Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser81014

Guest
Ik doelde enkel op de start, waar je MB stam even groot was als jij en het niet over dorpen ging in jouw cluster. En MB's zijn wel degelijk hulpmiddelen, net zoals PP en dorpenuitbouwers. Je moet mij niet verwijten hier respectloos over te zijn aangezien ik vroeger meerdere mb's op men acc liet spelen ;)

Je gaat ook niet in op mijn punt, dat ik jou een speler vind die vaker de makkelijke weg kiest. Dat dit verkeerd is laat ik in het midden, is enkel mijn mening en die wou ik even in deze discussie geven aangezien er ook over R2W wordt gesproken. Dat is ook een makkelijke weg in mijn ogen ;)

Daar geef ik je wel gelijk in. Al was de MB niet zo groot als ons hoor ;)
Althans toch niet toen ik hier op het account kwam. Geen dorpen in mijn cluster? Kan je even aanduiden wat je hiermee bedoeld? Want voor zover ik weet, zijn er enkel dorpen in ons cluster door onze MB voorgecleard of met clears op gelopen.

Neen, ik zie het niet als een hulpmiddel. Ik zie het als iemand die zijn hulp aanbiedt, maar daar zelf ook iets voor terug verwacht, enerzijds dat hij rustig kan verder groeien en kan leren van een wereld. Anders de goede contacten en toch een band die geschept wordt tussen MB en MH.
Natuurlijk ze zijn er om je te helpen, maar ik zie het eerder niet zo. Ik geef hen de kans om zaken te leren kennen, omdat iedereen onder ons ooit begonnen is zoals hun, een wereld gestart en als MB of DU gaan spelen om het spel te leren kennen. Zonder dat, waren er velen ook niet van het niveau zoals nu zijn.
Daarom ook dat ik zei, we geven hen de ruimte en verlangen echt niet dat ze elke clear doneren voor ons van zodra die klaar is.


Ja alleen zeg ik daarop, dat het idee niet was om een R2W te doen, en dat het nu wel zo overkomt. Sommigen op het AF beweren dat AX bewust de helft van Snow heeft aangesproken om Snow zo te kelderen.
Ik weerleg dit enkel door de feiten te geven, en de zeggen dat dit zeker niet de eerste gedachtegang was. Dat het na alle onderhandelingen zo overkomt, is alleen maar doordat er gesprekken zijn gevoerd, op aanraden van de spelers die wij contacteerden.
 
Reactiescore
489
Als blijkt dat jullie Stab ook rekruteren, dan kan je het in mijn ogen vergelijken met wat AX vandaag heeft gedaan inderdaad.
Dacht dat ik dit ook al had vermeld eerlijk gezegd, maar als dit niet het geval was, je kan het dan wel vergelijken vind ik. Enige andere punt is, dat er geen stam achterblijft die leden verliest.

Je haalt zaken door elkaar hé. Ik zeg duidelijk in m'n post: Als blijkt dat Maai, Stab erbij haalt. Tot nu toe is dit niet in voege getreden, dus de ALS speelt hier zeker een rol. ALS maai, stab bij hen neemt, dan vind ik dat dit net dezelfde situatie is als AX en de Snow leden.

Neen, hij is gestopt wegens RL zaken.


Over de BG ga ik niet meer spreken, niet omdat ik er niet wil over spreken, maar met alle zaken nu, heb er eigenlijk geen mening over :D

Ik vind je een heel grappig figuur op het AF :D ALS Maai Stab erbij neemt. Dit doet toch niets af van jullie R2W acties? Met een ALS kan je geen P&P voeren. ALS ik een moord pleeg, ben ik schuldig. Maar tot die moment kan ik toch niet veroordeelt worden ?
 

DeletedUser81014

Guest
Ik vind je een heel grappig figuur op het AF :D ALS Maai Stab erbij neemt. Dit doet toch niets af van jullie R2W acties? Met een ALS kan je geen P&P voeren. ALS ik een moord pleeg, ben ik schuldig. Maar tot die moment kan ik toch niet veroordeelt worden ?

Vandaar ook dat ik tot op heden niet zeg dat Maai R2W doet... dat heb ik al meerdere malen aangegeven.
Heb enkel gezegd, mocht het zijn dat ze Stab erbij halen, dat er dan wel weer sprake van kan zijn.

Dus ik vind niet dat Maai R2W heeft gespeeld door de speler uit Tip te halen.
 

DeletedUser75418

Guest
Als blijkt dat jullie Stab ook rekruteren, dan kan je het in mijn ogen vergelijken met wat AX vandaag heeft gedaan inderdaad.
Is totaal niet te vergelijken. AX rekruteerd leden uit een vijandige top 3 stam, deze stam had nog kans op wereldwinst. Deze stammen waren nog in oorlog en uiteindelijk wordt er voor de easy way gekozen. Hoe is dat te vergelijken met maai die eventueel de stab leden erbij zal nemen? Deze leden zijn sws al vijanden van snow/ax, dus de situatie was niet veranderd. Lijkt me nu eerder een vrij logische zet om zo evenveel leden te hebben als AX.
 

DeletedUser81014

Guest
Is totaal niet te vergelijken. AX rekruteerd leden uit een vijandige top 3 stam, deze stam had nog kans op wereldwinst. Deze stammen waren nog in oorlog en uiteindelijk wordt er voor de easy way gekozen. Hoe is dat te vergelijken met maai die eventueel de stab leden erbij zal nemen? Deze leden zijn sws al vijanden van snow/ax, dus de situatie was niet veranderd. Lijkt me nu eerder een vrij logische zet om zo evenveel leden te hebben als AX.

Willen jullie AUB mijn teksten lezen... Ik weet het, het kunnen lange teksten zijn, helaas ik ben nou iemand die makkelijk woorden kan neertypen, maar er zit wel altijd een boodschap in verstopt.
Zoals ik al zei, het boterde niet goed tussen de echte Snow leden en de oud-zero leden, zelfs niet toen die fusie er kwam.
Je kan er dus vanuit gaan dat die stam vroeg of laat wellicht was gesplit, want volgens dat ik gehoord heb, voorzagen ze elkaar zelf niet van OS, toen dat nodig was.
Ik weet dat zijn allemaal insinuaties. Maar feit is wel dat het niet allemaal zo vlekkeloos liep zoals soms werd beweerd.
Dus denk niet dat er nog sprake zou geweest zijn van Snow, ookal waren de recruuts niet doorgeweest.

Als Maai nu Stab erbij pakt, dan mag een 3de stam in de strijd volledig opgedoekt worden naar mijn inziens.

Je laatste redenering is er geen waar ik op uit ben. We zijn niet bezig met leden te rekruteren, om er evenveel te hebben als de vijandige stam. Maar ik denk dat je het gewoon verkeerd hebt overgebracht. Ik ga er ook niet van uit dat je recruuts laat toetreden om op gelijke voet te staan met de andere stam(men). Je doet het vooral voor je eigen toekomst en kracht.
Maar zoals ik zei, ik wil je niet pakken op je laatste zin, ik snap wat je bedoeld, iets alleen pijnlijk omschreven :D
 

DeletedUser79714

Guest
Snap niet hoe je dit uit m'n tekst haalt?
Ons punt is, dat het idee achter ons plan niet zozeer was om de wereld kapot te rekruteren of aan R2W te doen, maar dat dat door omstandigheden en gesprekken met desbetreffende spelers zo is uitgekomen.
Sommigen beweren hier dat wij bewust de helft van Snow hebben aangesproken om een overstap te maken, om zo de stam Snow te halveren. Ik speel daarop in, met dit verhaal waaruit blijkt dat dit helemaal niet de voorbedachte rade was toen we in gesprek gingen met de 2 leden die we er toen graag bij wouden.

Het is inderdaad moeilijk conclusies te trekken uit een post die al 3 verschillende redenen geeft over de overstap van Gendry en hij vervolgens schijnbaar gecensureerd word.

Gendry heeft inderdaad laten verstaan dat Maai R2W heeft gedaan en zo de mogelijkheid tot een 3-strijd wat roet in het eten heeft gegooid.
Maar zoals je zelf zegt, was dit Gendry en dus niet iemand binnen AX (hij had dit gemeld voor de join richting AX). Binnen AX is er niemand die ook maar met het idee heeft gespeeld om Maai R2W-stam te noemen.
Zoals ik zei, het feit dat er meerdere spelers overgekomen zijn, is omdat de stam Snow verdeeld was in 2 partijen, de partij west en de partij oost. Beide kanten konden met elkaar niet opschieten, waardoor er al snel meerdere spelers tot de onderhandelingen werden betrokken. Zo is uiteindelijk de join van 4 leden gerealiseerd. Terwijl er in het begin echter maar sprake was van 2 leden.
Hoe en wat juist, wellicht puur omdat hun het goed konden vinden met de andere spelers + het vlot contact tussen die speler en AX (leiding)

Wat wij enkel hebben gemeld is, dat jullie vanuit Maai 2 dagen geleden op het AF hebben vermeld, dat er nu nog geen sprake kan zijn van R2W omdat op deze wereld nog alles mogelijk is. Enige wat wij op jullie standpunt hebben vermeld (toen jullie zeiden dat AX R2W deden), is dat dit evengoed in ons oogpunt ook vermeld kan worden. De wereld is nog jong en alles in mogelijk.



Waarom ga je dan iets schrijven wat ik in een post erboven heb uitgelegd... Lees dan eerst vooraleer je iets typt aub!



Totaal niet, maar dat leg ik hierboven in m'n post al uit.
Niet iedereen uit Snow werd gecontacteerd, aangezien we niet met iedereen een normaal en goed gesprek konden voeren.
Over mystic is intern, dus daar ga ik verder niet over uitwijken, heb ik al meermaals aangehaald dat daar best grondige redenen voor zijn om hem te switchen

Eerst zegt Maai dus dat er op deze wereld nog alles mogelijk is en dus nog geen sprake kan zijn om nu al R2W te doen.
Vervolgend beschuldigd Maai Ax ervan wel aan R2W te doen terwijl ze eerst zeiden dat daar nog geen sprake van kon zijn.

Dan verschuil je met je laatste in vet gedrukte zin, achter het eerste standpunt van Maai, dat je nog geen R2W kan doen in dit stadium van de wereld.

Dus dat leek me een logisch doel. Maar blijkbaar is je punt dat Ax er niks aan kan doen dat er leden van Snow naar binnen glijden.
 

DeletedUser81014

Guest
Het is inderdaad moeilijk conclusies te trekken uit een post die al 3 verschillende redenen geeft over de overstap van Gendry en hij vervolgens schijnbaar gecensureerd word.



Eerst zegt Maai dus dat er op deze wereld nog alles mogelijk is en dus nog geen sprake kan zijn om nu al R2W te doen.
Vervolgend beschuldigd Maai Ax ervan wel aan R2W te doen terwijl ze eerst zeiden dat daar nog geen sprake van kon zijn.

Dan verschuil je met je laatste in vet gedrukte zin, achter het eerste standpunt van Maai, dat je nog geen R2W kan doen in dit stadium van de wereld.

Dus dat leek me een logisch doel. Maar blijkbaar is je punt dat Ax er niks aan kan doen dat er leden van Snow naar binnen glijden.

3 versies waarom Gendry is gejoind? Ik kan het je gewoon in 1 zin zeggen. Gendry kon niet opschieten met West-snow. Er zijn gesprekken blijven circuleren tussen AX en Gendry en zo zijn er gesprekken in vergevorderde situaties ontstaan. + Dat gendry een 3-strijd niet meer voor ogen zag en daardoor het akkoord tot toetreding heeft gesteld.

Vanuit AX was er nooit sprake dat Maai aan R2W deed. Gendry had zoiets laten vallen, omwille dat Snow nog steeds van plan was om leden uit Tip te laten joinen of aan te spreken tot een join.
Na de join van Conver (ofzo) in Maai, en de reactie van Gendry aan maai over het R2W, liet Maai verstaan dat er geen sprake kon zijn van R2W in deze fase van de wereld (daar zit je dus goed).
Na de joins van Snow-leden naar AX, werd dit als R2W aanzien door Maai-leden.
Echter beweerden hun dat wij al hadden aangegeven dat wij hun joins ook als R2W zagen, waar ik dan op reageer dat dit helemaal niet zo is, toch niet vanuit AX's standpunt.

Ik zeg niet dat AX er niets kan aan doen,... Er zijn gesprekken onderling blijven circuleren, ook toen Zero besloot aan te sluiten bij Snow. Natuurlijk heeft AX gesprekken uitgevoerd met de overige 2 spelers die de overstap hebben gemaakt, dus ze wisten dat deze zouden komen.
Maar er is een verschil tussen:
* Vooraf weten dat ze bij het hele join-gebeuren zullen worden betrokken
* Of pas tijdens de onderhandelingen dat deze spelers mee betrokken worden.
 

DeletedUser81255

Guest
Heeft zeer weinig nut mij hier tot betrekking te nemen. Mijn beslissing was genomen op de informatie die Snow mij gaf, waar in het al duidelijk was dat zij niet een driestrijd konden voeren omdat AX Snow dreigde met totaal oorlog zoals eerder omschreven.

En mijn bronnen slecht? Jij rekruteert deze bronnen. Heb alle gesprekken nog opgeslagen.

Het hele R2W discussie maakt mij zeer weinig uit, en de handelingen/beslissingen zijn al gemaakt. Het is nu een twee strijd.
Echter hoeven jullie niet te ontkennen waarop het gevormd is, dit is erg jammer.
 

DeletedUser81014

Guest
Heeft zeer weinig nut mij hier tot betrekking te nemen. Mijn beslissing was genomen op de informatie die Snow mij gaf, waar in het al duidelijk was dat zij niet een driestrijd konden voeren omdat AX Snow dreigde met totaal oorlog zoals eerder omschreven.

En mijn bronnen slecht? Jij rekruteert deze bronnen. Heb alle gesprekken nog opgeslagen.

Het hele R2W discussie maakt mij zeer weinig uit, en de handelingen/beslissingen zijn al gemaakt. Het is nu een twee strijd.
Echter hoeven jullie niet te ontkennen waarop het gevormd is, dit is erg jammer.

Wil ik dan wel even in game zien, waar AX zegt, als Snow niet ingaat op ons verzoek er dan een grote oorlog komt.
 

DeletedUser80581

Guest
Nogmaals, vanwaar haal je het woord dreigementen?
Wil ik wel zwart op wit zien waar wij iemand bedreigt hebben om te joinen of er anders een dikke massa kwam.

Het is makkelijk om zulke uitspraken te doen, maar helaas kloppen ze niet.
Er is zo'n 1,5-2 weken lang gesprekken tussen leden vanuit AX en snow geweest, waar alles uitvoerig is besproken.
Beide partijen gaven al vrij snel hun kijk op de situatie en nagenoeg op alles zaten we op dezelfde golflengte.
Over bedreigen of pushen is er geen eens sprake geweest.

Wil ik dan wel even in game zien, waar AX zegt, als Snow niet ingaat op ons verzoek er dan een grote oorlog komt.

En hier ben je dan ook aan het liegen... Tenzij je beweert dat er niet gezegd is dat er op het laatste moment om ons over te halen dat onze noord leden (specifiek diegene die onderdeel maakte van de overstap) volledig gefocusseerd zouden worden door heel AX. zodat we dan makkelijk weggespeeld waren?

En voor die tweede quote, jij maakte geen deel uit van die onderhandelingen, dus dat kan je niet weten, daarom snap ik echt niet waarom je zo een ongelofelijke grote mond hebt op het AF. Je speelt nergens echt in mee en ben vrij veel bezig met interns, maar denkt dat je alle informatie hebt om jezelf op het AF neer te zetten.

En eventjes, alleen omdat je een mening hebt, betekent niet dat je gelijk hebt.
 

DeletedUser81014

Guest
En hier ben je dan ook aan het liegen... Tenzij je beweert dat er niet gezegd is dat er op het laatste moment om ons over te halen dat onze noord leden (specifiek diegene die onderdeel maakte van de overstap) volledig gefocusseerd zouden worden door heel AX. zodat we dan makkelijk weggespeeld waren?

En voor die tweede quote, jij maakte geen deel uit van die onderhandelingen, dus dat kan je niet weten, daarom snap ik echt niet waarom je zo een ongelofelijke grote mond hebt op het AF. Je speelt nergens echt in mee en ben vrij veel bezig met interns, maar denkt dat je alle informatie hebt om jezelf op het AF neer te zetten.

En eventjes, alleen omdat je een mening hebt, betekent niet dat je gelijk hebt.

nogmaals, van je bewering zie ik graag bewijs via een PM. Want ik weet daar namelijk niets over.
Ik heb geen ongelofelijke grote mond hoor, ik vraag je enkel om bewijs te leveren van wat je vermeld op het forum.
We gaan hier verder ook niet over HD spreken, want dit doet hier niet ter sprake, het gaat hier over het feit dat je beweert dat er vanuit AX, een 'bedreiging' is verstuurd richting Snow, met de woorden; als jullie niet joinen, dan gaan we een grote massa op jullie noorden doen.

