Top & Flop stammen

DeletedUser79447

Guest
Ik heb de rapportjes van vanmorgen gezien voordat er überhaupt contact was.
Wat ik al eerder zei,mocht er na die Pm wisseling troepen zijn gegooid dan zien we graag de rapportjes tegemoet:)
Jannes heeft nadrukkelijk gezegd dat er niet mocht worden ingegaan op het aanbod.
Zover ik kan zien zijn er geen dorpen gepakt na het aanbod.
Wel heb ik de speler van Suïcide aangesproken en duidelijke gemaakt dat zijn laatste antwoord echt niet oké is in die Pm,en gevraagd of er überhaupt troepen lopen/gelopen hebben na de bewuste Pm en dat is niet het geval.

Geloof er geen zak van, niemand.

Je keurt een stab goed, uberhaupt zulke plannen niet afstraffen maar goedpraten laat al zien dat chess geen fuck waard is.
 
Reactiescore
3.457
Ik ga nergens meer op in?
Zijn geen dorpen gepakt of troepen gegooid na de Pm,jullie blèren meteen over een stab,komisch wel,ik ga er 1 op drinken,cheers!
 
Reactiescore
967
Wat een grap, "ik ga nergens meer op in". Moet je ook je advocaat er bij roepen? Volgens mij weten we beide dat er een stab begaan is. ;)
 
Reactiescore
64
Normaal negeer ik jullie gezeur altijd maar vandaag kan ik het even niet hebben.

Er staat duidelijk in de PM dat er onderling in de stam in besproken om voor Fair play te gaan en dus niet de dorpen te internen.
Verder zijn er vannacht scouts gegooid en dorpen gepakt voor dat de PM's uberhaupt plaatsvonden. Dus jullie hebben helemaal nergens recht op en moeten maar eens stoppen met huilen.


Je kunt beter @jokersbrain taggen. Precies dit soort geintjes opperde ik als gevaar bij de afspraak die een paar weken terug is gemaakt door hem is gemaakt. Juist om het hem duidelijk te maken dat jullie dat konden misbruiken en dan doen ze het zelf...

Ik heb Jannes tot nu toe in alle situaties alleen nog maar voor de Fair play opties zien gaan. Dus deze keer zit je er toch echt naast martijn :)


bewerkt: typfoutje
 

DeletedUser79447

Guest
Normaal negeer ik jullie gezeur altijd maar vandaag kan ik het even niet hebben.

Er staat duidelijk in de PM dat er onderling in de stam in besproken om voor Fair play te gaan en dus niet de dorpen te internen.
Verder zijn er vannacht scouts gegooid en dorpen gepakt voor dat de PM's uberhaupt plaatsvonden. Dus jullie hebben helemaal nergens recht op en moeten maar eens stoppen met huilen.

Als je verder leest zie je ook staan dat hij wilt laten lijken dat het geen interns zouden worden;)

Niet goedpraten.



Ik heb Jannes tot nu toe in alle situaties alleen nog maar voor de Fair play opties zien gaan. Dus deze keer zit je er toch echt naast martijn :)


bewerkt: typfoutje
 
Reactiescore
3.457
Je keurt een stab goed,

ER ZIJN GEEN EENS TROEPEN VERSTUURD NA DE PM.
Haha een stab,na de mislukte poging om ons te blamen van het jatten van een account,Chess aanspreken dat we een vv hebben gedraaid voor een rimstam krijgen we nu dit?
Roy stuur mij rapportjes toe als er troepen zijn verstuurd na de Pm,zolang dat niet is gebeurd is er niets onrechtmatigs gebeurd.

Ps,al met Duckje gezeten?
Kunnen we die fabel ook meteen uit de wereld helpen dat Chess smerig heeft gespeeld terwijl het gewoon aan een privé script lag;-)
 
Reactiescore
967
1) Er kunnen eerdere Pm's verwijderd zijn. Dit gesprek is hier niet begonnen, dat moet iedereen wel duidelijk zijn.
2) Het überhaupt vragen om enkele troepen te laten staan, zodat het niet op een intern lijkt, is al een stab (of op z'n minst super shady en totaal niet fairplay).
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Geen troepen verstuurd na de pm? Er loopt een trein op blackhead aankomst net voor 12 uur met kruisdef achter.

