Top/Flop spelers

DeletedUser81264

Guest
steff is niet enkel gay, hij is ook nog eens noob
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79458

Guest
Lawl, net zoals die uitgevonden bg met peaky bedoel je

Zelf vind ik het wel triest dat Fear BG2W praktijken wil gaan doen door middel van alle stam rondom One te benaderen. Stammen als 4E en Space werken jullie al mee samen en daarbij benaderen jullie ook stammen als H. om tegen One. te strijden.
 
Reactiescore
634
Leuke aan de eerste weken van een wereld is dat er altijd wel spelers zijn, die zich weten op te hemelen, door naar de tegenstander flink wat modder te gooien.

Goede voorbeeld hiervan in W69 is @Astaroth.
Hetgeen wat die eerder had getypt, dus modder gooien, richting One kan iedereen terug lezen.

Verder hanteert Fear een speelstijl waarmee zij zichzelf uitsluiten van hun omgeving en uiteindelijk hun eigen graf graven.
Het is een stam die hun groei aan de vele samenwerkingen met stammen te danken heeft, zoverre ik kan tellen 5 stammen met hun aanhang.
Deze samenwerkingen zorgt ervoor dat Fear geheel opgesloten ligt aan 4 richtingen.
(Dus los van de ligging tegenover One en puur kijkend naar de samenwerkingen die zij hebben).

Nog niet lang geleden was er een stam genaamd Space, waar Fear mee samenwerkte.
Space OS Fear en toen de def van Space verzwakt was, werden deze accounts interns
Nadat Space accounts ge-intern waren, was hun probleem (opgesloten ligging) niet opgelost.
Door deze ellende zijn ze maar stamgenoten gaan internen.
Op AF hier ook nog een melding van maken dat ze mooi aan het boosten zijn.
Dit gaat hun hopelijk niet fataal worden.
Eerdere ervaringen laten zien dat TW sommige Boost als Boost accounts kan zien en hierop gaat bannen ;)

Zodra de internen van Fear voorbij is, zullen zij een stam hebben met 4/5 accounts.
Wie gaan zij gebruiken om Fear te laten OS ?
Gaan de Elements stammen hier ook in trappen en later hun stamgenoten een voor een vrij geven voor intern ?

Lawl, net zoals die uitgevonden bg met peaky bedoel je

Je kan beter uitleggen waarom Peaky gestopt is met Fear te OS ;)
 
Reactiescore
1.075
Bewijs eerst maar eens waar peaky ons OS gaf, want dat is nooit gebeurd, net zoals je eigen stam os vroeg aan space, notabene een vijand van jullie (nee ik geef geen screens met bewijs, moet je maar enkele paginas terug kijken, en net zoals jullie zelf OS vroegen bij de 4E stammen waarna jullie gingen aanvallen. Kijk eerst naar de vieze praktijken van One. (Met de spys momenteel ook binnenin fear!) Vooraleer te oordelen over een andere stam.
Daarbij hoef ik mezelf niet op te hemelen en heb ik mezelf al lang bewezen.
 
Reactiescore
38
Dit had ik hier liever niet op het AF willen plaatsen, maar IG krijg ik in ieder geval geen resolutie hierop. In mijn ogen is onderstaande een stab van Freyr44 op mij. Ik ben in ieder geval van mening dat Freyr44 mij bescherming heeft beloofd en ik op dit moment nog steeds onder zijn bescherming zou vallen. Door Freyr44 ben ik echter aangevallen (een verkenning), wat voor mij in ieder geval niet compatibel is met "bescherming", en weigert deze speler onze afspraak te bevestigen (die we mijns inziens zeker hadden).

Het officiële standpunt van zijn stam, Cave!, is dat er volgens hen nooit een geldige afspraak geweest is. De uitleg die ik krijg waarom de afspraak niet geldig zou zijn, vind ik echter niet echt steek houden. Wanneer ik mijn visie uitleg en die interpretatie in twijfel trek, krijg ik geen antwoord.

