Eind van de wereld Awards

DeletedUser78605

Guest
Het moment is aangebroken, de wereld is bijna klaar. De overgebleven account's zijn nog semi actief. Dus kunnen nog mooi even het lijstje invullen. Hier awards waar je nog even je meest gehate vijand belachelijk kan maken, wat veren in de reten van je stamgenoten kan stoppen, of gewoon wat modder kan gooien. Hoop het hier sportief te kunnen houden en elkaar niet helemaal helemaal te disrespecten. Maar toch een beetje modder en een paar argumenten moeten kunnen :)

Beste speler van Casual 6:
Beste stam van Casual 6:
Beste stam speler van Casual 6:
De beste aanvaller van Casual 6:
De beste verdediger van Casual 6:
Meest gezellige speler van Casual 6:
Grootste VV slet van Casual 6:
Het grootste ego van Casual 6:
Beste leider van Casual 6:
Slechtste leider van Casual 6:
Mooiste speler naam van Casual 6:
Mooiste stam naam van Casual 6:
Favoriete forumposter:
Dikste wannabe op het Casual 6 AF:
Dikste wannabe van Casual 6(IG):
Mooiste profiel foto spelers Casual 6:
Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Welke speler was de grootste flopper:
Welke stam was voor jou de grootste verassing:

Grootste stabber van Casual 6:
Mooiste actie van Casual 6:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Slechtste verliezer van Casual 6:
Grootste blunder van Casual 6:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Welke speler verdient het meeste respect:


Bedankt @Magic voor het opstellen van het lijstje op w61, heb hem van jou gestolen :oops:

 
Reactiescore
112
Ik zal de aftrap geven ;)
Veel leesplezier!

Beste speler van Casual 6: Tears of a Beauty. Dit omdat hij toch wel het meeste druk gezet heeft op KoH. Zijn solo acties hebben het KoH moeilijker gemaakt.
Beste stam van Casual 6: KoH.
Beste stam speler van Casual 6: Ikzelf vind Master Roshi. Maar natuurlijk is wimpies hier ook voor in aanmerking.
De beste aanvaller van Casual 6: Lord java. Die kan simpelweg zen clears niet thuishouden :p.
De beste verdediger van Casual 6: Phuture Noize. Hij heeft meerdere massa's overleefd en we hebben meerdere malen geen enkel dorp kunnen nemen.
Meest gezellige speler van Casual 6: Pieter van Official natuurlijk <3
Grootste VV slet van Casual 6: Deze zal ik wijselijk openlaten.
Het grootste ego van Casual 6: Lazy programmers... Wat een ego seg deze jongen.
Beste leider van Casual 6: Master Roshi. Geen twijfel mogelijk. Wat andere ook over hem zeggen of denken. Veruit de beste stamspeler en leider op deze en waarschijnlijk ook andere werelden.
Slechtste leider van Casual 6: Lazy programmes weeral :confused: Wat een noob seg.
Mooiste speler naam van Casual 6: DiamondBack.
Mooiste stam naam van Casual 6: The Hymn to Ninkasi
Favoriete forumposter: Nog steeds Glassface. Ookal is hij hier nu jammer genoeg veel minder te vinden. :(
Dikste wannabe op het Casual 6 AF: Lazy programmers ...
Dikste wannabe van Casual 6(IG): Virtues of my Supremacy. Jammer genoeg is hij nu op bb gegaan :(.
Mooiste profiel foto spelers Casual 6: The Famous Lapzwans.
Mooiste profiel foto stammen Casual 6
:
Hippomania!
Welke speler was voor jou de grootste verassing: De weerstand dat m.v.d.t. nog gaf zonder omringende stamgenoten. (geen sarcasme jullie hebben de eerste massa mooi gestopt)
Welke speler was de grootste flopper: Fierce. Ookal weet ik dat het een verdomd goede speler is. Hij heeft op deze wereld een groot acc gehad maar is opeens weggevlogen en heeft erna niks meer gedaan.
Welke stam was voor jou de grootste verassing: Geen verassingen op deze wereld.
Grootste stabber van Casual 6: zibi. En mike zit er ook nog wel voor iets tussen :mad:.
Mooiste actie van Casual 6: FortisPlatinum dat Katalonie oprichtte :D
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De fusie tussen Hymne en Famke.
Slechtste verliezer van Casual 6: FortisPlatinum
Grootste blunder van Casual 6: De fusie van Hymne en Famke.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Heel veel spelers eigenlijk. Laten we beginnen met Abdullah van Master Roshi. , Maar ook Carlo van Tears, Mathijs van Petra, Pieter van Official ofc ;) , ......
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Geen haat naar niemand <3
Welke speler verdient het meeste respect: Kevin van Winterm. Zonder enige twijfel.

Hopelijk komen er nog veel reacties!
 

DeletedUser78605

Guest
Ik zal later deze week een reactie plaatsen.
Maar waarom is Zibi een stabber? Die zie ik niet helemaal. Die is gewoon over gestapt van kant, omdat hij het niet eens was hoe het in de stam draaide..

Massa PN gedefft door Mvdt en Tears (Jan geloof ik ook)

Verder mooi lijstje! Hoop dat er meerdere volgen!
 
Reactiescore
53
Beste speler van Casual 6:
Qua account en ranglijst crazybertje. Qua helpen waar kan en wat moest gebeuren Tears. Hebben overal geholpen waar kan.

