Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser77755

Guest
is ook niet moeilijk, denk dat jij nog ver onder degene hangt die niet eens een AF-account hebben ...
 

DeletedUser81014

Guest
Helaaa, rustig hé ^^

Neen ze willen jullie nog de kans geven om jullie mening te uiten, zonder dat dat weerlegd wordt :D
Ze merken ook dat na m'n tussenkomt het hele gebeuren al teniet gedaan is :D
 

DeletedUser81014

Guest
dan is het AF weer gelijk een dooie boel.
Wordt er dan weer over gezagen dat het zo kalm is ... buuh
 
Reactiescore
489
dan is het AF weer gelijk een dooie boel.
Wordt er dan weer over gezagen dat het zo kalm is ... buuh

In mijn ogen zet je enkel je stam in een minder goed daglicht, ik heb hier al mensen een AF verbod weten krijgen. Maar goed, tijden veranderen en je leiding vindt het blijkbaar niet erg :p
 

DeletedUser80918

Guest
Wel lief dat Maai een enemy stacked en VV voor hen draait. Of het was natuurlijk onzin dat jullie zoveel enemies hebben en jullie hebben wel degelijk de Bg’s die in de ‘complottheorien’ besproken werden.
 
Reactiescore
766
Wel lief dat Maai een enemy stacked en VV voor hen draait. Of het was natuurlijk onzin dat jullie zoveel enemies hebben en jullie hebben wel degelijk de Bg’s die in de ‘complottheorien’ besproken werden.
Wie zijn/is enemy van maai volgens jou dan :O
 

DeletedUser80615

Guest
hij heeft het over tranquilloporfavor, naja neem aan dat de deal gratis dorpen inhoudt gezien don pablito naast +1miljoen ODS ook dorpjes pakt... wat vijandige relatie betreft is er niet veel meer aan zo te zien. (is gewoon een constatering, geen beschuldiging)

maarja neem aan dat de reden erachter uiteraard is omdat we 'smerig spel speelden' met dat gendry tranquillo aanviel niet ? Gezien maai anders zoiets nooit zou doen ?!
 
Reactiescore
766
hij heeft het over tranquilloporfavor, naja neem aan dat de deal gratis dorpen inhoudt gezien don pablito naast +1miljoen ODS ook dorpjes pakt... wat vijandige relatie betreft is er niet veel meer aan zo te zien. (is gewoon een constatering, geen beschuldiging)

maarja neem aan dat de reden erachter uiteraard is omdat we 'smerig spel speelden' met dat gendry tranquillo aanviel niet ? Gezien maai anders zoiets nooit zou doen ?!
Nee dat was niet de deal en nee dat was niet de reden :)
 

DeletedUser80615

Guest
Nee dat was niet de deal en nee dat was niet de reden :)

ahzo, ben dan toch beetje nieuwschierig. wat gratis dorpjes betreft, zullen we het sws snel zien ^^. Als ik foute beschuldigingen heb gegeven wil ik heus mijn excuses aanbieden, maar zeg nu zelf er lijkt op dit moment toch beetje indicatie voor te zijn ? x)
 
Reactiescore
766
ahzo, ben dan toch beetje nieuwschierig. wat gratis dorpjes betreft, zullen we het sws snel zien ^^. Als ik foute beschuldigingen heb gegeven wil ik heus mijn excuses aanbieden, maar zeg nu zelf er lijkt op dit moment toch beetje indicatie voor te zijn ? x)
Excuses zijn niet nodig, de tijd zal het leren zeg ik altijd maar. Maar ik snap dat je de touwtjes op deze manier aan elkaar knoopt, klopt enkel niet.
 

DeletedUser80615

Guest
hmja, wat de gratis dorpen betreft was ik idd. wat voorbarig met een conclusie te trekken...

het os sturen naar tranquillo geven jullie wel toe?
 
Reactiescore
766
hmja, wat de gratis dorpen betreft was ik idd. wat voorbarig met een conclusie te trekken...

het os sturen naar tranquillo geven jullie wel toe?
Ik geef helemaal niets toe, maar zoals de stats eruit zien, lijkt het er wel heel erg op!
 

DeletedUser80615

Guest
Ik geef helemaal niets toe, maar zoals de stats eruit zien, lijkt het er wel heel erg op!

Fair enough, ga hier niet verder moeilijk om blijven doen. Heb mss nog wel een idee van wat er anders gaande is maar zal wel zien of mijn hypothese wordt bevestigd of niet... Anyways, heb de situatie nog niet lang en goed genoeg kunnen observeren gezien ik het vandaag wat druk had :/
 
Reactiescore
26
Wel lief dat Maai een enemy stacked en VV voor hen draait. Of het was natuurlijk onzin dat jullie zoveel enemies hebben en jullie hebben wel degelijk de Bg’s die in de ‘complottheorien’ besproken werden.

