Top & Flop stammen

Reactiescore
1.454
Gelukkig ben jij incapabel. Dat script is niet eens de oorzaak. Neo heeft alles prima op orde, je probeert weer je waanideeën naar buiten te brengen. Het is al aangetoond aan je leiding want de reden is nog steeds niet duidelijk.

Wat Duckje zegt, je kan ook normaal reageren. Dat jij je het emotioneel niet op orde hebt betreft deze situatie is niet mijn probleem en dat moet je dan ook niet op mij gaan uiten. Daarnaast hebben wij totaal geen bewijs gezien dat deze bug door InnoGames komt. Duckje heeft het zelfde beweerd en ondanks dat hij er verder naar wil kijken, hebben jullie nog geen input gegeven (aldus Duckje). Hieruit moet geconcludeerd worden dat dit door een fout van jullie kant komt en staan wij dus volledig in ons recht om door te gaan op de manier dat wij doen zonder immoreel te spelen. Voor een volgend antwoord kan je het ook op een civiele manier ten woorden brengen. Bijvoorbaat dank.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Mijn lieve lieve schatten van W66. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat Chess een dikke dikke flopstam is. Zonet hebben wij deze mededelingen onderschept en doorgestuurd gekregen:c90ce9be-a169-4c6d-ac34-d366be8d4107.jpg

Wat een uitermate zielige vertoning is dit weer van het account Suicidal. Je bent een schande voor de originele beheerder van het account, en een grote schande voor W66. Chess. Jullie zijn een schande.
Het feit dat Chess zich wil verlagen tot het aanmoedigen van stabs, zegt voor mij genoeg.

Noobs.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hierbij eis ik dat we de dorpen die Suicide heeft genomen, terugkrijgen. Ik ben klaar hiermee.
 

DeletedUser79447

Guest
Mijn lieve lieve schatten van W66. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat Chess een dikke dikke flopstam is. Zonet hebben wij deze mededelingen onderschept en doorgestuurd gekregen:Bekijk bijlage 15257

Wat een uitermate zielige vertoning is dit weer van het account Suicidal. Je bent een schande voor de originele beheerder van het account, en een grote schande voor W66. Chess. Jullie zijn een schande.
Het feit dat Chess zich wil verlagen tot het aanmoedigen van stabs, zegt voor mij genoeg.

Noobs.

Wat smerig. Het chess wat morele waarden als #1 in het vaandel heeft, begaat nu voor de 4e keer in immoreel iets.

Even opsommen:
1. Circus vraagt een speler in mijn cluster, omdat hij hem even nodig heeft
2. Chess eist 49 dorpen nadat NEO wordt gestabbed door capitan en profiteert zo van 'gratis vooruitgang'
3. Chess eist 35% van fearless en 18 dorpen van TBN om 9 dorpen terug te geven die tijdens het ondervinden van een bug/fout zijn gepakt. Dit is een winst van z'n 80 dorpen winst voor chess en dus 80 dorpen verlies voor NEO. Uiteraard gaat NEO hier niet mee akkoord.
4. Het proberen CF's pakken door het te laten lijken op nuken in plaats van intern. En dan ook nog het zinnetje, wel even de DM deleten.

Gelukkig was Blackball vrijgevig en is het in onze handen gekomen. Uiteraard is Blackball nu ook ontslagen ondanks zijn spijt en het sturen van de PM. Hierbij kan dus ook worden gesteld dat er geen dorpen van deze speler mogen worden gepakt.

Ik heb niets anders dan 1 woord, LAF.

Ben benieuwd waarmee @Serenity en @Interdictum. mee komen, want is dit dan toch toegestaan in chess?
 

DeletedUser69389

Guest
Wat smerig. Het chess wat morele waarden als #1 in het vaandel heeft, begaat nu voor de 4e keer in immoreel iets.