En nu je smoel houden, want zelfs je eigen leden liegen tegen je. Het is een vieze stab van een stamlid van Chess, en dat jullie zelfs denken dat die dorpen zijn gepakt voor de communicatie is hilarisch. Er was sowieso communicatie daarvoor al :)
 
Reactiescore
64
@Beast of Nation

Suicide had idd verkeerde intenties, maar toen wij dit als stam te horen kregen hebben we het direct afgekeurd en heeft hij het netjes afgezegd.
Wij staan namelijk wel voor fair play ;)
 

DeletedUser81014

Guest
Ik ga nergens meer op in?
Zijn geen dorpen gepakt of troepen gegooid na de Pm,jullie blèren meteen over een stab,komisch wel,ik ga er 1 op drinken,cheers!

ik zou ook graag wel een reactie zien op het feit wat hierboven al werd aangehaald.

Is dit effectief het begin van een PM, want het lijkt me sterk dat iemand zomaar een PM stuurt met deze melding...
 
Reactiescore
140
ik zou ook graag wel een reactie zien op het feit wat hierboven al werd aangehaald.

Is dit effectief het begin van een PM, want het lijkt me sterk dat iemand zomaar een PM stuurt met deze melding...

Dit is indd niet het begin van de pm, ik lig nu nog lekker op het strand. Ik zal vanavond (voor jullie nacht) alle screens posten met rapportjes wat ik ookal heb doorgestuurd naar Roy en Niels ook delen op het AF.

* er zijn trouwens ook geen treinen onderweg naar andere dorpen van hem dat is gewoon bull shit. Mijn stack def was allang verstuurd voor al dit gezeik ten sprake kwam.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik neem jullie althans niet meer serieus. Ik hoop dat jullie dat weten.
 

DeletedUser81014

Guest
Ik zie dit nnet pas en als goed is word er nu zo snel mogelijk wat aan gedaan.

das wel een beetje laat natuurlijk... De intentie is alvast gezet.
Hopelijk dat er nog wat kan gefixt worden, maar vooralsnog zoals ik zei: intentie om het uit te voeren is gemaakt, sneu
 
Reactiescore
3.457
Als er wel edels lopen screen please,aangezien dat wordt ontkent in de chat.
Geen zin om te loggen om dat te checken dus plaats hier ff aub
 
Reactiescore
140
Dus er is wel degelijk een stab begaan? Hoe kan dit nog ontkent worden.

Nee lees mijn tekst die os was al onderweg voor al dit gezeik. Ik heb na al deze berichten en de gesprekken in de groepsapp vannacht deze aanval niet doorgezet. Dus er loopt nu alleen os op dat ene dorp.
 

DeletedUser79340

Guest
Mis is die screen wel van gisteren...?
Ik heb de rapportjes van vanmorgen gezien voordat er überhaupt contact was.
Wat ik al eerder zei,mocht er na die Pm wisseling troepen zijn gegooid dan zien we graag de rapportjes tegemoet:)
Jannes heeft nadrukkelijk gezegd dat er niet mocht worden ingegaan op het aanbod.
Zover ik kan zien zijn er geen dorpen gepakt na het aanbod.
Wel heb ik de speler van Suïcide aangesproken en duidelijke gemaakt dat zijn laatste antwoord echt niet oké is in die Pm,en gevraagd of er überhaupt troepen lopen/gelopen hebben na de bewuste Pm en dat is niet het geval.
Er lopen 100% wel nog troepen dus suicide liegt weer xd
 
Reactiescore
64
net even gelogd om te kijken en ik zie eigenlijk alleen maar OS lopen en geen edels?

afbfbbe9a21e016cf67763ca1bb7ffa5.png
 
Bovenaan