Beste stam van Casual 6:
Ranglijst spreekt voorzich. Kwantiteit over kwaliteit blijkt op deze wereld. Jammer dat Hymne niet meer heeft kunnen uitrichten hierdoor.


Beste stam speler van Casual 6:
Carlo van Tears, maar vvslet roshi was een goede stamspeler, hoorde ik.

De beste aanvaller van Casual 6:
Famous momenteel. Staat niet voor niets eerste.

De beste verdediger van Casual 6:
Patrick blijkt uit de statistieken. Japhille ga ik niet noemen omdat alles block ok was. Mvdt heeft goed gedefft, daarnaast PN ook.


Meest gezellige speler van Casual 6:
Ik denk dat wij dat zijn. Altijd in voor een ouwehoertje, voor een serieus praat of gezelligheidje.

Grootste VV slet van Casual 6
Roshi, was al genoemd hierboven.

Het grootste ego van Casual 6:
Kogarashi, triest mannetje om iemand op de block te zetten en vervolgens wel pms sturen. Roshi ook wel flinke mond voor z'n leeftijd.

Beste leider van Casual 6:
Niemand die er specifiek uitsprong op leiderschap.

Slechtste leider van Casual 6:
Fortisplatinum. Stam oprichten en vervolgens bb gaan:(

Mooiste speler naam van Casual 6:
Iron Balss. Misschien hadden we hem in de stam moeten hebben?

Mooiste stam naam van Casual 6:
Hymn to Ninkasi

Favoriete forumposter:
Superfan, kusjes naar deze girl!

Dikste wannabe op het Casual 6 AF:
Dikkel.3bier. heb diegene zelf niks zien zeggen wat waar is.

Dikste wannabe van Casual 6(IG):
Kogarashi, niks zelf gepresteerd. Daarnaast japhille alleen maar block ok en nachtblitzen.

Mooiste profiel foto spelers Casual 6:
Mvdt, spreekt voor zich natuurlijk.

Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
Hymn to Ninkasi

Welke speler was voor jou de grootste verrassing:
Wil niet opscheppen, maar ik vind dat wij dit waren. Redelijk laat op de Casual begonnen en vrij snel omhoog geklommen( Ja ook snel weer gezakt eenmaal). Na het joinen van Siris, waar we na een dag gekicked werden door niemand minder dan Roshi, ineens bij Famke waarna iedereen ons ineens kende.

Beste speler van Casual 6:
Ik vind Carlo van Tears. Maar ook Kenneth en Ian zijn voor mij toppers. Altijd stonden ze klaar om te helpen.

Welke speler was de grootste flopper:
Fortisplatinum, Virtues, Fierce. Goede spelers maar ineens weg.

Welke stam was voor jou de grootste verrassing:
Geen verrassingen helaas.

Grootste stabber van Casual 6:
Virtues en erna PN. Bang voor de actie denk ik. Aardige gasten verder, no hard feelings.

Mooiste actie van Casual 6:
Het toetreden van mvdt op de Casual.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
In mijn ogen was dat het account fierce verloren ging zonder bijzondere reden waardoor KOH veel safe kreeg.

Slechtste verliezer van Casual 6:
Fortisplatinum. Al zijn wij ook slechte verliezers door katas te hebben gestuurd:p

Grootste blunder van Casual 6:
De fout die het account Mvdt fataal werd. Een vv vergeten door te zetten, helaas.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Iedereen die nu nog in Hymne zit.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Dylan van Fortis, Koga hoeft ook niet erg van mij. Roshi is ook niet m'n favorietje.
Welke speler verdient het meeste respect:
Als stam denk ik KOH. Het door blijven beuken waardoor account braken, zoals wij.
Als speler janD. Onze trekkerboy heeft zich een tijdje afzijdig gehouden waarna hij sterker terugkwam.