Nu de details. Het begint allemaal hiermee:

Freyr44 27.07.19 10:22
Hoi heb je def indien je me helpt.. geeft ik je gas de wereld bescherming

dragon slasher 27.07.19 15:44
Sorry voor het late antwoord.
Waar/wanneer is er nodig?
Of is het al te laat?

Mvg
J. | dragon slasher

Freyr44 27.07.19 16:37
Dorp 1 na 17u

dragon slasher 27.07.19 17:19
Hoe lang zul je ze nodig hebben?/Zal ik ze nog levend terugzien? :yum:

Mvg
J. | dragon slasher

Freyr44 27.07.19 17:50
Enkel nu ... laat ons hopen...

Freyr44 27.07.19 17:50
Van zodra de clear er is mogen ze terug

dragon slasher 28.07.19 00:46
Krijg ik het rapportje te zien? :slightly_smiling_face:

Mvg
J. | dragon slasher

Wat ik hieronder versta is dat Freyr44 vraagt of ik def heb, of ik hem kan helpen en indien ik hem help belooft hij me bescherming voor de rest van de wereld. Dat is ook wat ik doe: ik vraag waar de hulp nodig is, stuur mijn def en verlies troepen in de verdediging. Met andere woorden, ik heb Freyr44 geholpen en mij lijkt er dus geen twijfel over mogelijk dat ik vanaf dat moment op de bescherming van Freyr44 kan rekenen, voor de rest van de wereld.

Er volgt geen reactie op mijn laatste bericht (ook geen rapportje) en ons volgend contact volgt 10 dagen later. Ik ben aangevallen geweest door Freyr44, een verkenning, en wil verhaal halen bij hem. Wat mij betreft valt dit namelijk niet onder "bescherming", informatie moet ook "beschermd" worden, en had hij mij gewoon naar die info moeten vragen via pm. Op zich ben ik bereid dit te vergeven, maar omdat mijn vertrouwen geschaad is, vraag ik Freyr nog eens expliciet om aan te geven dat hij zijn belofte blijft nakomen. Zo'n bevestiging komt er echter niet, maar Freyr44 komt wel met een extra voorwaarde af:

dragon slasher 06.08.19 17:02
Hallo

Ik zou je willen herinneren aan onze gemaakte afspraak, waarbij ik mijn deel nagekomen ben.

Freyr44 zei:
Hoi heb je def indien je me helpt.. geeft ik je gas de wereld bescherming

Een verkenningsaanval op mijn dorp zie ik in elk geval niet conform deze afspraak. Ik kan dit nu nog door de vingers zien, maar dan wil ik wel een expliciete bevestiging dat je onze afspraak blijft nakomen.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Freyr44 06.08.19 17:39
met verkennen maak ik geen schade aan je gebouwen. Ik heb wel 1 voorwaarde en die is dat je dit in de toekomst dit terug doet als ik ze nodig zou hebben.

Graag bevestiging

dragon slasher 06.08.19 18:09
Hallo

Verkennen zie ik toch niet als "bescherming" hoor. Dat is het stelen van informatie die ik liever privaat houd. Als je informatie wilt, moet je dat maar vragen en beslis ik zelf of ik je die geef.

Verder snap ik niet waarom je mij een voorwaarde oplegt? Ik heb je geholpen en ben mijn deel van de afspraak nagekomen.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Freyr44 06.08.19 18:14
kijk het zit zo ... wil er heel duidelijk in zijn of je werkt voor mij of binnenkort ben je weg en het zal niet ik zijn... die informatie neem ik als ik wil... en dit is een eenmalig voorstel ... jij zit absoluut niet in de onderhandelingspositie...

Grtn

Pascal

Vraag maar aan mij co hier... hij weet hoe ik werk e handel

dragon slasher 06.08.19 18:25
Hallo

Ik vind het niet echt netjes hoor je manier van werken. Je steekt me dus gewoon een mes in de rug?
En hoe weet ik trouwens dat je me niet nogmaals een mes in de rug zult steken?

