Top/Flop stammen

Reactiescore
1.075
Kenbaar wel om bewijs te showen hiervan?

Als dit daadwerkelijk zo was gebeurd had je dit allang geplaatst, maar i.p.v. daarvan blijft het bij vage beweringen en berichten zonder context.....

ik heb toch al lang gepost waar white shark aangeeft dat er deff gevraagd is, (meerdere spelers uit Space zelfs), en ik heb ook al gepost waar white shark EN coruscant toegeven info gelekt/doorgegeven te hebben (gekregen).
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
er is rond 30 juli sowieso deff aangevraagd aan White shark vanuit Dormpie, enkele pagina's terug werd er vanuit rikkert (?) geopteerd dat White shark al een PBG hebben voordat er gesprekken waren tussen Space en Fear!, dan spreken we idd over weken.

Had het idee dat PGB langer liep maar na wat research vandaag tot conclusie gekomen dat het 1e contact tussen Dormpie en White Shark pas 1 augustus was en dat White Shark hier contact zocht met Dormpie. Dus 30 juli kon er nooit al aanvraag voor deff zijn geweest dus das klinklare onzin.

Ik ga jou wel is een scenario voor jouw schetsen. Als wij ooit een GAP stam zouden hebben tegen jullie en jij krijgt zonder te vragen informatie van een andere stam mogen wij dan jou beschuldigen van het gebruik van spionnen?
 

Bijlagen

  • 2F91B162-B63F-4170-94CC-1D655D8322CC.jpeg
    2F91B162-B63F-4170-94CC-1D655D8322CC.jpeg
    116,6 KB · Weergaven: 40

DeletedUser77704

Guest
ik heb toch al lang gepost waar white shark aangeeft dat er deff gevraagd is, (meerdere spelers uit Space zelfs), en ik heb ook al gepost waar white shark EN coruscant toegeven info gelekt/doorgegeven te hebben (gekregen).

Dat is de uitleg die jij er aan geeft, zonder de context (zoals ik al meermaals zeg maar lezen lijkt moeilijk) zijn die screens niks waard
 
Reactiescore
634
ik heb toch al lang gepost waar white shark aangeeft dat er deff gevraagd is, (meerdere spelers uit Space zelfs), en ik heb ook al gepost waar white shark EN coruscant toegeven info gelekt/doorgegeven te hebben (gekregen).

Ik ga geen sollicitaties op het forum plaatsen i.v.m de disrespect, maar ik wil wel gedeeltes posten over hoe jullie stam denkt over steff:

Fear! account 1:

Bekijk bijlage 15216

Fear! account 2:

Bekijk bijlage 15218 Ik heb een stukje weggetekend omdat je daaraan kon zien welk account het precies is.

Fear! account 3:

Bekijk bijlage 15219 Ook hier weer wat geblurred omdat ik niet wil dat spelers die mij vertrouwen met een solli belachelijk gemaakt worden.

Zo zie je maar dat je niet zo heel tof moet doen op het forum @Astaroth. want je zet niet alleen jezelf, maar ook je stammies voorschut....

Voor de mensen die claims gaan gooien als "zet de speler erbij anders kan iedereen het gedaan hebben of zelf gemaakt zijn". Het is niet aan mij om spelers te naaien, het is gewoon om aan @Astaroth. duidelijk te maken dat hij moet stoppen met deze onzin.

met vriendelijke groetjes,

Sherwin

Wellicht een idee om te gaan uitzoeken waarom jouw stamgenoten nu weg willen uit Fear.

Je moet in je posten ook duidelijk verschil maken tussen Coruscant en Dormpie.
Rik - Stef en ik
posten enkel namens Coruscant en niet namens Dormpie.
Beweringen van jou die gericht waren op Coruscant zijn ontkracht geworden en nu draai jij alles om en richt je je beweringen naar Dormpie.

Het is voor mij nu dus geheel niet meer duidelijk waarom jij eerste instantie Coruscant hebt beschuldigd van gebruik van spion en OS aanvraag buiten de stam.
En nu opeens aan het typen bent dat het Dormpie geweest zou zijn geweest.

In ieder geval roep jij "zoals gekken meestal doen" wat en hoopt op steun, zonder bewijs
 

DeletedUser76932

Guest
Ik ga geen sollicitaties op het forum plaatsen i.v.m de disrespect, maar ik wil wel gedeeltes posten over hoe jullie stam denkt over steff:

Fear! account 1:

upload_2019-8-7_21-11-33.png

Fear! account 2:

upload_2019-8-7_21-12-25.png

Fear! account 3:

upload_2019-8-7_21-13-33.png

Zo zie je maar dat je niet zo heel tof moet doen op het forum @Astaroth. want je zet niet alleen jezelf, maar ook je stammies voorschut....

