Top/Flop spelers

Reactiescore
116
Ja ik, sollicitatie via Skype! Kan ik meteen zien of ik je ken
Ga nog even klooien op het PPfarm-account! :)

Hoop dat een random speler me treint zodat ik hem kan Csnipen en backtimen! Zo zit zijn wereld er ook lekker op dan :D
 
Reactiescore
1.018
Mag ook, je mag me alsnog adden op Skype hoor, beetje hetzelfde idee voor deze wereld namelijk
 
Reactiescore
660
Maak je kans met een erg late def start en 1x loggen per 2 dagen of zitten hier echt wel goede spelers?
 
Reactiescore
3.540
Nou de booster van vandaag was sp0ngeb0b, 2.1m gefarmed met minder dan 2000 dorpen geplunderd. Zoals Joachim terecht al zei, het lijkt erop dat Fear! leden omstebeurt een leeggezet account mogen farmen om een boosted record te zetten. :confused:
 
Reactiescore
1.363

Deleted User - 697374

Guest
Nou de booster van vandaag was sp0ngeb0b, 2.1m gefarmed met minder dan 2000 dorpen geplunderd. Zoals Joachim terecht al zei, het lijkt erop dat Fear! leden omstebeurt een leeggezet account mogen farmen om een boosted record te zetten. :confused:
dat zou je wel denken ja :eek:
 

DeletedUser79458

Guest
Nou de booster van vandaag was sp0ngeb0b, 2.1m gefarmed met minder dan 2000 dorpen geplunderd. Zoals Joachim terecht al zei, het lijkt erop dat Fear! leden omstebeurt een leeggezet account mogen farmen om een boosted record te zetten. :confused:

Nouja het is nog triester met hoeveel stammen hun samenwerken puur in poging One weg te werken :p
 
Reactiescore
634
Nou de booster van vandaag was sp0ngeb0b, 2.1m gefarmed met minder dan 2000 dorpen geplunderd. Zoals Joachim terecht al zei, het lijkt erop dat Fear! leden omstebeurt een leeggezet account mogen farmen om een boosted record te zetten. :confused:

Fear heeft zichzelf klem ge-edeld en door de samenwerkingen met "buur" stammen liggen ze geheel vast.
Uit elende gaan ze elkaar maar wat farmen en edelen :).
 
Reactiescore
1.075
Lawl, net zoals die uitgevonden bg met peaky bedoel je
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Een lol, maar heel edgy. Beetje zoals de dog/dawg versie
 

DeletedUser77014

Guest
Is gewoon het woord ''lol'', maar dan op een gay's accent uitgesproken
 
Bovenaan