Als ik inga op je voorstel, verwacht ik toch ook dat je aan je stam kenbaar zult maken dat ik je help en van hen geen aanvallen zal ontvangen?

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Freyr44 06.08.19 18:26
ik zet je in mijn profiel ... komt goed, op een goede samenwerking en geen mes ;-) en maak maar veel def aan goed bezig trouwens!

dragon slasher 06.08.19 18:29
Ik laat deze avond nog wel weten of ik inga op je voorstel.
Ik moet even nadenken of ik wel met je wil samenwerken in de eerste plaats... Want je gedrag vind ik helemaal niet netjes...

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Freyr44 06.08.19 18:30
ok haal ik het van mij profiel terug af.. keuze aan jou

Freyr44 06.08.19 18:34
Hee dragon, hier Rens,

Wat is de rede dat je hier speelt op deze wereld ?
Ik gok niet om hem te winnen, want daarvoor groei je niet snel genoeg ?

Pp farmen?

Allemaal prima, maar je weet ook prima dat je zonder bescherming van dichtbij waarschijnlijk niet lang meer zou blijven hier.

Dus ga nu maar gewoon in op t voorstel. Beste voor beide partijen.


Gr Rens

dragon slasher 06.08.19 19:29
Hallo

Ik ga niet op jullie nieuwe voorstel/afpersing in.
We hebben een afspraak en ik ga ervan uit dat die nageleefd wordt.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Ik ga niet in op de voorwaarde aangezien ik geen vertrouwen meer heb in Freyr44 na de aanval en de dreigende taal naar mij toe. Voor mij blijft de oorspronkelijke belofte van Freyr44 wel nog steeds geldig. Het enige wat ik hier afwijs is de extra voorwaarde die Freyr44, 10 dagen later, wil toevoegen.

Hier volgt nu nog de rest van het gesprek, waarbij ik toch nog een bevestiging van de originele afspraak uit Freyr44 probeer los te krijgen.

Freyr44 06.08.19 20:10
Tijden veranderen, voorwaarden veranderen

dragon slasher 06.08.19 20:12
En deze afspraak niet.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Freyr44 06.08.19 20:15
Geen probleem good luck ;-)

dragon slasher 06.08.19 20:16
Wel een probleem.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

dragon slasher 06.08.19 20:26
Doen jullie dat trouwens vaak, stabben?

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Freyr44 06.08.19 20:30
Als je zo verder doet ...JA

dragon slasher 06.08.19 20:37
Als je een expliciete bevestiging geeft dat je onze afspraak zult respecteren, zwijg ik als een graf.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

dragon slasher 06.08.19 21:49
Aangezien je dit al een uur geleden gelezen hebt en blijkbaar geen bevestiging kunt geven, dan maar de omgekeerde vraag.
Kun je expliciet aangeven dat je onze afspraak eenzijdig opzegt en mij stabt?
Dat weet ik namelijk liever VOOR de troepen komen. :wink:

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Freyr44 06.08.19 21:54
sorry he ik stel je voor om samen te werken en jij noemt me een stabber...

gelieve te stoppen dus om me lastig te vallen...

dragon slasher 06.08.19 22:46
Geef me dan een duidelijke bevestiging van de afspraak, ten laatste 1 uur nadat je dit gelezen hebt.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

dragon slasher 06.08.19 23:01
Je hebt het gelezen, dus je krijgt tot en met 00:02.
Anders trek ik mijn conclusies.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Freyr44 06.08.19 23:02
Overleg t eerst toch ff met Mn co, zonder communicatie met hem hebben we iig geen definitief antwoord

dragon slasher 06.08.19 23:04
Je krijgt tot 00:02.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen. Voor mij is de weigering om een afspraak te bevestigen, de facto gewoon een stab. Ik heb namelijk geen enkele indicatie dat Freyr44 mij zou helpen moest ik in de toekomst bescherming vragen. En een afspraak zonder vertrouwen dat die nageleefd wordt, is simpelweg geen afspraak meer.
Graag wil ik ook nog eens wijzen op "Tijden veranderen, voorwaarden veranderen". Dat geeft voor mij in ieder geval heel duidelijk aan dat ook Freyr44 ervan uitgaat dat er een afspraak was. Je kan niet iets veranderen dat er nooit geweest is.

