Top & Flop spelers

DeletedUser41926

Guest
Beste Fight leden, bondgenoten, andere w67 belangstellenden,

Halverwege juni gebeurde er iets heel moois.
Ik, AlbinoPino, was in onderhandeling met Babe aangezien wij compleet ingesloten lagen op het zuiden van de kaart. Babe, de stam waar wij tegen zouden vechten bood ons een plaats aan in hun plan om Kakaka weerstand te bieden. Hierbij zouden meerdere Babe leden wel het veld moeten ruimen, onder wie Babor het account waar wij vanuit de vorige stam Prime goed contact mee hadden.

Beraad binnen ons account volgde, Babe joinen was tot dan toe echter de enige oplossing om richting endgame te gaan. Maar niemand voelde zich echt thuis bij het idee Babe te joinen. Er ontwikkelde zich een nieuw plan...

Babor en panda6forever confronteren met de waarheid en samen met de overblijfselen van Prime en 404 een alternatief starten op het zuidwesten en zo een driestrijd creëeren (Babe, Kakaka en deze nieuwe stam).

De betrokkenen hadden tot op dat moment enkel nog tegen elkaar gespeeld, dit bood weerstand, maar de algemene gedachten en het plan waren zo mooi dat al snel meerderen zich hier achter schaarden. Babor, panda6forever, Predec, LuckyLuq, BigBanana, Shakedown8, Magmador, Rage Parrot, issis2 en Kevin Killer Lord Murder alsook de moraalbrekers van deze spelers.

In minder dan 24uur was iets ongewoons gebeurd. De individuen stapten over verschillen heen en begonnen samen te werken. Babe moet verbaasd zijn geweest, geërgerd en in de steek gelaten, zij wezen Panda en Babor aan als verraders terwijl bij dat wijzen 4 vingers hun eigen kant op stonden. Onrust aldaar volgde en iedereen weet hoe dat is geëindigd.

Het duurde een aantal weken voor Kakaka en Fight front zouden krijgen, de sfeer was prima, een aantal strubbelingen daargelaten. Wel was duidelijk dat Fight veruit underdog zou zijn, in spelers, punten, ondersteunende stammen. Iets wat ons niet veel deerde.

Met Zes werd een bondgenootschap aangegaan omdat het niet handig was om op twee fronten te vechten. Bij de allereerste massa van Kakaka op Zes bleek dat deze stam minder activiteit had dan zij zelf en Fight gehoopt hadden. Veel te laat kwam er informatie los waarop de leden van Fight met man en macht geprobeerd hebben te redden wat er te redden viel op zowel Agent Bough als Tribaljakke. Met een vv die start 12 uur voordat de massa aankwam bleek dit onhoudbaar, zeker nadat de spelers van Agent Bough runde en de pa op het account verliep.

Dit verlies was niet goed voor het moraal en was mede oorzaak voor het verlaten van de stam door Cracksparrow, welke ook gelijk alle hulp en contact verbrak. De mening die ik daarover heb zal ik hier niet gaan spuwen.

De rest besloot door te vechten, bij de volgende massa op panda, magmador en banana werd uitstekend verdedigd. Helaas besloot Magmador direct te stoppen, een besluit wat geen beste timing had. Er werd wel veloren bij moraalbrekers, iets wat naar mijn mening onvermijdelijk was. Bij deze massa werd wel duidelijk dat de stam qua bezetting maar op een paar mensen kon leunen.

Nu de massa voorbij is en er geen kweekvijver is voor nieuwe activiteit op verschillende accounts zien wij geen kansen om de oorlog tegen Kakaka tot goed einde te brengen. Dat laatste is geen groot probleem, maar de bezetting wel, dit zet namelijk teveel druk op de personen die er wel voor willen gaan, een situatie die het niet waard is als er geen positief uitzicht meer bestaat.

Vandaar heb ik met pijn in mijn hart besloten op w67 te stoppen. Wat er verder met Fight zal gebeuren is onduidelijk, maar voor mij en mijn medespelers wordt het tijd om op andere werelden of dingen buiten TW te focussen.

Het gaat jullie allen goed, bedankt voor de samenwerking en of strijd op deze wereld en wellicht tot een weerzien op een latere wereld.

Vriendelijke groet,
Kenneth / AlbinoPino
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Kun je wel nog even in mijn oorlogstopic zeggen dat ik jullie weggspeeld heb?
 

DeletedUser73162

Guest
Blijkt ook hier weer dat Koning Kameel hét top account van KaKaKa is. Als perfecte aanvalsleider is ook deze tegenstander weer weg. KaKaKa mag ons bedanken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Blijkt ook hier weer dat Koning Kameel hét top account van KaKaKa is. Als perfecte aanvalsleider is ook deze tegenstander weer weg. KaKaKa mag ons bedanken.
Wie ben jij en waarom staat mijn account in je sig?
 
