Spotprentjes

Reactiescore
1.278
Ik heb tenminste een boek gelezen :O
Dat vind ik al een prestatie op zich hoor :D

Ik vraag ook niemand om m'n posten leuk te vinden ofzo... Hoe jullie denken of wat jullie vinden, dat is jullie mening, hebben jullie vrij van spreken.
Het is een spel, wind je er zo niet op in... 't is niet the real life shit hier... Sommigen gaan echt te hard in op het spel vind ik persoonlijk.

wees gewaarschuwd voor je er alles voor over hebt zou ik zeggen, er bestaat iets naast TW/AF ook ;)
Ik heb er helaas niet de tijd voor om mij op te winden op een prentjes waarop staat dat ik me niet populair maak in 20min... Ik moet er gewoon eens goed mee lachen, omdat het geen hol uitmaakt voor m'n RL :D

Zegt de persoon die serieus op een spotprent ingaat... en hierbij RL betrekt...
 
Reactiescore
63
pduZwZc_d.webp
 

DeletedUser81014

Guest
Kijk ander topic xd
Je maakt jezelf belachelijk door onzin te verkopen...

Weet niet wie je bron is, maar die kan gelijk solliciteren bij een of ander roddel boekje xd
 

DeletedUser80581

Guest
Kijk ander topic xd
Je maakt jezelf belachelijk door onzin te verkopen...

Weet niet wie je bron is, maar die kan gelijk solliciteren bij een of ander roddel boekje xd

Zeg je die eerste zin ook elke ochtend in de spiegel? Zo niet, mag je daar wel aan beginnen.
 

DeletedUser81014

Guest
Zeg je die eerste zin ook elke ochtend in de spiegel? Zo niet, mag je daar wel aan beginnen.

Ga jij nou beter weten wat er interns is overlegd...?
Dan moet je wel zeker van je standpunt zijn en dit kunnen aantonen door PM's of andere gesprekken neem ik aan?
Laat maar komen dan!
 

DeletedUser80581

Guest
Ga jij nou beter weten wat er interns is overlegd...?
Dan moet je wel zeker van je standpunt zijn en dit kunnen aantonen door PM's of andere gesprekken neem ik aan?
Laat maar komen dan!

Kerel ik vertel het je nu alvast, met mij wil je echt niet beginnen. Die PM's of andere gesprekken hoef ik hier niet eens op te zetten omdat:
1. Het de rest van het AF geen zak uitmaakt.
2. Ik precies weet hoe het verlopen is en dat hoef ik niet voor iedereen te showcasen.
3. Ik focus liever echt in-game fatsoenlijk te spelen dan mijn tijd verdoezelen met prut posten of zoals jou onzin te verkopen op het forum.
 

DeletedUser81014

Guest
Kerel ik vertel het je nu alvast, met mij wil je echt niet beginnen. Die PM's of andere gesprekken hoef ik hier niet eens op te zetten omdat:
1. Het de rest van het AF geen zak uitmaakt.
2. Ik precies weet hoe het verlopen is en dat hoef ik niet voor iedereen te showcasen.
3. Ik focus liever echt in-game fatsoenlijk te spelen dan mijn tijd verdoezelen met prut posten of zoals jou onzin te verkopen op het forum.

Dan raad ik je aan in privé verder te gaan en deze PM's of foto's te delen.
Als je zeker van je zaak bent, hoef je daarover ook niet te twijfelen om deze te delen. Je kan me zowel via AF (privé) of TW sturen.
 

DeletedUser80581

Guest
Dan raad ik je aan in privé verder te gaan en deze PM's of foto's te delen.
Als je zeker van je zaak bent, hoef je daarover ook niet te twijfelen om deze te delen. Je kan me zowel via AF (privé) of TW sturen.

Ik ben heel zeker van mijn zaak en twijfelen doe ik niet, echter heb ik geen behoefte eraan om je ook nog eens in-game te gaan spreken, ben al moet van het AF.
 

DeletedUser81014

Guest
nouja dan laten we het hier wel bij.
Dan is het woord tegen woord, en komen we er geen stap verder uit. Wil ook wel weten hoe het zit.
Maar ga niet iemand op z'n woord geloven zeker niet op het AF.

Mocht je van gedachten veranderen, je mag me altijd privé sturen
 

DeletedUser80581

Guest
nouja dan laten we het hier wel bij.
Dan is het woord tegen woord, en komen we er geen stap verder uit. Wil ook wel weten hoe het zit.
Maar ga niet iemand op z'n woord geloven zeker niet op het AF.

Mocht je van gedachten veranderen, je mag me altijd privé sturen

Is goed, welterusten Stijn.
 
Bovenaan