Omdat het gesprek met Freyr44 niets heeft opgeleverd, was mijn volgende stap het contacteren van zijn stam. Ondanks dat ik Freyr44 maar een deadline van 1 uur heb gegeven (wat in mijn ogen meer dan voldoende is om te beslissen of je een belofte na zult blijven komen), heb ik toch nog meer dan 2 dagen gewacht om Cave! aan te spreken.

Hier volgt het gesprek tussen mij en Vespa Velutina, die een officieel antwoord van de stam geeft:

dragon slasher 09.08.19 16:20
Beste

Ik vroeg me af wat jullie beleid is met betrekking tot het nakomen van persoonlijke afspraken van jullie stamleden? Ik heb een paar dagen geleden immers een erg onaangename aanvaring met [player]Freyr44[/player] gehad waarbij ik gebackstabbed ben.

In het kort komt het erop neer dat [player]Freyr44[/player] en ik een deal hadden waarbij [player]Freyr44[/player] mij bescherming heeft beloofd. Nu ben ik echter zelf door deze speler aangevallen (een verkenning), afgedreigd en krijg ik geen enkele bevestiging meer van onze afspraak, ondanks hier meermaals naar te vragen. In plaats van zelf veel uit te leggen zal ik jullie voorzien van de bewijzen:
* De volledige berichtenwisseling tot dit moment
* Een bericht van de aanval (een verkenning):
[ spoiler=Aanval][report_display]https://nl69.tribalwars.nl/public_report/a156e4c20d17bcbbb1b84a780a691b94[/report_display][ /spoiler]

Ik hoop dat je wel kan begrijpen dat ik op dit moment geen enkel vertrouwen in [player]Freyr44[/player] en onze afspraak meer heb en dit dus de facto een stab is. Dan heb ik het nog niet over de aanval waarover geen twijfel mogelijk is dat dit tegen de afspraak ingaat en dus overduidelijk een stab is.

Kunnen jullie mij hierbij helpen? Want ik vind het toch echt onaanvaardbaar hoe ik behandeld ben en ik verwacht meer van iemand die lid is van de nr. 1 stam.

Indien er nog vragen zijn, laat maar weten. Indien het niet voldoende duidelijk is uit de pm dat ik effectief mijn deel van de afspraak nagekomen ben, kan ik daar ook nog een afbeelding van doorsturen (rapportje heb ik niet meer).

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Vespa Velutina 09.08.19 16:39
Beste,

Ik lees alles vanavond even door, en kom hierop terug.

-Matthias

dragon slasher 09.08.19 16:42
Hallo

Bedankt om hier de tijd voor te nemen.
Als er in tussentijd vragen zijn, laat maar weten.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Vespa Velutina 09.08.19 21:22
Goede avond J.,

Voor mij is dat hele gesprek wat dubbel, sorry.
Ik ga ook even hard met je zin, zodat je iets leert naar de toekomst.
Zodat je op de volgende wereld niet dezelfde fout maakt, want in "theorie" is mijn stamgenoot niet in de fout.

Dus ik kan je enkel het advies geven om in de toekomst beter afspraken te maken. Freyr deed in deze situatie niets verkeerd, en dus ook geen stab, sorry.

Indien je meer feedback wilt, mag je ons altijd contacteren.