Groetjes vanuit het zonnige Sicilië!
Jessica
 
Reactiescore
389
Beste speler van Casual 6:
Weet eigenlijk niet echt, meeste massa gingen hier aan de ene kant op block ok en aan de andere kant met enkel edelclears. Nooit echt in aanvallen timings gezien ofzo en uberhaupt nooit fatsoenlijke aanvallen bij tears binnen gekregen, dus kan hier niet echt een oordeel over vellen.
Beste stam van Casual 6:
Koh, aangezien die winnen.
Beste stam speler van Casual 6:
Toch wel een paar voor zover ik weet bij hymne, rattem was niet vies van vv pakken en the famous lapzwans ook zeker niet, jand wilde ook altijd wel zijn clears de deur uit gooien dus die zeker. Bij koh weet ik dit natuurlijk minder.
De beste aanvaller van Casual 6:
Jand :D
De beste verdediger van Casual 6:
Denk dat in het begin early nog het beste heeft gedeft. Heeft aardig lang standgehouden daar, ook met een volledig afgesloten cluster, maar als er alleen maar edelclears komen houdt het op een gegeven momen gewoon op helaas.
Meest gezellige speler van Casual 6:
Grootste deel van hymne vond ik wel gezellig
Grootste VV slet van Casual 6:
Master roshii, lijkt me geen twijfel aan mogelijk.
Het grootste ego van Casual 6:
Dylan.
Beste leider van Casual 6:
De leiding van koh denk ik. De stam heeft altijd goed gedraaid (in onze ogen dan toch) met om de paar weken massa's en voor ons gezien nooit onderling conflict en dat is uiteindelijk je doel als leiding.
Slechtste leider van Casual 6:
De leiding van CBT.
Mooiste speler naam van Casual 6:
frankenstein
Mooiste stam naam van Casual 6:
The hymne to ninkasi
Favoriete forumposter:
Alexje, met gestrekt been erin xD
Dikste wannabe op het Casual 6 AF:
Dunnoh
Dikste wannabe van Casual 6(IG):
Dylan
Mooiste profiel foto spelers Casual 6:
Crazybertje
Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
Hippo!
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Rattemvanger, hoorde er in het begin naar mijn idee weinig van, maar zette zich sterk in aanvallend, verdedigend en via vv :)
Welke speler was de grootste flopper:
Dylan (fortisplatinum) als nummer 1, De meeste leden van CBT die enkel vv afgaven als ze werden aangevallen (dat waren er nogal veel) en Asteek 2, die dat ook deed.
Welke stam was voor jou de grootste verassing:
Was niet echt een verassing denk ik, waren 2 goeie stammen en de grootste wint uiteindelijk :p
Grootste stabber van Casual 6:
Der is hier niet echt gigantisch gestabbed, dus het is meer de grootste naai actie en dat is dan PN. Massa door de stam laten deffen met stacks en vv om vervolgens te leaven xD
Mooiste actie van Casual 6:
De fake massa op marc om vervolgens mvdt weg te spelen die hierdoor amper tot niet gestacked stond.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Meerdere, gewoon accounts die wegvallen bij hymne, uiteindelijk heeft het stoppen van fortis voor mij bepaald dat ik stopte, dus is dat voor mij de belangrijkste.
Slechtste verliezer van Casual 6:
Dylan dus
Grootste blunder van Casual 6:
Als eerste al het laten wegvallen van Early
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Met de stamspelers van hymne en verder ken ik de meeste mensen van koh neit dus kan ik daar niet echt iets over zeggen.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Fortisplatinum en PN.
Welke speler verdient het meeste respect:
Van mij krijgt hij het respect niet, omdat ik de speelstijl echt verschrikkelijk laf vind, maar ik denk dat hij wel voor een erg groot deel verantwoordelijk is voor de overwinning van koh, dus master roshii.
 
Reactiescore
127
Ik zal later deze week een reactie plaatsen.
Maar waarom is Zibi een stabber? Die zie ik niet helemaal. Die is gewoon over gestapt van kant, omdat hij het niet eens was hoe het in de stam draaide..

Massa PN gedefft door Mvdt en Tears (Jan geloof ik ook)

Verder mooi lijstje! Hoop dat er meerdere volgen!

Ook door ons zelf.
 

DeletedUser77953

Guest
Ik zal later deze week een reactie plaatsen.
Maar waarom is Zibi een stabber? Die zie ik niet helemaal. Die is gewoon over gestapt van kant, omdat hij het niet eens was hoe het in de stam draaide..

Massa PN gedefft door Mvdt en Tears (Jan geloof ik ook)

Verder mooi lijstje! Hoop dat er meerdere volgen!

Beste speler van Casual 6:
Qua account en ranglijst crazybertje. Qua helpen waar kan en wat moest gebeuren Tears. Hebben overal geholpen waar kan.

Beste stam van Casual 6:
Ranglijst spreekt voorzich. Kwantiteit over kwaliteit blijkt op deze wereld. Jammer dat Hymne niet meer heeft kunnen uitrichten hierdoor.


Beste stam speler van Casual 6:
Carlo van Tears, maar vvslet roshi was een goede stamspeler, hoorde ik.

De beste aanvaller van Casual 6:
Famous momenteel. Staat niet voor niets eerste.

De beste verdediger van Casual 6:
Patrick blijkt uit de statistieken. Japhille ga ik niet noemen omdat alles block ok was. Mvdt heeft goed gedefft, daarnaast PN ook.


Meest gezellige speler van Casual 6:
Ik denk dat wij dat zijn. Altijd in voor een ouwehoertje, voor een serieus praat of gezelligheidje.

Grootste VV slet van Casual 6
Roshi, was al genoemd hierboven.

Het grootste ego van Casual 6:
Kogarashi, triest mannetje om iemand op de block te zetten en vervolgens wel pms sturen. Roshi ook wel flinke mond voor z'n leeftijd.

Beste leider van Casual 6:
Niemand die er specifiek uitsprong op leiderschap.

Slechtste leider van Casual 6:
Fortisplatinum. Stam oprichten en vervolgens bb gaan:(

Mooiste speler naam van Casual 6:
Iron Balss. Misschien hadden we hem in de stam moeten hebben?

Mooiste stam naam van Casual 6:
Hymn to Ninkasi

Favoriete forumposter:
Superfan, kusjes naar deze girl!

Dikste wannabe op het Casual 6 AF:
Dikkel.3bier. heb diegene zelf niks zien zeggen wat waar is.

Dikste wannabe van Casual 6(IG):
Kogarashi, niks zelf gepresteerd. Daarnaast japhille alleen maar block ok en nachtblitzen.

Mooiste profiel foto spelers Casual 6:
Mvdt, spreekt voor zich natuurlijk.

Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
Hymn to Ninkasi

Welke speler was voor jou de grootste verrassing:
Wil niet opscheppen, maar ik vind dat wij dit waren. Redelijk laat op de Casual begonnen en vrij snel omhoog geklommen( Ja ook snel weer gezakt eenmaal). Na het joinen van Siris, waar we na een dag gekicked werden door niemand minder dan Roshi, ineens bij Famke waarna iedereen ons ineens kende.

