Edelhalvering? Ja of Nee?

Is het tijd voor een edelhalvering op deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
1.094
Ik denk dat je dan volgende keer duidelijker moet zijn in je feedback.

Ik vind het prima over wijziging van instellingen na te denken maar niet als je dit soort onzin loopt te verkondigen. Ik quote jouw specifieke Posts graag:
Boerlimiet is nadien ingevoerd..

Ik heb ook genoeg posts daar gelezen van commentaar om dominatie limiet (35 % geloof ik?) en de snelheid. Kan me iets herrineren dat jij per sé de snelheid lager wilde hebben. Prima hoor.
Maar ga dan niet de onschuldige uithangen.

Bovendien had men gezien de grote hoeveelheid inschrijvingen in het topic van de 1 april grap verwacht dat er meer spelers zouden spelen. Dat viel tegen, als je bijvoorbeeld nu ziet dat maar een stuk of 10 spelers meer dan 50 dorpen heeft. De nummers 1 en 2 hebben bijv. maar 5 a 6 spelers met meer dan 50 dorpen. En dat voor een ledenlimiet van 10.....
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70435

Guest
Rozen zijn rood
Ik ben al jaren blut
Man wat is deze classic kut
 
Reactiescore
974

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
@voorever stem jij nu tegen omdat ik veto stemde tegen jouw komst in Class?
 
Reactiescore
1.094
Gelukkig was deze stemming op de voorhand al niet serieus te nemen; dit is dus precies wat ik zei @The Minion

En dat ga je dus ook krijgen in-game.
 

DeletedUser79878

Guest
Ik stem toch tegen, doe maar wat moeite als je wil winnen!

ps: Get laid Mats, je hebt het nodig!
 

DeletedUser80613

Guest
Enige die nog serieus spelen zijn vit en class, class is voor en vit is tegen. Speel gewoon wacht het einde af
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
En waarom zijn jullie dan tegen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Meer accounts in een overmacht die snellers edels kunnen maken, wat een nadeel ook
 

DeletedUser80613

Guest
Voor ons is de strijd nog niet voorbij, zou zonde zijn als dat puur door edel halvering wel het geval is. Weet niet of jullie het door hebben maar als wij onze top 10 spelers in 1 stam stoppen zitten wij ook rond 24%
 

Deleted User - 487694086

Guest
Voor ons is de strijd nog niet voorbij, zou zonde zijn als dat puur door edel halvering wel het geval is. Weet niet of jullie het door hebben maar als wij onze top 10 spelers in 1 stam stoppen zitten wij ook rond 24%
Als er een edelhalvering is, is de wereld niet voorbij, zorgt er alleen voor dat er meer vaart in komt.
 
Bovenaan