Golden Awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Oke dan is het laatste woord toch niet gezegd.
wel grappig dat je zelf begint over hoe stoer ik doe terwijl je zelf inmiddels 5 man nodig heb om 1 iemand aftekraken? zover ik lees hap jij steeds met je groepje op chriss dat maakt het nog komischer,
en dan niet te beginnen over hoe hypocriet je zelf bent? gaan janken omdat mensen je noob noemt ? terwijl je zelf ook andere noob noemt plz grow up.
Heb niemand nodig om iemand af te kraken, maar laat hij nu net meerdere mensen aangesproken te hebben in zijn GA lijst die hem allemaal confronteren, wat snap je hier niet aan?
ik denk idd dat meer mensen mij serieus nemen dan jou kata gedrag op w66 :)
alvast een fijne dag verder.
Dan mijn kata gedrag op 67 misschien wel ja, mij als persoon neen. Dat denk ik niet vriend
ik heb je nog nooit op andere werelden gezien zou me ook niks verbazen dat je net nieuw bent en nu al zoon grote bek heb :)
Er staan 4 werelden in je sig, er zijn reeds 69 gewone werelden, 20 classics, en 8 casuals geweest. Misschien toch maar eens nadenken hoe het komt dat je me nog nooit gezien hebt als je eerste wereld pas w46 is?
 
Reactiescore
760
Heb niemand nodig om iemand af te kraken, maar laat hij nu net meerdere mensen aangesproken te hebben in zijn GA lijst die hem allemaal confronteren, wat snap je hier niet aan?

drm dat er 4 a 5 mensen van kaka hier lopen te posten ;)


Dan mijn kata gedrag op 67 misschien wel ja, mij als persoon neen. Dat denk ik niet vriend

je kan het ook weer mooi verdraaien dat het jou goed uitkomt he:)


Er staan 4 werelden in je sig, er zijn reeds 69 gewone werelden, 20 classics, en 8 casuals geweest. Misschien toch maar eens nadenken hoe het komt dat je me nog nooit gezien hebt als je eerste wereld pas w46 is?

Miscchien omdat ik geen zin heb om elke w onder te gaan zetten die ik heb gespeeld?, denk niet dat het aan mij ligt hoor als je pas sinds 2018 speel maar dat daar buite(als ik je AF account moet geloven)

Chriss benoemt jullie omdat jullie hem sinds begin deze w al lopen op te zoeken en je hapt er ontiechelijk hard op misschien moet je zelf eens denken ? van ik negeer het aan het laat het gaan inplaats van low key 5 man op 1 te gaan bashen beetje sneu of nie?
 
Reactiescore
1.278

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
drm dat er 4 a 5 mensen van kaka hier lopen te posten ;)
Ja, hij richtte zich tot heel Kakaka dus ook die personen, mogen zij niets erop zeggen dan omdat het anders teveel wordt voor hem? Ik ga ook geen hele stam aanspreken meermaals om dan niet te verwachten dat er een klein percentage van die stam zich tot mij richten.
Miscchien omdat ik geen zin heb om elke w onder te gaan zetten die ik heb gespeeld?, denk niet dat het aan mij ligt hoor als je pas sinds 2018 speel maar dat daar buite(als ik je AF account moet geloven)
Ja daar ben je dus al mis, dan zwijg je beter.
Chriss benoemt jullie omdat jullie hem sinds begin deze w al lopen op te zoeken en je hapt er ontiechelijk hard op misschien moet je zelf eens denken ? van ik negeer het aan het laat het gaan inplaats van low key 5 man op 1 te gaan bashen beetje sneu of nie?
Wij spelen deze wereld niet, en wij lopen hem op te zoeken? Apart verhaal.

Je spreekt hier over happen, terwijl jij nu al een ellenlange discussie probeert te voeren die vanuit jouw kant op niets slaat. Dat jullie 2 vrienden zijn zal ongetwijfeld wel waar zijn als ik jullie zo beide ongelofelijk sterk zie posten, maar maak jezelf dan niet belachelijk met die put steeds dieper te maken voor jezelf. Zal het nog 1 keer proberen uit te leggen zodat je het begrijpt: als Christiaan een hele stam meermaals in zen GA zet die hier niet spelen, moet je niet denken dat niemand van die stam zich hier laat horen om hem te confronteren. Jij zegt ga weg met die onzin over w67, terwijl je eigen vriend ons naar hier bracht en w67 hierbij betrok.
 
