Golden Awards

Reactiescore
1.037
Geen idee waar je het over hebt, kijk 1 keer naar de classic op twstats:biggrin:
 
Reactiescore
5.687
Sorry Bas
 
Reactiescore
94
Update voor m'n lijstje:

Grootste blunder:
Een recap gooien voor een stamgenoot maar vergeten de deff van jezelf die erop liep toen het dorp nog in zijn handen was, te dodgen.
Rip 3/4 clear en 4k deff :(


Aanvaller én verdediger van de dag boosten! Jullie gaan wel erg ver voor die prestaties :rolleyes:
 

DeletedUser78491

Guest
Om dit lijstje meteen goed te beginnen, ik ga géén leden van mij stam nomineren. Behalve als dat de enige mensen zijn die in die plek ingevuld moeten worden. Dit is om te zorgen dat het een nuttig lijstje is voor de buitenwereld in plaats van enorm biased.


Beste speler: Ik zie hier 3 kandidaten: Sons of Durin, Calamity en Schedel. Sons of Durin vind ik vooral eruit springen door hoge ODA, constante groei en het feit dat ik het hele account of team niet ken. De groei en ODA lijkt te wijzen op of een makkelijke buurt of mooie aanvallen en veel initiatief in het aanvallen. Verder hebben we Calamity onze grote pp’er en lang nummer 1 geweest. Goed team en constante groei. Echter hebben ze een heel leger mb’s en du’s die dorpen voor hun clearen en uitbouwen. Dit vind ik toch een stuk minder voor een team van dit caliber. Last but not least hebben we Schedel, ik weet dat het een goed team heeft en de groei is ook flink. Echter springt het me niet in het oog als hét beste account op w69.

Ik ga hier dan ook de award geven aan Sons of Durin .

Beste stam: Ik ga hier voor Walk. Ze hebben een prachtig cluster, een aantal goede teams en spelers en het is een premade. Hierdoor acht ik ze beter dan Cave! Welke aan minder dan mooi spel doen en nu al recruiten van een vijandige stam. Fuifje heeft een aantal goede accounts, alleen hebben ze in mijn optiek niet de kwantiteit om de beste stam te zijn.

De beste stam speler: Dit kan ik natuurlijk niet weten buiten mijn stam, maar ook binnen de stam zie ik niet de absoluut beste stamspeler eruit springen. Iedereen doet zijn deel en helpt een ander. Als ik toch een iemand zou moeten kiezen is dit Haico hij heeft Discovered by Accident. in het begin van de wereld ten kosten van zijn eigen groei enorm geholpen.

Het grootste ego: Mark: ik mag hem graag en zit graag met hem in een stam, maar een ego heeft hij wel.

Beste leider: De leider van Walk. zou ik hier neerzetten, als hij ook echt de opzet van de stam gemaakt heeft. Hier is duidelijk over nagedacht en is goed gelukt.

Slechte leider: /

Meest overschatte stam: Hier ga ik Cave! neerzetten, ik heb gewoon een niet heel hoge pet van ze op, ik kan het niet echt onder woorden brengen dus hiermee moet je het doen :p.

Meest onderschatte stam: Ik weet niet zeker of ze onderschat zijn, maar ik verwacht nog wel wat van Fuifje. Ik zie ze best opeens een account breken van Cave! na een mooie actie of slecht deffen van Cave!

Meest overschatte speler: Sp0ngeb0b, volgens mij is het gewoon een omhoog gevallen def noob die veel kan internen en pp abusen. Ik bedoel als je met def in je eerste dorp begint ben je gewoon noob.

Meest onderschatte speler: Misbruik2punt0, ik krijg het gevoel dat mensen denken dat het maar een noob is die misbruik maakt van events en bb’s edeld. Alleen denk ik dat als ze door blijven spelen ze een hele geduchte tegenstander aan het front kunnen zijn. Zeker door hun grote hoeveelheid dorpen waarmee ze een voordeel hebben in kwantiteit, maar ook door de giga hoeveelheid pp voor muur boosten en dat het best redelijke spelers zijn. Al met al een recept voor succes.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heel One.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /

Mooiste speler naam: Misbruik2punt0, het past zo goed bij wat ze doen

Mooiste stam naam: Fuifje

Het tofste topic: /

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: De ‘meme boys’ soms zijn ze grappig, maar het resulteert te vaak op het aftrekken op hun eigen memes

Dikste wannabe in het spel: /

Meest belovende speler voor de toekomst: Calamity., bloed geil cluster en als het goed is ook skills. Dat moet dan alleen maar goed komen toch?

Meest belovende stam voor de toekomst: Walk. Of fuifje Vanwege de al genoemde redenen

Mooiste profiel foto van spelers: /

Mooiste profiel foto van stammen: /

Grootste blunder: Voor het eerst weer is edels timen na een lange tijd en het meteen volledig fout doen. Uiteindelijk heeft het niks uitgemaakt maar het was wel even spannend

Mooiste actie van de wereld: Weer beginnen?
 

DeletedUser77942

Guest
Beste speler: hmmm de beste speler
Dan ga ik toch voor team dba omdat jonah gewoon een baasje is , en team schedel omdat dat gewoon fanatieke tribal wars nerdjes zijn en team gentleman omdat de speler daar gewoon een opper baas is
Beste stam: hier nomineer ik one + walk 2 premades die het ver kunnen gaan schuppen
De beste stam speler: de beste stamspeler hmmm hier nomineer ik iedereen die off def en vvs neemt en gooit waar nodig
Het grootste ego: calamity denkt dat die opperbaas zijn maar zijn gewoon noobs , en coruscant overschat zichzelf ook
Beste leider: denk dat walk wel top leiders heeft zeker hoe de stam is opgezet
Slechte leider: nog niemand hier
Meest overschatte stam: walk stelletje amateurs
Meest onderschatte stam: denk dat niemand nog onderschat word
Meest overschatte speler: calamity
Meest onderschatte speler: de ppers van misbruik
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: dba aapjeklapklap mystery men lijkt me wel tof plus een heel deel van me huidige stam
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: calamity shit zit ik daar toch bij...
Mooiste speler naam: dba
Mooiste stam naam: fuifje
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: calamity post wel leuk en corus ook wel omdat ik dan stuk ga om zijn ego
Minst favoriete forum poster:/
Dikste wannabe op het forum:/
Dikste wannabe in het spel: calamity
Meest belovende speler voor de toekomst: denk dat gentle nog veel gaat laten zien en the guru ook
Meest belovende stam voor de toekomst: walk omdat dat echt baasjes zijn
Mooiste profiel foto van spelers: we like turtles
Mooiste profiel foto van stammen: one
Grootste blunder: mij vragen voor een premade
Mooiste actie van de wereld: ik zeggen dat ik alweer stop maar toch nog speel


Kort maar krachtig groetjes
 

DeletedUser79415

Guest
hee vriend, bedankt voor de benoemingen en de lieve woorden <3

xxxxx
 
Reactiescore
2.064
Beste speler:
Dba is een account wat op meerdere werelden heeft laten zien, wat het waard is. Dit account gaat op deze wereld waarschijnlijk weer knallen, met de mooie ligging die ze hebben. Voor hun valt alles op de goede plek deze wereld, en dit is 1 van de top kandidaten voor de rang 1.

Beste stam: Naar mijn mening heeft One, hier een kleinere voorsprong op Walk. One, heeft naar mijn mening een betere ligging om snel groot te worden, en de favoriete plek in te nemen. Kwa kwaliteit doen deze 2 stammen echter niet voor elkaar onder, ik ben benieuwd naar een eventuele eindfight tussen deze stammen. Ik hoop dat beide stammen mijn favoriete rol waarmaken.

De beste stam speler:
Dit moet echter nog blijken op deze wereld. Kwa statistieken ga ik hier ook nog geen uitspraken over doen.

Het grootste ego: Coruscant heeft een erg groot ego. Dit is naar mijn mening ook terecht. Corus is 1 van de beste spelers op het huidige TW. Deze wereld hebben ze alleen wel een kleine achterstand kwa punten. Het ego zal er echter niet minder op worden.

Beste leider: -

Slechte leider: -

Meest overschatte stam:
De leiding van Fear had een grote mond op het AF. Echter is het doek snel gevallen voor deze stam.

Meest onderschatte stam: Over de stam Cave hoor ik nog weinig, naar mijn mening zitten hier echt wel een paar goede spelers in.

Meest overschatte speler: Misbruik2punt 0 staat al weer een tijdje 1e. Ik ben benieuwd hoelang dit account het gaat volhouden tegen een abuser. Ik vrees het ergste voor dit account.

