Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Het interesseert me barweinig wat jouw mening daaromtrent is. Het spijt me.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Persoonlijkheid en skills hebben geen rechtstreeks verband. Dat is het hele punt.

Die forum personality is puur om te trollen tbf.
 

DeletedUser80918

Guest
Het interesseert me barweinig wat jouw mening daaromtrent is. Het spijt me.

Begrijpelijk, maar zoals twee andere forumposters al duidelijk proberen te maken interesseert het ons helemaal niets wat jij als niet bespeler van W68 hier aan offtopic te melden hebt. Ironisch dat Maai het gister over groepsvorming op het AF heeft en een dag later iemand die niet eens W68 speelt hier met kort door de bocht post hun meningen zit te verdedigen.

Leek me vrij terecht om jou door te verwijzen naar het praattopic. Al zal het je ook wel weer barweinig interesseren als meerdere mensen 't vinden.
 

DeletedUser74643

Guest
Begrijpelijk, maar zoals twee andere forumposters al duidelijk proberen te maken interesseert het ons helemaal niets wat jij als niet bespeler van W68 hier aan offtopic te melden hebt. Ironisch dat Maai het gister over groepsvorming op het AF heeft en een dag later iemand die niet eens W68 speelt hier met kort door de bocht post hun meningen zit te verdedigen.

Leek me vrij terecht om jou door te verwijzen naar het praattopic. Al zal het je ook wel weer barweinig interesseren als meerdere mensen 't vinden.

Volledig akkoord, en is trouwens niet de eerste keer. Ben benieuw hoeveel witte konijnen met reputatie ze nog gaan uitnodigen om op dit forum te komen pleiten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Begrijpelijk, maar zoals twee andere forumposters al duidelijk proberen te maken interesseert het ons helemaal niets wat jij als niet bespeler van W68 hier aan offtopic te melden hebt. Ironisch dat Maai het gister over groepsvorming op het AF heeft en een dag later iemand die niet eens W68 speelt hier met kort door de bocht post hun meningen zit te verdedigen.

Leek me vrij terecht om jou door te verwijzen naar het praattopic. Al zal het je ook wel weer barweinig interesseren als meerdere mensen 't vinden.

Hun meningen zit te verdedigen? Jij kan volgens mij niet zo goed lezen. Ik had dat in je vorige posts al gemerkt, maar deze post bevestigt dat punt maar eens. Ga anders nog eens huilen over het feit dat je bent weggespeeld door 5 stammen ofzo. Je laatste zin vat het eigenlijk perfect samen.

Verder zie ik maar 1 persoon (tenzij jij jezelf als 2 verschillende personen beschouwt).
 

DeletedUser80918

Guest
Hun meningen zit te verdedigen? Jij kan volgens mij niet zo goed lezen. Ik had dat in je vorige posts al gemerkt, maar deze post bevestigt dat punt maar eens. Ga anders nog eens huilen over het feit dat je bent weggespeeld door 5 stammen ofzo. Je laatste zin vat het eigenlijk perfect samen.

En dan zeggen dat ik niet goed lees, je citeert 20% van een zin en bedenkt de rest erbij. Ik zie graag screenshots, linkjes of citaten om deze beweringen van je te ondersteunen. Anders, nogmaals, speel je geen Wereld 68 en kun je je offtopic het beste voor het Praattopic bewaren. Je bent niet op de hoogte van wat er speelt, dat is duidelijk bij elke post die je plaatst, en het is ook nog behoorlijk oninteressant wat je te melden hebt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
En dan zeggen dat ik niet goed lees, je citeert 20% van een zin en bedenkt de rest erbij. Ik zie graag screenshots, linkjes of citaten om deze beweringen van je te ondersteunen. Anders, nogmaals, speel je geen Wereld 68 en kun je je offtopic het beste voor het Praattopic bewaren. Je bent niet op de hoogte van wat er speelt, dat is duidelijk bij elke post die je plaatst, en het is ook nog behoorlijk oninteressant wat je te melden hebt.

Je begint nu gewoon rond het punt te lullen, en je weet best dat je 2 pagina's terug kan klikken en daar je gejank kan aanschouwen. Gelieve niet met zulke bs te komen.

Kusjes.
 