Even opsommen:
1. Circus vraagt een speler in mijn cluster, omdat hij hem even nodig heeft
2. Chess eist 49 dorpen nadat NEO wordt gestabbed door capitan en profiteert zo van 'gratis vooruitgang'
3. Chess eist 35% van fearless en 18 dorpen van TBN om 9 dorpen terug te geven die tijdens het ondervinden van een bug/fout zijn gepakt. Dit is een winst van z'n 80 dorpen winst voor chess en dus 80 dorpen verlies voor NEO. Uiteraard gaat NEO hier niet mee akkoord.
4. Het proberen CF's pakken door het te laten lijken op nuken in plaats van intern. En dan ook nog het zinnetje, wel even de DM deleten.

Gelukkig was Blackball vrijgevig en is het in onze handen gekomen. Uiteraard is Blackball nu ook ontslagen ondanks zijn spijt en het sturen van de PM. Hierbij kan dus ook worden gesteld dat er geen dorpen van deze speler mogen worden gepakt.

Ik heb niets anders dan 1 woord, LAF.

Ben benieuwd waarmee @Serenity en @Interdictum. mee komen, want is dit dan toch toegestaan in chess?
Je kunt beter @jokersbrain taggen. Precies dit soort geintjes opperde ik als gevaar bij de afspraak die een paar weken terug is gemaakt door hem is gemaakt. Juist om het hem duidelijk te maken dat jullie dat konden misbruiken en dan doen ze het zelf...
 

Deleted User - 697374

Guest
Allemaal leuk en aardig die situatie er is vanuit chess ook gelijk tegen in gegaan toen dit in de chat verscheen. Ja er zijn 2 dorpen gepakt en zo ver ik weet zijn die gepakt voor het pm contact uberhaupt begon dus die dorpen gaan niet terug zonder strijd.
 

DeletedUser79447

Guest
Allemaal leuk en aardig die situatie er is vanuit chess ook gelijk tegen in gegaan toen dit in de chat verscheen. Ja er zijn 2 dorpen gepakt en zo ver ik weet zijn die gepakt voor het pm contact uberhaupt begon dus die dorpen gaan niet terug zonder strijd.

Dus de leiding van Chess vind dit geen probleem? Chess is nog minder waard dan UFO, LMAO

Je kunt beter @jokersbrain taggen. Precies dit soort geintjes opperde ik als gevaar bij de afspraak die een paar weken terug is gemaakt door hem is gemaakt. Juist om het hem duidelijk te maken dat jullie dat konden misbruiken en dan doen ze het zelf...

Wij hebben er nooit misbruik van gemaakt, en bij twijfel dorpen teruggegeven. Vraag @maretan maar. Maar, dit is wel heel laf.

Laat het even lijken dat het geen intern is. Wat is hierop uw antwoord @jokersbrain ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Wij hebben er nooit misbruik van gemaakt, en bij twijfel dorpen teruggegeven. Vraag @maretan maar. Maar, dit is wel heel laf.

Laat het even lijken dat het geen intern is. Wat is hierop uw antwoord @jokersbrain ?
Ik zeg niet dat jullie dat hebben gedaan maar ik waarschuwde dat dat kon gebeuren toen de afspraak gemaakt werd.

Wat ik navraag begrepen heb is dat Suicide eerst een dorp zo heeft gepakt en dat daarna die speler zijn dorpen vrijwillig aanbood. Dat geeft Suicide echter geen reden om erop in te gaan.

Maargoed iemand van Chess verkondigde mij vorige week al dat ze alles gaan doen wat God verboden heeft. Dus dit zal pas het begin zijn...
 

Deleted User - 697374

Guest
Dus de leiding van Chess vind dit geen probleem? Chess is nog minder waard dan UFO, LMAO
Wat is het probleem nu? *Suicide consultant ging op de pm en heeft daarna in de stamchat tegenvuur gehad en er is dus dus niks illegaals geedeld. Of heb ik mijn feiten fout?
 
Reactiescore
3.457
Dorpen zijn gepakt VOOR Pm wisseling,rapportjes volgen zo.