Beste speler van Casual 6:
Ik vind Carlo van Tears. Maar ook Kenneth en Ian zijn voor mij toppers. Altijd stonden ze klaar om te helpen.

Welke speler was de grootste flopper:
Fortisplatinum, Virtues, Fierce. Goede spelers maar ineens weg.

Welke stam was voor jou de grootste verrassing:
Geen verrassingen helaas.

Grootste stabber van Casual 6:
Virtues en erna PN. Bang voor de actie denk ik. Aardige gasten verder, no hard feelings.

Mooiste actie van Casual 6:
Het toetreden van mvdt op de Casual.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
In mijn ogen was dat het account fierce verloren ging zonder bijzondere reden waardoor KOH veel safe kreeg.

Slechtste verliezer van Casual 6:
Fortisplatinum. Al zijn wij ook slechte verliezers door katas te hebben gestuurd:p

Grootste blunder van Casual 6:
De fout die het account Mvdt fataal werd. Een vv vergeten door te zetten, helaas.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Iedereen die nu nog in Hymne zit.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Dylan van Fortis, Koga hoeft ook niet erg van mij. Roshi is ook niet m'n favorietje.
Welke speler verdient het meeste respect:
Als stam denk ik KOH. Het door blijven beuken waardoor account braken, zoals wij.
Als speler janD. Onze trekkerboy heeft zich een tijdje afzijdig gehouden waarna hij sterker terugkwam.

Groetjes vanuit het zonnige Sicilië!
Jessica

Beste speler van Casual 6:
Weet eigenlijk niet echt, meeste massa gingen hier aan de ene kant op block ok en aan de andere kant met enkel edelclears. Nooit echt in aanvallen timings gezien ofzo en uberhaupt nooit fatsoenlijke aanvallen bij tears binnen gekregen, dus kan hier niet echt een oordeel over vellen.
Beste stam van Casual 6:
Koh, aangezien die winnen.
Beste stam speler van Casual 6:
Toch wel een paar voor zover ik weet bij hymne, rattem was niet vies van vv pakken en the famous lapzwans ook zeker niet, jand wilde ook altijd wel zijn clears de deur uit gooien dus die zeker. Bij koh weet ik dit natuurlijk minder.
De beste aanvaller van Casual 6:
Jand :D
De beste verdediger van Casual 6:
Denk dat in het begin early nog het beste heeft gedeft. Heeft aardig lang standgehouden daar, ook met een volledig afgesloten cluster, maar als er alleen maar edelclears komen houdt het op een gegeven momen gewoon op helaas.
Meest gezellige speler van Casual 6:
Grootste deel van hymne vond ik wel gezellig
Grootste VV slet van Casual 6:
Master roshii, lijkt me geen twijfel aan mogelijk.
Het grootste ego van Casual 6:
Dylan.
Beste leider van Casual 6:
De leiding van koh denk ik. De stam heeft altijd goed gedraaid (in onze ogen dan toch) met om de paar weken massa's en voor ons gezien nooit onderling conflict en dat is uiteindelijk je doel als leiding.
Slechtste leider van Casual 6:
De leiding van CBT.
Mooiste speler naam van Casual 6:
frankenstein
Mooiste stam naam van Casual 6:
The hymne to ninkasi
Favoriete forumposter:
Alexje, met gestrekt been erin xD
Dikste wannabe op het Casual 6 AF:
Dunnoh
Dikste wannabe van Casual 6(IG):
Dylan
Mooiste profiel foto spelers Casual 6:
Crazybertje
Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
Hippo!
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Rattemvanger, hoorde er in het begin naar mijn idee weinig van, maar zette zich sterk in aanvallend, verdedigend en via vv :)
Welke speler was de grootste flopper:
Dylan (fortisplatinum) als nummer 1, De meeste leden van CBT die enkel vv afgaven als ze werden aangevallen (dat waren er nogal veel) en Asteek 2, die dat ook deed.
Welke stam was voor jou de grootste verassing:
Was niet echt een verassing denk ik, waren 2 goeie stammen en de grootste wint uiteindelijk :p
Grootste stabber van Casual 6:
Der is hier niet echt gigantisch gestabbed, dus het is meer de grootste naai actie en dat is dan PN. Massa door de stam laten deffen met stacks en vv om vervolgens te leaven xD
Mooiste actie van Casual 6:

De fake massa op marc om vervolgens mvdt weg te spelen die hierdoor amper tot niet gestacked stond.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Meerdere, gewoon accounts die wegvallen bij hymne, uiteindelijk heeft het stoppen van fortis voor mij bepaald dat ik stopte, dus is dat voor mij de belangrijkste.
Slechtste verliezer van Casual 6:
Dylan dus
Grootste blunder van Casual 6:
Als eerste al het laten wegvallen van Early
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Met de stamspelers van hymne en verder ken ik de meeste mensen van koh neit dus kan ik daar niet echt iets over zeggen.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Fortisplatinum en PN.
Welke speler verdient het meeste respect:
Van mij krijgt hij het respect niet, omdat ik de speelstijl echt verschrikkelijk laf vind, maar ik denk dat hij wel voor een erg groot deel verantwoordelijk is voor de overwinning van koh, dus master roshii.