DeletedUser80918

Guest
Je begint nu gewoon rond het punt te lullen, en je weet best dat je 2 pagina's terug kan klikken en daar je gejank kan aanschouwen. Gelieve niet met zulke bs te komen.

Kusjes.

Citeer maar dan. Als je namelijk even goed leest benoem ik een feit van enkele maanden geleden waar totaal niet over gejankt is om aan te tonen dat een Maai lid wél een huilebalk opmerking had. Twee stammen werkte tegen hem samen dus 'de hele wereld is tegen hem'. Het enige verband dat er is met 5 stammen die ons aanvielen is dat er juist benoemd is dat hier helemaal niemand destijds over geklaagd heeft en dat dit gewoon fair play was. Ook gister nog benoemde ik dat het terecht en toegestaan is dat die ons alle 5 tegelijk aanvielen. Tegelijkertijd is er een Maai lid die hier roept dat alles en iedereen tegen hem is omdat 2 stammen samenwerken.

Dus ja, veilige conclusie dat jij hier gewoon zit om je maatjes uit Maai te verdedigen. Objectief gezien zit je namelijk redelijk ver naast.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Het feit is dat jouw "punt" omtrent het 5stammen gezever niks te maken heeft met het punt van Maai en dus totaal irrelevant was. Je wou gewoon even aantonen dat jij (oppermachtige noob dat je bent) het tegen 5 stammen opnam en er niet over jankte, terwijl je in deze posts eigenlijk wel even wou janken. Dat is de ironie in je post, en het is vrij raar dat je dat zelf niet erkent of wil erkennen.

Heeft iemand van Star. dit soort dingen geroepen toen Snow, AX & Paint! ons van drie kanten aanvielen en kleine stammen als Arcyl! & STARKS hier ook nog bij betrokken werden?

Zoals gezegd en bewezen geef ik niet eens een kick als 5 stammen me aanvallen, laat staan dat ik zo ga lopen krijsen als jij als er even twee stammetjes samenwerken.

Deze opmerkingen zijn irrelevant tegenover Maai, aangezien het hun sowieso niet boeit. Laat staan dat jouw gejank überhaupt iemand boeit. Het toont ook enkel zwakte aan om er nu wél over te beginnen. Als jij jezelf zo "hoog" inschat, had je deze zinnen niet nodig om je "punt" te bewijzen. Jammer joh.

Nu je mand in.
 
Reactiescore
5.686
Begrijpelijk, maar zoals twee andere forumposters al duidelijk proberen te maken interesseert het ons helemaal niets wat jij als niet bespeler van W68 hier aan offtopic te melden hebt. Ironisch dat Maai het gister over groepsvorming op het AF heeft en een dag later iemand die niet eens W68 speelt hier met kort door de bocht post hun meningen zit te verdedigen.

Leek me vrij terecht om jou door te verwijzen naar het praattopic. Al zal het je ook wel weer barweinig interesseren als meerdere mensen 't vinden.
Het grappige is dat alle TW relateerde topics al jaren pure nonsense is en dat het AF gebruikt moet worden voor lol. Niemand komt naar het AF om ''serieus'' gezever aan te horen, als we gezever willen zetten we wel shownieuws op.
 

DeletedUser80918

Guest
Het feit is dat jouw "punt" omtrent het 5stammen gezever niks te maken heeft met het punt van Maai en dus totaal irrelevant was. Je wou gewoon even aantonen dat jij (oppermachtige noob dat je bent) het tegen 5 stammen opnam en er niet over jankte, terwijl je in deze posts eigenlijk wel even wou janken. Dat is de ironie in je post, en het is vrij raar dat je dat zelf niet erkent of wil erkennen.





Deze opmerkingen zijn irrelevant tegenover Maai, aangezien het hun sowieso niet boeit. Laat staan dat jouw gejank überhaupt iemand boeit. Het toont ook enkel zwakte aan om er nu wél over te beginnen. Als jij jezelf zo "hoog" inschat, had je deze zinnen niet nodig om je "punt" te bewijzen. Jammer joh.

Nu je mand in.
Nja, je kunt er omheen lullen, maar heel simpel:

Feit 1: Maai lid wordt aangevallen door 2 mensen en komt met de uitspraak dat de hele wereld tegen hem is. Niemand die er iets van zegt.
Feit 2: Snow (of AX?) lid benoemd eerder te zijn aangevallen door 5 stammen en dat dit gewoon het spel is waar niet over geklaagd moet worden. Jij valt erover en noemt het huilen.