Voor de mensen die claims gaan gooien als "zet de speler erbij anders kan iedereen het gedaan hebben of zelf gemaakt zijn". Het is niet aan mij om spelers te naaien, het is gewoon om aan @Astaroth. duidelijk te maken dat hij moet stoppen met deze onzin.

met vriendelijke groetjes,

Sherwin

Repost omdat de spotprentgeilers hem daar niet wouden. Re-repost want die stomme bijlage wouden niet opnieuw werken met "bewerken"
 
Reactiescore
18
wel grappig dat alle fora 1 post hebben ontopic en derest is de discussie over dat topic haha, tijd om terug van het AF te genieten :)
 
Reactiescore
6
Ik vraag me serieus af of ik nu echt de laatste 6 paginas heb zitten lezen van dit.... debacle. Man man man, dit lijkt wel een slechte b film.

Hoe staat het nu met de oorlog? Is dat nu afgelopen omdat er mensen zijn geswitched? Is er ook een lijstje met stats voor de stoelen dans?

En gaat dit hele verhaal nou echt over dat er een spion zou zijn in tw.... Wat is hier zo bijzonder aan dat hier 16 paginas over moeten gaan? Er wordt toch op elke wereld gesnitched ?
 
Reactiescore
470
Had het idee dat PGB langer liep maar na wat research vandaag tot conclusie gekomen dat het 1e contact tussen Dormpie en White Shark pas 1 augustus was en dat White Shark hier contact zocht met Dormpie. Dus 30 juli kon er nooit al aanvraag voor deff zijn geweest dus das klinklare onzin.

Na wat research tot de conclusie gekomen dat het 1e contact 1 augustus was? Welk research? In je screen staat ´´ Je leek nog gemotiveerd de laatste keer dat wij elkaar spraken´´

Dan is het bericht van White Shark op 1 augustus overduidelijk niet het 1e contact tussen Dormpie en White Shark.
 
Reactiescore
1.478
Na wat research tot de conclusie gekomen dat het 1e contact 1 augustus was? Welk research? In je screen staat ´´ Je leek nog gemotiveerd de laatste keer dat wij elkaar spraken´´

Dan is het bericht van White Shark op 1 augustus overduidelijk niet het 1e contact tussen Dormpie en White Shark.
Het zou een andere wereld kunnen zijn, al klinkt het niet zo.
 
Reactiescore
18
Nujah de top 3 is voorlopig dezelfde, de 3 kan veranderen de 1ste 2 zijn voorlopig niet snel van hun plekje
 
Reactiescore
742
Nujah de top 3 is voorlopig dezelfde, de 3 kan veranderen de 1ste 2 zijn voorlopig niet snel van hun plekje

yep, jij hebt gelijk :D

unknown.png
 
Reactiescore
18
Reactiescore
18
Oplettendheid zou voorkomen dat er te pronken valt met de rang 1 barb edelaar, dus we moeten het begrijpen :D

niet dat ik blij ben met een PP abuser die BB dorpjes gaat edelen door munten van een event.

Niet dat het hem op lange termijn zal uitmaken aangezien zo een dorpen niet de nodige levels heeft om op een deftige manier aan Def of off troepen te gaan aanmaken.
Eenmaal die de grens van 2k overschrijden is ie die dorpjes kwijt.

Al moet ik er zelf treintjes op af sturen :)
 
Reactiescore
983
niet dat ik blij ben met een PP abuser die BB dorpjes gaat edelen door munten van een event.

Niet dat het hem op lange termijn zal uitmaken aangezien zo een dorpen niet de nodige levels heeft om op een deftige manier aan Def of off troepen te gaan aanmaken.
Eenmaal die de grens van 2k overschrijden is ie die dorpjes kwijt.

Al moet ik er zelf treintjes op af sturen :)

Dat is niet zomaar het minste wat je hier aan het zeggen bent. Benieuwd of je deze grove woorden ook in de praktijk zal kunnen omzetten of dat het enkel maar met woorden zal blijven :)
 
Reactiescore
742
niet dat ik blij ben met een PP abuser die BB dorpjes gaat edelen door munten van een event.

Niet dat het hem op lange termijn zal uitmaken aangezien zo een dorpen niet de nodige levels heeft om op een deftige manier aan Def of off troepen te gaan aanmaken.
Eenmaal die de grens van 2k overschrijden is ie die dorpjes kwijt.

Al moet ik er zelf treintjes op af sturen :)

denk dat je met die snelheid van jou ons cluster niet eens red voordat je de 0 punten aantikt :D maar goed je mag een poging doen hoor
 
Bovenaan