Kom op jongens. Voordat we de stam hadden verlaten werden we gezien als beste (stam)speler en nu is het allemaal negatief. Het is inderdaad naaiend dat de stam wordt verlaten na de massa die d.m.v VVs werd gedeffed (al was al het voorbereidende werk al gedaan door alle stacks die er stonden), maar ik heb ook vaak genoeg gedeffed op accounts (waaronder die van jullie) die vervolgens ook zijn weggevallen.

Maargoed, blijkbaar worden alle uren die in andersmans account zijn gestoken door ons niet meer gewaardeerd nu we niet meer bij Hymne in de stam zitten. Bang voor de actie vind ik een beetje raar. Wij hebben altijd het account met het meeste front gehad (na early al heb ik daar ook vaak genoeg gedeffed) en tot de laatste massa altijd alles zelf gedaan. Hiernaast ook lange tijd top 5 gestaan met ODA. Enige moment dat we geen actie hebben gezocht was nadat we de stam hadden verlaten en op dat moment was de wereld allang voor ons afgelopen.

Ik ga verder niet in op de vele bullshit die in de lijsten staat. Ik geloof er niks van dat er in de afgelopen 2 maanden ineens allerlei accounts waren die zich heel erg hebben ingezet voor de stam. Sommige spelers en accounts die worden genoemd hebben nooit wat van zich laten horen in alle tijd dat wij in Hymne zaten.

Wellicht is het een wijze les voor sommigen om normaal te leren communiceren met medespelers als je wilt dat een stam goed gaat draaien. Nogmaals sorry naar de spelers die het wel verdienden om deze wereld te winnen (Kris, Marc, Mark, Mike, Vincent en Jan). Vond het met jullie wel altijd gezellig :)
 
Reactiescore
64
Wellicht is het een wijze les voor sommigen om normaal te leren communiceren met medespelers als je wilt dat een stam goed gaat draaien. Nogmaals sorry naar de spelers die het wel verdienden om deze wereld te winnen (Kris, Marc, Mark, Mike, Vincent en Jan). Vond het met jullie wel altijd gezellig

Ken jullie standpunt beter dan hier op forum staat dus ik snap ik jullie! Was gezellig :)

Ps. Jessica heeft eigen mening en dat schijnen vrouwen tegenwoordig te mogen.
 
Reactiescore
142
Beste speler van Casual 6:
Ik moet hier toch serieus een hele tijd over nadenken, maar ik denk toch dat dat Carlo is van Tears is in de tijd die hij heeft gespeeld.
Beste stam van Casual 6:
Zonder twijfel is dat KOH, zij zijn op dit moment heel goed bezig. In het begin stadium was het overduidelijk Famke, echter bepaalde personen hebben het in die tijd enorm verkloot met inactief zijn. En daar heeft KOH goed op ingespeeld. Op dit moment zijn zij heel goed en strategisch bezig wat waarschijnlijk komt door een combinatie van goede leiding en mensen die bereid zijn veel vv te draaien.
Beste stam speler van Casual 6:
Een keuze waar veel het toch niet mee eens zullen zijn denk ik, maar Willem is iemand die veel dingen regelt om de boel bij elkaar te houden en aan te sturen, ook wil ik noemen Mike/Mie.
De beste aanvaller van Casual 6:
Zal geen zelfbenoeming doen. Tears heeft wel laten zien aanvallend heel sterk te zijn, en ook solo zijn mannetje te staan.
De beste verdediger van Casual 6:
Het is een klein beetje verleden tijd, maar wil hier Gerry noemen waar Mike en ik geen doorkomen aan hadden in het verleden. Gerry heeft bewezen zelf heel creatief te zijn in het schuiven met deff. Ook Kristian/wouter PN/ hebben zich bewezen.
Meest gezellige speler van Casual 6:
Kristian, erg actief in de chat, en dus een gezellige speler :)
Grootste VV slet van Casual 6:
Master Roshi, die deed zelfs vv van noobjes, om het ons (famke) maar lastig te maken.
Het grootste ego van Casual 6:
Dylan, Fortis Platinum. Wat een moeilijk persoon, ik hoefde gewoonlijk maar een normaal woord in de chat te zeggen of hij was al boos, laat staan dat je ze4i dat hij iets fout deed. Al hebben Bram en Wouter St Jimmy ook een enorm ego.