-Matthias

dragon slasher 09.08.19 22:07
Hallo

Ik snap niet hoe jullie tot deze conclusie zijn gekomen, dus graag had ik meer uitleg hierover gekregen.
Onder andere op volgende zaken had ik dan een antwoord gehad:

1. Betwisten jullie dat ik en [player]Freyr44[/player] een afspraak hadden?
2. Betwisten jullie dat ik mijn deel van de afspraak niet nagekomen ben?
3. Betwisten jullie dat ik onder bescherming van [player]Freyr44[/player] val?
4. Betwisten jullie dat een scoutaanval ingaat tegen het idee van bescherming?
5. Betwisten jullie dat een afspraak niets meer waard is als 1 van de partijen zelfs nog maar weigert om de afspraak te erkennen?


Vertel mij wat er in jullie ogen misgelopen is, want daar zeg je niets over, alhoewel dat nu net de crux van het verhaal is.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Vespa Velutina 09.08.19 22:09
1 punt die al je vragen beantwoord:

Er is geen deftige afspraak gemaakt.
Nergens wordt gesproken over PBG / NAP / ...

Dus zijn alle andere punten ook niet langer geldig.

dragon slasher 09.08.19 22:16
Hallo

Dit is een rechtstreekse quote en het eerste bericht van [player]Freyr44[/player], die mij contacteert:

Freyr44 zei:
Hoi heb je def indien je me helpt.. geeft ik je gas de wereld bescherming

Hierin vraagt [player]Freyr44[/player] of ik def heb, of ik hem kan helpen en indien ik hem help belooft hij me bescherming voor de rest van de wereld.
In volgende mededelingen bespreken we mijn def en wanneer ik die moet leveren. Uiteindelijk stuur ik mijn def, ik verlies troepen in de verdediging en heb [player]Freyr44[/player] geholpen.

Hoezo is bovenstaande quote dan geen afspraak waar ik mijn deel heb voltooid en [player]Freyr44[/player] mij als gevolg bescherming moet bieden?

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

dragon slasher 10.08.19 18:20
Hallo

Aangezien er nog geen reactie op mijn laatste bericht is, mag ik vragen wat de status hiervan is en wanneer ik een antwoord kan verwachten?

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Vespa Velutina 10.08.19 18:54
Beste,

In onze ogen is dit geen stab, dus rond ik hier de discussie af.

Mvg,
-Matthias

dragon slasher 10.08.19 19:11
Hallo

Maar om welke reden?
Waarmee ga je niet akkoord met wat ik in mijn voorlaatste post opgesomd heb?

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

dragon slasher 10.08.19 20:36
Hallo

Ik heb in elk geval het gevoel dat dit niet serieus genomen wordt. Tweemaal krijg ik een conclusie zonder onderbouwing en het enige argument maakt de claim dat er geen afspraak is, wat zelfs [player]Freyr44[/player] nooit heeft tegengesproken. Vervolgens wordt mijn uitleg op stilte onthaald en is de discussie blijkbaar "afgerond".

Kan ik bij iemand anders van de stam terecht voor een second opinion? Of is dit het officiële antwoord van de stam? Bij gebrek aan een nieuwe contactpersoon voor morgen 15u zal ik in ieder geval uitgaan van het tweede.

Mvg
J. | [player]dragon slasher[/player]

Vespa Velutina 10.08.19 22:27
Dit is het officiële antwoord van de stam.

En laat ons nu met z'n allen weer verder gaan met het spel AUB, bedankt!

-Matthias

Ik krijg dus als antwoord dat er volgens hen geen geldige afspraak gemaakt is. Blijkbaar met de reden omdat er nergens gesproken is over termen als PBG/NAP/... Ik zie in elk geval niet in waarom "bescherming" geen geldige term zou zijn, dus dit vind ik nogal een vreemde uitleg.
Ik probeer uit te leggen waarom er volgens mij wel een geldige afspraak is, maar daar volgt geen reactie meer op en vervolgens is de discussie blijkbaar "afgerond". Wijzer ben ik door dit gesprek dus niet geworden.