Die twee feiten onder elkaar maakt het een veilige conclusie dat je hier totaal niet bent om objectieve inhoud toe te voegen, maar enkel om je maatjes van Maai te verdedigen. Maakt hun klachten over groepsvorming op het AF dus simpelweg ironisch.

Als je wilt weten wat het verband is: Dit was om uit te leggen aan een Maai lid dat niet de hele wereld tegen hen was. Dat er simpelweg veel stammen zijn en dus ook veel groepjes die samenwerken. Dat het dus kan voorkomen dat hij last heeft van meerdere stammen tegelijk, maar dat dit nog niet betekend dat ''de hele wereld'' tegen hem is. Als je daar geen verband in ziet, ligt dat meer aan jou dan aan mij.

Maarja verder zit ik hier om inhoudelijk te spreken over de wereld dus zal ik jou en andere niet-spelers niet meer van repliek voorzien. Zeker omdat je tot het lage niveau blijft zaken om met onjuiste citaten te komen en vervolgens totaal niet in te gaan op verzoeken bewijs te leveren voor je beweringen op basis van niet gedane uitspraken.

Edit: Lol, ik schat mezelf hoog in x) Die opmerking laat nog meer zien hoe slecht je bent ingelezen op deze wereld en hoe weinig je in deze discussie te zoeken hebt. Lees het forum even door en tel hoe vaak ik toegeef dat ik niet van een topkaliber ben en deze wereld nog niets gepresteerd heb. En dan maar zeggen dat ik mezelf hoog inschat x) Ik schat mezelf lager in dan veel Maai leden en ben daarom teleurgesteld dat zij het met Recruit tactieken proberen te winnen terwijl de mindere spelers hun best doen een leuke open wereld in stand te houden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Het is gejank, dat zou iedere "neutrale" toeschouwer zo benoemen. Het feit dat je het wil benoemen toont eigenlijk aan dat mijn post op waarheid berust is. Ik kwam trouwens niemand van Maai verdedigen hoor.

Verder toon ik je net twee citaten waaruit dat blijkt, vervolgens zeg jij tegen mij dat ik geen bewijs lever? Ben jij Jannes zijn tweede AF-account?
 

DeletedUser80918

Guest
Het is gejank, dat zou iedere "neutrale" toeschouwer zo benoemen. Het feit dat je het wil benoemen toont eigenlijk aan dat mijn post op waarheid berust is. Ik kwam trouwens niemand van Maai verdedigen hoor.

Verder toon ik je net twee citaten waaruit dat blijkt, vervolgens zeg jij tegen mij dat ik geen bewijs lever? Ben jij Jannes zijn tweede AF-account?

Je toont helemaal geen bewijs. Je toont twee citaten van mij die beide slechts een deel van een post bevatten. Precies wat ik zeg, je citeert 20% en bedenkt de rest erbij. In de hele post staat duidelijk verteld dat het niet erg is dat die ons aanvielen en dat dit het spel was. Ik noemde de stammen enkel als 'Bewijs' dat niet de hele wereld tegen Maai is aangezien als dat het geval was die stammen ons niet zouden aanvallen maar met ons zouden samenwerken vs Maai. Dat je dit verband niet ziet is van jou een teken van onkunde, want zo kun je alles dat als argument in welke discussie dan ook wordt gebruikt wel als huilen wegzetten.

Daarnaast, zelfs als mijn opmerking een huil opmerking was, dan was die van Maai dat zeer zeker ook omdat ik dan ''huil'' over 5 stammen en hij exact hetzelfde doet (in hardere bewoording) over 2 stammen. Dat je dan alleen mij aanvalt en niet je Maai-buddies is destemeer ''bewijs'' dat je hier niet objectief bent zoals je beweerd. Als je dat zelf niet inziet, tsjah.... Dan wordt het een lastig verhaal om dingen aan jou uit te leggen.
 
Reactiescore
301
Volgens mij gaan er wat spelers pm's binnen krijgen omtrent dubbelposten... de edit knop is snel te vinden boys!

verder...