Beste leider van Casual 6:
Beste leider is Willem, officieel wel/niet leider. Maar is een geknipt iemand om diplomatieke zaken te regelen. Is ook iemand die zijn werk naar wat ik heb gezien afmaakt.
Slechtste leider van Casual 6:
Ik zelf, laat mij maar kritiek geven en op de achtergrond meesturen en de mensen wakker houden.
Mooiste speler naam van Casual 6:
The Famous Lapzwans
Mooiste stam naam van Casual 6:
Zonder twijfel Hymne, een naam met een verhaal. Goed over nagedacht.
Favoriete forumposter:
Alex, hij weet normaal de boel mooi op te hitsen, kan niet tegen kritiek en klapt er dan weer keihard bovenop. Altijd mooi om te lezen en te smullen van de sensatie.
Dikste wannabe op het Casual 6 AF:
DikkeL3bier, brengt alles op exact de verkeerde manier. Normaal zit er ook niet veel waarheid in zijn posts.
Dikste wannabe van Casual 6(IG):
Dylan, Fortis Platinum. Verlaat de stam Hymne omdat hij weer eens op zijn teentjes is getrapt. Gaat vervolgens als een enorme grote noob zonder skills katas zitten gooien en komt daarmee stoer doen in de Hymne chat. Krijgt vervolgens incs van KOH en runt. Wat een enorme kansloze noob ben je dan. Ook TheGreatWar is uiteindelijk vrij slecht bezig geweest toen het account een tijdje volledig onder vuur kwam te liggen. En de spelers niet bereikbaar waren. Voor geen enkele commentaar. Wat dus ook resulteerde in het volledig wegvagen van het account door KOH en vervolgens MVDT een niet te houden front gaf.
Mooiste profiel foto spelers Casual 6:
Tears of a Beauty, ook Crazybertje en Diamondback, mooie en toepasselijke profielfoto.
Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
Op dit moment vind ik de Foto van Hippo het mooist, al is die van KOH ook heel mooi.
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
japhille die heeft laten zien, zij het met heeeeel veeeel deff toch redelijk zijn mannetje te staan. Respect!
Welke speler was de grootste flopper:
Dylan, Fortis Platinum
Welke stam was voor jou de grootste verassing:
KOH, was in het begin aan het rekruteren, allemaal spelers waar wij/famke op neer keken. We verwachtten die ruimen we zo op. Dat viel toch tegen. Wat ongetwijfeld door sturing van bepaalde spelers komt.
Grootste stabber van Casual 6:
Simon, Die voor de tijd op .Hot speelde. Vervolgens tegen ons zei dat hij geen tijd meer had en stopte. En linea recta naar Skocz, de vijand vertrok en daar zelfs delen van ons forum deelde.
Fortis. Sjonge wat kom jij vaak negatief aan bod zeg. Kan wel zeggen dat jij het uiteindelijk volledig hebt verkloot voor iedere speler in Hymne. Door uit de stam te gaan en vervolgens te runnen.
Mooiste actie van Casual 6:
Dat Hymne en Famke samengingen. Want wie had dat nou verwacht. Ik voor die tijd in elk geval zeer zeker niet.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De ruzie in de voormalige Hymne leiding tussen Bram, Wouter, Alex,Willem. Deze ruzie heeft de wereld bepaald.
Slechtste verliezer van Casual 6:
Zijn meerdere slechte verliezers, al is Dylan er een hele grote. Ook koragashi kan naar wat ik heb gezien heel slecht tegen zijn verlies.
Grootste blunder van Casual 6:
Vier haantjes in de leiding laten en ze vervolgens ongegeneerd ruzie laten maken.
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Marc,Mike,Mie,Carlo,Alex,Willem,Ingrid,Wouter PN als hij actief speelt, En mijn grote favoriet, Vincent. Met deze toppers kunnen wij wel een wereld winnen.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Geen enkele KOH speler, ben een slechte verliezer.
Welke speler verdient het meeste respect:
Marc verdient van mij het meeste respect, een persoon die het spel zo puur en eerlijk mogelijk speelt. Soms een beetje TE eerlijk :p