Haha, stiekem moet ik hier wel een beetje om lachen.

Zelfs het argument: Heel de wereld tegen Maai proberen jullie op deze wijze zelfs om te draaien. Feiten na deze dag: Tranquillo vs. AX, GOT, XII en 1/2. Waarbij de rol van Gendry zeer discutabel is.
Jullie willen het woord stab niet in de mond nemen, dus dat zal ik ook achterwege laten. Wel is het zeer opvallend dat gedurende de periode van Snow, gezamenlijk met Ciao gesproken is over: Het aanvallen op AX, het wegbashen van Paint, en wederzijdse hulp konden we altijd vragen en verwachten. Nog geen 2 weken geleden kwam er een aanval vanuit Snow op Ciao. Na jou bericht te hebben wat dit te betekenen had, gaf je aan dat dit uiteraard een fout was. En niet weer zou gebeuren.

We kennen allemaal het vervolg...

Op z'n minst had je na de fusie met AX een berichtje kunnen doen dat de verstandhoudingen tussen Ciao en Gendry anders zullen worden/zijn. Maar blijkbaar hebben wij een andere visie op fatsoensnormen.

Daarnaast is er afgelopen weken vanuit Ciao nog contact met GOT geweest. Daarin kwam een NAP naar voren. Die eigenlijk sinds de start van de wereld van kracht is geweest, maar afgelopen weken nogmaals is benadrukt.
Tot mijn grote verbazing heeft AX zelfs GOT weten om te praten om volgas op Tranquillo clears te gooien + edels en geen waarde aan afspraken moeten hechten.

Héél chique.
 

DeletedUser80615

Guest
Haha, stiekem moet ik hier wel een beetje om lachen.

Zelfs het argument: Heel de wereld tegen Maai proberen jullie op deze wijze zelfs om te draaien. Feiten na deze dag: Tranquillo vs. AX, GOT, XII en 1/2. Waarbij de rol van Gendry zeer discutabel is.
Jullie willen het woord stab niet in de mond nemen, dus dat zal ik ook achterwege laten. Wel is het zeer opvallend dat gedurende de periode van Snow, gezamenlijk met Ciao gesproken is over: Het aanvallen op AX, het wegbashen van Paint, en wederzijdse hulp konden we altijd vragen en verwachten. Nog geen 2 weken geleden kwam er een aanval vanuit Snow op Ciao. Na jou bericht te hebben wat dit te betekenen had, gaf je aan dat dit uiteraard een fout was. En niet weer zou gebeuren.

We kennen allemaal het vervolg...

Op z'n minst had je na de fusie met AX een berichtje kunnen doen dat de verstandhoudingen tussen Ciao en Gendry anders zullen worden/zijn. Maar blijkbaar hebben wij een andere visie op fatsoensnormen.

Daarnaast is er afgelopen weken vanuit Ciao nog contact met GOT geweest. Daarin kwam een NAP naar voren. Die eigenlijk sinds de start van de wereld van kracht is geweest, maar afgelopen weken nogmaals is benadrukt.
Tot mijn grote verbazing heeft AX zelfs GOT weten om te praten om volgas op Tranquillo clears te gooien + edel en geen waarde aan afspraken moeten hechten.

Héél chique.

*zucht* We hadden net op een volwassen en niet toxische manier afgesloten, moet je nu weer de sfeer verpesten?
 

DeletedUser77704

Guest
source.gif
 

DeletedUser80615

Guest
Laten we Tranquillo blijven en vooral niet agressivity.

xx

idd :)

nja, kan wel kloppen dat jullie tijdje NAP hadden; ik herinner me dat het 2 maanden terug ofzo niet zo was maar blijkbaar is er idd niet veel meer gebeurd aan dat front. (weet ik via tw-stats btw)

En gwn uit curiositeit: hoe denk je dat we ze zover hebben gekregen ? blackmail, superkrachten, dreigementen, gwn vragen?
Heb zelf geen contact met hen (moet je heus niet geloven hoor).
 
Reactiescore
26
idd :)

nja, kan wel kloppen dat jullie tijdje NAP hadden; ik herinner me dat het 2 maanden terug ofzo niet zo was maar blijkbaar is er idd niet veel meer gebeurd aan dat front. (weet ik via tw-stats btw)

En gwn uit curiositeit: hoe denk je dat we ze zover hebben gekregen ? blackmail, superkrachten, dreigementen, gwn vragen?
Heb zelf geen contact met hen (moet je heus niet geloven hoor).

Ik wil graag een escape inzetten..

Maar gezien het reactie niveau vanuit Sanderrr, neem ik aan dat de vraag stellen voldoende is geweest. Vandaar dat het grootste verwijt naar GOT is, maar het wel ietwat makkelijk vanuit AX is.
 
Bovenaan