Reactiescore
1.283
Maar ik snap het al, jij kan geen 2 zinnige woorden na elkaar plaatsen

Dan is bij deze ook het laatste woord gezegd, dan kun je nu terug verder spelen en noobs opedelen om vervolgens in de stamchat te zeggen hoe goed jullie allemaal wel niet zijn dat jullie al 7 dorpen hebben behaald!

Hij gebruikt waarschijnlijk wel meer leestekens bij 2 zinnige woorden dan dat jij gebruikt in deze heeeeele lange zin rubbere @Rob. bie :D
 
Reactiescore
760
Wij spelen deze wereld niet, en wij lopen hem op te zoeken? Apart verhaal.

Je spreekt hier over happen, terwijl jij nu al een ellenlange discussie probeert te voeren die vanuit jouw kant op niets slaat. Dat jullie 2 vrienden zijn zal ongetwijfeld wel waar zijn als ik jullie zo beide ongelofelijk sterk zie posten, maar maak jezelf dan niet belachelijk met die put steeds dieper te maken voor jezelf. Zal het nog 1 keer proberen uit te leggen zodat je het begrijpt: als Christiaan een hele stam meermaals in zen GA zet die hier niet spelen, moet je niet denken dat niemand van die stam zich hier laat horen om hem te confronteren. Jij zegt ga weg met die onzin over w67, terwijl je eigen vriend ons naar hier bracht en w67 hierbij betrok.

word alsjeblieft eens volwassen kerel ik heb nog nooit iemand zo zien uitjanken om iets onnuttigs .
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Nja je suckt en posts sucken doei
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ziet hij niet :s Moest hij slimmer zijn hij zou zich wel slimmer gedragen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Leuke oneliner, jij probeert je interessant te maken waarom?
 

DeletedUser79415

Guest
@Calamity. bedankt voor de benoemingen, altijd prima gespeeld met cala of tegen cala dus waardeer de woorden dat het beviel om met DBA in de stam te zitten overigens bedankt voor benoeming tot mooiste plaatje vind hem zelf ook prachtig !

Liefde joachim ❤️
 
Reactiescore
163
Ach, nu kan ik ook wel een lijstje maken :D
Excuses alvast voor mijn manier van praten en m'n spelling, zo typ ik eenmaal :p.



Het grootste ego:

Het hele Calamity account, grote bek en Joachim gaat toch op vakantie als die incommings krijgt. Dus hoop voor hemzelf dat ie zichzelf voor de eerste keer kan onderbouwen met z'n grote waffel.

En jij gaat delete omdat je weet dat je incs gaat krijgen, is dat beter dan? :)
 
Reactiescore
1.363
En jij gaat delete omdat je weet dat je incs gaat krijgen, is dat beter dan? :)

Jij weet als de beste Jonas waarom ik op del ben gegaan knul.
Jij hebt even de hele wereld verziekt, omdat jij je ego niet opzij wou zetten.
10000 keer tegen je gezegd, maar je wilt het niet aannemen.
 
Reactiescore
1.363
Ik speel anders nog gewoon hoor?

Ja jij wel ja. Maar jij had mn hele herbedenking van de constructie verkloot, omdat jij je ego niet opzij wou zetten.
Dusja, dan stond ik uiteindelijk alleen, omdat jij je ego niet opzij wou zetten.
Had ik nog massa's anders gedaan en bijvoorbeeld die pino gesloopt enzo.. maarja terug naar w69 aangezien iedereen op mij begint te janken als ik m'n waffel opentrek achja, mijn stam weet hoe ik ben en das het belangrijkste, zijn schatjes <3.

xx
 
Reactiescore
163
Ja jij wel ja. Maar jij had mn hele herbedenking van de constructie verkloot, omdat jij je ego niet opzij wou zetten.
Dusja, dan stond ik uiteindelijk alleen, omdat jij je ego niet opzij wou zetten.
Had ik nog massa's anders gedaan en bijvoorbeeld die pino gesloopt enzo.. maarja terug naar w69 aangezien iedereen op mij begint te janken als ik m'n waffel opentrek achja, mijn stam weet hoe ik ben en das het belangrijkste, zijn schatjes <3.

xx

Nog 1 ding. Ik had mijn akkoord gegeven met een bepaalde voorwaarde. 2 dagen later breek jij die voorwaarde en vind je het gek dat ik niet meer wil? En dan beweren dat ik de wereld 'verkloot' heb? Hypocrisie..
 
Bovenaan