Reactiescore
1.278
Dappere keuze. Je hebt hier toch altijd onderscheidt te maken tussen twee types spelers.
1. Is ineens weg zonder wat te zeggen en hier hoor je binnen een stam dan niks meer van. Treft vaak weinig blaam en gooit het stoppen op motivatie, vakantie, school etc etc.
2. Speler die wel zijn verantwoordelijkheid pakt door blijft spelen, maar wel uiteindelijk de streep trekt: Genoeg is genoeg. Dit zijn vaak de spelers die hierop aangevallen worden of als runners aangeduid terwijl nr 2 een direct gevolg is van het wegvallen van de spelers van nr 1.

Had nog wel zin in een strijd met Fight, zeker toen we zagen na de vorige wave dat we er wel echt wat voor moesten doen. Maar ik ben ervan bewust dat we het met de kwantiteit van KAKAKA en het wegvallen van CRACK nooit meer een echte strijd zouden kunnen noemen. Magmador is doomed en daarna zal het een kaartenhuis zijn bij Fight. Leuk om wat te DEFFEN, maar het niet waard om RL last van te krijgen.

Had het graag anders gezien, maar het is zoals het is. Bedankt iig dat jullie het geprobeerd hebben, ik en velen dachten al dat na het wegvallen van BABE de wereld over was.

Team - Ay caramba
 
Reactiescore
163
Dappere keuze. Je hebt hier toch altijd onderscheidt te maken tussen twee types spelers.
1. Is ineens weg zonder wat te zeggen en hier hoor je binnen een stam dan niks meer van. Treft vaak weinig blaam en gooit het stoppen op motivatie, vakantie, school etc etc.
2. Speler die wel zijn verantwoordelijkheid pakt door blijft spelen, maar wel uiteindelijk de streep trekt: Genoeg is genoeg. Dit zijn vaak de spelers die hierop aangevallen worden of als runners aangeduid terwijl nr 2 een direct gevolg is van het wegvallen van de spelers van nr 1.

Had nog wel zin in een strijd met Fight, zeker toen we zagen na de vorige wave dat we er wel echt wat voor moesten doen. Maar ik ben ervan bewust dat we het met de kwantiteit van KAKAKA en het wegvallen van CRACK nooit meer een echte strijd zouden kunnen noemen. Magmador is doomed en daarna zal het een kaartenhuis zijn bij Fight. Leuk om wat te DEFFEN, maar het niet waard om RL last van te krijgen.

Had het graag anders gezien, maar het is zoals het is. Bedankt iig dat jullie het geprobeerd hebben, ik en velen dachten al dat na het wegvallen van BABE de wereld over was.

Team - Ay caramba

Met mij ook niet hoor, buiten Albino en ik was niemand bereid vv te doen :)
 

DeletedUser80978

Guest
Goedemorgen.

Grootste flop op deze wereld is whipped just saying.
 
Reactiescore
376
Nu ook voor mij het doek valt op W67 wil ik van deze kans gebruik maken om toch nog enkele toppers van deze wereld bedanken:

Babor & Panda6forever: In het begin van de wereld waren we gezworen vijanden van elkaar, maar eenmaal aan dezelfde kant bleek dat jullie een prima sfeer meebrachten naar onze stam. Top om te zien dat jullie beide nog zoveel grond naar het noorden konden slaan met dag in dag uit de inzet om te blijven pushen.

BigBanana: In het begin een wat wankele stam maar je hebt daarna de juiste beslissingen genomen. Dit heeft je naast wat opgelopen vijanden, veel respect opgeleverd van velen. In de toekomst zou ik zonder twijfel me weer achter je scharen. Ook defensief ben jij doorgegaan tot het einde, waarbij jij vaak je wekkertje hebt moeten zetten. Respect.

AlbinoPino: Top hoe jullie het laatste verzet hebben weten op te zetten. Helaas was het te laat om nog iets serieus te ondernemen, maar aan de inzet van AlbinoPino. heeft het in ieder geval niet gelegen.

Wereldwinst zat er helaas niet meer in, al ver voordat babe uberhaupt viel. Respect voor iedereen die door is gegaan tot het einde.

Bij deze wil ik me ook nog richten tot KaKaKa. Jullie hebben de wereld nagenoeg perfect gespeeld. Het falende beleid en de struggles van Babe viel perfect in jullie handen, terwijl jullie langzaam maar zeker het noordelijk halfrond bezette. Veel massa's (of nagenoeg allemaal) van jullie kant waren succesvol, ook defensief lieten jullie zien dat Babe geen kans maakte. De skills en dedicatie zat wel goed en het beetje geluk dat jullie nodig hadden kregen jullie in de schoot geworden door Babe. Bij deze wil ik jullie (misschien wat te laat) feliciteren met de wereldwinst op W67!

Tot de volgende wereld!
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Koning Kameel beste account w67 btw
 
Reactiescore
1.089
Koning dromedaris ix was toch wel verrassing van de wereld
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Die naam doet me denken aan een ander top account :santa:
 
Bovenaan