Ik voel me nu dus genoodzaakt om het AF op te gaan, want echte antwoorden heb ik niet gekregen. Ik vind in ieder geval dat ik gestabbed ben. Wat vinden jullie ervan?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Bewijs eerst maar eens waar peaky ons OS gaf, want dat is nooit gebeurd
OS stijgingen zeggen genoeg.
Ook wellicht verder kijken dan je neus lang is en ga je vanzelf zien dat een stamlid van Peaky afkomstig is :)

net zoals jullie zelf OS vroegen bij de 4E stammen waarna jullie gingen aanvallen
Hoop dat je dit kan bewijzen,
Is namelijk een flinke beschuldiging !

Kijk eerst naar de vieze praktijken van One. (Met de spys momenteel ook binnenin fear!)
Ik weet zelf niks van een Spion af (meestal worden deze ook wel Mol genoemd).
Zelf ben ik tegen deze soort speler(s) en mocht dit waar zijn dat One Mol(len) heeft zitten binnen Fear en ik kom hierachter.
Zal ik de naam van de Mol op AF openbaar maken.

heb ik mezelf al lang bewezen.
NOOOOOB

Maar @Astaroth.,

In plaatst van nieuwe modder te gooien, geef eens bewijs kerel.
Een account of een stam ergens van beschuldigen is erg goedkope manier
 
Reactiescore
634
@dragon slasher

Zo speelt Fear dus ook en ik snap je punt.
Jij vraagt niet aan iemand OS in ruil voor bescherming, met de gedachte van zodra de DEF verzwakt is afspraken ontkennen en aanvallen

Freyr44 27.07.19 10:22
Hoi heb je def indien je me helpt.. geeft ik je gas de wereld bescherming
 
Reactiescore
1.075
OS stijgingen zeggen genoeg.
Ook wellicht verder kijken dan je neus lang is en ga je vanzelf zien dat een stamlid van Peaky afkomstig is :)


Hoop dat je dit kan bewijzen,
Is namelijk een flinke beschuldiging !


Ik weet zelf niks van een Spion af (meestal worden deze ook wel Mol genoemd).
Zelf ben ik tegen deze soort speler(s) en mocht dit waar zijn dat One Mol(len) heeft zitten binnen Fear en ik kom hierachter.
Zal ik de naam van de Mol op AF openbaar maken.


NOOOOOB

Maar @Astaroth.,

In plaatst van nieuwe modder te gooien, geef eens bewijs kerel.
Een account of een stam ergens van beschuldigen is erg goedkope manier

Os stijging zegt helemaal niets, peaky heeft wel meer front.
Ik kan de pms van 4e en space spelers wel doorsturen met bewijs , ik ga ze alleen niet weer hier zetten.
Van het spy gedeelte kan ik niet bewijzen, echter zijn er laatste dagen wel heel vreemde dingen gebeuren( deff edel getimed voor een trein van me), zodra ik OS terugstuur scouts binnen krijgen etc, en zodra ik bevelen delen uitzet gebeurd het niet meer. Dat is op zn minst opmerkelijk.
 
Reactiescore
1.075
@dragon slasher

Zo speelt Fear dus ook en ik snap je punt.
Jij vraagt niet aan iemand OS in ruil voor bescherming, met de gedachte van zodra de DEF verzwakt is afspraken ontkennen en aanvallen

Geen idee wat Fear hierin te maken heeft. Kan je dit ondersteunen met bewijs of?
 
Reactiescore
634
@Astaroth.

Bedankt voor het doorsturen van de PM's.
Zoals ik IG ook het uitgelegd heb en hier weer ga herhalen.

Account vanuit One vraagt zijn buren om OS, of deze OS wel of niet geleverd is geworden weet 4E ook niet.
Duidelijk staat er in de PM's dat er geen aanval vanuit One is uitgevoerd richting 4E, nadat er een "OS" verleend is geworden.
Fear had tijdens OS aanvraag vanuit One geen samenwerking met 4E, dus het is vrij aan een One account om met zijn buren te chatten.
(PbG is niks nieuws).