*neemt popcorn*
 

DeletedUser81014

Guest
Now goed =D

Even het hele verhaal schetsen (werk in puntjes, denk dat dat wel mooi staat):

1) Aanvallen AX --> Valar + Secretguest
Het is wellicht wel algemeen bekend dat na het offensief vanuit Snow richting AX (target Killerboy/Hrieps, als ik me niet vergis), dat AX in de tegenaanval is gegaan. De maintargets van AX waren Valar (iedereen weet wel wie die is) en Secretguest.
Voor dat we de aanvallen uitstuurden, hadden wij (account: HD heer draggy) contact opgenomen met de stam D.V, meer bepaald met de speler Dyeevee. Wij hadden namelijk een aantal dagen eerder gehoord dat hun een aanval hadden gedaan richting SG (secretguest), dus gingen we er van uit dat deze ook in oorlog waren.
Na wat heen en weer gestuur, kwamen we uiteindelijk tot een akkoord om een gezamenlijke aanval te verrichten richting SG.
Als ik me goed herinner kwamen de eerste aanvallen aan op 3/08. Dit waren toen aanvallen vanuit HD en BloodFox vanuit de stam D.V. Dyeevee zelf is pas een dag of 2 later gaan lopen (toen was SG eigenlijk al opgegeven).
Vooraf hadden we dan ook uiteraard overlegd hoe we het zouden aanpakken met het overnemen van dorpen. Er werd algemeen gezegd dat: 'Ieder die deelnaam aan de massa vanuit D.V zou recht hebben op het edelen van dorpen, zowel op SG als op Valar (wat DV mocht ook deelnemen tegen Valar).
Zo gezegd, zo gedaan! De 2 spelers vanuit D.V die deelnamen aan de massa kregen van ons dorpen die ze zelf wouden overpakken (van SG en van Priemstyle (MB van SG).

Op hetzelfde ogenblik werd Valar ook aangepakt en deze was blijkbaar ook niet terug te vinden op zijn account. Anxiety boekte veel winsten en na een paar dagen was er al geen sprake meer van het account Valar. (hierbij was er geen hulp vanuit D.V)

2) Double Dutch & gratis dorpen

Nadat duidelijk was dat er vanuit SG en Valar geen tegenaanval of verwering kwam, was het een kwestie van de dorpen op te rapen uiteraard.
Maar dat was niet zonder onze goede vriend DD (Double Dutch), die toen lid was van de stam D.V (waarmee een samenwerking was).
Zoals hierboven vermeld was er een afspraak dat ieder die mee clears stuurde, ook recht had op dorpen. Echter heeft Double Dutch nooit aanvallen gestuurd tijdens de massa (is meerdere keren bewijs naar gevraagd toen hij dit wel aangaf, nooit gekregen).
Wij vonden dan uiteraard ook niet dat hij recht had op die dorpen, gezien de afspraak en gezien de samenwerking tussen beide stammen op deze massa.
Hij nam eerst enkele dorpen van de speler Valar. Daarbij liet hij zelfs clears en treintjes doodlopen van Anxiety.
Uiteraard hebben we hem daarop aangesproken, waaruit een akkoord kwam dat hij geen verdere dorpen meer zou edelen van het account Valar. Als reactie daarop, ging hij doodleuk alle BB-dorpen rondom de dorpen van Valar gaan edelen (op zich al heel kinderachtig, om zo je gelijk te halen, maar soit we hebben er verder geen aandacht aan geschonken).
We dachten, nouja hij weet wat er is afgesproken en we hebben hem nu aangesproken dus okéé, hij zal het vast niet meer doen... Nouja verkeerd gedacht dus!
1-2 dagen later begon hij plots dorpen van SG over te nemen (tevens ook dorpen die wij gecleard hadden). Hij beweerde opnieuw dat hij die dorpen had gecleard, waarna wij opnieuw om bewijs vroegen, maar nooit gekregen (was er ook niet, want wij hadden alle dorpen aangevallen en alle troepen gesloopt).
Opnieuw gingen we met hem in gesprek. In het begin ging het er vriendelijk aan toe en hadden we nogmaals aangedrongen op de afgesproken zaken voor de aanval. Tot het moment dat hij plots ons verwijten ging maken, dat we onze eigen afspraken veranderen wanneer het ons goed uitkomt/uitkwam. Dit sloeg natuurlijk nergens op, omdat we ervoor nog D.V zelf hadden gevraagd aan te geven welke dorpen hun wouden edelen.
Op dat moment is het contact met de speler volledig ontaard.