Nu, niet mijn gewoonte om lijstjes te plaatsen, het doet meestal de onderlinge verhoudingen geen goed, echter loopt naar mijn gevoel de wereld op zijn eind dus ik denk dat het nu wel losloopt. Ik hoop vooral dat ik veel mensen op hun tenen heb getrapt. Twijfel en schroom niet maar laat hieronder een reactie. Ik zal er degelijk op ingaan:D
 

DeletedUser78605

Guest
Beste speler van Casual 6:
Van deze wereld kan het er echt maar 1 zijn. Carlo met kop en schouders. Op zowel aanvallen, als defensief als tactisch gebied erg uitstekende speler. Ik mocht mij rijk rekenen om het account met hem te delen.
Beste stam van Casual 6:
Koh is toch wel de beste stam van deze wereld. Tonen weinig zwakte naar buiten toe. Vangen elkaar goed op en hebben het spelletje voor hun doen erg slim gespeeld. Het is misschien ietwat saai en een wereld dood gooien wat ze hebben gedaan. Maar wel slim en heeft de winst opgeleverd. Keurig werk van Koh als stam.
Hymne is nooit echt een stam geweest, weinig samenwerking en nooit ook maar een succesvolle aanval gedaan (Stam)
Beste stam speler van Casual 6:
Kris/Jan/Carlo, alleen maar respect hoeveel dat die hebben gedaan binnen Hymne. Hoeveel tijd die hebben gestoken in hun eigen en andere account's. Toppers.
De beste aanvaller van Casual 6:
Op aanvallend vlak heb ik van beide kanten droevig weinig gezien. Ga hier dan ook gewoon Tears zetten. Slim gespeeld, slim aangevallen en solo winsten behaald. Aan de kant van koh heb ik vooral slechte massa's gezien, weinig individuele sterke spelers. Maar ook aan de kant van Hymne waren weinig individuele sterke aanvallen te vinden.
De beste verdediger van Casual 6:
Jammer dat wij nooit getest zijn op defensief vlak op ons eigen account toen we actief waren. Dan hadden we toch echt onze woorden waar kunnen maken. Dus ga deze ook niet aan ons zelf geven, ook niet aan Koh, die zijn bij de deff lessen nooit verder gekomen dan stack ok. Is iets niet stack ok, dan verliezen ze het dorp. Twijfel een beetje om hem aan Mvdt te geven, maar ook dat is een twijfel. Dus deze hou ik open, omdat ik hoop dat iedereen toch wel beter kon dan dat ze hier hebben laten zien.
Meest gezellige speler van Casual 6:
Heb tussendoor met Lennert kunnen lachen en ook over hele andere dingen dan TW. En een Krisje in je stam is zeker niet verkeerd. Ook moet ik toegeven dat ik Rico een gezellige aanwinst vond in de chat!
Grootste VV slet van Casual 6:
Kan er maar 1 zijn op deze wereld. Roshi (Abdullah) Ben op recht wel benieuwd waar je die tijd vandaan weet te halen en toch nog weet te presteren op school :p
Het grootste ego van Casual 6:
Fortis (Dylan) Klikte ook totaal niet. Wou hem al een tijdje uit de stam hebben, maar de stam zou dat niet aan hebben gekund. Altijd overdreven reageren hoe goed dat hij wel niet was. Maar puntje bij paaltje heeft hij ook niets gepresteerd en is met de staart tussen de benen weggerend.
Beste leider van Casual 6:
Als je kijkt naar eindresultaat zeer zeker de leiding van Koh. Stabiele stam, lijkt vrij weinig mis mee te zijn. En verder zet ik hier Willem neer. Is toch een klasse apart en vind hem beter als leiding, dan als een account leiden :p
Slechtste leider van Casual 6:
Cbt en Famke in de start, Cbt kon niet op hun zelf staan. Geen eigen keuzes kunnen maken en nooit zelf echt kunnen spelen. In hoe verre is een casual dan iets voor je als je iets wil leren.
Famke was in het begin een bij elkaar geraapt zooitje van voorgaande werelden. Geen duidelijke leiding en een leiding die nergens tegen kon.
Mooiste speler naam van Casual 6:
Tears of a Beauty en The Famous Lapzwans
Mooiste stam naam van Casual 6:
Hymne
Favoriete forumposter:
Lennert liet af en toe nog iets van zich horen als tegen gas en wat ik nog wel als een serieus antwoord kon beschouwen. Was toch wel fijn. Jammer dat de andere serieuze posters van Koh zich zo makkelijk lieten weg jagen wanneer ze wat tegen gas kregen.
Dikste wannabe op het Casual 6 AF:
Van die onbekende Koh account's die hun eigen naam niet zeggen, maar wel stoer komen doen dat ze ons kennen. Dapper.
Dikste wannabe van Casual 6(IG):
Virtues (Bram) Een speler die denkt beter te zijn dan hij is. En dit is niet erg, dat hebben er heel veel meer. Enkel probeert bram dan account's te redden zonder dat hij actief is ed. Gewoon niet doen. Je eigen account 1 x in de 7 dagen loggen was al lastig zat.
Mooiste profiel foto spelers Casual 6:
Lapzwans/Tears
Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
Hippo!
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Voor mij was Jand de grootste verrassing. Had hem in het begin een stuk lager in geschat maar is toch een waardevolle speler!
Welke speler was de grootste flopper:
Dylan stipt nummer 1, Bram komt daarna en verder alle runners (zijn er aardig wat, vandaar dat ik niet alle namen noem :p )
Welke stam was voor jou de grootste verassing:
Dan toch Koh. Had ze een jaar geleden niet deze wereld zien winnen. Keurig gedaan.
Grootste stabber van Casual 6:
Naar mijn mening zijn er geen echte stabs geweest, of weet ik er het fijne niet van. Wel een tijdje het D-w-e-r-g verhaal, van het overstappen en direct mee doen in een massa wat heel toevallig zo was zonder iets te weten van koh. En zonde dat Virtues en PN de strijd opgaven, maar de 2de is zeker geen stab.
Mooiste actie van Casual 6:
Carlo zijn timings. Edels op 1 ms achter een clear zetten en dit niet als gelukje, maar gewoon constant.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Alle spelers die van te voren riepen hoe goed ze zijn en dat ze de boel wel even recht trekken en twee weken later hebben ze een hardloop wedstrijd van Rotterdam naar China.. Plus het eindeloze ge'vv van Koh op alle moraal noobs.
Slechtste verliezer van Casual 6:
Roshi, als je zo ver gaat om alle vv's te pakken en snachts aanvallen versturen, vraag ik mij af hoe goed dat hij tegen zijn verlies kan.
Grootste blunder van Casual 6:
Fusie met Famke was gewoon niet slim, we hebben te lang gewacht met aanvallen van koh en dit is het resultaat.
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Kans dat er een volgende wereld komt is erg klein, maar een Jan/Kris/Carlo/Willem zouden het wel verleidelijk maken.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Tw krimpt al enorm, zie graag iedereen, in een zelfde stam is iets anders :)
Welke speler verdient het meeste respect:
Het grootste deel van Koh, dat nooit ook maar iets heeft moeten doen, totaal onbekend is bij iedereen en toch het einde hebben gehaald en niet per ongeluk op grijs zijn gegaan. Ook vind ik het mooi dat Asteek al heel veel heeft geleerd, dat alle kleine spelers die een casual spelen om te oefenen, mooi zelf hebben kunnen oefenen (CBT) en dat er een hoop medailles zijn verdient dankzij alle hardloop wedstrijden die afgelopen jaar zijn georganiseerd.
 

