluk level 4. dan speel je al 6 jaar om die vlaggen te krijgen en is gewoon om bij te schreeuwen. Fijne start van september TW!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
579
Meen je dat? Ik moet er niet aan denken, dat ik mijn mooiste/hoogste vlaggen zou kwijtraken en dan een simpel vlaggenpakket er voor in de plaats zou krijgen (van 100PP). Dat kan dan wel ergens in hun voorwaarden staan, dat ze geen compensatie hoeven te bieden bij technische storingen, overmacht situaties etc. Maar persoonlijk zou ik helemaal over de zeik gaan... niet dat, dat helpt uiteraard.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Vind het vooral vrij frappant dat ze niet ergens in hun systeem bepaalde vlaggen kunnen tracken en kunnen constateren dat er wel degelijk een vlag verdwenen is.
 
Bovenaan