3) DD target
Aangezien de speler, niet 1, maar 2 keer trachtte om gratis dorpen weg te halen die gecleard werden door mezelf of door Anxiety, spreekt het voor zich dat wij daar niet zo gelukkig mee waren, dus werd hij target nr1 zeg maar.
We besloten hem op een dag samen aan te vallen, eerste wave was gewoon paar fakes en clears, eerder om wat meer te weten te komen. Uiteindelijk liepen we niets dood, want onze goede vriend had alle clears gedodged, buiten een edeltreintje die die had gesniped (of geblocked).
2de wave, net hetzelfde.
Ondertussen had hij nog enkele BB-dorpen overgenomen en tevens ook al een stamlid geïnternd (tot nu toe het enige wat hij heeft verwezenlijkt, BB's en interns).
Dorpen die hij nam puur om nog meer defence aan te maken. We wisten ondertussen al dat hij full defence-speelde, van de dorpen waar onze clears doorkwamen en sommige fakes.
Ik sprak de speler daarop aan. Ik vond dat hij op deze manier zowel zijn spelplezier, als dat van ons verpeste. Full def spelen, om daarna niet eens iets te blocken... Komop dat is te belachelijk voor woorden.
Al snel kreeg ik weer een vreemd antwoord, dat het zijn speelstijl was en dat het hem weinig kon schelen wat ik ervan vond. Nouja goed, na alles wat er gebeurd was, had ik hem daarop gezegd, als hij bij de volgende wave weer alles zou dodgen, we een manier zouden vinden om ervoor te zorgen dat hij niet meer zou gaan dodgen.
Ieder weet ondertussen wat die tactiek was!
Eerst liep onze, inmiddels stoppende MB, met een aantal clears, waarbij de kata's gericht waren op verschillende gebouwen. Geloof het of niet, maar hier hadden wij geen weet van! We wisten uiteraard dat hij zou stoppen en we vroegne hem dan ook zijn clears te gooien, alleen wisten we niets van de kata's en hun bestemming (geloven wie geloven wil natuurlijk, wat ik kan me al voorstellen wat jullie hiervan zien).
Wij kregen gelijk het antwoord dat dit niet kon. Waarop we hem aangaven dat we niet eens wisten over wat hij het had, en later pas merkten (na het doorsturen van de rapportjes van onze MB) dat hij kata's had lopen op mijnen,...
Uiteindelijk het contact met hem liep alsmaar stroever en stroever en onze clears werden voor de zoveelste keer gedodgd. Ik sprak er hem nogmaals op aan, en heb hem toen nogmaals gezegd dat we het anders zouden aanpakken.
Uiteindelijk hebben we het idee bovengehaald dat we via grote scouts zijn uitkijktorens wouden situeren, deze neerhalen en kort erna een clear laten aankomen met kata's (max 50), om de boerderij 1-2 lvl's te doen dalen, zodat hij niet meteen terug zijn uitkijktoren kon bouwen (vraagt veel boerplaatsen), waardoor hij onze aanvallen niet meer zag aankomen en eventueel edels dus niet meer makkelijk kon taggen.
Uiteindelijk zijn door toedoen van een slechte communicatie tussen speler + MB, nog dorpen voorzien van kata op de boer. Telkens is er 1 level afgezakt, wegens dat er maar 50 kata's bij de clears werden meegestuurd.
Degene op de uitkijktoren waren dus gepland, de andere helemaal niet.

Wij zijn dan ook bereid de andere boerderijen te vergoeden. Degene op de uitkijktoren-dorpen niet, aangezien dat puur de tactiek was die erachter zat.



Bij deze het verhaal en de simpele tactiek die achter die kata's zaten. De overige kata's waren niet bestemd voor de boerderij, maar zoals de normale dorpen: VP, muur of uitkijktorens.
We hadden er nog aan gedacht om de kata's op de kazerne te gooien (voor minder snelle rekrutering), maar dit hebben we niet uitgevoerd, vanwege dat we zelf ook tegen de kata's zijn, behalve op bovengenoemde gebouwen.
 
Bovenaan