DeletedUser47003

Guest
Beste speler van Casual 6:
Hierop kan ik 2 spelers aanduiden:
Tears, constant in de aanval gaan en niet stilzitten, verdient naar mijn inziens een podiumplaats.
Petra, heeft naar wat ik gelezen heb een tijdlang een drijfveer geweest in KOH en ik ben er zeker van dat dit zo is gebleven. Is ook meermaals aangevallen geweest met uitstekend defwerk tot gevolg. Aanvallen binnenkrijgen van deze speler was zeker een eer ;)

Beste stam van Casual 6:
Eerlijk is eerlijk, KOH verdient deze positie. De wereld mooi naar hun hand gezet, ookal hebben ze soms naar mijn mening wat veel gebruik gemaakt van slaafjes :p

Beste stam speler van Casual 6:
Weer meerdere personen die deze verdienen:
Jessica en mvdt hier op het forum: personen waar ik heel veel mee heb gelachen, maar waar er ook genoeg serieus gedaan werd wanneer het nodig was. Vv's draaien werd vanuit hen ook geregeld gedaan.
Jand: probeerde de moed er altijd in te houden en was ook zeker iemand waar er eens mee gelachen kon worden.
Master Roshi en Lazy Programmers: hebben als ik alles nog goed herinner, meerdere malen ervoor gezorgd dat er actief gezocht werd naar nieuwe spelers op accounts binnen KOH indien ze leeg stonden en waren altijd bereikbaar voor een vv. KOH heeft hen in mijn ogen ook veel te danken.

De beste aanvaller van Casual 6:
De top 5 qua ODA mag er naar mijn inzien zeker zijn, ze hebben hun plaatsen verdient.

De beste verdediger van Casual 6:
mvdt heeft aardig wat tegenstand geboden tegen KOH, ookal waren ze nog de enige over in hun hoek. Spelers als Kogarashi vonden dit blijkbaar niet zo leuk wat hun plaats eigenlijk alleen maar meer de lucht in doet schieten.
De spelers van PN, zij hebben ook zeker hun dagen gehad, jammer dat ze dit niet hebben kunnen en willen doorzetten, de wereld had volgens mij nog een pak interessanter geweest.

Meest gezellige speler van Casual 6:
Ik heb op deze wereld met veel spelers contact gehad, het meeste positief. Echte uitschieters zijn wel de 20 spelers op mvdt en jand geweest voor mij.

Grootste VV slet van Casual 6:
Master Roshi... :rolleyes:
Het grootste ego van Casual 6:
Ikzelf natuurlijk
Nee, van wat ik begrepen heb is het de bedoeling dat ik Fortis hier benoem dus bij deze: Fortis

Beste leider van Casual 6:
Master Roshi, lazy, tears en jand waren in mijn ogen stuk voor stuk spelers die zich inzetten voor hun stam en alles ervoor over hebben.
CB verdient dit ook wel, alleen was zijn stijl niet altijd de manier hoe ik een leider zie, maar iedereen is uiteraard anders.

Slechtste leider van Casual 6:

De "originele" speler van Skocz, 1000x zeggen dat ie iets gaat doen maar weken later nog steeds niets gebeurt. Ik heb in m'n tijd in -UD- geregeld kritiek op hem geuit, net zoals op anderen als ze hun best niet deden. Spijtig dat door zo'n laks gedrag veel is verloren gegaan zo vroeg al.

Mooiste speler naam van Casual 6:

The Famous Lapzwans en Lazy Programmers, ik kan me echt in beide 100% vinden. :)

Mooiste stam naam van Casual 6:

Hymne, het klonk altijd al magisch maar het feit dat er zelfs een verhaal achter zit :engel:
Favoriete forumposter:
Jessica, mvdt, Tears (zelfs wanneer we lekker in discussie gingen in die vervlogen tijdjes) en Lazy.

Dikste wannabe op het Casual 6 AF:
Ik nomineer mezelf!

Dikste wannabe van Casual 6(IG):
Fortis

Mooiste profiel foto spelers Casual 6:
Master counting, de vines are real

Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
KOH en Hymne hebben allebei prachtplaatjes, naar de rest heb ik niet gekeken sorry not sorry.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
angelofdoom is een serieuze verrassing in de ranglijsten. Goed gebruik gemaakt van al die edels en een serieuze comeback gemaakt.

Welke speler was de grootste flopper:

thegreatwar, Fierce, Early

Welke stam was voor jou de grootste verassing:

KOH, ik had niet gedacht dat ze de wereld zo snel zouden kunnen winnen, proficiat.

Grootste stabber van Casual 6:
Simon die van HAAR snel overstapt naar Skocz en forumgesprekken van Hymne loopt te delen.

Mooiste actie van Casual 6:

Het PN account dat massa na massa heeft afgeslagen, soms met vv'ers en soms met geen vv'ers.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:

Het joinen van Skocz in KOH, een ton meer safe voor KOH waar Hymne bijna niets had.

Slechtste verliezer van Casual 6:
Kan ik niet echt iets van zeggen, ik heb nog niemand hier echt als een baby alles en iedereen de schuld weten geven buiten zichzelf. Weliswaar ben ik niet van alles up to date.

Grootste blunder van Casual 6:

Early account laten wegvallen, had dat account langer stand gehouden was er misschien nog hoop geweest.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:

Jand, mvdt, Je-maintiendrai stuk voor stuk spelers die mij er toch weer in hebben weten sleuren.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:

Simon

Welke speler verdient het meeste respect:

Geen idee, iedereen heeft in zijn of haar mate meegedaan. Iedereen verdient respect klaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan