Top/Flop stammen

Reactiescore
18
Reactiescore
18

DeletedUser79458

Guest
Zijn er al nieuwe floppers of toppers? x Kim

Fuifje mist op dit moment de aansluiting met de top 3 stammen sinds de leave van Sons of Durin, wil ze niet als flop omschrijven maar toch wel jammer dat ze nooit meer de aansluiting hebben kunnen terugvinden. Maar ja wereld is nog hartstikke vroeg.

De stammen One, Walk en Cave! lijken het meest stabiel op dit moment en groeien allemaal heel erg hard.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Fuifje mist op dit moment de aansluiting met de top 3 stammen sinds de leave van Sons of Durin, wil ze niet als flop omschrijven maar toch wel jammer dat ze nooit meer de aansluiting hebben kunnen terugvinden. Maar ja wereld is nog hartstikke vroeg.

De stammen One, Walk en Cave! lijken het meest stabiel op dit moment en groeien allemaal heel erg hard.

Fuifje heeft met Whale en Weed tegenslagen gehad qua groot verdieners met Cave nu pal voor de deur, vooral nu sons (het grootste lid) besloot op te stappen heeft Weed ineens veel meer front natuurlijk.

We hebben er bewust voor gekozen niet naar drie directe recruits te zoeken, is ook wat waard denk ik :), hebben nogsteeds gemiddeld derde positie grote qua accounts.

Denk ook wel dat we met Fuifje - Cave hier een serieuse clash hebben liggen.

Dat walk expentioneel zou groeien kijkt niemand van op en ik ben benieuwd wie One uberhaupt zou kunnen dwarsbomen daar ^^
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik zie dat Kalm Met Die Vodka van Fuifje vandaag flink aangepakt wordt door Uni.

Paar recaps te zien en een hoge ODD stijging bij Vodka en Night Train / ikbeneennoob wat ODA erbij.

Iemand hier wat meer over te zeggen?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik zie dat Kalm Met Die Vodka van Fuifje vandaag flink aangepakt wordt door Uni.

Paar recaps te zien en een hoge ODD stijging bij Vodka en Night Train / ikbeneennoob wat ODA erbij.

Iemand hier wat meer over te zeggen?
Jij zegt alles ;P een BG van UNI is iig gespot, fakes over onze hele stam getimed 08:05:00 begonnen smiddags al. Vannacht om 4;30 bij fuifje 6 accounts online met sommige drie man sterk, Vodka heeft 20 edels oid gekopt. 1 dorp werd met drie edels gepakt en andere verkeerde inschatting gemaakt maar beide recap ok. Toch aardig uit gekomen :).
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Jij zegt alles ;P een BG van UNI is iig gespot, fakes over onze hele stam getimed 08:05:00 begonnen smiddags al. Vannacht om 4;30 bij fuifje 6 accounts online met sommige drie man sterk, Vodka heeft 20 edels oid gekopt. 1 dorp werd met drie edels gepakt en andere verkeerde inschatting gemaakt maar beide recap ok. Toch aardig uit gekomen :).

Wie is die BG dan?

En lekker hoor :p
Qua verhouding off/deff is het denk prima afgeslagen. Die foutjes zijn wel pijnlijk, als er veel troepen door verdwijnen.

Ben wel benieuwd hoe Uni het gaat volhouden, net als Fuifje. Dubbel front met relatief weinig leden is nog wel pittig.
 

DeletedUser79458

Guest
Fuifje heeft met Whale en Weed tegenslagen gehad qua groot verdieners met Cave nu pal voor de deur, vooral nu sons (het grootste lid) besloot op te stappen heeft Weed ineens veel meer front natuurlijk.

We hebben er bewust voor gekozen niet naar drie directe recruits te zoeken, is ook wat waard denk ik :), hebben nogsteeds gemiddeld derde positie grote qua accounts.

Denk ook wel dat we met Fuifje - Cave hier een serieuse clash hebben liggen.

Dat walk expentioneel zou groeien kijkt niemand van op en ik ben benieuwd wie One uberhaupt zou kunnen dwarsbomen daar ^^

Sluit me bij je aan. Nadat Fear stuk minder bleek te zijn dan ze zichzelf voordeden blijkt eerst echte clash tijdens deze wereld tussen Cave en Fuifje te gaan.

Kwalitatief gezien lijkt Fuifje me sterker dan Cave als je puur naar accounts kijkt. Benieuwd of jullie als Fuifje Cave kunnen wegspelen :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Sluit me bij je aan. Nadat Fear stuk minder bleek te zijn dan ze zichzelf voordeden blijkt eerst echte clash tijdens deze wereld tussen Cave en Fuifje te gaan.

Kwalitatief gezien lijkt Fuifje me sterker dan Cave als je puur naar accounts kijkt. Benieuwd of jullie als Fuifje Cave kunnen wegspelen :)
Deel die mening. Alhoewel Cave nu echt wel een paar leuke spelers bezit en hebben ze kwantitief natuurlijk overwicht.

Vind het wel jammer dat Walk geen directe concurent richting de core heeft.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632

Hmm interessant. Voor Uni logisch om zo'n GAP / BG te nemen.

Sluit me bij je aan. Nadat Fear stuk minder bleek te zijn dan ze zichzelf voordeden blijkt eerst echte clash tijdens deze wereld tussen Cave en Fuifje te gaan.

Kwalitatief gezien lijkt Fuifje me sterker dan Cave als je puur naar accounts kijkt. Benieuwd of jullie als Fuifje Cave kunnen wegspelen :)

Ik denk ook dat Fuifje sterker is qua accounts. Als ze het slim uitspelen denk ik dat ze wel ver kunnen komen. Die kunnen ook diplomatieke banden aangaan met andere stammen tegen Cave eventueel.


Deel die mening. Alhoewel Cave nu echt wel een paar leuke spelers bezit hbben ze kwantitief natuurlijk overwicht.

Vind het wel jammer dat Walk geen directe concurent richting de rim heeft.

Walk heeft een hele late start gedaan, voordeel is dat we hiermee iets meer in de rim liggen en minder snel op grote schaal betrokken zijn bij stammenoorlogen. De late start betekent natuurlijk wat meer risico en dat is ook wel gebleken. Maar op dit moment lijkt alles op zijn plaats te vallen :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Walk is sterker qua accounts dan Fuifje, walk heeft een betere ligging, betere start, alles is beter aan Walk <3

Alleen Joachim is niks
En negers hebben doorgaans een grotere piemel dan blanke,


Of hadden we het over iets ongerelateerds?
 
Bovenaan