Dus ik wil hier gewoon graag bewijs van zien, zodat ik met inhoud op je post kan reageren ;)
 

DeletedUser80581

Guest
nogmaals, van je bewering zie ik graag bewijs via een PM. Want ik weet daar namelijk niets over.
Ik heb geen ongelofelijke grote mond hoor, ik vraag je enkel om bewijs te leveren van wat je vermeld op het forum.
We gaan hier verder ook niet over HD spreken, want dit doet hier niet ter sprake, het gaat hier over het feit dat je beweert dat er vanuit AX, een 'bedreiging' is verstuurd richting Snow, met de woorden; als jullie niet joinen, dan gaan we een grote massa op jullie noorden doen.

Dus ik wil hier gewoon graag bewijs van zien, zodat ik met inhoud op je post kan reageren ;)

Met inhoud op een post reageren kan jij niet, voor wat ik de laatste weken gezien heb.

Jij met je bewijs, ik heb je al een reden gegeven waarom dat hier niet hoeft te staan. Ik snap verder ook niet waarom je zo hypocritisch bent? Je vraagt iedereen en voor alles bewijs, maar verder zit je ook alles maar uit te leggen en te vertellen zonder het echt bewijs? Bewijs wat je niet eens hebt? Waar je niet bij was?
 

DeletedUser81014

Guest
Met inhoud op een post reageren kan jij niet, voor wat ik de laatste weken gezien heb.

Jij met je bewijs, ik heb je al een reden gegeven waarom dat hier niet hoeft te staan. Ik snap verder ook niet waarom je zo hypocritisch bent? Je vraagt iedereen en voor alles bewijs, maar verder zit je ook alles maar uit te leggen en te vertellen zonder het echt bewijs? Bewijs wat je niet eens hebt? Waar je niet bij was?

Als je het ander topic bekijkt, geef ik je ook de mogelijkheid om dit privé via het AF, of PM in TW ook te leveren.
Ik kan niet inhoud reageren, op iets wat eigenlijk altijd hetzelfde is, veel woorden, maar weinig bewijs van die woorden.

Nou ik vraag bewijs, omdat jij iets beweert over AX. Je zegt zelf het bewijs in handen te hebben, dus lijkt me ook niet onmogelijk je standpunt te verduidelijken.
 

DeletedUser80581

Guest
Als je het ander topic bekijkt, geef ik je ook de mogelijkheid om dit privé via het AF, of PM in TW ook te leveren.
Ik kan niet inhoud reageren, op iets wat eigenlijk altijd hetzelfde is, veel woorden, maar weinig bewijs van die woorden.

Nou ik vraag bewijs, omdat jij iets beweert over AX. Je zegt zelf het bewijs in handen te hebben, dus lijkt me ook niet onmogelijk je standpunt te verduidelijken.

Je snapt het punt nog steeds niet. Niet alles moet met iedereen gedeeld te worden. Dingen kunnen ook gewoon intern blijven. Daarnaast hoef ik jou de sensatie niet te geven om je in privé het bewijs te sturen, dat jij het vervolgens in handen hebt om er weer gezeik over te krijgen ;)

Je eerste zin, echt perfect uitleg over jezelf: 'veel woorden, maar weinig bewijs van die woorden'.
 

DeletedUser80581

Guest
Dat moet nu bijna wel door het toedoen van AX. En Snow en Paint waren sws al vijanden. Mocht Paint maai joinen dat had dat niet heel veel uitgemaakt voor de situatie. Wat er nu wordt gedaan is vijanden rekruteren, dat is wel r2w. Dat maai er 1a2 leden bij rekurteerd om op een gelijke hoogte te komen kan ik wel begrijpen als AX al 15 leden heeft

Toch ben ik het met je ene standpunt niet helemaal mee eens. Het had zeer zeker uitgemaakt als Paint! bij Maai kwam (of al zitten), dan worden die dus ook zeer zeker volgestacked (wat uit een standpunt van Maai wel een goeie optie had geweest, om Snow. tegen te houden). Vervolgens loopt Oost-Snow dus tegen een gestacked front aan, terwijl West-Snow maar langzaam groeit en weinig toedoet, en Noord-Snow bedreigt wordt weggespeeld te worden (wat zelf zonder die bedreiging - voordat draggy hier weer voor bewijs gaat zagen - ook heus wel het mogelijke had geweest). Dan kom je dus eigenlijk nergens, zonder goeie banden. Dan had Snow. als enige echte handige BG dus TiP, die ook onder mega druk stond aan twee fronten, en vervolgens hun grootste en zeer getalenteerde speler kwijtraken.

Wat mij betreft snap ik het dan ook wel.

P.S: Ik ben hier nergens aan het zeggen dat het geen R2W is. In dat opzicht ben ik er eigenlijk volledig mee eens.
 
Bovenaan