Meest onderschatte speler: Over De Pretbedervers heb ik al een aantal slechte dingen gehoord. Ik weet dat dit account een toppertje is. Dit account gaat in de top van de wereld meedraaien en veel mensen verrassen. Ik gok zelfs dat dit account een hoofdrol gaat spelen in de eindfight, of One de wereld nou wint of verliest, dit account gaat positief verassen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -


Favoriete forum poster: Coruscant

Meest belovende speler voor de toekomst: De PretBedervers

Meest belovende stam voor de toekomst: One.

Grootste blunder: Blitz plannen volgens de verkeerde eenheden snelheid

Mooiste actie van de wereld: Cala die zeer netjes LeCoq edelt.
 
Reactiescore
163
Beste speler:
Dba is een account wat op meerdere werelden heeft laten zien, wat het waard is. Dit account gaat op deze wereld waarschijnlijk weer knallen, met de mooie ligging die ze hebben. Voor hun valt alles op de goede plek deze wereld, en dit is 1 van de top kandidaten voor de rang 1.

Beste stam: Naar mijn mening heeft One, hier een kleinere voorsprong op Walk. One, heeft naar mijn mening een betere ligging om snel groot te worden, en de favoriete plek in te nemen. Kwa kwaliteit doen deze 2 stammen echter niet voor elkaar onder, ik ben benieuwd naar een eventuele eindfight tussen deze stammen. Ik hoop dat beide stammen mijn favoriete rol waarmaken.

De beste stam speler:
Dit moet echter nog blijken op deze wereld. Kwa statistieken ga ik hier ook nog geen uitspraken over doen.

Het grootste ego: Coruscant heeft een erg groot ego. Dit is naar mijn mening ook terecht. Corus is 1 van de beste spelers op het huidige TW. Deze wereld hebben ze alleen wel een kleine achterstand kwa punten. Het ego zal er echter niet minder op worden.

Beste leider: -

Slechte leider: -

Meest overschatte stam:
De leiding van Fear had een grote mond op het AF. Echter is het doek snel gevallen voor deze stam.

Meest onderschatte stam: Over de stam Cave hoor ik nog weinig, naar mijn mening zitten hier echt wel een paar goede spelers in.

Meest overschatte speler: Misbruik2punt 0 staat al weer een tijdje 1e. Ik ben benieuwd hoelang dit account het gaat volhouden tegen een abuser. Ik vrees het ergste voor dit account.

Meest onderschatte speler: Over De Pretbedervers heb ik al een aantal slechte dingen gehoord. Ik weet dat dit account een toppertje is. Dit account gaat in de top van de wereld meedraaien en veel mensen verrassen. Ik gok zelfs dat dit account een hoofdrol gaat spelen in de eindfight, of One de wereld nou wint of verliest, dit account gaat positief verassen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -


Favoriete forum poster: Coruscant

Meest belovende speler voor de toekomst: De PretBedervers

Meest belovende stam voor de toekomst: One.

Grootste blunder: Blitz plannen volgens de verkeerde eenheden snelheid

Mooiste actie van de wereld: Cala die zeer netjes LeCoq edelt.

Ben ook heel benieuwd naar de battle tussen Abuser en Misbruik2.0
 

DeletedUser79415

Guest
bedankt voor je benoemingen, team dba zal er weer alles aan doen om te rocken deze wereld <3 :)

rang 1 is wel lastig maar een top 10 is nog nooit niet gelukt :)
 
Reactiescore
983
Niet om de zuurpruim uit te hangen maar toch iets wat ik me afvraag:

Is het niet de bedoeling van dit topic dat er beoordeeld gaat worden op basis van statistieken, acties,.. van deze wereld?

Nu zie ik bijvoorbeeld (recent voorbeeld, zijn er nog anderen genoeg) een award voor beste speler naar dba vanwege "ze op meerdere werelden wat hebben laten zien en dat nu vast ook wel weer zullen doen".
Heb niets tegen DBA, Jonah is dan ook een topkerel (ken de rest van het team niet echt) maar ik dacht dat het de bedoeling was van dit topic dat we op zoek gingen naar spelers / stammen in elke categorie op basis van wereld 69. Tuurlijk kan je weten van teams dat ze zeer degelijk zijn en zal dat altijd in iemand zijn stem meetellen maar het is toch ook niet de bedoeling dat we gewoon simpel awards uitdelen aan spelers die vorige werelden heel wat gepresteerd hebben.
 
Bovenaan