Ik wil graag de rapportjes zien van Suïcide die na de Pm wisseling zijn gestuurd of geedeld,kan aan mijn tw stats liggen maar zie geen veroveringen van Suïcide na 14:00?
Als er na die tijd dorpen zijn gepakt zal ik er persoonlijk voor zorgen dat die direct terug gaan met een hele dikke excuus van Suïcide erbij.
Rapportjes mogen ook op Skype naar mij toegestuurd worden dan regel ik direct:)
Kom maar door Roy!
 

DeletedUser79447

Guest
Dorpen zijn gepakt VOOR Pm wisseling,rapportjes volgen zo.

Ik wil graag de rapportjes zien van Suïcide die na de Pm wisseling zijn gestuurd of geedeld,kan aan mijn tw stats liggen maar zie geen veroveringen van Suïcide na 14:00?
Als er na die tijd dorpen zijn gepakt zal ik er persoonlijk voor zorgen dat die direct terug gaan met een hele dikke excuus van Suïcide erbij.
Rapportjes mogen ook op Skype naar mij toegestuurd worden dan regel ik direct:)
Kom maar door Roy!

Regelrechte 'stabs' en dat accepteer moreelridder Inge. Man man man. Ingaan op een stab en dan daadwerkelijk uitvoeren is dus geen probleem.

Verwijder wel de DM's he, anders is er bewijs.
Hypocriet!

Dorpen zijn gepakt VOOR Pm wisseling,rapportjes volgen zo.

Ik wil graag de rapportjes zien van Suïcide die na de Pm wisseling zijn gestuurd of geedeld,kan aan mijn tw stats liggen maar zie geen veroveringen van Suïcide na 14:00?
Als er na die tijd dorpen zijn gepakt zal ik er persoonlijk voor zorgen dat die direct terug gaan met een hele dikke excuus van Suïcide erbij.
Rapportjes mogen ook op Skype naar mij toegestuurd worden dan regel ik direct:)
Kom maar door Roy!

Waarschijnlijk is voor vandaag op eigen deff of eventueel wat off gegooid, en PM verwijdert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Sneue bedoeling dit. Ik ben oprecht klaar met Chess en elke speler ervan.

Enige enkele afspraak die in jullie voordeel werkt mogen jullie vanaf heden op jullie voorhoofd schrijven.
 
Reactiescore
3.457
Regelrechte 'stabs' en dat accepteer moreelridder Inge. Man man man. Ingaan op een stab en dan daadwerkelijk uitvoeren is dus geen probleem.

Verwijder wel de DM's he, anders is er bewijs.
Hypocriete trut.
Jij beloofde mij een smerige kata wereld vorige week,mag ik dan nu ook zeggen dat je het kata verdrag hebt verbroken ?

Maar goed,geen onrechtmatige dorpen gepakt dus,over en uit.
 
Reactiescore
967
Praat je dit nou serieus goed? @Serenity

Dit schijnt het begin van het gesprek te zijn. Het lijkt me sterk dat op deze manier het gesprek gestart is. Naar mijn mening kunnen we ervan uitgaan dat eerdere pm's verwijderd zijn, op aanvraag van suicide. Ik vraag me dus zeker af of de twee dorpen daadwerkelijk rechtmatig overgenomen zijn.
 
Reactiescore
3.457
Praat je dit nou serieus goed? @Serenity
Ik heb de rapportjes van vanmorgen gezien voordat er überhaupt contact was.
Wat ik al eerder zei,mocht er na die Pm wisseling troepen zijn gegooid dan zien we graag de rapportjes tegemoet:)
Jannes heeft nadrukkelijk gezegd dat er niet mocht worden ingegaan op het aanbod.
Zover ik kan zien zijn er geen dorpen gepakt na het aanbod.
Wel heb ik de speler van Suïcide aangesproken en duidelijke gemaakt dat zijn laatste antwoord echt niet oké is in die Pm,en gevraagd of er überhaupt troepen lopen/gelopen hebben na de bewuste Pm en dat is niet het geval.
 
Bovenaan