Mol/Spy hoe jij het noemt, geeft aan dat hij tegen Fear heeft zitten te OS.
Deze speler kan geen Mol/Spy zijn (hij/zij OS verkeerde speler :) ), want Coruscant was target en dat Toren jullie aanvallen had onderschept was ook uitgelegd geworden.
Ook de datum van de PM (Mol/Spy) en de massa vanuit Fear komen niet overeen :)
 
Reactiescore
18
Zelf vind ik het wel triest dat Fear BG2W praktijken wil gaan doen door middel van alle stam rondom One te benaderen. Stammen als 4E en Space werken jullie al mee samen en daarbij benaderen jullie ook stammen als H. om tegen One. te strijden.


Als ik mag meedelen dat jouw info hierbij verkeerd is aangezien Fear! ons nooit heeft benadert voor de strijd tegen One.

Ik heb Astaroth Benadert met betrekking van de oorlog en de toekomst plannen.

Verdere info betreffende een aanval of Os is hier niet in besproken
 
Reactiescore
1.476
Dit had ik hier liever niet op het AF willen plaatsen, maar IG krijg ik in ieder geval geen resolutie hierop. In mijn ogen is onderstaande een stab van Freyr44 op mij. Ik ben in ieder geval van mening dat Freyr44 mij bescherming heeft beloofd en ik op dit moment nog steeds onder zijn bescherming zou vallen. Door Freyr44 ben ik echter aangevallen (een verkenning), wat voor mij in ieder geval niet compatibel is met "bescherming", en weigert deze speler onze afspraak te bevestigen (die we mijns inziens zeker hadden).

Het officiële standpunt van zijn stam, Cave!, is dat er volgens hen nooit een geldige afspraak geweest is. De uitleg die ik krijg waarom de afspraak niet geldig zou zijn, vind ik echter niet echt steek houden. Wanneer ik mijn visie uitleg en die interpretatie in twijfel trek, krijg ik geen antwoord.

Nu de details. Het begint allemaal hiermee:



Wat ik hieronder versta is dat Freyr44 vraagt of ik def heb, of ik hem kan helpen en indien ik hem help belooft hij me bescherming voor de rest van de wereld. Dat is ook wat ik doe: ik vraag waar de hulp nodig is, stuur mijn def en verlies troepen in de verdediging. Met andere woorden, ik heb Freyr44 geholpen en mij lijkt er dus geen twijfel over mogelijk dat ik vanaf dat moment op de bescherming van Freyr44 kan rekenen, voor de rest van de wereld.

Er volgt geen reactie op mijn laatste bericht (ook geen rapportje) en ons volgend contact volgt 10 dagen later. Ik ben aangevallen geweest door Freyr44, een verkenning, en wil verhaal halen bij hem. Wat mij betreft valt dit namelijk niet onder "bescherming", informatie moet ook "beschermd" worden, en had hij mij gewoon naar die info moeten vragen via pm. Op zich ben ik bereid dit te vergeven, maar omdat mijn vertrouwen geschaad is, vraag ik Freyr nog eens expliciet om aan te geven dat hij zijn belofte blijft nakomen. Zo'n bevestiging komt er echter niet, maar Freyr44 komt wel met een extra voorwaarde af:



Ik ga niet in op de voorwaarde aangezien ik geen vertrouwen meer heb in Freyr44 na de aanval en de dreigende taal naar mij toe. Voor mij blijft de oorspronkelijke belofte van Freyr44 wel nog steeds geldig. Het enige wat ik hier afwijs is de extra voorwaarde die Freyr44, 10 dagen later, wil toevoegen.

Hier volgt nu nog de rest van het gesprek, waarbij ik toch nog een bevestiging van de originele afspraak uit Freyr44 probeer los te krijgen.



Tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen. Voor mij is de weigering om een afspraak te bevestigen, de facto gewoon een stab. Ik heb namelijk geen enkele indicatie dat Freyr44 mij zou helpen moest ik in de toekomst bescherming vragen. En een afspraak zonder vertrouwen dat die nageleefd wordt, is simpelweg geen afspraak meer.
Graag wil ik ook nog eens wijzen op "Tijden veranderen, voorwaarden veranderen". Dat geeft voor mij in ieder geval heel duidelijk aan dat ook Freyr44 ervan uitgaat dat er een afspraak was. Je kan niet iets veranderen dat er nooit geweest is.

Omdat het gesprek met Freyr44 niets heeft opgeleverd, was mijn volgende stap het contacteren van zijn stam. Ondanks dat ik Freyr44 maar een deadline van 1 uur heb gegeven (wat in mijn ogen meer dan voldoende is om te beslissen of je een belofte na zult blijven komen), heb ik toch nog meer dan 2 dagen gewacht om Cave! aan te spreken.

Hier volgt het gesprek tussen mij en Vespa Velutina, die een officieel antwoord van de stam geeft:



Ik krijg dus als antwoord dat er volgens hen geen geldige afspraak gemaakt is. Blijkbaar met de reden omdat er nergens gesproken is over termen als PBG/NAP/... Ik zie in elk geval niet in waarom "bescherming" geen geldige term zou zijn, dus dit vind ik nogal een vreemde uitleg.
Ik probeer uit te leggen waarom er volgens mij wel een geldige afspraak is, maar daar volgt geen reactie meer op en vervolgens is de discussie blijkbaar "afgerond". Wijzer ben ik door dit gesprek dus niet geworden.

Ik voel me nu dus genoodzaakt om het AF op te gaan, want echte antwoorden heb ik niet gekregen. Ik vind in ieder geval dat ik gestabbed ben. Wat vinden jullie ervan?
Laat die arme mensen nu met rust. Een beetje veel ophef om 1 zo'n regeltje. Maar wel jammer dat freyr zich niet aan de afspraak houd, heeft Cave. hier nog wat over te zeggen? Als je niet van plan bent iemand de hele wereld te beschermen, zeg dat dan ook niet.

Ook de opmerking 'Ik gok niet om hem te winnen, want daarvoor groei je niet snel genoeg ?' is kansloos.
 
Reactiescore
1.363
Wat de fuck is een lawl

Een oldschool term wat betekend Laughing A Wole Lot, maar das meestal sarcastisch bedoeld.. Maarja, gamers van tegenwoordig snappen dat niet..

---------------

Ik denk dat passie (freyr) dat met die def niet zo bedoeld heeft.. Zou normaal zoiets nooit doen.
 

DeletedUser74418

Guest
Een oldschool term wat betekend Laughing A Wole Lot, maar das meestal sarcastisch bedoeld.. Maarja, gamers van tegenwoordig snappen dat niet..

---------------

Ik denk dat passie (freyr) dat met die def niet zo bedoeld heeft.. Zou normaal zoiets nooit doen.

Jij bent noob

En @Coruscant vind je het gek dat Fear! met zoveel andere stammen samenwerkt? Zou ik ook doen als Arrighi tegen het fenomale account Coruscant moest spelen
 

Deleted User - 697374

Guest
Een oldschool term wat betekend Laughing A Wole Lot, maar das meestal sarcastisch bedoeld.. Maarja, gamers van tegenwoordig snappen dat niet..

---------------

Ik denk dat passie (freyr) dat met die def niet zo bedoeld heeft.. Zou normaal zoiets nooit doen.
of hij het bedoelt of niet hij zegt het wel dan moet je je aan je woord houden anders is het gewoon een stab
 
Reactiescore
760
Jij bent noob

En @Coruscant vind je het gek dat Fear! met zoveel andere stammen samenwerkt? Zou ik ook doen als Arrighi tegen het fenomale account Coruscant moest spelen

En jij al helemaal ga je hok in noob niemand vraagt om je noob heid hier:p
 
Bovenaan